JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090812/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090812/276560-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Świętochłowice: Utrzymanie dróg powiatowych, gminnych, wojewódzkich oraz dróg wewnętrznych na terenie miasta Świętochłowice</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 276560 - 2009; data zamieszczenia: 12.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Świętochłowice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świętochłowice , ul. Katowicka 54, 41-600 Świętochłowice, woj. śląskie, tel. 032 2453031, 6527500, faks 032 2454976,3491812.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.swietochlowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utrzymanie dróg powiatowych, gminnych, wojewódzkich oraz dróg wewnętrznych na terenie miasta Świętochłowice.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg powiatowych, gminnych i wojewódzkich oraz dróg wewnętrznych na terenie miasta Świętochłowice  w następującym zakresie :
Zadanie nr 1 bieżącego  utrzymania  nawierzchni jezdni, chodników, placów, parkingów, ( CPV 45.23.31.40 -2 roboty drogowe )
Zadanie nr 2 letniego utrzymania czystości  jezdni, chodników, parkingów, przystanków komunikacji miejskiej , innych miejsc (  CPV 90.61.00.00 - 6  usługi sprzątania i zamiatania ulic)
Zadanie nr 3  zimowego utrzymania jezdni, chodników, parkingów, przejść dla pieszych , przystanków komunikacji miejskiej , ( CPV 90.62.00.00 - 9  usługi odśnieżania  )
Zadanie nr 4 opróżniania koszy ulicznych wraz z utylizacją odpadów, ( CPV 90.40.00.00-1 usługi utylizacji nieczystości )
Zadanie nr 5 utrzymania zieleni występującej w  pasie drogowym  ( 77.31.00.00 - 6 usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych  )
Zadanie nr 6 utrzymania drzewostanu w pasie drogowym  ( 77.21.14.00 - 6 usługi wycinania drzew  77.21.15.00 -7 - usługi pielęgnacji drzew )

Utrzymaniem objęte są  drogi powiatowe o długości 22,87 km, drogi gminne o długości 49, 4 km, drogi wojewódzkie o długości 6,145 km oraz drogi wewnętrzne o długości 4,5 km.
Drogowa Trasa Średnicowa ( droga wojewódzka )  na odcinku Świętochłowic obejmuje trasę główną, dwujezdniową od granicy z miastem Chorzów  do granicy z miastem Ruda Śląska wraz z  węzłami ulica Żołnierska - 2 łącznice, węzeł z ul. Bytomską - 4 łącznice, 2  przystanki autobusowe, dojścia  do przejść pod DTS, przejścia, nasypy wewnętrzne i zewnętrzne oraz pasy zieleni..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.40.00.00-1, 77.31.00.00-0, 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przystępując do niniejszego postępowania wykonawca  zobowiązany jest do wniesienia wadium w
 wysokości : 50.000zł  słownie ; pięćdziesiątysięcyzłotych.
Wadium może być wniesione w następujących formach : pieniężnej, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym , że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5  pkt 2 ustawy z dnia  9.11.2000 o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości  ( Dz. U . Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. ) 
Wykonawca sam wybiera sobie formę wniesienia wadium. 
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Świętochłowicach ING Bank Śląski S.A. Katowice OŚwiętochłowice : 54 1050 1373 1000 0022 8149 7178  z dopiskiem :
Utrzymanie dróg na terenie miasta Świętochłowice         
Wadium należy wnieśćwpłacić w terminie do 4.09.2009 do godz. 10,00. Wadium powinno znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia  4.09.2009 ( termin upływu wniesienia wadium ).<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W niniejszym postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy  Prawo zamówień publicznych: 
I. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy  Prawo zamówień publicznych: 
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonych działalności lub czynności,  jeżeli ustawy nakładają
obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi 
do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia 
potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej  i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
II. Zaoferują minimum 24 miesięczny okres gwarancji na roboty budowlane wykonane w ramach zadania nr 1 . 
III. Zobowiążą się do realizacji przedmiotu zamówienia w systemie pracy ciągłej 24 godziny na dobę, w tym także w dni ustawowo wolne od pracy.
1.1.Wykonawca w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej 
w zakresie  zbierania  i transportu odpadów o kodach : 20 02 01, 20 02 02, 20 02 03, 20 03 01, musi wykazać, że posiada  zezwolenie wydane  przez Prezydenta Miasta Świętochłowice na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 1, ust. 6  ustawy  z dnia 13.09.1996 o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( tekst jedn. Dz. U. z 2005 , Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.) oraz zezwolenie wydane przez właściwy  ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania posiadacza odpadów organ na podstawie art. 28 ust.2, ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 27.04.2001 o odpadach (Dz. U.  Nr 62, poz. 628 z późn. zm.).
1.2 Wykonawca w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej 
w zakresie  transportu, zbierania i odzysku odpadów w postaci gruzów, betonowych, ceglanych i żużlowych z przeznaczeniem  na podbudowy dróg oraz utwardzanie terenów musi wykazać , że posiada  zezwolenie wydane przez właściwy  ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania posiadacza odpadów organ na podstawie 
art. 27 ustawy z dnia 27.04.2001 o odpadach (Dz. U.  Nr 62, poz. 628 z późn. zm.).
1.3. Wykonawca w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej 
w zakresie transportu  ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego kategorii 1, 2 i 3 musi wykazać , że posiada  zezwolenie Powiatowego Lekarza Weterynarii wydane na podstawie ustawy z dnia 11.03.2004 
o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (t. jedn. z 2008 Dz. U.  Nr 213, poz. 1342 ).
2.1. Wykonawca w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia musi wykazać, iż w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 5 lat  to za okres obejmujący okres prowadzenia działalności , zrealizował jedną robotę budowlaną związaną z bieżącym utrzymywaniem  nawierzchni jezdni, chodników, placów, parkingów polegającym  na remoncie cząstkowym  nawierzchni  o powierzchni wynoszącej nie mniej niż 18.000m2  
 Remont cząstkowy nawierzchni to zespół zabiegów technicznych, wykonywanych na bieżąco, związanych z usuwaniem uszkodzeń nawierzchni zagrażających bezpieczeństwu ruchu, jak również zabiegi obejmujące małe powierzchnie, hamujące proces powiększania się powstałych uszkodzeń.
2.2. Wykonawca w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia musi wykazać, iż w okresie 3 ostatnich lat
 przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności  jest krótszy niż  3 lata to za okres prowadzenia działalności wykonał  ( a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych )
jedną usługę związaną z letnim  utrzymaniem czystości  jezdni, chodników, parkingów, przystanków komunikacji miejskiej  o powierzchni jezdni wynoszącej nie mniej niż 400.000m2  wraz z chodnikami , przejściami dla pieszych  przystankami komunikacji miejskiej o powierzchni wynoszącej nie mniej niż 200.000m2 
2.3. Wykonawca w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia musi wykazać, iż w okresie 3 ostatnich lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności  jest krótszy niż  3 lata to za okres prowadzenia działalności wykonał  ( a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych )
 jedną usługę związaną z zimowym  utrzymaniem jezdni, chodników, przejść dla pieszych , przystanków komunikacji miejskiej o powierzchni jezdni wynoszącej nie mniej niż 400.000m2  wraz z chodnikami, przejściami dla pieszych  przystankami komunikacji miejskiej o powierzchni wynoszącej nie mniej niż  200.000m2 
2.4 Wykonawca w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia musi wykazać, iż w okresie 3 ostatnich lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności  jest krótszy niż  3 lata to za okres prowadzenia działalności wykonał  ( a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych )
jedną usługę polegają na pielęgnacji terenów zieleni o powierzchni wynoszącej nie mniej niż 53.000m2
2.5 Wykonawca w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia musi wykazać, iż w okresie 3 ostatnich lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności  jest krótszy niż  3 lata to za okres prowadzenia działalności wykonał  ( a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych )
jedną usługę polegają na utrzymaniu  drzewostanu (ścinanie drzew, karczowanie, frezowanie pni, cięcie  koron drzew, nasadzanie  drzew , itp. ) w ilości nie mniejszej niż  200szt. 
2. 6. Wykonawca w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował przynajmniej jedną osobą lub osobami zdolną / nymi do wykonania niniejszego zamówienia posiadającą / cymi  uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 
2. 7. Wykonawca w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował przynajmniej dwiema osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia przeszkolonymi w zakresie kierowania ruchem na drodze.   
2. 8. Wykonawca w zakresie dysponowania potencjałem technicznym musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj. przynajmniej: 
1)  jedną stacją  produkcji solanki,      
2) 5 szt. piaskarko -solarek  z pługiem,
3) 3 szt. ciągnika z pługiem,
4) 3 szt. rozrzutnik do ciągnika ,
5) 3 szt. samochód ciężarowy z  pługiem ,
6) 5 szt. samochód ciężarowy do 3,5 t,
7) 2 szt. ładowarka,
8) 1 szt. frezarka do asfaltu i betonu,
9) 1 szt. rozściełacz mas bitumicznych,
10) 1 szt. walec gumowy,
11) 2 szt. walec drogowy stalowy statyczny,
12) 2 szt. walec drogowy stalowy wibracyjny,
13) 1 szt. równiarka, 
14) 1 szt. spycharka, 
15) 6 szt. zagęszczarki,
16) 4 szt. młoty spalinowe,
17) 2 szt. recykler,
18) 4 szt. piły spalinowe do asfaltu i betonu,
19) 2 szt. stopa wibracyjna,
20) 3 szt. samochody samowyładowcze do 10 t,
21) 4 szt. samochody samowyładowcze do 5 t,
22) 1 szt. ciągnik siodłowy wraz z naczepą,
23) 1 szt. zamiatarka mechaniczna drogowa ,
24) 5 szt. zamiatarki mechaniczne chodnikowe - spalinowe,
25) 2 szt. maszyna ciśnieniowa - spalinowa, 
26) 2 szt. koparko - ładowarki,
27) 3 szt. piły spalinowe - łańcuchowe,
28)  2 szt. kosiarki spalinowe,
29) 3 szt. agregat prądotwórczy,
30) 2 szt. odkurzacz do liści, 
31) 1 szt. kosiarka bijakowa do trawy,
32) 3 szt. podkaszarka spalinowa,
33) 1 szt. podnośnik koszowy  ( wys.  co najmniej 18 m),
34) 1 szt. frezarka do frezowania pni 
35) 1 szt. samochód do transportu potrąconych, przejechanych zwierząt i ich szczątek
Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków metodą spełnia /nie spełnia na podstawie przedłożonych przez wykonawcę  następujących dokumentów:
- oświadczenia złożonego w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
- odpisu  z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającego prowadzenie działalności odpowiadającej zakresowi  przedmiotu zamówienia,
- zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie świadczenia usług zbierania i transportu odpadów o kodach :
20 02 01, 20 02 02, 20 02 03,  20 03 01 wydanych w trybie art. art. 7 ust. 1 pkt 1, ust. 6  ustawy  z dnia 13.09.1996 o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( tekst jedn. Dz. U. z 2005 , Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.) oraz  art. 28 ust.2, ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 27.04.2001 o odpadach (Dz. U.  Nr 62, poz. 628 z późn. zm.).
- zezwolenia  na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie transportu, zbierania i odzysku odpadów w postaci gruzów, betonowych, ceglanych i żużlowych z przeznaczeniem  na podbudowy dróg oraz utwardzanie terenów musi wykazać ,że posiada  zezwolenie wydane przez właściwy  ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania posiadacza odpadów organ na podstawie art. 27 ustawy z dnia 27.04.2001 o odpadach 
(Dz. U.  Nr 62, poz. 628 z późn. zm.).
- zezwolenia na prowadzenie  działalności gospodarczej w zakresie transportu  ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego kategorii 1, 2 i 3 wydane przez Powiatowego Lekarza Weterynarii  na podstawie ustawy z dnia 11.03.2004 o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (t. jedn. z 2008 Dz. U. Nr 213, poz. 1342 ).
- zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem  podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał  przewidziane prawem  zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji  właściwego organu,
-wykazu  wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania  robót budowlanych 
(jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż pięć lat, to za okres obejmujący okres prowadzenia
działalności ) odpowiadających swoim rodzajem  i wartością  robotom  budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. bieżącym utrzymywaniem  nawierzchni jezdni, chodników, placów, parkingów polegającym na remoncie cząstkowym  nawierzchni  o powierzchni wynoszącej nie mniej niż 18.000m2  z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców,
-wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie
zamówienia, ( jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż trzy lata , to za okres obejmujący okres
prowadzenia działalności ) odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot
zamówienia, tj. usługom  polegającym na letnim  utrzymaniu czystości  jezdni, chodników, parkingów,
przystanków komunikacji miejskiej  o powierzchni jezdni wynoszącej minimum 400.000m2  wraz z chodnikami ,
przejściami dla pieszych  przystankami komunikacji miejskiej o powierzchni wynoszącej minimum 200.000m2  
z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców,
-wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie
zamówienia, ( jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż trzy lata , to za okres obejmujący okres
prowadzenia działalności ) odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot
zamówienia, tj. usługom  polegającym na zimowym  utrzymaniu  jezdni, chodników, przejść dla pieszych , przystanków komunikacji miejskiej o powierzchni jezdni wynoszącej nie mniej niż 400.000m2  wraz z chodnikami, przejściami dla pieszych  przystankami komunikacji miejskiej o powierzchni wynoszącej nie mniej niż  200.000m2 z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców,
-wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie
zamówienia, ( jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż trzy lata , to za okres obejmujący okres
prowadzenia działalności ) odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot
zamówienia, tj. usługom  polegającym na pielęgnacji terenów zieleni o powierzchni wynoszącej nie mniej niż
53.000m2 z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców,
-wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie
zamówienia, ( jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż trzy lata , to za okres obejmujący okres
prowadzenia działalności ) odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot
zamówienia, tj. usługom polegającym na utrzymaniu  drzewostanu (ścinanie drzew, karczowanie, frezowanie 
pni, cięcie  koron drzew, nasadzanie  drzew , itp. ) w ilości nie mniejszej niż  200szt. z podaniem ich wartości, 
dat wykonania i odbiorców,
- dokumentów (np. referencje, protokoły odbioru robót ) potwierdzających, że roboty budowlane wskazane w wykazie zostały należycie wykonane, 
- dokumentów (np. referencje, protokoły odbioru robót ) potwierdzających, że usługi  wskazane w wykazach zostały należycie wykonane,  
-wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat
ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także
zakresu wykonywanych przez nich czynności,
-dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwego samorządu zawodowego wraz z informacją o opłacaniu obowiązkowych składek od odpowiedzialności cywilnej ( zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa). 
- zaświadczenia wydane przez dyrektora wojewódzkiego ośrodka ruchu drogowego potwierdzające ukończenie szkolenia w zakresie kierowania ruchem drogowym ( § 8, § 9 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 18.07. 2008 r. w sprawie kierowania ruchem drogowym )
- pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli
w wykazie, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował,
- wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował
wykonawca,
- pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia
narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował,
- oświadczenia o gwarancji na wykonane roboty budowlane,
- oświadczenia o dyspozycyjności,.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Wypełniony formularz ofertowy. 
2.Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich.
3.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich.
4. Zezwolenie wydane  przez Prezydenta Miasta Świętochłowice na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 1, ust. 6  ustawy  z dnia 13.09.1996 o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( tekst jedn. Dz. U. z 2005 , Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.) oraz zezwolenie wydane przez właściwy  ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania posiadacza odpadów organ na podstawie art. 28 ust.2, ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 27.04.2001 o odpadach (Dz. U.  Nr 62, 
poz. 628 z późn. zm.).
5. Zezwolenie wydane przez właściwy  ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania posiadacza odpadów organ na podstawie art. 27 ustawy z dnia 27.04.2001 o odpadach (Dz. U.  Nr 62, poz. 628 z późn. zm.).
6. Zezwolenie Powiatowego Lekarza Weterynarii wydane na podstawie ustawy z dnia 11.03.2004 
o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (t. jedn. z 2008 Dz. U.  Nr 213, poz. 1342 ).
7. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji  właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich.
8. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania  robót budowlanych 
(jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż pięć lat, to za okres obejmujący okres prowadzenia
działalności ) odpowiadających swoim rodzajem  i wartością  robotom  budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. tj. bieżącym utrzymywaniem  nawierzchni jezdni, chodników, placów, parkingów polegającym na remoncie cząstkowym  nawierzchni  o powierzchni wynoszącej nie mniej niż 18.000m2  z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców,
9. Dokumenty (np. referencje, protokoły odbioru robót ) potwierdzające, że roboty budowlane wykazane w wykazie o którym mowa w pkt 8 zostały należycie wykonane.  
10. Wykaz  wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie
zamówienia, ( jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż trzy lata , to za okres obejmujący okres
prowadzenia działalności ) odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot
zamówienia, tj. usługom  polegającym na letnim  utrzymaniu czystości  jezdni, chodników, parkingów,
przystanków komunikacji miejskiej  o powierzchni jezdni wynoszącej minimum 400.000m2  wraz z chodnikami ,
przejściami dla pieszych  przystankami komunikacji miejskiej o powierzchni wynoszącej minimum 200.000m2  
z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców.
11. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie
zamówienia, ( jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż trzy lata , to za okres obejmujący okres
prowadzenia działalności ) odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot
zamówienia, tj. usługom  polegającym na zimowym  utrzymaniu  jezdni, chodników, przejść dla pieszych , przystanków komunikacji miejskiej o powierzchni jezdni wynoszącej nie mniej niż 400.000m2  wraz z chodnikami, przejściami dla pieszych  przystankami komunikacji miejskiej o powierzchni wynoszącej nie mniej niż  200.000m2 z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców.
12. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie
zamówienia, ( jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż trzy lata , to za okres obejmujący okres
prowadzenia działalności ) odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot
zamówienia, tj. usługom  polegającym na pielęgnacji terenów zieleni o powierzchni wynoszącej nie mniej niż
53.000m2 z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców.
13. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie
zamówienia, ( jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż trzy lata , to za okres obejmujący okres
prowadzenia działalności ) odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot
zamówienia, tj. usługom polegającym na utrzymaniu  drzewostanu (ścinanie drzew, karczowanie, frezowanie 
pni, cięcie  koron drzew, nasadzanie  drzew , itp. ) w ilości nie mniejszej niż  200szt. z podaniem ich wartości, 
dat wykonania i odbiorców,
14. Dokumenty (np. referencje, protokoły odbioru robót ) potwierdzające, że usługi wykazane w wykazach o których  mowa w pkt  10,11,12, 13 zostały należycie wykonane.  
15. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności,
	16. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia.
17. Uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwego samorządu zawodowego wraz z informacją o opłacaniu obowiązkowych składek od odpowiedzialności cywilnej ( zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa). 
18.Zaświadczenia wydane  przez dyrektora wojewódzkiego ośrodka ruchu drogowego potwierdzające  ukończenie szkolenia w zakresie kierowania ruchem drogowym ( § 8, § 9 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 18.07. 2008 r. w sprawie kierowania ruchem drogowym )
19. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli
w wykazie, o którym mowa w pkt 15 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
20.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie
dysponował wykonawca,
21. Pisemne  zobowiązanie  innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia
narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 20, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia,
którymi będzie dysponował.
22. Dowód wpłaty/wniesienia wadium.
23. Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną , zgodnie z przedmiarem robót dla zadania nr 5 oraz zadania nr 6
24. Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, dotyczy to również przypadku jeżeli jest ono wymagane dla spółki cywilnej lub uczestników konsorcjum  - pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.swietochlowice.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski Świętochłowice ul. Katowicka 54 
                                                                          Wydział Administracyjny  - pok. 315.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Świętochłowice ul. Katowicka 54 
                                                                          Wydział Administracyjny  - pok. 315.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com